Hoidot jatkuu 2012

***Hoidot jatkuu 2012***

Poritar ................. 2.IVF ................... Helmikuu
Miukumau .......... 3.ICSI/1.pas ........... helmikuu
Nanna .................. 2.ICSI .................. helmikuu
Katjuska-81 ........... 2.IVF .................. maaliskuu
Jonnastiina ........... 1.ICSI .................. maaliskuu
sannamary ........... 2.IVF/1.pas .......... maalis-huhtikuu?

Leonita79 ............. 2.ICSI .................. huhti-toukokuu
Dreamer1 ............. 4.ICSI .................. huhti-toukokuu
Jicca .................... 1.IVF .................... toukokuu
Sufka .................. 1.IUI ..................... toukokuu
Nuppuska ............ 2.ICSI/2.pas .......... toukokuu
Karpalo ............... 1.IVF/ICSI 1.pas .... toukokuu
Almina ................ 4.ICSI ................... touko-kesäkuu
Meg .................... 2.IVF/2.pas ........... kevät ?
Pepponen ............ 4.IVF/ICSI ............. kesäkuu
Talvitaika ............. 2.IVF/1.pas ........... kesäkuu, vk25
Sintu74 ................ 5.IVF .................... kesäkuu
Sannuliinu ........... 1.IVF ..................... kesäkuu
Johkunen ............. 3. IVF/1.pas .......... kesäkuu
Marianne1971....... 2. IVF/1.pas .......... kesäkuu
HaaveissaToinen ... 2.IVF ................... elo-syyskuu
Tiinuli81 ............... 2.IVF ................... elokuu
Miles ................... 4.ICSI................... elokuu
Mörkötys ............. 3.IVF/ICSI/ ............ elokuu
Mariq ................... 4. ICSI ................. elokuu
TanZZZku ............. 1. IVF/1.pas ........ syyskuu (?)
Emma81 .............. 3.IVF ................... syyskuu
Tammuska ........... 2. IVF .................. Syksy
Jadekivi ............... 2. IVF................... syksy
Lumetar .............. 2.IVF/ICSI ............ syksy
Kukkanen81 ......... 2.ICSI .................. syksy
Syssy .................. 4.ICSI/2.pas ......... ??
Joku_päivä .......... 7.IVF ................... ??
Seline ............... ( 2.IVF) .................. ??
Pioni70 ................ 3.ICSI .................. ??
Onlyer.................. 3.ICSI ..................syksy

***Piinailijat***:headwall:

Nimimerkki .............Hoito...............Alkio(t )..................Testipäivä

Piinistelijä ............ 2. IVF .................... 1 ...................... 4.6.
Moto76 ................ 2.IVF/1.pas ........... 2 ...................... 5.6.
Kaarne ................. 3.IVF ................... 1 ...................... 6.6.
kevät87 ............... 1.ICSI ....................1 ...................... 6.6.
Risto79 ............... 4.IVF 1.pas ............ 2 ...................... 6.6.
InMyDreams ........ 3. IVF 1.pas .......... 2 ....................... 7.6.
Nellikaneli...............1.IVF......... ...........1....................... 7.6
Vauvahaaveita86.....1.IVF.....................1...................... 11.6.
Iinamiina .............. 4.ICSI/3.pas ......... 1 ...................... 11.6.
Mansikkatyttö ........ 3.ICSI .................. 2 ..................... 11.6.
Napsuneiti ........... 2.IVF ..................... 1...................... 12.6.
Hautomo76 ......... 1.ICSI/1.pas ............1...................... 13.6.
Inkku1 ................. 1.IVF .................... 1...................... 13.6.
Iloksi ................... 3.ICSI ................... 1.......................14.6.

