Hoidoilla esikoinen, toinen haaveissa?

Juu, eipä tässä paljoa kerrottavaa ole, menkkoja odotellessa lähinnä! Kun saisi uuden kierron alkuun niin tulisi sitten selvyys siihen, onko clomeilla vastetta vai ei, tällästä odotteluahan tää on ollut koko kevät-nyt kyllä päätin että käännän ajatuksia pois lapsenteosta keinolla millä hyvänsä, alkoi mennä jo niin pahasti stressin puolelle koko homma ettei tosikaan. Helpostihan tää hallitsee koko elämää, mut oman mielenterveyden takia on oltava muutakin. Ilmat kyllä jeesaa osaltaan, päivän kun viettää ulkona vilkkaan taaperon perässä juosten, niin ei ehdi toisen lapsen kaipuuta märehtiä! Ei muuta kuin B) kaikille!
 
Täällä alkoivat ensimmäiset menkat synnytyksen jälkeen viime torstaina. Poika täytti lauantaina 2kk. Yritystä ei siis vielä ole, vaikka kovin on vauvakuume jo päässyt iskemään. Järki kun sanoo, että ei vielä, kun poika niin pieni. Mutta jos vahinko käy, ni se on iloinen sellainen. Ehkäisyä emme käytä. Epäilen kyllä ettei ihan helpolla toinenkaan lapsi saa alkuaan, kun painoa on hieman liikaa ja muutenkin...
 
Poistun takavasemmalle ja toooodella pitkälle. Mies ilmoitti eilen illalla ettei ole onnellinen ja että haluaa elää yksin (ilmeisesti jäänyt nuoruus elämättä )
joten se siitä liitosta ja toisesta vauvasta sitten. Olen itkenyt silmät päästäni eikä tälle itkulle loppua näy. Kaikki muuttuu tästä, en tiedä mihin suuntaan enkä tiedä miten tulen pärjäämään. Kaikkea hyvää teille, toivottavasti tämä ei satu koskaan kenenkään teidän kohdalle. Hauskaa kesää, minulle se on kaikkea muuta kuin hauska.
 
Heips vaan kaikille. Kovin on ollut hiljaista täällä, vaikka eipä tässä ole itselläänkään paljon kertomista! Menkkoja odotellessa edelleen, nyt meneillään kp 29 ja ei ole vielä tätiä näkynyt, eikä oireitakaan siihen suuntaan että alkaisivat. Rintoja juimii ihan samalla tavalla kuin viime kierrossakin, saisivat vaan alkaa itsekseen-jos näyttää että kierto venyy, niin sitten täytyy taas avittaa hommaa teroilla...Joopajoo, täytyy jatkaa odottelua, pääsisi sitten uuteen yritykseen!
 
Päätin sitten eilen testailla ihan varmuuden vuoksi kun ei tätiä ole näkynyt, kun lääkäri on niin ohjeistanut että aina pitäisi rutiinisti testata ennen kuin aloittaa terolutit. Testiin ilmestyi sitten ne kaivatut kaksi punaista viivaa, selkeääkin selkeämpi plussa! Olo on kyllä jotenkin epätodellinen, kuin näkis unta ja odottaa vaan koska herää. Hämmentyneen onnellisia ollaan miehen kanssa, vaikka ei tähän vielä täysillä usko eikä luota että siellä varmasti joku on-on niin alussakin vielä, nyt on siis kp32...Nyt ajatellen oireita on kyllä ollut, rinnat on melkoisen arat, väsyttää ja janottaa, mutta itse kuittasin ne vaan kuvitelluiksi kuten viime kierrossakin. Täytyy soittaa ensi viikolla polille, saavat sitten alkuraskauden ultrassa varmistaa että pieni siellä on, siis jos pysyy mukana sinne asti. Ei tässä vielä uskalla riemuun revetä, täytyy malttaa mielensä sinne asti että näkee ultrassa sydämensykkeen. Ihme juttu kyllä, inssiähän ei tähän kiertoon tehty koska lääkärin mielestä ovulaatiota ei ollut odotettavissa ja sanoi limakalvostakin, että paksuutta on, mutta rakenne jotenkin epämääräinen. Kyllä sitä on kuitenkin jotain selvästi tapahtunut kun plussa tuli!
 
