Mimmii: Onnittelut!
Kultaa: Aika harvinaista se kahden alkion siirto tahtoo Suomessa olla. Hassua kyllä, jos potilas itse niin haluaa...
Anastasija: Ei ole ultrattu ennen inssiä muuta kuin Clomifenin vastetta katsottaessa. 2-5 vuorokautta oli meillä se pidättäytymisaika. Eikö ne antaneet sinulle mitään hoito-ohjetta siihen inssiin? Olen ymmärtänyt, että ne ei halua mitään orjallisia rajoja antaa, ettei ihmiset turhaan stressaisi asiaa.
Hertta: Voi itku! Voimia teille! Ja pitäkää ihmeessä taukoa, jos tuntuu, ettei voimavarat riitä. Halaus!
HalleB: Ihailen tuota sinun asennettasi tässä hoitorumbassa. Hatun nosto sille! Toivottavasti seuraava kierto toisi toivotun tuloksen.
ON: Kävin eilen ultrassa (kp12) PAS:ia varten. Lääkäri alkoi vähän kysellä kierron pituudesta yms ennen ultrausta. Ultratessa hän sitten totesi, että ei pysty vielä sanomaan yhtään mitään, kun yksikään rakkula ei ole yli 10mm. Siinä sitten yhdessä ihmeteltiin miksi minulle ei annettu ultra-aikaa vasta ensi viikolle, vaikka itse sitä puhelimessa ehdotin... Hukkareissu siis! Ensi keskiviikkona katsellaan uudelleen mitä ultrassa näkyy.
Tuli muuten sellainen asia mieleen, että miten näissä pakastealkion siirroissa menee se oma ovulaatio. Eikös teoriassa olisi mahdollista, että raskautuisin luomusti omasta ovulaatiosta ja sitten ne tyrkkää vielä sen pakastealkion kyytiin? Tuli vaan mieleen kaksosten pelossa.
Marjana