***PLUSSANNEET***:heart:

Nimim ................. Hoito .......... Plussa kk ............ LA

LadyBlue ............. 1.IUI .......... Tammikuu ........... 29.9.2012
Jensar ................. 2. IVF ........ Tammikuu ............ 6.10.2012
Susirouva ............ 1.IVF/6.pas .. Tammikuu .......... 9.10.2012
Dreamer74 ......... 1.IVF/1.pas .. Helmikuu ............ 11.10.2012
Sartsa00 .............. 3.ICSI/1.pas.. helmikuu ...........
Kebri82 ................ 1.IVF ........... helmikuu ............ 23.10.2012
Kehrä .................. 4.ICSI .......... helmikuu ............
Rödluvan .............1.ICSI 1.PAS.... huhtikuu ........... 20.12.2012
Peppi1981........... 3.ICSI 1.PAS.... huhtikuu ...........
Mequ .................. 2. IVF .......... toukokuu ........... 3.1.2013
Alexsandria .......... 3.IVF ........... toukokuu .......... 7.1.2013
Lion33 ..................2.IVF............. toukokuu .......... 9.1.2013
Pyykki .................. 2.ICSI .......... toukokuu ........... ?
Vanil .................... 2.IVF ........... Toukokuu ..........

Leppäkerttu-77 .... 3.IVF/ICSI 2.pas .... HOITOJEN LOPETUS..... 1 lapsi
 
Nellikaneli kyllä mun silmään tuossa ylemmässä väriä näkyy, peukut pystyyn että se siitä vahvistuu:)Samoin tsemppiä kaikille jotka jotain viivaa ovat saaneet näkyviin ja myös muille piinailijoille!

Itsellä ei mitään oireita mihinkään suuntaan, ei edes tissit kipeät enää.Menossa pp5 ja pohdin tässä myös koska sitä uskaltautuu testaamaan...On tää kamalaa aikaa kun täytyy kyttämällä kytätä omia tuntemuksia, vaikka loppupeleissä se testi varmaan on tässä ainut mihin voi luottaa:)
 
Toivotaan nyt että haamut tummentuvat ja jatkavat kehitystään, on teitä niiiiin monta kuitenkin piinailemassa ja haamuilemassa ;)

Oma helpotuksen huokaisu, punaista tänään näkyvissä joten pääsin ilmoittautumaan meidän ihka ekaan passiin =) 14. päivä on ultra ja verikokeet, omien laskujen mukaan jos kaikki putkeen menee niin juhannus aatonaattona siirto...
Nyt alkaa vaan seuraava piina meneekö kaikki hyvin ja selviävätkö sulatuksesta : /

Muoks. jos joku tarvitsee tiedon niin naikkarin kesäsulku on 9.7.-13.8. välisenä aikana, siis labrat kiinni!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: valoa
napsuneiti aika jännä homma ois ,jos tuo pahoinvointi olisi ollut kiinnittymisestä johtuvaa. Minä en huomaa mitään kipuja oikeastaan missään muualla, kuin jatkuvasti munasarjoissa, jotka taitaa olla edelleen nesteessä.. Muut tuntemukset peittyy kyllä hyvin siihen tuntemukseen.
Kiitos siis vastauksesta. Jännittää :)

Ja tuosta testaamisesta: Tilasin eilen kotitestiltä 10kpl+3kpl testejä ( :D ) ja taidan aloittaa testaamisen huomenna (pp6). Tuon lisäksi minulla on apteekin omia testejä 2 kpl kotona .. Minä sitten niin rrrrakastan testaamista, vaikka se aiheuttaakin pääasiassa pelkkää ahdistusta.. Mut hei, viimenen kerta, joten sama kai se on vetää överiksi tää homma ??? ;)

Moto76 minä oon niin pahoillani sinun pahan mielen takia :( Onhan sitä kait vielä toivoa jäljellä(?), mutta tuo paha mieli kun iskee, niin minkäs sille teet. Toivottavasti asiat vielä kuitenkin kääntyisi hyväksi. :hug:
Ja jännä muuten tuo veritesti- asia. Me nimittäin olemme kaikkien hoitojen (inssit ja icsit) jälkeen käyty veritestissä. Ainut vaan, että se veritesti on se ns. kyllä/ei-testi eli siitä ei selviä raskaushormonin määrä. Ainoastaan saa tietää onko raskaana vai ei.

risto sinun tilanteesi sitten taas kuulostaa ihan mielettömän hyvältä! Toivottavasti saat lugereseptin ja pääsen testiin ja pois piinasta.. Tai sitten se piina taitaa vasta todenteolla alkaa..
Tsemppiä ja onnea matkaan!

