Tillis
Toivottavasti pääsette siirtoon. Kurjaa kun tulee ylimääräistä vastusta. Meillä edellinen hoito muuttui inssiksi ja tuntui että koko maailma heitti häränpyllyä. Olin todella pettynyt. Pidetään teille peukkuja että onnistuu!!
Hallelle pahoittelut negasta. Onneksi uudet suunnitelmat on tehty.
Marjana toivotaan että saatte mieluisan joululahjan ja pääsette siirtoon.
Tammuska Jospa se olisi sitten synttärilahja
Vauvaliimaa sinne!
Kultaa
Me mennään sitten vähän niinkuin käsikynkkää. Mulla alkoi kanssa pistelyt eilen ja samalla annoksella, lääkkeenä vaan Puregon. Tsempit.
on:
Ollaan lomailtu ja karkotettu kaikki huolet mielistä pois. Lomalta soitin menkat ja hoitaja lupasi laittaa hoitosuunnitelman postissa. Hätäilin jo Primolutista mutta sanoi että alkaa vasta kun olen jo suomessa.
Olin vähän ihmeissäni tuosta Primolutista kun minusta meidän piti aloittaa omaan kiertoon. Mutta, kuten aina, suunnitelmat muuttuu ja näillä ohjeilla menin mitä sain.
Söin Primot ja vuoto alkoi.
Eilen oli eka ultra ja hoidon aloitus. MH oli todella outo kun menin vastaanotolle ja puhui siihen malliin että hoito olisi niinkuin pilalla jo... :O
Kyseli miten vuodon olisi pitänyt tulla ilman siirtämistä jne. Olin vähän ihmeissäni ja sanoin että aloitin primot kun niin käskettiin. Hän ilmeisesti luuli että siirsin loman takia menkkoja. Olisi pitänyt aloittaa hoito ihan omaan kiertoon ilman mitään lääkkeitä kun kierto on minulla "niin lyhyt". Oli kirjoittanut ohjeetkin mutta ne oli sitten mennyt jotenkin ohi siinä vaiheessa kun tekivät hoitosuunnitelman minulle.
Ultrassa kuitenkin näkyi että kaikki on niin hyvin kun voi olla ja voidaan aloittaa hoito hyvillä mielin. Hän pelkäsi että folli on jo valikoitunut mutta ei onneksi ollut.
Jäi taas vähän ristiriitainen fiilis vastaanotosta. Toisaalta hyvä mieli että päästään alkuun ja toisaalta taas sellainen että mitä minun olisi pitänyt tehdä.
Aiemmassa hoidossa jo puhuttiin että mennään omaan kiertoon, mutta silti yhtäkkiä postista tupsahti Primolut resepti kun muut reseptit oli jo tulleet aika päiviä sitten.
Paha tietokatkos on nyt jossain... Mur!
Hups, tulipa pitkä vuodatus! :O