Hoidot jatkuu 2012

Täällä pp9 ja tyhmä menin tekemään testin:x Negaahan se näytti, ihan hyvä fiilis ollut tähän asti jotenkin positiivinen ja tunne, että nyt voisi onnistaa.
Hautomo tsemppiä piinapäiviin, älä vielä murehdi, vielä monta päivää edessä ja kaikki mahdollisuudet avoinna :)
Mansikkatyttö minä olen myös huudellut noiden muiden tukilääkkeiden perään, mutta eivät lääkärit ole vielä lämmenneet...
Iloksi toivotaan, että saat kyytiläisen mukaan :)
Almina hyvältä näyttää "saalis" ja yllättävän paljon ne follit kirivät viimeisinä päivinä, eli ties vaikka kuinka monta saatte kypsiä!
 
(.) nyt on siirretty yksi 4-soluinen alkio, paras tulleista, kyytiin. Pakkasessa on ainakin 6kpl alkioita ja kolme oli vielä jatkovilelyssä siirtohetkellä. Eli joku joka osaapi päivittää listaan voisi olla niin kiltti että laittaa mut piinailijoihin ja testipäiväksi 12.6.

Moto kurja ettei testiin tullut viivaa.. mutta jospa on vaan vielä liian aikaista? Onko sulla kuinka herkkä testi ollut jolla testasit?
 
Moto76 toivottavasti toinen viiva vielä ilmestyy ja hyvä aavistuksesi pitää kuitenkin paikkaansa. Voimia vielä piinistelyyn! Ja kiitos toivotuksista:)

napsuneiti onnea matkaan kyytiläiselle! Toivottavasti pysyy mukana maailmaan asti! Meillä on sama siirtopäivä (siis jos tänään olit siirrossa), mutta eri testipäivä. Minulla testipäivä on vasta 14.6 Tsemppiä!

Nyt on tosiaan paljon piinailijoita ja voi sentään, että toivon plussia ropisevan yhtä monta, kuin mitä meitä piinailijoita on!

) . ( Tänään aamulla soitin labraan ja kuulin hyviä uutisia. Alkio oli jatkanut elämäänsä ja oli nelisoluinen TOP- alkio. Lääkäri kehui sitä kovin kauniiksi.
Lisäksi limakalvo oli hyvä 12 mm.

Nyt pääsen elämäni ekan kerran piinailemaan. Ja toivon täysillä, että tämä ainokainen olisi sitkeää sorttia.

Tsemppiä hirveesti myös muille!!
 
Iloksi hienoa!!!! Toivotaan että pikkarainen tarraa kovin kiinni! Oletko yksityisellä hoidossa? Mä olen naikkarilla ja mulla ei ole hajuakaan limiksen paksuudesta eikä tarkkaa tietoa pakkasen alkioista (siis luokituksesta).. Viimeksikin mulla oli testipäivä jo pp12, naikkarilla sillonkin.

Mansikkatytölle onnea matkaan huomenna ;)
 
Iloksi: Mieletön limis!!!! :O Mulla on ihan all time maksimi joku 8,4mm tuoresiirroissa.. lääkkeellisissä ei kasva ni ei kasva :( Tämän kerran 7,6mm loksautti mun leuat auki siinä pöydällä harottaessani. Mahtavia uutisia muutenkin! Toivotaan että tämä olisi nyt se ihme joka tarraa kii! On tuokin varsinaista piinaa ja tuskaa kun ei pääse siirtoon ikinä, voin vain kuvitella :( Meillä taas tulee ihan ok hyviä alkioita mutta kun ei kiinnity niin kiinnity. Mä oon niin tyhmä että jo 11 krtaa toivonut ja ollut lähes varma että NYT olen raskaana, niin on sekin yhtä murskaa romahtaa sieltä aina alas. Toivoa turhaan 2vkoa ja aina se sama tulos, hcg alle 1. No kerran oli 6, iloitsin siitä. Tai oikeestaan mä oon tietenkin jo 13 kertaa ollut varma raskaudesta, kun ensin oli ne kaksi kohdunulkoista jotka sitten lopullisesti tuhosivat molemmat munatorvet ja sitten alkoi tää koeputkirumba..