Hautomo76 me mennään samoilla piinapäivillä. Minulla ei ole mitään oireita mistään. Ärsyttävää. Toivottavasti sieltä on se pikkunen teille tulossa :)

Voi morjes Nellikaneli tuohan näyttää tosiaan aika jännältä. Kyllä minä nään siinä selvästikin jotain viivaa. Hitto. Toivottavasti kyse olis nyt sitten ihan "siitä"! Plussatuulia!

inkku1 minulla on menossa myös pp5 (paitsi että olen alkanut epäilemään, että lasken piinapäivät erilailla kuin muut). Tsemppiä vielä loppupiinailuun. Minusta tuntuu, että tiedän tunteesi tästä piinasta :D
Tsemppiä !

Kysymys:
Kuinka muut laskevat piinapäivät?

Minä nimittäin aloin miettimään, että laskenko erilailla kuin muut...
Tuolla vauvakuumepuolella lasketaan yleensä dpo:ta (eli päivät jälkeen ovulaation) jolloin se päivä kun ovis tapahtuu on dpo0.
Ensin mietin, että piinapäivät laskettaisiin samalla tavalla, mutta tajusin sitten, että ihan yhtälailla se siirtopäivä on piinapäivä kuin ne kaikki muutkin sen jälkeen. Eli minun piinani alkoi alkionsiirtopäivästä, joten se päivä oli ensimmäinen piinapäivä.

Vaikka mitäpä väliä tuolla on. Ei mitään. Mut tuleepa lämpimikseen tässä kirjoiteltua :)

Olis kiva, jos olisi jotain spekuloitavaa tässä olotilassa, mutta ei ole. Blaah. Vain munasarjat kipuilee ja that´s it.

Oikein positiivissävytteisiä päiviä kaikille !
 
Palatakseni tuohon piinapäivä asiaan, niin näyttää siltä, että lasken sen poikkeavasti "valtaväestöön" nähden. Pitäisiköhän tässä siis korjata laskelmiaan.
Tänään olisi siis vasta PP4.
tylsää... ja odotus vaan pidentyi :p
 
Mä kysyin tuol aiemmin kans tosta et miten ne piinapäivät lasketaan ja sain vastaukseks et alkionsiirrosta seuraava päivä ois se pp1 :) Siitä oon sit laskeskellut, mut samapakai se, päivä sinne tänne :D

Täällä ois pp7, tuntemuksina rintojen arkuus ja kipuilu, jostain pp2 lähtien, eipä oikeestaan muita oireita ja toikin suoraan liitännäinen varmaankin noihin lugeihin :/
 
  • Tykkää
Reactions: iloksi
Moto toivotaan nyt että se plussa kuitenkin vielä ilmestyi siihen testiin... minusta tuntuu kans just että jokainen nega on aina edellsitä pehempi :/ hyi ja kohta se piina alkaa mullakin...ja toisaalta taas ihana ku jotain tapahtuu :)

On: Tänään punktiossa huima saalis, paras mitä ikinä 18 solua!!! kaikki hedelmöitettiin ja huomenna soittelen labraan kuin on karsiuduttu... huoh pelottaa :/ Punktio meni hyvin mutta sen jälkeinen olotila oli ihan kamala, oksetti ja pyörrytti kauan aikaa... kunnon lääke tokkura :/ nyt suht hyvä vointi jo...

siirto keskivikkona ja juhannuksena testi ...

tsemppiä kaikille, nyt lepäämään...
 