Kiitos onnitteluista miranda! =) Tässä on nyt viikon verran asiaa sulateltu ja täytyy sanoa ettei tätä vieläkään todeksi usko-vähän pelottaakin että jotain menee vielä pieleen... Ensi viikolla olisi ultra, sittenhän tuo selviää onko meille tosiaan pikkukakkonen tulossa. Varsinaisia piinapäiviä nämä päivät ennen sitä ultraa tuntuvat olevan, sitä kun niin kovasti toivoo että olisi totta ja varmaa tämä raskaus. Viikkoja on nyt kasassa 6+1, joten matka on vielä pitkä. Vähän ajoittain juimii alamahaa ja rintoja, nälkä olisi koko ajan ja hetkittäin on oksettavaa oloa jos maha on tyhjä, mutta aika vähillä oireilla ollaan tähän asti menty. Eikä noista oireista ole niin väliksikään, esikoisen kanssa niitä oli liiankin kanssa! Kovasti toivoen mennään kohti ensi viikkoa...
 
ONNITTELUT GARDENIA! =) Alkoihan näitä plussia tähänkin joukkoon löytyä, mennään näköjään aika lailla samaa tahtia, laskeskelin että itsellä menossa nyt kp 41 taikka rv 6+5. Helmikuisia siis odotellaan, toivotaan että pienet pysyy mukana!
 
Joo-o, ultrassa tuli sitten käytyä alkuviikosta-ei osannut varmaksi vielä lääkäri raskautta sanoa, menkkojen mukaan laskettuna viikkoja oli silloin kasassa tasan 7, mutta ilmeisesti mahdollinen raskaus on alkanut myöhemmin, koskapa ultran mukaan oli menossa vasta rv 5+6. Uusi ultra olisi sitten ensi viikolla ja sitten selviää lopullisesti onko pieni tulossa vai ei. Ultrassa näkyi kyllä ruskuaispussi ja lääkärin mukaan silloin on aika varmaa että löytyy alkiokin, mutta vielä oli liian aikaista sanoa. Sanoi kyllä, että näyttäisi kuin kuvassa olisi ollut "sikiökaikuja", mutta odottelu siis jatkuu vielä jokusen päivän. Olon puolesta tuntuu kyllä siltä että täytyy siellä jotain olla, väsymys on ihan hirmuista ja oksettava olo ja yökkiminen on jokapäiväistä, aika ajoin tuntuu että kääntyy koko maha ympäri. Epäili että olisi tapahtunut ihan luomuovis, koska follikkeliultran mukaan clomit ei olleet munasoluja kasvattaneet, täytyy nyt vain toivoa, että syke näkyisi ensi viikolla. Kirjoitelkaahan muutkin kuulumisia!
 
Löysin tän ketjun haulla. Onkohan täällä enää ketään?! :D Kaikilleko on jo se kaivattu plussa tullut? :whistle:

Meillä esikoinen ilmoitti tulostaan 2 vuoden yrityksen ja clomien ja terojen avulla. Toinen olisi nyt tilauksessa, toistaiseksi mennään ilman hoitoja.

Ilmoitelkaa jos joku muu on samassa tilanteessa, olisi kiva vaihtaa kokemuksia! :wave:
 
Moi SadButTrue! itse tämän viestiketjun aloitin aikoinani, ja päinvastoin kuin tuo edellinen viestini antaa ymmärtää, ei plussa ollutkaan kestävä...sain keskenmenon rv16 :ashamed: :( joten kyllä tähän pinkkaan yhäkin kuulun, yritys on taas aloitettu vaikka pelottaa ihan älyttömästi kaikki raskauteen liittyväkin.
 