Me ollaan aika putkeen vedetty tässä 2v, (toisen lapsen yritys kyllä aloitettiin siis v. 09) pisin tauko olikohan nelisen kuukautta kun mulla puhkes colitis ulcerosa ja piti odottaa että tauti rauhottuu. Nää tauot onkin ehkä olleet sitä pahinta näissä hoidoissa, nytkin tää viimeinen yhden kierron tauko oli kamalaa, ikinä ei olla varmaan niin paljoo tapeltu miehenkään kanssa :( todella syö parisuhdetta ja omaa elämää tää koko paska. Nyt mua tavallaan vähän helpottaa se päätös (tosin vain MUN tässä vaiheessa..) että mä en lopeta. Ainoot pätevät ja hyväksyttävät syyt lopettaa on ikä tai terveys (sairaus) = lääkäri sanoo että ei enää jatka. Ikä ei vielä ole este, 37v ja noh, toi sairaus on mun mielestä kaiken pahan alku ja juuri ja estää tällä hetkellä raskaaksi tulon, mutta jos miljoona kertaa siirtää niin PAKKO on jollain kerralla onnistua. Sitäpaitsi nyt on maha voinut hyvin pari kuukautta jo putkeen, kopkop..

Raha on tietty ikävä hidaste tällasille pienituloisille säästöttömille ihmisille, mutta jostain sitäkin aina saa, sitten vaikka lainaa. Olisi irvokasta rahan takia (=vapaaehtoisesti) luovuttaa lapsen saamisen mahdollisuus. Jotenkin mun luonto ei anna periksi eikä hyväksy sitä. Noh, nää on tän hetken mietteitä.

Mansikkatyttö, tsemppiä hirrrveesti huomiselle! Noi soittojen odottelut on ihan kamalimpia. Mäkin meinasin pyörtyä kun autossa odottelin paniikissa puhelua työpaikan parkkipaikalla, meidän viimeisten alkioiden kohtalosta. Tähän asti aina vikat on kuolleet. Nyt selvisi tämä yksi kuin ihmeen kaupalla. Jotenkin lasken senkin Avan ansioksi..

Johkunen, toivotaan kovasti että selviävät sulatuksesta!! Tsemppiä!

Almina, onnea maanantain punktioon, hieno muniskatras! :)

Inmydreams, eka kerroilla mullakin julkisella nihkeilivät mutta kai totesivat sitten aika pian mut toivottomaksi tapaukseksi kun aika hyvin oon saanut kaiken mitä oon keksinyt pyytää.. Tosin mullahan on kaksi autoimmuunisairautta että pakkokin olla kortisonit ym. Nyt Avalla mä oon saanut pyytämättäkin kaikkee uutta <3 Peukut sulle pystyssä, vielä on aikaa..

Tällä kertaa(kaan) mä en testaa kotona, mä en enää kestä sitä masennusta, oikein yököttää ja yrjöttää ajatellakin sitä toimenpidettä ja jännittämistä ja pettymystä ja vihaa ja surua. Menen veritestiin ma 11.6. ja käsken miehen soittamaan tuloksenkin. Mä_en_vaan_enää_jaksa_kuunnella_sitä_samaa..
 
Viimeksi muokattu:
Mansikkatyttö voi huippujuttu! Toivottavasti pääsette siis piinailemaan :) Onnea hirveästi matkaan huomiselle!

napsuneiti
en ole yksityisellä vaan viimeistä hoitoa viedään julkisella puolella. Limakalvon paksuus on mittailtu kaikissa ultrissa ja siinä kun lääkäri on sitä tutkaillut, niin se on tietty jäänyt mullekin tietoon.
Minulla on aivan mielettömän ihanat lääkärit, hoitajat ja labraväki sillä tuntuu, että he olivat enemmän onnellisia tuosta siirtoon pääsemisestä kuin minä itse.
Me olemme hoidossa KYSissä.

Mitä te ihmiset teette ylijäämälääkkeille?