  • Tykkää
Reactions: iloksi
Onnittelut Almina huimasta saaliista punktiossa! Saanko kysyä, että oliko teillä käytössä tässä hoidossa samat lääkkeet kuin aiemmin? Kävin lunttaamassa, että teillä on 4. hoito menossa, itselläni on myös alkamassa 4. kierros. Siksikin kiinnostaa kovasti, että tehtiinkö jotain muutoksia edellisiin hoitoihin verrattuna? Mitkä lääkkeet ja millaiset annostukset sinulla oli? Paljonko olette aimmin saaneet munasoluja ja kuinka niille on käynyt (eli moniko oli kypsä, moniko hedelmöittyi)? Ehkä nämä tiedot löytyvät jostain ketjun uumenista. Voimia punktiosta palautumiseen ja toivottavasti saat hyviä uutisia hedelmöittyneistä soluista sekä hienoista alkioista!
 
heipat.nöyrät kiitokset onnittelioille,katotaan miten käy...testit loppu et koskahan niitä tulee??
nellikaneli-toivottavasti viivat vahvistuu,hyvälle näyttää
almiinalla-mahtava saalis,onnea
iloksi-ja ei kun testaamaan vaan
muillekkin kauheesti tsemppii.niistä omista testeistä vielä,et tais tosiaan mennä täälläkin tod överiksi kun viraalliseen päivään ei jäänyt ainuttakaan.onkohan paikallinen posteljooni himotestaamas mun testeill tuolla jossain,jättäisny mulle ees sen yhen huomiseksi...plaah,aika kuivaa huumorii
 
Alminalla Oli kyllä hieno saalis! Wau!!! Toivotaan että tarvitsette nyt vain sen tuoresiirron ja siitä plussa, ja että pakkaseenkin tulee monta pientä vauvanalkua ;)!

(.) PP5 menossa. Eilen nipisteli massua melkeistä koko päivän. Ja olin niin tyhmä että kusasin aamulla yhten tikkuun (kun niitä tosiaan se 18 oli). Negahan se oli. Ylläri ;). Mutta mikähän on aikasin päivä kun se vois mahdollisesti näkyä??? Viikonloppuna ehkä, lauantai on pp9. Eli Risto Et oo ainut himotestaaja ;). Mut nyt kyllä mietin et pitäiskö vaan viileesti odotella sitä ens tiistain veritestiä... Ed. tuoresiirrossa tein niin ja oli plussa. Ainokaisessa Pas-siirrossa testailin vissiin pp8 lähtien ja negahan se oli. Jos se tuottaa hyvää onnea odotella sinne veritestiin saakka ;D. Ihan kun sillä nyt olis mitään merkitystä. Joo... odottavan aika on pitkä...
 
hei :) Minusta on hauskaa lukea teidän noista "hätähousu"-testailuista :)
Itse olen jotenkin niin rikki tässä hoitokierrossa, etten varmaan testaile vasta kuin testipäivänä. En koe tarvitsevani tietoa esim. kemiallisesta raskaudesta... se kun päättyy muutenkin, miten päättyy... En tiedä edes, testaanko ollenkaan... vuotakoon, kun vuotaa ja sairaalakaan ei tarvitse tietoa hoitotuloksista, kun tämä on viimeinen hoito.. Joten täällä vaan sellainen TJOT-meininki...
pp4 tosiaan menossa. Eilen oli kovasti maha kipeenä, tänään on rauhallista.. :)
 
Mansikkatyttö sulla on siis ihan sama meininki kun mulla. Mullakaan ei tänään ole mitään masutuntemuksia.
Mä olen kovin kärsimätön luonne kaiken suhteen. Joten ihmettelen että sen ekan ivf:n jaksoin olla testaamatta ennen veritestiä. Ehkä pitäisi nytkin tehdä pyhä päätös ja odottaa ainakin sinne lauantaille.

