Hoidot jatkuu 2012

Iinamiina ja mansikkatyttö juu en ihan tarkoittanutkaan,että tahdosta tämä olisi kiinni. Olen vain kaikki edelliset kerrat ollut niiiiin negatiivinen alusta asti, että ahdistus on ollut koko piina-ajan. Nyt olen vain koittanut ajatella, että olen edes lähellä raskautta, kun ´sisällä on ainakin mahdollisesti kiinnittyvä alkio. Todellakin olen teidän kanssa samaa mieltä, että vaikka en ole erityisen uskonnollinen niin tämä raskautuminen on jostain ihan muusta kiinni kuin meidän omista ajatuksista ja haluista, valitettavasti...
Sannuliinu aikamoinen saalis teillä tulossa :)
Piinistelijä ja kevät toivotaan, että viivat vahvistuisivat ja tulisivat testiajalla näkyviin :)
 
Mansikkatyttö onnea siis kahdesta kyytiläisestä :) Toivon sydämeni pohjasta, että onnistaa!
Minua ainakin lohduttaa, että tämä on meidän viimeinen hoito. Julkisella kait tekevät sen 3 hoitoa ja meillä on ollut jo 3 ja yksi inssiksi mennyt hoito. Yksityiselle emme aio lähteä hoitoon
Haluan vihdoinkin eroon lapsettomuudesta ja jatkuvasta pettymisestä. Kuinka ihanaa se onkaan tämän kaiken jälkeen keskittyä elämään sen sijaan, että on vuosikaudet elänyt huomisessa odottaen sitä omaa lasta.
Yhtään päivää en päästä enää lipumaan ohi lapsettomuuden takia - ainakaan toivottavasti.
Meillä taivalta on se 6 vuotta ja minulle riittää.

nuppuska tsemppiä ekaan lääkkeelliseen PASsiin! Toivottavasti pääsette siihen ja toivottavasti teitä onnistaa!

risto79 wautsi! Apua! En osaa edes kuvitella tuota piinaa! Onnea matkaan :)

kevät87 miten sinä oikein selviät piinan kanssa ! Minun tekisi mieleni aloittaa testaaminen nyt heti jo sen takia, että saisin seurata Ovitrellen poistumisen. Taitaa olla viisainta pitkittää testaamista sen minkä vaan voi.
Pitkää pinnaa ja plussatuulia :)

iinamiina voin kuvitella, että sinua ei juuri huvita riskeerata mitään, kun takana on toistakymmentä siirtoa. Toivottavasti lepäily siirron jälkeen auttaa!
Minusta tuntuu tosi syntiseltä, että itse lähdin eilen illalla kaverin kanssa syömään ja lopulta syöminen johti juomiseen ja kotiin selvisin vasta aamuyöllä. Toisaalta pysyi hommassa joku kohtuus eikä aamulla ollut kuin väsy, mutta jokatapauksessa. Normaalisti en käy juhlimassa juuri koskaan... ja nyt sitten alkionsiirrosta seuraavana päivänä baariin :stick:
Mut sinulle hirveesti nyt onnea matkaan ja toivottavasti lepo ja rauhaa auttaa alkiota tarraamaan kyytiin!

Piinistelijä kuulostaapa todella lupaavalta! toivottavasti viivat jatkavat vahvistumista! Onnea matkaan! Eiköhän tilanne sitten maanantaina selviä :) Toivottavasti sieltä tulee onnellisen positiivinen tulos!

Moto76 kuulostaa älyttömän lupaavalta! Toivottavasti viivat vahvistuu!! Plussatuulia :)

InMyDreams minä lueskelen täällä myös "kateellisena" muiden oireluetteloita. Itselläni ei ole mitään, vaikka siis eihän tässä vaiheessa vielä mitään taitaisi tuntuakaan, kun eletään pp3.
Toivottavasti oireettomuudesta huolimatta sinne tulee se plussa myös :) Tsemppiä!

Sannuliinu teillä on siis tulossa hyvä saalis! Tsemppiä kasvatteluun ja sitten tulevaan punktioon! Toivottavasti kaikki menee hyvin :)

Ja kysymyksiä taas kerran...