Siinä ei taida olla muita vaihtoehtoja, kuin viedä ne apteekkiin hävitettäväksi? Hitto että tekee oikein pahaa, kun on kalliita lääkkeitä vielä monta purkkia. Tähän mennessä olen vain sullonut ne kaapin perälle. Nyt haluaisin päästä eroon kaikista tuollaisista.
Harmi, ettei käyttämättömiä lääkkeitä voi palauttaa apteekkiin ja saada osan rahoista takaisin ;)

Viisain taitaa olla vaan kerätä ne pussiin ja viedä sinne apteekkiin..

Ai niin, entä mitä olette tehneet ylimääräisille piikeille, siis minulla on kauheat määrät noita lääkekynien neuloja. Mitä niille oikein tekee? Roskiinko vaan?
 
Ei kannata varmaan ainakaan yksittäispakattuja steriileja neuloja roskiin heittää, vie vaikka omalle polille tai apteekkiin! Samoin ylijäämälääkkeet. Mä tosin oon säästänyt kaiken, ja joskus hyötynytkin sitten seuraavissa hoidoissa kun ei ole vielä esim lääkekatto täynnä. Olen ostanut vuoden lopussa reseptit tyhjäksi, kun maksavat vain 1,50€, vaikka tietoa seuraavista toimenpiteistä ei ole ollutkaan välttämättä vielä, ihan varalta :) Tai sitten myyt/annat ne jollekin onnelliselle, jos niissä vielä käyttöikää on.
 
Viimeksi muokattu:
***Hoidot jatkuu 2012***

Poritar ................. 2.IVF ................... Helmikuu
Miukumau .......... 3.ICSI/1.pas ........... helmikuu
Nanna .................. 2.ICSI .................. helmikuu
Katjuska-81 ........... 2.IVF .................. maaliskuu
Jonnastiina ........... 1.ICSI .................. maaliskuu
sannamary ........... 2.IVF/1.pas .......... maalis-huhtikuu?

Leonita79 ............. 2.ICSI .................. huhti-toukokuu
Dreamer1 ............. 4.ICSI .................. huhti-toukokuu
Jicca .................... 1.IVF .................... toukokuu
Sufka .................. 1.IUI ..................... toukokuu
Nuppuska ............ 2.ICSI/2.pas .......... toukokuu
Karpalo ............... 1.IVF/ICSI 1.pas .... toukokuu
Almina ................ 4.ICSI ................... touko-kesäkuu
Meg .................... 2.IVF/2.pas ........... kevät ?
Pepponen ............ 4.IVF/ICSI ............. kesäkuu
Talvitaika ............. 2.IVF/1.pas ........... kesäkuu, vk25
Sintu74 ................ 5.IVF .................... kesäkuu
Sannuliinu ........... 1.IVF ..................... kesäkuu
Johkunen ............. 3. IVF/1.pas .......... kesäkuu
Marianne1971....... 2. IVF/1.pas .......... kesäkuu
HaaveissaToinen ... 2.IVF ................... kesä
Tiinuli81 ............... 2.IVF ................... elokuu
Miles ................... 4.ICSI................... elokuu
Mörkötys ............. 3.IVF/ICSI/ ............ elokuu
Mariq ................... 4. ICSI ................. elokuu
TanZZZku ............. 1. IVF/1.pas ........ syyskuu (?)
Emma81 .............. 3.IVF ................... syyskuu
Tammuska ........... 2. IVF .................. Syksy
Jadekivi ............... 2. IVF................... syksy
Lumetar .............. 2.IVF/ICSI ............ syksy
Kukkanen81 ......... 2.ICSI .................. syksy
Syssy .................. 4.ICSI/2.pas ......... ??
Joku_päivä .......... 7.IVF ................... ??
Seline ............... ( 2.IVF) .................. ??
Pioni70 ................ 3.ICSI .................. ??
Onlyer.................. 3.ICSI ..................syksy

***Piinailijat***

Nimimerkki .............Hoito...............Alkio(t )..................Testipäivä