Vuosien varrella on tullut NIIN lukemattoman monta negatestiä tehtyä ettei niitä blankkoja ruutuja jaksais enää katella.
 
napsuneiti anteeksi kun en ole ihan perillä, mutta siis onko sinulla nyt tuoresiirto tehty? Entä paljonko olet piikittänyt Pregnyliä/Ovitrellea (jos siis olet piikittänyt)

minä kusasin tikkuun eilen myös. Minulle tuli kyllä apteekin omaan ihan selvästi punertava viiva, mutta minä piikitinkin 2 x Ovitrelle-piikin viikko sitten sunnuntaina. Eilen oli minun laskujen mukaan vielä noin 200 yksikköä hormonia veressä piikistä. Laskeskelin, että Ovitrelle poistuu ensiviikon maanantaihin mennessä JOS se siis poistuu samaa tahtia kuin Pergnyl.. Siihen asti testaaminen taitaa olla ihan turhaa.. Aion silti testata :p

Tänään toivottavasti tulee testit ja pääsen sitten seurailemaan tuota Ovitrellen poistumista.

Sinä mietit tuota aikaisinta raskauden näkymispäivää ja minä mietin tuossa sitä myös. Jos tästä kierrosta ei olisi päästy siirtoon minulla alkaisi vuoto nyt tulevana lauantaina. Sen takia minä ajattelin, että lauantaina saattaisi jo jotain näkyä. Luget mahdollisesti pitää vuodon poissa, mutta jos en käyttäisi niitä, niin vuoto alkaisi varmasti lauantaina.

Mansikkatyttö minä en ole oikein muutamaan vuoteen päässyt enää testaamaan, kun luomuyritys loppui eikä hoidot ikinä edenneet punktiota pidemmälle. Sen vuoksi otan kaiken ilon irti tästä.
Toinen vaihtoehto olisi mennä samalla periaatteella sinun kanssa. Se luultavasti on henkisesti helpompi vaihtoehto. Minua ainakin tuo testaaminen ahdistaa.
En vain voi olla testaamatta.
Toivottavasti siellä teillä odottaa sitten lopultakin palkinto!

ON Täällä on siis PP5 myös. Eilenillalla palelin kuin hullu enkä pystynyt nukkumaan vaikka päällä oli pitkä yöpaita, flanellihousut ja villasukat, jotka ylettyivät polviin asti. Yritin painautua miehen kylkeen, mutta iho oli minulla niin kylmä, että pelkäsin miehen heräävän siihen kylmyyteen..

Aamuyöstä minulla on muistikuva, että kohdun seutuville olisi vihlonut. Havahduin kipuun jokusia kertoja, mutten tainnut kunnolla herätä. Ei ole ihan varma olenko nähnyt unta vai onko se tapahtunut oikeasti. Toisaalta kyseessä on voinut olla esim. sekaisin oleva vatsa joka on sattunut ja olen sen unessa sitten kääntänyt kohdun vihlomiseksi.
Mutta tämä tuli tässä mieleeni hetki sitten, joten pakko laittaa ylös.

Ei voi kyllä mitään sille, että jännitys se alkaa tiivistymään.

Pitkää pinnaa meille piinailjoille ja kaikkea hyvää hoitoa alotteleville ja odotteleville!
 
Mulla oli siis tuoresiirto. Piikitin puregonia 200yksikköä pitkin matkaa ja Pregnylin 5000yksikköä sunnuntaina 27.5. Mutta sen olen jo testannut että on hävinnyt elimistöstä, koska su oli testi nega =). Lauantaina vielä näkyi haamu.

Ahdistaa juu testaaminen muakin. Mutta viimeksi kun odottelin veritestin tuloksia, kun en ollut testannut kertaakaan, oli jännitys suorastaan infernaalinen. Ja oksensinkin heti kun soiton sain. Että molempi parempi, tai pahempi tässä tapauksessa ;D
 
Pepponen Eli meillä siis 3 hoito tätä toista yrittäessä, ja aikoinaan siitä ekasta hoidosta tuli se plussa, mutta siis neljäs hoito kaikenkaikkiaan.. Meille on aiemmin tehty pitkällä kaavalla hoidot, mutta nämä kaksi viimeisintä lyhyellä kaavalla ja hoitona elonva + puregon + Orgalutran + pregnyl ja tukihoidoksi luget. Eli orgalutran on se omaa kiertoa aisoissa pitävä piikki, joita laitetaan 5 päivänä ja puregonia pistelin elonvan tueksi kolmena päivänä..

näissä elonva hoidoissa on ollut minulle paras hoisovaste. Elonvan eka hoidotsakin sain 11 solua ja 8 alkiota ja nyt on sitte tollanen saalis.

pitkän kaavan hoidoissa alkioita ekasta 6 ja siitä toisesta vain 3...

