Hoidoilla esikoinen, toinen haaveissa?

heippa

kä, oma ja miehen?minä 04/77 ukko 12/69
Montako lasta?1 poika 10/06 clomeilla
Kauanko esikoisen tärppiin meni?2,3vuotta
Mistä kiikastaa?en ovistellut kunnolla
Kaunko toista/kolmatta/neljättä lasta nyt toivottu?toista toivottu heti pojan syntymän jälkeen.menkat alkoi 04/07 silloin alkoi aktiivi yritys.07/07 kohdunulkoinen, räjähti sisään.tila kriittinen,ambulanssilla sairaalaan,hätäleikkaus.olin jo todella huonossa kunnossa.hyvä että säily hengissä.
yritystä lisöö taas 08/07..ja clomit nyt käytössä 11-12/07
ja negoja kummatkin.
ootellaan uutta kiertoa,menossa dpo 10 tuhruaa ja menkkakipuaa.


kauan täällä muut yrittäneet?
 
Moi mariq! Oletkos palstaillut joskus samalla nimimerkillä jollain muulla forumilla? jotenkin tutun kuuloinen...sulla aika samanlaista taustaa kuin minullakin (me myös "tehtiin" esikoista 3 vuotta josta syntyi ihana poika! ja minulle tehtiin myös raskaudenkeskeytys lokakuussa rv16)...esikko syntyi 07/06 ja siitä asti ollaan koitettu saada sisarusta aikaiseksi. Lapsettomuuden syyt meillä on minun monirakkulaiset munasarjat (PCO) ja lievä endometrioosi, ja näiden summana ovulaatiohäiriöt. Tervetuloa ketjuun mukaan, täällä onkin ollut aika hiljaista!
 
mariq: Kiva että tulit tähänkin pinoon mukaan! :wave:

Negaa oli joo. Mutta tädintulo iloinen yllätys, kroppa toimii ilman teroja! :p Ja kaikki merkit viittaa siihen että oviskin oli. Vaikka en siihen uskalla uskoa :ashamed: Gynekologi oli sitä mieltä, että tarvitaan taas clomit ja terot, ilman en raskaudu :snotty: No, jos malttaisi vielä pari kuukautta

:/

Kamalia nuo teidän kokemukset! :hug: Itse olen kerran ollut raskaana ja sen tuloksena tuo ihana poika joten en osaa edes kuvitella miltä teistä tuntuu :(

Niin ja esikoista yritettiin noin 2 vuotta ja nyt menossa yk3 :)
 
Iiiikkk!!! Mua jännittää nyt ihan mielettömästi!!!! Mulla ovistesti näytti just jo melkein yhtä vahvaa viivaa kun kontrolli!!! Tai siis kaukaa katsottuna on yhtä vahva, läheltä katsottuna hiukan vaaleampi. Mutta siis MÄ EHKÄ OVULOIN!!!! :D :attn: =) =) Anteeksi innostuneisuus, mutta tämän ei pitänyt olla mahdollista!!! Huomenna on laskurin mukaan vasta varsinainen päivä joten vähän jännittää! :heart: Hiukan harmittaa kun mies on matkalla mutta suuri ja hieno uutinen tämäkin jo on jos huomenna todellakin tulee kunnon ovisplussa. Toivoa on, että luomuna tärppäis ja tietäisi ensi kierrossa millon on pakko pupuilla ;) :D Vähän hölmö innostua näin pienestä mutta mulle tämä on suuri asia :ashamed:

Ehkä jaksamme odottaa vielä pari kiertoa ennen kun haen reseptin, jos kuitenkin onnistuisi luomuna. En tiedä miksi se olisi niin tärkeetä mulle että luomuna tärppäisi, jotenkin nolottaa tämä ettei kroppa toimi :ashamed: :snotty: Vaikka tietysti otan kaiken avun vastaan mitä on tarjolla mutta silti... En tiedä tuntuuko muista koskaan tältä :/
 
sad.kiva juttu jotta ovis on tuloillaan...mut ei ne testit kerro tapahtuuko ovis kuitenkaan..oireet ja testit voi olla plus mutta ovis ei ole kuitenkaan oikea...että...ite kannatan kyllä lääkkeitä jos ei muuten onnistu....mutta toivotaan jotta nyt tai ens kierrossa onnistutte.

otatteko clomit avuksi.onko otettu s-prog. koetta..ett onko sulla ovista vai ei???
 
Olipa se ovis tai ei, nyt se on ainakin ohi. Ovistestissä enää vain hailakka viiva. Limojakin oli ihan lupaavasti. Vaikka tiedän ettei mikään noista vielä takaa että ovulaatio oikeasti tapahtuisi. Eikä se tässä kierrossa haittaa kun mies on muualla ;)

mariq: Testejä ei ole tehty mutta edellisen yrityksen aikana gynekologi ultrasi kierron eri vaiheissa (tai siis useamman kierron ajan aina eri vaiheissa) ja totesi ettei ovista tapahdu. Katsoi siis ennen oletettua ajankohtaa ja sitten sen jälkeen. Eikä mitään :snotty: Sama tuomio oli nyt. Munasarjat kuulema PCO tyyppiset eli tuskin mitään tapahtuu ilman niin clomeja. Tämä siis hänen mielipide, ainahan sitä voi yrittää ;) :) Mutta katsotaan vielä pari kiertoa ja sitten haen reseptin. Voihan olla ettei clomit enää tuota tulosta ja on jotain muuta kokeiltava, pitää varautua kaikkeen :kieh:

