StellaI: juu, täytyy kysästä noita labroja myös ja samapa se on jos ne otetaan kun omasta pussista nuo labrat kumminkin menee
s-prog otettiin LH+ päivästä 7 päivän kuluttua niinkö ohje sanoo. Ja sillon kp 10 ultrassa ne follit oli pikkaraisia päiviin nähden.
- nyt on kp 13 ja vielä ei ole mitään oireita mitkä viittais ovulaatioon- nada. Blah...
Jännittää ihan hirveästi tohtorin puhelu! Eniten taitaa jännittää että jos hää ei ehidkkään soittamaan... meinannut unikaan tulla kun miten vaan kaikkea mitä se voipi sanoa.
Golla :hug:
tuttua
mua risoi joulun tienoolla ettei paras kaveri voinut kertoa raskaudestaan. Emmä idiootti ole ja osasin melkolailla hyvin yhdistellä rivien välistä asioita ja lopulta hää sitten sanoikin.... ja lohduttavat sanat mulle oli: Älä stressaa, ihmeitä hei tapahtuu.... Ai- ihan tosi? Ai jaa, laakista pamahdit raskaaksi? Voi *ttu...
Ja toinen samaan syssyyn joka tuli - hups vahingossa raskaaksi... se meni kesken ja hups- vahingossa heti perään uudelleen raskaaksi... (tähän liittyy vielä taustalle se että tälle henkilölle on tehty ainakin 3 aborttia aiemmin)... on ollut tosi vaikea olla onnellinen kavereiden puolesta....
:hug: (ja mä vielä piiskaan itseäni sen takia, että musta tuntuu (vaikka onkin oikeus surra) tyhmältä että mä voin olla kade paska kun on jo noita lapsia siunaantunut. Hirvittävän ristiriitaiset fiilikset... :ashamed:
*muoks: =)
Mulla on kyllä niin hyvä lääkäri tuolla yksityisellä gynellä :heart:
Postis tulee reseptit clomeihin ja lugesteroniin Hää sanoi että ovulaatio kyllä tapahtuu, mutta kierron loppupäässä tapahtuu jotain kummallista kuitenkin mikä sotkee koko kuvion.
Sanoin sitte että nyt on tosiaan kp 13 ja ovulaatio ei oo kyllä tikkujen perusteella lähimainkaan eikä mitään tuntemuksia. Sit hää sanoi, että clomit sillä ehdolla että käyn seurantaultrassa =)
Ihanasti sitte höpötti että missä toimipisteessä hän millonkaki on ja jos hän ei oo paikalla niin antoi toisen hyvän lääkärin nimen, kaikki viikonpäivät tuli sieltä että mistä toimipisteestä löytyy =)
Kysyin sit että voiko hän ottaa kantaa ku saadaan isännän testitulokset simpoista niin sanoi, että saan jättää taas soittopyynnön tai ottaa sitten mukaan kun ultraan meen että katotaan sitten että mitä lähdetään suositteleen jos tulokset ei oo hyvät ja oli kovin iloinen että isäntä suostuu testiin
Nyt on hyvä mieli! Jotain tapahtuu syteen tai saveen, mutta yritetty on !