Eli Elonva on toiminut mulle hyvin ja jokaisesta hoidosta tulleet alkiot on ollu top ja muuten hyviä... Vika on mitä ilmeisimmin kiinnittymisessä.

Kiitos tsempeistä, nyt levolle kun mahaa vihloo :/
 
Napsuneiti, melkein samoissa siis mennään :) Tosin taisin iloita kivuttomuudesta liian aikaisin, nippailut jatkuvat siis tänäänkin..
Tosi mielenkiintoista tuo pregnylin poistuminen elimistöstä. Eli minullakin varmaan sunnuntaina on viimeistään poistuneet viimeiset jämät.
Iloksi: Sinun tapauksessasi ymmärrän kyllä testailun.. Nyt on sentään teilläkin realistiset mahdollisuudet onnistua ja alkiokin oli hyvä, joten ei huolta. Minulla viime yönä täysin päinvastainen kokemus kuin sinulla, oli niin kuuma, että oli pakko mennä sohvalle nukkumaan.. Illalla lämmöt olivat 37 astetta, joten keltarauhanenkin on varmaan viimein muodostunut. Siitä varmaan nuo kivutkin tulevat.
Almina tosi ikävää kun hyvätkään alkiot eivät kiinnity. Onneksi olette onnistuneet jo aiemmin, joten luulisi onnistuvan uudestaankin?
 
Mansikkatyttö no sinulla on selvästikin lähtenyt keltarauhanen pelittämään! Hieno homma :)
Minä olen koittanut seurata lämpöjä, mutta lämpö pysyy vaan alhaalla. :/
Saa nähdä kuinka tässä käy.

Kuinka tarkkaan käytätte noita lugesteroneja?
Minä nimittäin käytän aika epäsäännöllisesti. Kyllä se kolme kapselia menee päivässä, mutta välit on mitä sattuu.
Aloin vaan miettimään, että olenkohan sillä pilannut mahdollisuudet, kun väli on venähtänyt liian pitkäksi jokusia kertoja.
 
Iloksi mulle sanottiin sillon viimetuoresiirrolla naikkarilta että aika tarkka tulisi niiden aikojen kanssa olla. Laitoin tasan 8h välein, eli aamulla klo6, 14 ja 22. Nyt on käytössä Lutinut ja sama kolme krt päivässä. Sain ohjeen että laita suunnilleen samoihin aikoihin, oman päivärytmin mukaan.. tiedä sitten häntä kuinka tarkkaa on. Nyt on noin tunnin heitelleet laittoajat maksimissaan.
 
napsuneiti onpa jännä juttu.. Ihme, ettei minulle ole sanottu niistä mitään. Ohjeessakin oli ylimalkaisesti 3 kertaa päivässä. (olisihan fiksumpi siitä päätellyt, että 8h välein...)
Täytynee yrittää pysyä paremmin aikataulussa niiden kanssa, eli kuskattava aina mukana. mm. perjantaina päivän viimeinen myöhästyi 5h, sillä lähdin sinne viihteelle ihan extempore eikä päivän viimeistä kapselia ollut mukana.

Voi paska. Kun olisi tuostakin tiennyt.
Suoraansanottuna en ollenkaan ajatellut, miksi se olisi niin tärkeää käyttää noita kapseleita. Ei ole tarvinnut koskaan ajatella...

mut noh, turha rutistaa tässä vaiheessa...
Jatkossa tarkemmin..