Vanil ................... 2.IVF ....................2 ....................... 25.5.(+)
Piinistelijä ............ 2. IVF .................... 1 ...................... 4.6.
Moto76 ................ 2.IVF/1.pas ........... 2 ...................... 5.6.
Kaarne ................. 3.IVF ................... 1 ...................... 6.6.
kevät87 ............... 1.ICSI ....................1 ...................... 6.6.
Risto79 ............... 4.IVF 1.pas ............ 2 ...................... 6.6.
InMyDreams ........ 3. IVF 1.pas .......... 2 ....................... 7.6.
Nellikaneli...............1.IVF......... ...........1....................... 7.6
Vauvahaaveita86.....1.IVF............... ......1...................... 11.6.
Iinamiina .............. 4.IVF/ICSI ............ 1 ...................... 11.6.
Napsuneiti ........... 2.IVF ..................... 1...................... 12.6.
Hautomo76 ......... 1.ICSI/1.pas ............1...................... 13.6.
Inkku1 ................. 1.IVF .................... 1...................... 13.6.
Iloksi ................... 3.ICSI ................... 1.......................14.6.

***PLUSSANNEET***

Nimim ................. Hoito .......... Plussa kk ............ LA

LadyBlue ............. 1.IUI .......... Tammikuu ........... 29.9.2012
Jensar ................. 2. IVF ........ Tammikuu ............ 6.10.2012
Susirouva ............ 1.IVF/6.pas .. Tammikuu .......... 9.10.2012
Dreamer74 ......... 1.IVF/1.pas .. Helmikuu ............ 11.10.2012
Sartsa00 .............. 3.ICSI/1.pas.. helmikuu ...........
Kebri82 ................ 1.IVF ........... helmikuu ............ 23.10.2012
Kehrä .................. 4.ICSI .......... helmikuu ............
Rödluvan .............1.ICSI 1.PAS.... huhtikuu ........... 20.12.2012
Peppi1981........... 3.ICSI 1.PAS.... huhtikuu ...........
Mequ .................. 2. IVF .......... toukokuu ........... 3.1.2013
Alexsandria .......... 3.IVF ........... toukokuu .......... 7.1.2013
Lion33 ..................2.IVF............. toukokuu ...........9.1.2013
Pyykki .................. 2.ICSI .......... toukokuu ........... ?

Leppäkerttu-77 .... 3.IVF/ICSI 2.pas .... HOITOJEN LOPETUS..... 1 lapsi
 
Viimeksi muokattu:
Nyt on todellisen piinaavat päivät meneiillään. Pp9. Oon tehnyt pp7:stä lähtien noita erittäin herkkiä liuskatestejä aamuin illoin. Kaks ekaa oli täysin negaa. Kolme seuraavaa on olleet ensin negaa, mutta puolen tunnin jälkeen ilmestynyt tosi haalea haamuviiva. Järki meinaa lähteä, kun oon lukenut että noihin liuskatesteihin tulee usein vääriä haamuja testiajan ulkopuolella.

Oireita: Rinnat kipeet/arat, yöllä kylmää hikeä, päivällä vuorotellen hiki ja kylmä, eilen oli pää kipeä koko päivän, tosin oli matalapainetta. Pp7 heräsin yöllä pahoinvointiin. Mitään kohtu tuntemuksia ei ole.

Mites MOTO76 menee? Kuinka herkällä testillä teit tuon negan?
 