Onko kenelläkään tietoa kuinka kauan Ovitrelle näkyy raskaustestissä? Minä tuikkasin kaksi ruiskullista Ovitrelleä (ilmeisesti vastaa 10 000iu Pregnyliä) ja mietin nyt, että millä tavalla se poistuu. Sehän ei ollut ihan sama määrä yksiköitä se kaksi ruiskua kuin mitä on tuo 10 000iu pregnyliä.
Koska siis voi testata ilman pelkoa Ovitrellen näkymisestä testissä?

Ja toinen kysymys
Kuinka pitkä aika teillä on siirrosta testiin?
KYSissä näyttää olevan tuo aika 2 viikkoa (13 päivää). Minusta tuntuu, että muilla on lyhyempi aika. Tässä siis jo lasken päiviä milloinka sitä uskaltaisi testailla kotona.

Kysymys lugesteronin käyttäjille:
Onko lugesteronin käyttö pidentänyt vuodon alkamista negakierrossa? Minulla vuoto on alkanut aina dpo 11 eli punktiopäivä mukaan luettuna vuoto on alkanut noin 12. päivänä punktiosta. Ja tiedän sen siitä, että ne päivät ovat olleet ensin juhannusaatto (perjantai) ja sitten jouluaatton aatto (perjantai) ja punktio on tehty aina maanantaisin.

Tuosta omasta lugesteron-kysymyksestä tulikin mieleeni, että minähän siis voin tehdä testin 9.6(pp10) sillä se on oletettu vuodon alkamispäivä. Luget tietty voi pitää vuotoa sitten vielä poissa, mutta siinä vaiheessa siis voisi jo testissä näkyä mikäli plussa olisi tulossa.

Voi sentään. Eli viikko ainakin pitää oottaa, mut toisaalta tiedän ettei sitä ennen pitäisi olla minkäänlaista vuotoa.

huhhuh.. tekisi mieli vaan spekuloida kaikkea.
Miten te ihmiset selviätte, joilla on useampia piinailuja takana? Tämä on minun eka piinailu ja olen parin päivän jälkeen ihan finaalissa.
 
Viimeksi muokattu:
Ovitrellen pakkausselosteesta:
Raskaustestit
Jos teet raskaustestin seerumista tai virtsasta Ovitrellen käytön jälkeen ja sitä seuraavien kymmenen päivän aikana, voit saada väärän positiivisen testituloksen. Jos et ole varma, kysy lääkäriltä.
 
Heippa pitkästä aikaa :wave: Olen ollut pitkään poissa täältä hoitojen alkua odotellessa. Paljon onnea plussanneille, joita onkin ollut mukava määrä =) Piinailijoille paljon tsemppiä, etenkin teille, joilla viimeinen hoito menossa :hug:

Kävin 30.5 2. IVF:n suunnittelukäynnillä. Elokuun menkoista soitan polille ja aloitetaan sitten pistokset. Mikäli menkat alkavat ihan elokuun alussa, niin sitten siirtyy syyskuuhun. Nyt keskityn painonpudotukseen ja liikkumiseen. Aloitin treenaamisen personal trainerin kanssa kaksi viikkoa sitten ja hyvältä tuntuu :)
 
Hoidot jatkuu 2012***

Poritar ................. 2.IVF ................... Helmikuu
Miukumau .......... 3.ICSI/1.pas ........... helmikuu
Nanna .................. 2.ICSI .................. helmikuu
Katjuska-81 ........... 2.IVF .................. maaliskuu
Jonnastiina ........... 1.ICSI .................. maaliskuu
sannamary ........... 2.IVF/1.pas .......... maalis-huhtikuu?