Gardenia: Nuo on niin surullisia asioita ettei kenellekään toivoisi tapahtuvan :hug: :'( Uskon, että pelottaa kamalasti aloittaa uusi yritys. Ja varmasti on vaikeeta sitten olla luottavaisin mielin kun rv16 pitäisi olla jo turvallisilla vesillä :( Täytyy vaan uskoa että joku päivä on vielä se onnellinen päivä kun saa sen ihanan nyytin syliinsä :heart:

Onko teillä mitkä aseet nyt käytössä? :) Mietin vaan, pitäisikö sittenkin hakea samantien nuo clomit kun tietää että ne jossain vaiheessa kuitenkin tarvitaan :/ Sitä vaan jotenkin niin toivoisi että onnistuisi luomusti :ashamed:

 
SadButTrue: mä olen ne "aseet" vielä jättäny tuonne kaapin perukoille, oon jokaisen plussani saanut Metforem-lääkityksen avulla. Siitä vaan tulee vietävän paha olo, eikä lääkärit osanneet varmasti sanoa sen vaikutuksesta edelliseen keskenmenoon...Metforem kyllä säännöllistää mun kierron (pcon vuoksi ylipitkiä ) ja mukavasti myös laihduttaakin, mutta katson nyt muutaman kuukauden eikö omat eväät tosiaankaan riittäisi raskautumiseen. Ei niin hillitön kiire ole tällä asialla nyt, kun pelkään ihan hirveästi sitten jos/kun plussaan...ei tässä maailmassa tosiaan mikään ole varmaa, vaikka siihenhän sitä koitti tuudittautua että olisi se jo kesken tullut jos olisi ollut tullakseen. Vauva oli tosi sairas, eikä ruumiin-avauksessa saatu mitään tietoa mikä hänellä oli vikana. Oli ollut liian pitkään jo kuolleena siellä ja alkanut hajoamaan, joten ei edes kromosomistoa tiedetä.

No mutta, eteenpäin sanoi mummo lumessa! :LOL: Täytyy vain uskoa ja toivoa ettei toista kertaa joudu samaa kauheutta kokemaan!

Tsemppiä, sullahan on ovis varmaan jo ollut? Mä olin hoksaavinani tuossa kp18 jotain sen tyyppisiä oireita, ja kyllähän ne hyväksi käytettiin...tilasin jo testejäkin netistä, oon ihan himotestaaja :whistle:
 
En oikeen tiedä mitä tuohon sanoa, mutta itse ajattelisin niin että parempi että luonto hoiti pois ettei pikkusen tarvinnut kärsiä. Jos siis oli niin vaikeasti sairas, että olisi hirvittäviä tuskia ollut :'( En halunnut missään nimessä sua luokata joten toivottavasti et ottanut tuota kommenttiani niin :hug:

Miten tuo Metforem toimii? Samalla tavoin kuin clomifeeniko?

Harkitsen vakavasti tuon clomin aloittamisen taas. Vaikka meidän piti olla vähän tjot meiningillä. Mutta mitä tjottailua se on jos tietää ettei se ole edes mahdollista?! |O En ilmeisesti luomusti ovuloi. :headwall:

Mä en uskalla enää testejä tilata. Käytin kaikki 7 ovis ja 5 raskaustestiä, viikon aikana :ashamed: Minäkö himotestaaja?! :LOL:

Joko olet ehtinyt testaamaan? :)
 
Juu tällä viikolla on menny vasta 4 testiä.... :whistle: negoja ovat vielä toistaiseksi..yks on jäljellä ja sen aattelin tehdä viikonloppuna. Mulla viimeisimmästä raskaudestakin plussa näkyi vasta kp39. Vielä kp35 oli ihan selkee nega. Että ei täällä vielä oo pyyhettä kehään nakattu :)

Ei ne metut ja clomit ihan sama asia ole, clomifenithan kypsyttää munarakkuloita ja metformiini ei käsittääkseni vaikuta suoraan munasarjojen toimintaan--vaan tasapainottaa sokeri-arvoja ja sitä kautta jotenkin sit vaikuttaa hormonitoimintaan...??tms :D
 

Yhteistyössä