Hoidoilla esikoinen, toinen haaveissa?

Heidos
Muutaman rivin jos kirjoittais vaikka ukkonen paukkuu niin että valot vaan välil vilkkuu.

Ovis tuli salakavalasti kp16. Odotin vasta 19-21. No se meni vähän harakoille miehen kans riidellessä, mutta jotain saatiin kumminkin makkarinkin puolella aikaan vaikkei nyt ihan ovispäivänä. Joten katsellaan miten käy.

Poikakin on parantunut vauvarokosta, olikin melko pitkä kuumejakso hänellä ennen niitä kuuluisia pilkkuja. Pilkut meni parissa päivässä ohi.

Nyt on 4 päivää oviksesta, jännityksellä odotan onko clomeista ollut apua tällä kertaa. Vähän kuin rinnanpäitä aristais, liekö kuvittelua. Tai sit on jotain vaikutustakun kävin rinnasta poistattaas luomen pari päivää sitten...

No jännäillään vielä ensi viikko.

t:Heidos
kp20/32-33 4dpo ja tokaa kuumeillaan yk 8/8

 
Onpas täällä ollut hiljaista viime aikoina, kaikki taitavat olla enempi ja vähempi odottavalla kannalla...Viikko vielä niin voisi testailla, mennään näköjään Heidoksen kanssa lähes tasatahtia, mulla nyt kp 22 menossa. Ihan kun jotain oireita olis, paljon mahdollista, jopa todennäköistä että ovat kuitenkin kuviteltuja, mutta herkästi niihin tarttuu. Lämmöt edelleen koholla, palelee, ristiselkää särkeä jomottaa oli asento mikä hyvänsä ja ihan kuin rinnatkin aristais, aika ajoin niitä myös juimii...En tiedä, sitä kun tarkkailee tärpin toivossa kehoaan liiankin kanssa niin löytää jos jonkunnäköistä mukamas-oiretta! ;) Toivossa on hyvä elää, jokusen päivän kun mielensä vielä malttaisi niin olisi nämä piinapäivät lusittu...
 
Ollaanpas me tosiaan oltu kovin ahkeria kirjoittelemaan... No mut omalta kohdalta voin kertoa että ei tunnu missään. Siis miltään. Mulla on menossa nyt kp 19/25-27tms. Tänään otin viidennen Terolut-tabun eikä toistaiseksi ole kyllä mitään oireita mistään vaikka viimeksi kun Teroja käytin, sain sivutuotteena kaikki mahdolliset raskausoireet. Nyt siis vaan odotellaan taas, eiköhän tämä puoleen viikkoon mennessä selviä :D
 
Heidos
Edellisen viestin luin ja tulikin heti mieleen että mahtaako olla clomien aikaansaamia oireita nämä vilutukset? Olisko jollain kokemusta. Myös nippailee välillä alavatsaa, mutta niin teki kyllä viime kuussakin, ja usein muistan samaa tunteneeni kun esikoista aikoinaan yriteltiin saada aikaan. Tissien aristus tuntuu lähteneen, mistä edellisessä viestissä kerroin.
Nyt kovasti pelottaa minä päivänä alkaa ristiselkäkivut, ne ovat sitten varma merkki siitä että täti kurvaa paikalle 2-4 vrk kuluessa :(
Jännittävää piinaviikkoa siis tulossa!