Leonita79 ............. 2.ICSI .................. huhti-toukokuu
Dreamer1 ............. 4.ICSI .................. huhti-toukokuu
Jicca .................... 1.IVF .................... toukokuu
Sufka .................. 1.IUI ..................... toukokuu
Nuppuska ............ 2.ICSI/2.pas .......... toukokuu
Karpalo ............... 1.IVF/ICSI 1.pas .... toukokuu
Almina ................ 4.ICSI ................... touko-kesäkuu
Meg .................... 2.IVF/2.pas ........... kevät ?
Pepponen ............ 4.IVF/ICSI ............. kesäkuu
Talvitaika ............. 2.IVF/1.pas ........... kesäkuu, vk25
Sintu74 ................ 5.IVF .................... kesäkuu
Sannuliinu ........... 1.IVF ..................... kesäkuu
Johkunen ............. 3. IVF/1.pas .......... kesäkuu
Marianne1971....... 2. IVF/1.pas .......... kesäkuu
HaaveissaToinen ... 2.IVF ................... elo-syyskuu
Tiinuli81 ............... 2.IVF ................... elokuu
Miles ................... 4.ICSI................... elokuu
Mörkötys ............. 3.IVF/ICSI/ ............ elokuu
Mariq ................... 4. ICSI ................. elokuu
TanZZZku ............. 1. IVF/1.pas ........ syyskuu (?)
Emma81 .............. 3.IVF ................... syyskuu
Tammuska ........... 2. IVF .................. Syksy
Jadekivi ............... 2. IVF................... syksy
Lumetar .............. 2.IVF/ICSI ............ syksy
Kukkanen81 ......... 2.ICSI .................. syksy
Syssy .................. 4.ICSI/2.pas ......... ??
Joku_päivä .......... 7.IVF ................... ??
Seline ............... ( 2.IVF) .................. ??
Pioni70 ................ 3.ICSI .................. ??
Onlyer.................. 3.ICSI ..................syksy

***Piinailijat***

Nimimerkki .............Hoito...............Alkio(t )..................Testipäivä

Piinistelijä ............ 2. IVF .................... 1 ...................... 4.6.
Moto76 ................ 2.IVF/1.pas ........... 2 ...................... 5.6.
Kaarne ................. 3.IVF ................... 1 ...................... 6.6.
kevät87 ............... 1.ICSI ....................1 ...................... 6.6.
Risto79 ............... 4.IVF 1.pas ............ 2 ...................... 6.6.
InMyDreams ........ 3. IVF 1.pas .......... 2 ....................... 7.6.
Nellikaneli...............1.IVF......... ...........1....................... 7.6
Vauvahaaveita86.....1.IVF.....................1...................... 11.6.
Iinamiina .............. 4.ICSI/3.pas ......... 1 ...................... 11.6.
Mansikkatyttö ........ 3.ICSI .................. 2 ..................... 11.6.
Napsuneiti ........... 2.IVF ..................... 1...................... 12.6.
Hautomo76 ......... 1.ICSI/1.pas ............1...................... 13.6.
Inkku1 ................. 1.IVF .................... 1...................... 13.6.
Iloksi ................... 3.ICSI ................... 1.......................14.6.

***PLUSSANNEET***

Nimim ................. Hoito .......... Plussa kk ............ LA

LadyBlue ............. 1.IUI .......... Tammikuu ........... 29.9.2012
Jensar ................. 2. IVF ........ Tammikuu ............ 6.10.2012
Susirouva ............ 1.IVF/6.pas .. Tammikuu .......... 9.10.2012
Dreamer74 ......... 1.IVF/1.pas .. Helmikuu ............ 11.10.2012
Sartsa00 .............. 3.ICSI/1.pas.. helmikuu ...........
Kebri82 ................ 1.IVF ........... helmikuu ............ 23.10.2012
Kehrä .................. 4.ICSI .......... helmikuu ............
Rödluvan .............1.ICSI 1.PAS.... huhtikuu ........... 20.12.2012
Peppi1981........... 3.ICSI 1.PAS.... huhtikuu ...........
Mequ .................. 2. IVF .......... toukokuu ........... 3.1.2013
Alexsandria .......... 3.IVF ........... toukokuu .......... 7.1.2013
Lion33 ..................2.IVF............. toukokuu .......... 9.1.2013
Pyykki .................. 2.ICSI .......... toukokuu ........... ?
Vanil .................... 2.IVF ........... Toukokuu ..........