äh.
 
mulle sanottiin Avalla että 15h on jo liian pitkä väli.. Kerran tais lipsahtaa melkein tuo. Mut mä laitankin 2 x pv ja aina 400mg Lugee kerralla. Nyt oon pitäny mahd samoina ajat, puhelin muistuttaa. Eihän se ehkä tuoresiirrossa niin tarkkaa ole jos oma hormonitoiminta pelaa mut näin lääkk passissa kun sitä ei ole, niin pitäis olla tarkkaa. Ja okei,mä tunnustan ku muutkin.. Oli pakko tänä aamuna pp6 testata että näkisin ees JOTENKIN ne maagiset viivat...Aattelin ett Ovitrelle 6500iu on vielä pakko näkyä ni EI! Mun kropassa ei sitte mikään vaikuta! Olin ihan vihanen. Yks hiton punanen viiva vaan :( mä niin oisin halunnu edes valheellisesti nähdä ne viivat :) sitäpaitsi se putos vessanpönttöönkin hermostuksissa se kirottu tikku. Ongin sen sieltä kyllä lavuaarin reunalle kuivumaan.
 
Mulla unohtui yhdessä PASsissa laittaa aamun luget ja muistin sen vasta töissä. Aivan paniikissa soitin silloin klinikalle, että olenko kussut hommat täysin. Hoitaja vakuutteli, ettei peli vielä ollut menetetty, mutta suositteli mahdollisimman nopeasti lähtemään kotiin hakemaan luget kyytiin. Muutaman tunnin yksittäisellä heitolla ei vielä olisi kuulemma väliä, mutta jos olisin jäänyt töihin, olisi luget tulleet laitetuksi yli 8h myöhässä ja sillä olisi lääkkeellisessä PASsissa saattanut jo saada hallaa aikaiseksi kun omaa keltarauhasta ei ollut.

Muistan vieläkin kuinka hiilenä mies oli silloin, että menee se reilut 700e hukkaan mun unohduksen takia. Helppohan sen on kun sen ei tarvinnut tehdä yhtään mitään. Ei se edes käynyt mun kanssa siirrossa silloin. :kieh:

Tuoresiirrossa hoitsun mukaan luget on vaan tukihoitona, eikä niiden kanssa ole silloin niin tarkkaa.
 
Hei, punktiossa käyty. Paljon oli rakkuloita,mutta vaan 11 solua joukosta löytyi,mutta jospa niistä edes yks hedelmöittyis,että päästään torstaina siirtoon. Punktio oli minulla hyvin kivuton ja lääkitystäkin tarvittiin tosi vähän. Pääsin myös kotiin 20minssa punktion jälleen. Mullekkin sanottiin,että max8 tuntia saisi olla lääkkeiden oton välillä.
 
Viimeksi muokattu:
Sannuliini HIeno saalis teilläkin :) meilläkin oli muutama tyhjä rakkula joukossa, mutta silti saatiin jopa 18 solua... Onko teillä siirto mahdollisesti ylihuomenna?? meillä taitas olla testipäivät melko lähekkäin??

Soittelin labraan ja meidän 18 solusta 13 varmaa alkiota ja 2 katotaan vielä huomiseen eli ois mahdollisesti jopa 15.... Ihan hieno saldo siis, olen toki todella kiitollinen saaliista, mutta eniten jännittää/pelottaa se kun ne ei kuitenkaan kiinnity ja sitte menee hyvät alkiot hukkaan...

On se niin ihmeellistä vaikka limis on hyvät ja alkiot hyviä, ovis selkeä ja oikeaan aikaan, kierto normaali niin silti tässä taistellaan edelleen se vauvan puolesta jotta niistä joku vaan kiinnittys... melko avuton olo kun kaiken pitäs olla hyvin ja silti ei vaan tärppää... ajattelin kyllä että mikäli näistäkään alkioista ei onnistu niin sitten täytyy vakavasti miettiä jatketaanko enää tai pidetään todeeeellllaaaa pitkä tauko... no se on sen ajan murhe...

Täytyy alkaa iloita nyt noista alkioista :)

Ja muuten mulla tuli viimeyönä allerginen reaktio jostain eilen saamastani lääkkeestä, kasvot punaista röhelmää täynnä ja kutisee ja turvoksissa.... kiva kiva ihan niinku ei vähempi jo riittäis :/ mut eiköhän tää mee ohi, hope so....
 

Yhteistyössä