terkuin Heidos
kp23/32-33 7dpo yk8/8
 
Niin, en tiedä noista clomeista kun itselläänkin käytössä ovat, että miten pitkään elimistössä vaikuttavat...Piinapäiviä edelleen jäljellä, mutta ikävä kyllä olen tässä kohtaa jo lähes sata varma ettei toinenkaan inssi tuonut toivottua tulosta-sen verran on oppinut kroppaansa tuntemaan, että eiköhän täti kurvaile ensi viikon puolella tänne päin. Kaikki oireet siis joko kuviteltuja tai johtuivat jostain muusta kuin raskaudesta, niin ainakin on vahva tunne asian laidasta, vaikka ainahan sitä loppuun asti toivoo...Se olisi sitten kolmatta ja todennäköisesti viimeistä inssiä kohti. Ja sitten sanotaan että raskautuminen olisi helpompaa jos on jo kerran raskaana ollut, ihan lupaavalta ei kyllä nyt näytä. Tekis mieli :headwall: , mutta täytyy nyt skarpata ja uutta putkeen vaan jos ja kun ei nyt natsannut. Ainakin tässä on entistä kiitollisempi siitä että esikoinen on olemassa, toivottavasti ei vaan jäisi samalla myös kuopukseksi. Hirmuisia plussatuulia teille muille! :)
 
Niin, en tiedä noista clomeista kun itselläänkin käytössä ovat, että miten pitkään elimistössä vaikuttavat...Piinapäiviä edelleen jäljellä, mutta ikävä kyllä olen tässä kohtaa jo lähes sata varma ettei toinenkaan inssi tuonut toivottua tulosta-sen verran on oppinut kroppaansa tuntemaan, että eiköhän täti kurvaile ensi viikon puolella tänne päin. Kaikki oireet siis joko kuviteltuja tai johtuivat jostain muusta kuin raskaudesta, niin ainakin on vahva tunne asian laidasta, vaikka ainahan sitä loppuun asti toivoo...Se olisi sitten kolmatta ja todennäköisesti viimeistä inssiä kohti. Ja sitten sanotaan että raskautuminen olisi helpompaa jos on jo kerran raskaana ollut, ihan lupaavalta ei kyllä nyt näytä. Tekis mieli :headwall: , mutta täytyy nyt skarpata ja uutta putkeen vaan jos ja kun ei nyt natsannut. Ainakin tässä on entistä kiitollisempi siitä että esikoinen on olemassa, toivottavasti ei vaan jäisi samalla myös kuopukseksi. Hirmuisia plussatuulia teille muille! :)
 
Testasin äsken kp 34/35 haamun... :p En todellakaan kertonu miehelle, viime kerrasta viisastuneena. Huomen-aamuna teen aamupissasta, ja sitten jos tulee ihan selkee plussa niin vois jo miettiä että uskaltaisinko kertoa. On nuo alkuraskauden km:t niin tuttuja että mieluummin kestän itse hiljaa yksin sen pettymyksen. Päivittelen huomenissa!
 
Heidos
Vau Gardenia, olihan hyviä uutisia, laita ihmeessä tännne kommenttia miten kävi, mä en ainakaan juuri käy muita ketjuja lukemassa että jos olet johonkin jo käynyt päivittämässä uusia uutisia.

Itsellä ainakin kaikki lupaavat oireet loppui. Ja niin tuttu mekkoja edeltävä ristiselkäsärky on ollut nyt toista päivää. Kyllä ottaa nuppiin. Olin nimittäin jo ihan varma et nää oireet oli erilaisia kun edellisten kiertojen "kuvitellut" raskausoireet. No ehkä ei ollut tarrasukkia matkassa tällä kertaa...

Et se tais olla sit meidän osalta tässä tämä homma. Paljon plussatuulia, tarrasukkia ja tukusti onnea kaikille yritystä jatkaville!

t:heidos
kp26?/32 10dpo yk8/8
 
Mahtuuko uusi kuumeilija mukaan?