Leppäkerttu-77 .... 3.IVF/ICSI 2.pas .... HOITOJEN LOPETUS..... 1 lapsi
 
ILOKSI Mulla tässä tuoresiirrossa veritestipäivä on pp12, passeissa on sanottu vaan että tee kotitesti pp16. Aina oon alotellu testien tekemisen ajoissa ja kyllähän ne tuloksetkin on aina ennakkoon näkynyt. Jos sulla on erittäin herkkiä testejä niin kyllä mun mielestä pp 10 voit hyvin alottaa testailun tuoresiirrossa.

Olen lukenut, että pp 12 hcg:n tulisi olla väh 50 jotta raskaus on normaali, ja kun tuo hcg tuplaantuu 48 tunnin välein, pitäisi se näkyä herkällä testillä päiviä ennen.

Ja tosiaan eilisiin testeihin tuo viiva tuli ihan heti, että jotenkin oon luottavaisin mielin menossa huomiseen veritestiin. Eilen siis pp10.
 
heipat taas kaikille.täällä tulee yhä viivoja testeihin,välillä heikompaa välillä näkyvämpää.en ees kehtaa kertoo paljonko oon jo testannu,tunnen itseni ihan pässiksi,heh.toivottavasti tilaamani testit tulisivat jo huomenna laatikkoon. lugeista-aina nega kerroilla lopettamisen jälkeen menee melki viikko kun juoksut alkavat.et mulla on kyllä aina pitäny vuodon pois.tuleeko teille muille muuten lugejen jälkeen ehkä noin parin tunnin päästä,ns.vedet housuihin?ihan kun alleen olis päästäny.ihan siis vettä.alkupäivinä tuli viä tahnamaisena pois,mutta nyt on jo muutamina päivinä ollu aivan luiruu(sori yökkis juuttuu)
 
Niistä testauspäivistä sen verran, että meidän klinikalla oli yhtäkkiä muutettu käytäntöä siksi, että voi testata jo 10 päivän päästä siirrosta.. Näemmä luottavat enemmän noihin testeihin jo.
Mulle nämä piinapäivät on jotenkin vapauttavia, saa hetkeksi toivoa ja samalla voi hengähtää tästä surusta..
Iloksi: varmasti hyvä tunne tietää, että se on viimeinen hoito. 6 vuotta on ihan tarpeeksi kärsimystä.
Onnea plussanneille. Tunteet on varmasti nyt herkässä, kun onnistuminen on noinkin lähellä. .
 
iloksi pari vastausta: naikkarilla veritesti on 14vrk punktiosta (tai siis mulla ollut), luget on myös pitänyt mulla aina vuodon poissa, alkaa pari päivää lugejen lopettamisen jälkeen, tsemppiä piinailuun ;)

ja risto kyllä, mulla on lugejen kanssa muutamina päivinä tullut tosi nestemäistä ulos, ihan housut kastuneet ;)

Täällä ei vieläkään menkkoja, en tykkää...
Alkaa jo pieni paniikki iskeä että ei keretäkään passiin :(
 
ootellaan että ukon kromosomitestin tulokset tulis loppuviikosta soitella ja kuulostella olisko valmiit...oulun vl menee kiinni 3 vkk heinäkuussa......heinäkuun eka viikon auki..sitä ennen pitäs icsi suunnitella...ottaa päähän tää vitun yritys jo.....
 
Voih, piinailijoista muutama ois näköjään siirtymässä plussalistalle, jännää! Toivottavasti itsekin pääsisi sinne...

Iloksi, mulle on aina sanottu vaan että testaa kahden viikon päästä. Ja Lugeista huolimatta mulla on vuoto alkanut aina sinä päivänä kuten muulloinkin. En ole vielä testaillut, yritän sinnitellä sinne oikeaan testipäivään saakka. Nyt ilmeisesti on pp 10 menossa.
 
Lion33 kiitos vastauksesta, minäkin lopulta sitten löysin tuon sieltä pakkausselosteesta.. Ensiviikolla loppuviikosta siis pitäisi olla Ovitrellen poissa kuvioista.