Piinistelijä eilisen testin tein mammksin testillä taitaa olla 10 IU, tänä aamuna tein klinikan antamilla testeillä, en tiedä tarkkuutta mutta negaa näytti nyt siis pp10. Ihan outo olo edelleen, nännit ovat todella kipeät eikä mitään menkkaoireita ja nyt kiertopäivä 31!? No tämä on ainakin näköjään uutta, mutta ilmeisesti ei merkkaa mitään. Tietysti testailen joka aamu, mutta jotenkin luulisi jonkun haamuilevan edes jo. Tosin lääkärit sanovat, että passeissa voi kiinnittyminen tapahtua myöhään ja hormonin erittyminen on todella yksilöllistä.
Piinistelijä, hmm en ole itse uskaltanut katsella testejä jälkeenpäin, koska pelkään että jos mahdollliset haamut olisivatkin vain todellakin roskishaamuja. Mutta kyllähän näiltä palstoilta on lukenut monesti, että roskishaamu on päätynyt myös testiviivaksi asti :)
Iloksi olen kanssa vielä säästellyt käyttämättömiä lääkkeitä ja olen voinut nyt niitä käytellä, kun lääkäri haluaa välillä kokeilla uudenlaisia koktaileja :) Neulat ovatkin suurempi ongelma, niitä on tosiaan jo muutama kymmen ylimääräistä. Pitäisi varmaan kysyä vaikka klinikalta, mitä niillä voisi tehdä. Hullua heittää roskiinkaan.
 
Täällä pp8 ja menin sortumaan, tein herkän testin. Negaahan se näytti. Testasin muuten alussa Pregnylin poistumista ja todella huonoja viivoja nuo Ebayn halpistestit kyllä antaa. Ois ollut mielenkiintoinen testata se Pregnyl-plussa esim. Apteekin omalla ja vertailla noita viivoja.

"Oireina" tai oireina täällä pp6 melko voimakkaita menkkajomotuksia ja pp7 järkyttävä hedari. Melkeinpä pp4 alkaen on ollut sellaisia vilunväristyksiä ja palelua.
 
Viimeksi muokattu:
Moikka kaikille, mä tuli pikaisesta omaa napaa kertomaan. Oon pitänyt parin viimesen viikon ajan taukoa täältä ja olen jo pikkasen pihalla :) Mutta lueskelen viikonloppuna tarkemmin teidän kuulumiset...

Meillähän siis 2 viime kiertoa mennyt sillain ohi, ettei edes päästy PASsia tekemään. Nyt nostettiin estrogeenilääkityksen määrää, jos sillä saatas sitten ne munasarjat lepotilaan. Mä olen niitä nyt muutaman päivän popsinut ja ens to 7.pvä on UÄ, jolloin selviää lisää :) Eka lääkkeellinen pas edessä siis - ja toiveet on korkeella!! Jos tämä olis nyt se meidän keino :heart:

Voimia kaikille ja hauskaa viikonloppua :)
 
No niin, meidän 3. Icsi typistyi vain tuoresiirtoon, 2 alkiota siirtoon.. testipäivä 11.6.
Jotenkin tuntuu, että tämä on ainakin viimeinen hoito, johon menen vapaaehtoisesti. Seuraavat hoidot saa kyllä mies maksaa itse ja ehdottaa niihin menon, minulle riittää :D
Meillä siis 8 solua, 4 kypsää, 4 alkiota ja 2 niistä täyttä roskaa, 2 ihan hyviä, jotka siirrettiin.
Hyvä kun lapuissa ei lukenut alkioiden luokkia, ettei tarvitse alkaa huolehtia niistä sen enempää.
Vika siis selkeästi minussa ja tämä on ihan huojentava tieto, kun meinaan muutenkin luovuttaa..
Meillä siis ainoa kunnolla toimiva oli Pergoveris ja Gonal-f, tosin niistäkään ei raskautta..
Tsempit kaikille !
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: iinamiina
Heippa taas!

Onnea piinailijoille!

Kävin eilen veritestissä kun sitä omasta pyynnöstä halusin ja eilenhän viikkoja oli sit yhtä kun 5+1 ja äsken lääkäri soitti ja kerto et arvo oli 4875.
Joten kai mut saa kans siirtää plussanneisiin,tuun kertoileen kyllä jos jotain tapahtuu.Ja viimestään varhaisultran jälkeen tuun kertomaan kuulumiset.

