Nuppu: Tsemppiä punktioon!
Kultaa: Pidetään peukkuja, että rakkulat ehtii kypsyä ja kasvaa tarpeeksi. Keskiviikkonako sinulla on seuraava ultra?
Ciram: Älytöntä tuo reseptien pimittäminen... Ihan niin kuin näitä kuluja ei olisi muutenkin jo tarpeeksi, niin ei edes voi tuollaisessa asiassa poli joustaa. Kun ei se Kela tosiaan tällaiseen puutu eikä pysty puuttamaan.
Tillis: Kuulostaapa melkoisen tarkoilta nuo hoito-ohjeet muualla... Täällä kun ei tosiaan juurikaan haluta rajoittaa tekemistä ja menemistä. Liikunnan keventämisestä vaan mainitsevat. Tai ainakin minun piti kyllä ihan itse kysyä liikunnasta.
Tammuska: Voi rähmä! Viettäkää tosiaan mukava lomareissu. Olette sen ansainneet!
Kaikille muutenkin tasapuolisesti tsemppiä omien projektiensa kanssa.
ON: Olen hieman hiljaiseloa pyrkinyt pitämään taas tämän vauvakuumeilun tiimoilta, että voisi keskittyä johonkin muuhunkin. Nyt ollaan kuitenkin jo siinä vaiheessa kiertoa, että huomenna kp 14 ja ultra-aika. Mahtavaa, että pääsee kuulemaan mitä tämän kierron suhteen tapahtuu. PAS:ia olisi siis tarkoitus tehdä omaan kiertoon, jos kaikki vaan on kunnossa ja saan työvuoroja järjesteltyä.
Minulla on vaan ollut nyt melkein koko alkukierron ajan alavatsalla epämääräisiä tuntemuksia. Vähän niinkuin jatkuvia ovulaatio-oireita. Ei mitään kovia kipuja, mutta ei ihan normaali alkukierto kuitenkaan. Toivottavasti nämä oireet on nyt olleet vain sattumaa, eikä kyse ole mistään ikävästä.
Noh, huomenna tietää taas enemmän.