Haaveissa toinen
tsemppiä tulevaan hoitoon :) Toivottavasti se toinen sieltä sitten lähtee tulemaan :)

Piinistelijä minä tuossa juuri iltasella eilen laitoin kotitestiin tilausta erittäin herkistä testeistä. Ajattelin tilata 10 kpl, niin saan sitten testata vaikka kaksi kertaa päivässä. huh.
Luultavasti ajan itseni vain hulluuden partaalle - niinkuin tavallisesti- noiden testaamisten kanssa. Toisaalta en myöskään uskalla jättää testaamatta, koska parempi että se toivo menee sitten hetsillään eikä kertarysäyksellä sitten veritestin jälkeen.
Sinulle toivotan vahvistuvaa viivaa !Ihana juttu kaiken lisäksi, että olet hyvillä mielin!

risto79
tuosta testaamisesta voin sanoa, että et varmasti ole ainut himotestaaja. Minä aloittaisin testaamisen heti nyt jos olisi testejä vaikka tiedänkin, ettei siinä olisi mitään järkeä. Sen sijaan olen käynyt katselemassa tuolla vauvakuumepuolella toisten hätähousutestaajien raskaustestikuvia ja miettinyt miltä se oma testi saattaakaan sitten näyttää.
Toivottavasti sinulla se testin viiva alkaa tummenemaan ja tämä jännitysnäytelmä päättyy onnellisesti. Tsemppiä hirveästi !

Mansikkatyttö kiitos testitiedosta. Jännä juttu kuinka ne niin vaihtelevat klinikkakohtaisesti..

johkunen eli naikkarilla on sama odotus kuin täällä meillä. Kyllä se parin viikon odotus on varmaan sinänsä hyvä, että veritestissä pitäisi se raskaus sitten jo ihan selvästi näkyä, jos on näkyäkseen.
Toivottavasti ne menkat pian alkaisivat, että pääsisitte sinne passiin. Minulla meinasi tämä hoito mennä ahterilleen, kun vuoto ei alkanut. Se on ärsyttävää.

) . ( Minä heräsin tänäaamuna jotensakin krapulassa? Ja kummalllista on se, että olin juhlimassa perjantaina. Eilen ei ollut krapulaa, ei päänsärkyä, ei pahoinvointia ei mitään muuta kuin vähän väsymystä. Nyt on sellanen olo, kuin olisin polttanut tupakkaa askillisen viimeyönä (lopetin tupakoinnin 6kk sitten enkä todellakaan ole sen jälkeen polttanut) ja päätä särkee ihan perinteisen krapulan malliin.

Ihme homma? Menossa on vasta pp4 joten tuskin tässä vaiheessa on tää homma kiinni mistään raskautumisesta.
Hmm, ellei sitten nuo Lugesteronit vaikuta..? Täytynee käydä lukemassa mitä niistä sanotaan.

Paitsi, että missä vaiheessa alkio kiinnittyy kun kyse on hoidosta? Noh, tuskin se vielä näin pienillä piinapäivillä kiinnittyisi. Voi sentään.

Tsemppiä piinailijoille! Ja onnea vielä raskautuneille!
 
InMyDreams aika sitkeästi olet kyllä tsempannut tuon testaamisen kanssa. Toivottavasti tällä kertaa ei vuoto ala testipäivänä!
Minulla on lyhyt luteaalivaihe (10-11pv) ja aina kaikissa insseissä se vuoto oli tullut jo aikapäiviä ennen kuin testipäivä koitti. Ei ollut paljoa jännitettävää enää sitten.
En tiedä miten nyt käy, kun on nuo Lugesteronit matkassa.

Tsemppiä siis vielä loppupiinaan!
 