Vanil 5+2
 
Tsempit sinulle, Mansikkatyttö! Jospa, oi jospa nyt olis se kerta, eikä tarviskaan enää sitten miettiä ja pähkäillä ja surra näitä juttuja ja suunnitelmia, ikinä enää! (mielettömältä ja ihan järjettömältä kuulostava ajatus..pöh) Kaksi hyvää alkiota matkassa, se kuulostaa hyvältä nyt kuitenkin <3

Mäkin sanoin eilen miehelleni kun se tuikkas sen saamarin Klexanen mun mahapläskiin, että oikeestaan mä voisin ruveta pisteleen sitäkin päivittäin näillä käytetyillä piikeillä huvikseen, tai ei haittaa tuskin olis muutamasta oikeestakaan Klexasta kenellekään, kun niitä kymmeniä tuolla kaapissa on kuitenkin.. niin että sekin sais välillä maistaa tätä fyysistä puolta näistä hoidoista!! Ne ei joudu kokemaan omissa nahoissaan yhtään mitään noi äijät.

Ja meillä on sama testipäivä..

Onnea Vanil!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mansikkatyttö
Iinamiina: osasit kiteyttää tosi hyvin nuo tunteet :D Juuri tuolta tämä ruljanssi tuntuu ja mikään ei olisi ihanampaa kuin päästä tästä vuoristoradasta pois. 4. icsi ei motivoi yhtään ja en tajua, miksi ne alkiot, tähän asti 7 kpl, eivät tajua kiinnittyä ja kasvaa normaalisti. Mikään ei ole ärsyttävämpää tällä hetkellä...
Tätä on nyt kestetty 9 v. ja ajattelinkin, että nyt elämä sitten alkaa. Ei enää turhaa toivoa, kun tietää, ettei tarvitse edes toivoa :D
 
Onnea Vanil :)

Täällä oireilu edelleen on jossain hukkateillä. JOs oikein yrittää olla positiivinen niin ehkä hieman nippailee mahasta ja on kosketusarat rinnat.

Tuosta hoitojen jatkosta.. me päätettiin jo aloittaessa, että vuotta pidempään ei lähdetä yrittämään, jos mitään vuodessa ei edes lupaa alkavaksi. Ekasta siirtoon menneestä hoidosta siis tämä meidän enkelipoika...
Nyt on päätetty testata se "pakastin tyhjäksi" ja mietitään sitten uusia tuulia, jos niistä kuuraukoista ei tärppää.
Meillä on se tilanne, että mies on maksanut tähän mennessä kaikki hoidot. Jotain 5000e tähän mennessä siis kaikkineen. Hän halusi ne hoitaa, koska hänen "pojathan ne tässä laiskoja velttoilijoita on" ;)
Myös minä olen vuoden lopulla tyhjännyt sitten ne muut reseptit tyhjäksi sillä 1,50 maksulla :D
 
tänään pp 8. Mulla on jotenkin sellainen tunne, ettei tää olis onnistunut. Mitenhän pitkään sitä jaksaa itse olla tarttumatta testiliuskaan. Tää odottaminen alkaa vähän painamaan mieltä kun sitä kuitenkin täydestä sydämestä toivoisi kaiken menevän hyvin. Menkkamaiset tuntemukset on onneksi mennyt ohi. niin paljon tsemppiä kaikille tasapuolisesti.
 
Tää nyt on tällasta turhaa knoppitietoo mutta meillä on menossa nyt siis 4. ICSI 3. PAS :)

Oon muuten ekaa kertaa saikulla siirron jälkeen.. Ja todellakaan EN aio elää mitään normaalia elämää vaan todellakin makaan sohvalla jalat ylhäällä niin paljon kuin vain ikinä voin. Mikään ei enää tässä vaiheessa ole liioittelua..
 
Risto Onnea jo varovaisesti!!! Sullahan on vielä aikaiset päivät, jos testipäivä on vasta 6.6.. Monesko pp menossa? Mietin vain ettei olis molemmat kiinnittyneet ;DDD

Kevät vielä on aikaista sanoa suuntaan tai toiseen. Onko sulla testejä kotosalla ;)?
 
napsuneiti.tänään on tasan viikko siirrosta ja alkiot olivat nelipäiväisiä.en voi todellakaan uskoa silmiäni kun testasin.mä en tiedä oikein miten päin olis,piina muuttu just superpiinax.
testailen tietty aamulla taas uudestaa,on tää niin hullua
 

Yhteistyössä