Meillä esikoinen sai alkunsa ensimmäisestä IVF-hoidosta ja nyt on neiti puolivuotias. Menkat alkoi ja ekasta kierrosta menossa nyt kp 7. Meillä lapsettomuus vähän selittämätön, osasyynä on mun korkeat prolaktiinit, jotka eivät lääkityksestä huolimatta lähteneet laskuun. Pakkasessa on 10 alkiota, mutta kokeillaan nyt ensin luomuna, ja syksyllä käydään pakastimella, jos ei tärppää.
;)

Positiivista on se, että menkat alkoi ihan itsestään, ilman hormoneja, olin ihan varma, ettei edes ala... Tunsin jopa oviksen kaksi viikkoa. ennen menkkojen alkua, tajusin sen tosin vasta, kun alkoi! :\| Mulla kierrot, ennen synnytystä on ollut piitkiä, aina kp 70 asti, toivotaan, et nyt ois vähän normalisoitunut...eli oilia odotellessa...

:wave:
 
moi! ei ole haamu vahvistunut, samanlainen hailakka viiva tuli tänään testiin. Menkat on jo myöhässä (kierto on ollu nyt vähän aikaa sen 35 päivää) mutta en usko kyllä että tää olis oikea plussa. Tänään ostin jo siteitäkin kaupasta kun oon niin varma että kohta alkaa vuoto...Huomiselle ei oo ees testiä! Voi olla että pitää käydä ostamassa..eihän sitä kuitenkaan tiedä, josko sittenkin ;) pidän teidät ajantasalla!
 
Iltaa! Täälläpäin on meneillää jo kp 22, kaksi Terolutia vielä jäljellä ja sit odotellaan taas. Tai no, johan tässä odotellaan nytkin. Mitään tuntemuksia ei ole mihinkään suuntaan joten eipä paljon kerottavaa vieläkään. Kai minä palaan taas kertomaan että sain jälleen kaivaa kk-kupin kaapista käyttöön...
 
Tervetuloa mukaan joukkoon Wilmu! :flower: Ja Gardenia, täällä pidän peukut pystyssä että olisi totinen tosi tuo plussa, eikä haamuksi jäisi! =)

Mitä itseen tulee, niin aavistelut osui oikeaan ja täti tuli tänään kylään...Tosin vähän aikaisemmin kuin ajattelin-hyvä kyllä että itsekseen alkoivat, ettei tarvinnut visiittiä auttaa. Ottaa tällä kertaa yllättävän vähän päähän, kaipa siksi että aavisteli jo hyvissä ajoin etukäteen ettei ole tärpännyt. No, homma jatkuu, kolmas inssi tehdään heti perään tähän kiertoon, clomit alkaa ylihuomenna. Vähän mietityttää kun tietää että edessä on todennäköisesti viimeinen hoitokerta ja sit siirrytään luomuhommiin jos ei tärppää. Usko inssiin ei kyllä ole enää kauhean korkealla, enkä jaksa oikein uskoa että tämä kolmaskaan tuo tuloksen, mutta yritetään nyt ja katsotaan sitten. Eli taas edessä pari viikkoa odottelua...
 
Gardenia harmaana
juu punahelma pyyhälsi paikalle kp40 :'( hitto soikoon että ottaa päähän! haamu vaan haaleni ja haaleni jälleen kerran. Pitäis malttaa tuon testaamisen kanssa vähän enemmän niin ei aina pettyis...eipä sillä, tulihan siihen totuttua esikoista "tehdessä", kolme vuotta meni ennen kuin näin kaksi VAHVAA viivaa testissä ja lopputulos oli iki-ihana pojanpalleroinen :heart: Toivo elää että vielä joskus saisin kokea sen onnen uudelleen!
 
Kaikille haaveilijoille haluan kertoa, että meillä tapahtui "ihme"; sairastan PCOS:sää, ja nyt olen raskaana LUOMUSTI =)

Tyttö meillä 8kk, ja siis juuri plussasin, olen vieläkin ihmeissäni :eek: Onnellinen tietysti olen =)
Mutta siis olen vähän äimänä... Ollaan menty ilman mitään ehkäsyä tytön syntymän jälkeen, kun päätin etten mitään "myrkkyjä" enää syö (e-pillereitä tms.) Ja nyt sitten tärppäsi :heart:
 