Se kiinnittyminen riippuu vähän minkäikäinen alkio on kyseessä, eikös noin vkon ikäisenä sanota alkion kiinnittyvän, että meillä kun oli 3-päiväinen alkio niin pp4 vois jo jotain tapahtuakin.. Ja Gonapeptyl-tukikin piti pistää just 3.pvänä siirrosta eli kun alkio 6pv ikäinen. Ja nyt on pp4 mulla. Kamalaa. Mitään tuntemuksia ei ole mitä ei olisi aina ennenkin ollut. Tai yleensä ottaenkin hyvin normaali olo. Ei edes sitä järkyttävää mahan turvotusta mitä yleensä. Voi tosin johtua siitä että mahasairaus on nyt hyvällä mallilla ja rauhallinen ollut jo viikkoja. Niin ja menkat mulla alkaa AINA vasta 4-5.pvänä viimesestä Lugesta.
 
risto79 Mä oon huomannu ton ihan saman et tulee vedet lugejen jälkeen, mut mulla tulee ne aina aamun ekalla wc-käynnillä, oon ihmetellyt et mitä sieltä aina lorahtaa ennen kun alkaa edes pissa tulla :D En oo ikinä aiemmissa huomannu tollasta lorahtelua, outoa...
 
Risto Kyllä sua uskaltaa jo ihan onnitella ;)!! Eli isosti ONNEA!!!!!!!!!!!!!!!

Iloksi Ei sitä tiiä vaikka oliskin raskaudesta johtuvaa.. Mulla oli edellisessä tuoresiirrossa, josta siis poikanen on, juurikin pp4 älyttömän huono olo. Meinasin jopa oksentaa. Ajattelin jälkikäteen että jospa se poikanen sillon tarrasi kiinni ja jostain syystä sai sit tuollaisen "raskauspahoinvointi-olon" aikaseksi. Mulla kyllä sit kunnon pahoinvointi alkoi ihan heti plussasta eikä rv6 kuten monella... hcg oli sillon pp12 160,6.

Kuinkas aikasin te olette testaamisen muuten aloitelleet ;)?
Mun tekisi mieli testata jo lauantaina kun meillä on mun miehen valmistujaiset ja kosteat bileet tiedossa illalla. Mutta mutta.. kaapissa on 15!!!! Davidin herkkää testiä =). Eli joo.. Riittää siitä muutamalle testikerralle. Viimeksi tuoresiirrossa en uskaltanut tehdä testiä ollenkaan vaan menin suoraan verikokeeseen. Passissa testailin vissiin pp6 lähtien.. Nyt en oikein ole vielä osannut päättää miten toimia.

Mulla on nyt menossa PP4 Ja olo nyt ihan normaali. Eilen nippasi pari kertaa tuosta alamasulta, jos vois sanoa että "kohdun vasemmalta laidalta", eli ei munasarjankohdaltakaan ihan, eikä ihan keskeltä massuakaan. Tiettyhän sitä mietti heti että "voisko olla".. kunnes järki sanoo taas heti perään että harva varmaan oikeasti mitään kiinnittymistä edes tuntee. Ja että nippailla nyt voi syystä että toisestakin. Mut on tää odottavan aika kyllä PITKÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Juu ei olisi pitänyt katsella testiä lauantaina testiajan jälkeen. Eilen ja tänään ei mitään testissä enää... Viikonloppu meni tosi surkeissa merkeissä, kun itku tuli vähän väliä. No parempi itkeä kotona kuin koittaa täällä töissä olla itku kurkussa koko ajan. Jotenkin pettymys iskee kerta kerralta enemmän. Huomenna virallinen testipäivä, tosin lääkäri oli laittanut lappuun, että tukilääkitystä pitäisi jatkaa vielä 4 päivää ja uusi testi pp 18??? Aion kyllä huomenna soittaa klinikalle neg tuloksen ja kysyä voisinko lopettaa. Pitänee varata oikein aika lääkärille ja miettiä 3 ivf:ää. Ajattelin myös pyytää lähetteen julkiselle, jos kävisi siellä myös juttelemassa ja kartoittamassa jonotustilanteen. Ähh juuri nyt tuntuu, että tästä ei ikinä tule mitään...
Napsuneiti olen aloitellut testailun niinkin aikaisin kuin pp 8. Tosin niistä negoista en ole vielä heittänyt kirvestä kaivoon. pp 10 kohtaan alkaa jännitys tiivistymään aina.
 