Mitä Gardenialle kuuluu? :wave:
 
Morjens! No mitäpä tässä, oviksen bongasin tuossa männä viikonloppuna ja tottahan se hyväks käytettiin...mutta ei oikeen nyt oo luottavainen mieli tärpin suhteen. . . mulla on kans ovulointi-häikkää, ja PCO:n vuoksi munasoluja irtoaa kerralla useampi ja ovat raakoja, epäkypsiä yms. mutta niinpä ollaan noilla munasoluilla saatu kuitenkin yksi rakas pienokainen maailmaan, että ei tässä ihan toivoa ole menetetty! =)
 
Moikka!
Ajattelin tähän kirjoittaa, kun clomeilla on saatu tyttö, joka nyt 4 kk ja haaveissahan se toinen on, mutta ehkä ei ihan vielä...
Hirveesti vaan alkanu mietityttään, että kuinkahan kauan sen toisen tekemiseen menee ja mitä sen eteen joutuu tällä kertaa tekemään.
Monennella kierrolla teillä tärppäs clomeilla? entä millasta annostusta söitte? Meillä tärppäs ekasta kierrosta ja söin vaan 25mg kierron 3.-7.päivä. Lääkäri sanoi, että joskus vaan pienikin murunen riittää...
Yritystä oli 1,5 vuotta takana ja mulla siis PCO.
Nyt pidän tarkkaa kirjaa menkoista ja mahdollisista ovulaatioista. Itse ajattelin ainakin 3 kiertoa tässä katsoa, ennen kuin aletaan yrittämään taas. Ja tosiaan...vaikka ei raskaaksi tule, niin jo pelkkä ovulaation bongaus/normaalin kierron rajoissa tulevat menkat on jo iso juttu omalle mielenterveydelle :).
 
mariq: Eipä sitä kai voi muuta tehdä kun laittaa ne simpat matkaan ;) Toivotaan parasta! Tarkoittaako tuo lh+ ihan tavallista ovistestiä vai jotain tarkempaa? Olen vielä aika tietämätön näissä :ashamed: Tiedätkö nouseeko lämmöt vaikka ovista ei tapahtu?

Tänne ei kuulu mitään uutta. Ei oireita, ei mitään. Tätiä odotan kylään torstaina. Limat oli, lämmöt koholla, mies vaan puuttui sillon mahdollisen oviksen aikaan joten ei ole toiveita ;)
 
täällä on kp29 ja tänään kävi sellanen olo että oliskohan tärpännyt...aivan tolkuton väsymys ja semmonen "turvahtanut" olo. Rintoja pakottelelee ja on ollut vähän huono olokin. Noh, vielä odottelen testaamisen kanssa ainakin ens viikon, realisti minussa nostaa päätään ja sanoo että höpön löpön. mutta olishan se ihanaa :heart: :heart: Ilmoittelen kuulumisia...
 
kp14 eilen siis ovis plussa.tänään lämmöt nousi..eli ovis oli eilen ovis+ päivänä....aika harvinaista yleensä mulla on seuraavana tai sitä seuraavana ovis+..vasta o.

illala ja yöllä oviskipuskyllä ett hyvinki oli ilallla/yöllä O

kunpa ne simot nyt olis eläneet sen yli vuorokauden..eilen ei hommittu vaan kp 12 yöllä kl23

gardenia..kuulostaa hyvältä... B)
 
Äh, nyt ne mun lupaavat tuntemukset on hävinneet...jäljelle jäi vaan ilmavaivat jotka on ihan satavarma merkki että kohta heilahtaa punahelma paikalle. :kieh:

Mariq no jospa kp12 raksailu tuottaisi tulosta! ;)
 
Onpas Mariq:lla surullisia uutisia! :/ Onko tilanne vielä ennallaan?

Mä menin tekemään taas melkosen virheen! Eilen kävin ärrältä ostamassa kaks raskaustestiä, toisen tein illalla ja tuli ihan selkeä nega. Sit aamupissasta tein sen toisen, kävin siis kuuden aikaan vessassa ja jätin tikun lavuaarin reunalle ja menin takas nukkumaan kun en uskonut että se nega siitä miksikään muuttuu...mutta kun heräsin sit ja muistin testin, menin kattoon niin siinä on haamuviiva, ihan selkeä mutta kovin haalea vielä. Mä oon ennenki noita haamuja kattellut, joten ei todellakaan vielä uskalla iloita. Monesti noi samat ärrän testit on antaneet haalean viivan ilman syytä. Mut tätioireet jyllää päällä, en ihmettele yhtään jos tänään alkaa menkat! Pakko varmaan käydä apteekista ostaan prediktor-testi, niillä aikanaan testasin esikoisen plussan, joten niihin luotan! =)
 
mariq :hug: Toivottavasti saat taottua järkeä miehen päähän! :|

Gardenia Nuo roskisplussat on aina vähän :/ Toisilla se on plussa, toisilla ei. Toivotaan, että sulla se on plussa! :heart: Kyllä nuo oireet lupaavilta kuullostaa ;)

Yritän odottaa torstaihin asti ennen kun testaan uudemman kerran. Toivottavasti on sillon jo selkeä plussa! :D
 

Yhteistyössä