Hoidoilla esikoinen, toinen haaveissa?

mä saan joka testiin testiajan ulkopuiolella toisenkin viivan..mut ei ne mitään merkkaa jos menee aikaa kauemmin kuin 10min.
jos olen siihen 10min saanut hailakan viivan..on ollut oikea plus...ja on tullut testattua ainakin 200kertaa näiden viiden vuoden aikana...
 
Ja hitto kun en yhtään tiedä minkä ajan sisällä se viiva on siihen piirtynyt, se saatto tulla ihan sen oikean ajan sisälläkin. Kun tosiaan läksin nukkumaan heti kun testin olin uittanu siel kupissa...vähän sitä on viisas!

se on kyllä sellanen punertava niinkun kontrolliviivakin. Mun kokemuksen mukaan ne viivanpaikka-viivat on olleet värittömiä tai lähinnä harmaita. No eipä sillä että uskoisin että tuo olis oikea plussa, mutta se jää nähtäväksi! ei ole vielä menkat alkaneet......
 
Gardenia Teitkö uuden testin? :saint:

Mä yritän pikkuhiljaa uskoa, että raskaana ollaan :) Ei tässä muu auta kun odottaa ja toivoa parasta ;) Tänään vasta kp 33/34 tai ilmeisesti rv3+6 (jos oikein laskin). Vielä voi tapahtua vaikka mitä :ashamed:

mariq Mikä teillä on nyt tilanne? :|
 
SADbUTTRUE: onnittelut :flower: en vielä oo tehny uutta testiä..on ollu niin kiirusta tuolla töissä etten oo ehtinyt ajatellakaan apteekkiin menoa. Lisäks esikko on sairaana, niin senkään takia ei ole ehtinyt mietiskellä. Ei oo vielä alkaneet menkatkaan vaikka tuntuu että kovasti ne on sieltä tulollaan.
 
Mariq: joo, punahelma pyyhälsi paikalle kp 39, veikkaisin että siinä on jonkinlaista kiinnittymistä tapahtunut kun oli noinki pitkä kierto. Noh, aloitin nyt tupla-annoksen Metforemia, jospa nyt saisin kierron kohdalleen ja kunnon oviksen aikaiseksi...Mikäs siellä tilanne miehen kanssa? Mulla on esikoisen 1,5 vuotis neuvola tulossa, ajattelin ottaa lääkärin kans puheeks nää tärppivaikeudet ja josko saisin clomit avuks..oon kyl syöny niitä sillon esikoisen "teko-aikana" ja tahtoi olla vähän ongelmallista, muniksia kehittyi liikaa ja ne oli raakoja ovulaation tullessa. Noh, katotaan mitä lekuri on mieltä....
 
Meidän neuvolalääkäri sattuu olemaan myöskin siinä perinnöllisyys-puolella lääkärinä, luulisin että mun taustatiedoillani ei pitäis olla mitenkään hirveen vaikeeta saada clomeja...no mut se jää nähtäväksi!
 
mä täällä ovista tikutan, josko huomenna tulis jo tasavahvat viivat. Olis se kyl niiiin ihanaa olla raskaana, oikeen sydäntä kivistää välillä vauvankaipuusta. Yks kaveri vihjasi olevansa raskaana ja yllätyksekseni oon huomannut että välttelen hänen tapaamistaan. Luulin että nämä katkeruuden tunteet olis jääneet sinne "oikeaan" lapsettomuuden aikaan, siis siihen kun esikoista ei vielä ollut.
 
Kiva että täällä on muitakin!
Olen 26v, mies 32v ja esikoinen puolivuotias. Lasta yritettiin tuloksetta n. kaksi vuotta ennen kuin hakeuduttiin hoitoon. PCO pirulainen riivaa ja ovulaatiot puuttuivat, kiertokin oli miten sattui... Lapsi saatiin alulle clomeilla ja inseminaatiolla, jännityksellä odotan saako toinenkin samalla kaavalla alkunsa vai onnistuisiko luomuna. .. =) Tätiä täällä odottelen kylään kerrankin innolla! "Vierailun" jälkeen otan o-testit käyttöön, jos onnistuisi siihen viivoja saamaan...
 
Toivotaan, että teillä olisi tärpännyt ja pikku kakkonen tuloillaan... Pidän peukkuja pystyssä! :)

Te siis olette yrittäneet toista jo 1,5 vuotta... Hui miten pitkä aika... Mutta toisaalta -hyvää kannattaa aina odottaa! Olisi se kiva yllätys itsellekkin jos saisi lapsen alulle ilman "apuja". Jotenkin tuntuu ettei semmoinen VOI onnistua...! Eihän se onnistunut ensimmäisen lapsen kanssakaan. (tiedän, että joillakin on pco hävinnyt esikoisen jälkeen, mutta meikäläisen tuurilla...) No nähtäväksi jää. :p
 
Tervehdys vaan! Hitsi vie, meitä siis on tosiaan kolme täällä ketjussa! Eipähän mene siis kauaa kun lukee toisten uusimmat kuulumiset.. :LOL:

Kun luin tuon Gardenian jutun tuli heti mieleen, että nuita metforemia minäkin söin sillon kun esikoista alettiin hoidoilla yrittämään.. Ne laihdutti kivasti! ;) Taisi lähteä viisi kiloa niillä... Valitettavasti ne kilot ovat nyt jo melkein kaikki palanneet.... :( Kauanko Gardenia on toista lasta yrittänyt?

Tänään olisi se päivä kun pitäisi "portit avautua ja tulvan alkaa"... Vatsassa on ollut tuntemuksia jo pari päivää mutta ei näy tätiä vielä...

Vieläkö Mariqlla on paha olo?
 
kp21 dpo4 ja jees aamulla ol etova olo...kauan ruokamurkytys kestää?

toki elättelen toiveita mutta dpo10 paljastuu onko vaiko eikö tärpänny..turkin...sillon lämmöt nousee ja pitäs haamu olla testissä..kuten aina ollut kun tärpänny.....siis 6päivää vielä....la.nkin olen jo urkkinut valmiiksi jos nyt olis käynyt tuuri niin 101108....poju kerkeäis täyttää 2v 1kk 1vkk 1pv
 
Meillä on toisen yritystä takana noin 1,5 vuotta. toisinsanoen esikoisen syntymän jälkeen ei olla ehkäisyä käytetty yhtään kertaa. Tuloksena viime vuonna kolme keskenmenoa, viimeisin lokakuussa 07 jolloin synnytin rv16 kuolleen, sairaan lapsen :ashamed: niskapoimu-ultrassa jo nähtiin ettei kaikki ole hänellä hyvin.

täällä on kp28 ja hätähousuna jo negan testasin. Noh, esikko on sairastellut joten ei hirveästi ollut yritystäkään.
 
gardenia.voimia.jäljen ne km jättää.toivotaan jotta pian saisitte kokea loppuun meneen raskauden ja tuloksena pieni terve lapsi.


kp24 pp7 ?...3pv enään..testikehii.....etoo edelleen..vitsi mie tipun korkeelta jos on nega
 

Yhteistyössä