Hoitountuvikot Alkukäynnille menossa 2013

Heip!
Löysin tämän ketjun ja kysyisinkin voiko kerhoon vielä päästä? Meillä on vuoden verran yritystä takana ja ensikäynti lapsettomuuspolille tulossa tämän kuun loppupuolella. Olen 25 v. ja mies 28 v. Minua ei ole vielä tutkittu oikeastaan mitenkään, mutta mies on simppatestinsä antanut ja se oli hieman viitearvon alapuolella.
 
Hei!

Kävipä tuuri, jos vielä pääsee mukaan? Ollaan luovuttu ehkäisystä viime vuosikymmenellä. Eikä oo tullu mitään edes vahingossa. Saatiin lähete tutkimuksiin viime viikolla. Nyt olenkin ihan kysymysmerkkinä kaikesta. Alkaen siitä, että kauankohan sitä aikaa joutuu odotteleen ja mitä sen jälkeen mahtaa tapahtua. Oon vähän googlettanu ja sitten jäin koukkuun tähän ketjuun.
 
Heips. Meillä on koko hoitoruljanssin ensimmäinen osuus, eli terveyskeskuslääkäri ensi maanantaina. Yritystä takana melkein 1,5vuotta. Ikää minulla hitusen vajaa 24v ja mieheni on 25v. Hauaisin kanssa suljettuun ryhmään, kiitos. :)
 
Olen pahoillani, miulta on ihan kokonaan unohtunut jo tämä julkinen puoli.. :ashamed:

Kerhon säännöissä pyydetään lukukuittausta säännöille sekä esittäytymistä muille jäsenille viikon sisällä liittymisestä. Lisäksi kerhossa edellytetään kohtuullista osallistumista keskusteluun, ettei kukaan vaan hiimaiile taustalla. Asiat on kuitenkin välillä tosi arkaluontoisia ja on reilua, että jokainen "antaa itsestään" jotain. Ollaan yhteisesti sovittu, että jos ei suurinpiirtein kuukauteen ole osallistunut keskusteluun (etenkin jos kirjoittelee muualla), silloin putoaa listoilta pois. Jäsenet kyselivät muutamaankin otteeseen kovasti perään.
 
Sekavahan se varmasti on kun uutena tulee. Juuri sen takia mie oon kehottanut uusia jäseniä lukemaan ensin ne säännöt, jotta pääsee paremmin kärryille =) Ja olisin toivonut, että uudet jäsenet kysyy reilusti jos jää epäselvyyksiä. Se kun olet muualla keskustellut on tulkittu niin, ettet ole kiinnostunut olemaan mukana. Toki olisinhan miekin voinut kaikesta huolimatta kysyä yv:llä et oletko kiinnostunut olemaan mukana.
 
Moikka kaikille!
Tällä alkaisi taas olemaan yritys ajankohtaista :wave:
Ilmeisesti tämä ketju on jo kuopattu, mutta hyväksytäänkö enää aiemmin osallistunutta mukaan kerhoon? Toukokuun puolella hyppäsin kelkasta pois.
 

Yhteistyössä