Moto voi kurjuuden kurjuus!!! Onko sulla kuinka herkkiä ne testit? Noi roskishaamut kyllä on ihan perseestä, pitäis oikeasti olla niin että testi pysyy blankkona jos tosiaan ei sitä hormonia ole! Joka kerta kun vähänkin väriä siihen tulee, oli sit testiajalla, tai sen jälkeen ni nousee toivo. Ihan varmaan jokaisella. Ja kun taival takana on pitkä ja kivinen ni se että matto vedetäänkin hetkenpäästä jalkojen alta tuntuu tosi pahalta ja epäreilulta!

En oikein osaa muuta sanoa kun kovasti tsemppiä!! Ja pidetään kuitenkin vielä peukkuja että jospa... ei sulla olis mahdollisuutta päästä veritestiin?
 
huomenta kaikille.täällä jännitys tiivistyy.aika vahvaa viivaa oon saanu eilen iltana ja tänä aamuna...mulla vaan loppuu luget et pitää soitella saisko puhelin reseptii apteekkiin tai jos huomen kävis hakeen paikanpäältä,niin ottasivatkohan veritestin jo samalla-päivää aikasemmin.kyllä meinaan jännittää ihan kaikki.kiitos napsuneiti onnitteluista,ainakin tällähetkellä viilis hyvä,mutta niinkuin kaikki tiedämme,mitä vaan voi koska vaan tapahtua.mulla on enään 1 testi jäljellä,toivottavasti tilaamani testit tulis jo tänään.mielettömästi tsemppii kaikille.
 
Napsuneiti kiitokset myötätunnosta :) Ollaan yksityisellä, ja eivät koskaan ole puhuneet veritestistä. Voisikohan sen teettää terveyskeskuksessa? Olisihan se kiva tietää, onko edes mitään hcg:n nousua. Antaisi sekin edes jotain toivoa jatkoon...
 
Moto76 veritestiin tarvitsee lähetteen lääkäriltä/klinikalta ja sitten voi valita labran/terveyskeskuksen, jossa käy itse testissä. Itse olen kerran "päässyt" julkiselta veritestiin, mutta muuten olen mennyt peruskotitesteillä.
 
Ristolle varovaiset onnittelut :)

Täällä piinaillaan vaan. Menkkamaisia vihlaisuita munasarjoissa, mutta niin muistaakseni oli viimeksikin, ihan vuodon kanssa.
Ei mitään sellaista oirehdintaa kuten viime kerralla. Olen miettinyt, että johtuu joko siitä, että ei tärpännyt tällä kertaa, tai siitä, että tällä kertaa ei ole niitä hormoonipistoksia alla, vaan on luonnolliseen kiertoon tehty PAS.
Viimeksihän oli munasolujen kasvattelu ym hormoonit alla ja tissit kipeät jo ennen siirtoa :D
Väsyttää ihan hulluna ja voisin vaan nukkua ja syödä. Sellainen pikkunälkä koko ajan. Jos jättää syömättä, niin ei silti tule paha olo.
pp5 menossa täällä siis.. testipäivä vasta 13.6..eli pp14
Viimeksi testasin plussan pp10
 
Hautomo76, tsemppiä piinailuu! Nämä on niiiiiiiiiin pitkiä päiviä...

Moto76, saat lähetteen verikokeeseen kun vain soitat vastaanottoon ja pyydät että tekevät lähetteen :)

risto79, varovaisia onnitteluita!

Täällä alkoi eilen pp10 voimakkaat menkkajuilinnat ja ruskea vuoto. Ajattelin, että vuoto yltyy yöllä ja on sitten kunnon menkat tänään pp11. Vuoto kuitenkin pysyy aisoissa, ja vuoto on sellaista ruskeaa eikä semmoista menkkatavaraa.
No, tein testin ja en oikein tiedä miten reagoida. Mun silmään tuo näyttää sellaiselta harmaalta v¤%&un viivanpaikalta joka katalasti vaan yrittää nostaa toiveita. Mitä mieltä ootte?



 

Yhteistyössä