Suuret onnittelut ja jarrusukkia matkaan :heart: :flower: :D

Meillekin suositeltiin, että antaa toisen tulla heti vaan (mulla myös pco).
Pco on usein synnytyksen jälkeen "otollisessa" tilassa.
Mullakin tulee jopa luomumenkat vaikka ennen ei tullu menkkoja ilman Teroluteja.
Nyt tosin syön Teroja kierron tasaamisiin, jotta voidaan taas aloittaa clomit syksymällä.
Esikoinen tärppäs ekasta clomikierrosta.
 
täällä on ensimmäinen saanut alkunsa clomifenien + metformiinin avulla. Nyt poika on vasta 7viikkoa vanha, mutta olemme mieheni kanssa päättäneet, että seuraava saa tulla kun on tullakseen eli mitään ehkäisyä ei aloiteta. Katsotaan miten käy! =)
 
Gardenia harmaana
Mä kans päätin että esikoisen 1v-neuvolassa heinäkuussa pistän vähän vauhtia taas tähän hommaan..varmaan eka taas lähtään niistä clomifen-kuureista liikenteeseen. Ei tää taida onnistua luomusti vaikka kuinka sitä haamua pukkaa...
 
Täällä lähti nyt sit tosiaan kuudestoista yrityskierto käyntiin. Terot tukena loppukierrossa mutta noinkohan niistä on mitään apua. Tarkoitus oli että Terolut tasaisi kierto niin että ovulaatio siirtyisi omalle paikallee, nythän se on ollut jo joskus kp 12 ja sen vähän turhan aikaisin kun mulla on muutenkin ohut kohdun limakalvo. Siihen kun lisäksi vielä nuo miehen huonot simpat niin voi äly ja väläys! Ehtii esikoinen mennä varmaan rippikouluun ennenkuin meille toista vauvaa saadaa... Tällä hetkellä tuntuu taas niin toivottomalta ja masentaa kamalasti. Tuntuu että ihan kaikki muut tulee raskaaksi ja vieläpä ihan tuosta noin vaan. :ashamed: :eek: :/
 
Heippa vaan kaikille, pitkästä aikaa sain aikaiseksi kirjoitella kuulumisia... Joopajoo, meille tuli sitten inssien suhteen kuukauden tauko, kävin follikkeliultrassa perjantaina, eikä kummastakaan munasarjasta löytynyt riittävän suurta munarakkulaa jotta inssin olisi voinut tehdä, pieniä vaan munasarjat täynnä... :ashamed:

Kovasti lääkäri ihmetteli miten nyt noin, kun edellisessä kierrossa clomit toimi loistavasti-nyt on sitten kuvio se, että vielä mahdollisesti yksi inssi tehdään jos kierto menee niin, että ehditään tehdä ennenkuin hoitava lääkäri jää lomalle(!). Eli katotaan vielä yksi kierto pureeko clomit vai ei ja jos vastetta ei ole, siirrytään puregon-piikityksiin ovulaation aikaansaamiseksi ja vällyjen väliin! Ihan en täysin kyllä usko siihen ettei tässä kierrossa ovulaatiota tapahdu kuten lääkäri sanoi, ihan selvät ovislimat on tullu tänään jos aiempiin kiertoihin vertaa ja alamahaakin aika lailla nippaillu. Ajateltiin miehen kanssa puuhailla ihan varmuuden vuoksi, ei se ota jos ei annakaan! ;) Että tällästä täällä, vähän kyllä mietityttää miten homma tästä etenee, onhan toi puregon ihan eri hintaluokan lääke kuin clomit. Alkaa kyllä ajatukset olla sitä rataa, että uskon toiseen lapseen jos sellaisen joskus näen, nyt olen yrittänyt kovasti asennoitua niin, että voi käydä niinkin ettei meille enää lisää muksuja tule...No joo, onneksi sentään kesää pukkaa niin on muuten jotenkin kevyempi mieli!
 

Yhteistyössä