Hoidoilla esikoinen, toinen haaveissa?

oho kylläpä taivaanrannanmaalari sai nopeaa lääkäri ajan....toivotaan jotta saat pillerit tasoittaa kiertoa....

kp10...tylsää siis

oviskivut pakottaa munasarjaa lonkkaa polvea nilkkaa..jomottaa vatsaa alhaalta toispuolisesti...kramppaa kun ovis on ja ei voi kunnolla liikkua kun tärinä sattuu...mut onneksi menee toi tärinä sydeemi nopsaa ohi...

en tiiä jos tänään alkais harjoitukset joka toinen pv meninigillä..saas nähdä...

:whistle:
 
Ompas Mariq ollut tänään aikaisin hereillä! (7.06!!!) Itse laitoin nukkumaan tuossa puoli 4 yöllä kun tyttö ei asettunut uudelleen nukkumaan, ei niin millään... En tiedä mikä kausi hänellä on meneillään, kun yöllä herää yhden pintaan mutta ei nukahda sitten uudelleen saatuaan vellipullon..... Toivottavasti tätä ei kestä enää kovin kauaa. |O

Niin se minun lääkäriaika on ihan tk:hon. Eli ei sieltä varmaan resepiä irtoa... :/ Mutta aina pitää yrittää!

Jestas kun kuulostaa kivoilta tommoset oviskivut! iik... Pitäisi olla sairaslomalla joka kuukausi oviksen vuoksi.. :LOL: Voimia sinulle! Toisaalta kait sellaiset kestää kun tietää ainakin varmasti milloin valmistautua "lapsentekoon". ;)
Plussatuulia! :whistle:
 
Jumankekka.. Kävin eilen apteekissa ja ostimpa sitte sieltä raskaustestin. Siis mie oon raskaana! :eek: Hyvä ettei lähteny jalat alta ko näin ne kaks viivaa. Ei tienny itkeä vai nauraa. Mie soitin jo neuvolaan ja pitää soittaa maanantaina uuelleen ja varata aika, kun siellä ei oo enää tällä viikolla ketään paikalla. Mutta huomas kyllä sen neuvolatädin äänestä, että se oli asiasta yhtä järkyttynyt kun minä: Ei voi olla totta, uskomatonta. Asia tarkistetaan kuulemma suoraan ultralla. Jotenki kyllä itteäki epäilyttää... Ja ennenkaikkea missä on kaikki oireet?? Ja etenki se, että miten se nyt muka ois alkunsa voinu luomusti saada... En voi käsittää. Mieski oli ihan järkyttyny... :)

Siis meni 3 KUUKAUTTA lääkäriaikaan? Siis ei viikkoa? Ja minä kun luulin että täällä on huono lääkäritilanne... Josta tulikin mieleen, että pitää varmaan perua se lääkäriaika.
Kyllä meni elämä sekasi kertaheitolla...

 
oho olipa yllätys onnea nyt kovasti mikä kp nyt?kauan te yrititte oliko joka toinen pv taktiikka...onnea taivaanrannanmaalari...upea yllätys..jee


oma napa alkaa taas yritys kp11 menossa
ovistesti vielä nega vaikkakin viiva vahvistuu joka pv.....eiköhän o ole ens viikolla.
usko tärppiin on iso pyöreä nolla.

juu 3kk ku ei ole kiireellinen..ett mimmoset tuolla isomassa sairaalassa varmaan se 6kk jonot....v...u..suomeksi sanottuna
 
Toivotaan mariq, että tässä kierrossa tärppäisi! Minä en uskonut saavani lasta aikaan ilman apuja ja miten kuitenkin kävi.. (tai eihän tässä nyt mitään varmaksi vielä tiedä) Huomennako se sinun lääkäriaika oli? Sano ettet lähde pois sieltä ilman reseptiä! =) Ja jos antaa lähetteen niin sano, että laittaa sen kiireisenä menemään eteenpäin. Kummassa hoidot muuten olisi, kemissä vai rovaniemellä? Ei varmaan oulussa asti..

Voi kun toivon, että teillä onnistaisi myös!

Mitä Gardenialle kuuluu? Onko lapsi jo parantunut?

Jos laskin oikein niin tänään on siis kp 50. (että jos olisin niin olisin noin viikoilla 7+1 -tulipas selvästi tuokin ilmaistua...) Eilen tein testin. Ja kyseessähän oli siis jo toinen testi, ekahan näytti negaa.
Yritetty on tytön syntymästä. sen jälkeen alettiin katseleen "herkkiä päiviä" kun punahelma ekan kerran pyyhälsi (paikalle n.7 vkoa synnytyksestä). Ongelmana vaan ovulaation puuttuminen... (siksi olisikin kiva jos tuntisi etukäteen, milloin ovis on tulossa!!) Greippimehut aloitin ennen kyseistä o aikaa ja pupuilut joka toinen tai kolmas päivä, ettei mene ihan "työksi".. Eläähän ne simpat kuitenkin muutaman päivän. Niin ja minä en koskaan nouse sängystä heti, ettei vain simpat lähde valumaan liian aikaisin väärään suuntaan. :) Viimeksi taisi vauva lehden ovulaatio laskuri laittaa suotuisan päivän 6.2 niin sänkyyn syöksyttiin 5. päivä ja 6. pvä ettei varmasti ainakaan myöhästytä. Näemmä se kannatti. :)
Mutta nyt täytyy alkaa antamaan tytölle murkinaa. :wave:
 
oi onpa ihanaa että olisit jo rv7+.jännää sulla mennä ultraan.


niin koitan ees jonku lapun saaha mukaan :D ....laskun ainakin.

jos sais ees tuhruille jotakin ku toi limakalvo repsahtaa jo dpo 9-10, siis liian aikasten.
 
lapsettomuuten liittyvä verikoe..en tiä mitä ottaa joku fsh..mitä ne oli.kyseli kierron .ja teki sisätutkimuksen käsin se siinä....yritin vinkua reseptejä clomeja ja keltarauhasta..mut ei irronnu.....

17.3 on verikoe ja sitten kun tulee tulokset lähete eteenpäin..taas ootellaan..perse...
 
Voi p***a! Siinäkö se sitte oli?
Siis eikö voinu jo suosiolla laittaa sitä lähetettä eteenpäin? Olipa vaan tiukka tohtori... Niin eli se verikoe on kuitenki JO maanantaina. Ei tarvi kuiten sitä pitempään oottaa. Niin siellä oli siis varmaan labra menny jo kiinni niin ei voinu saman päivänä antaa sitä verta. Kauanko niiden tuloksissa sitte menee? Sanoko se yhtään? Sapettaa sinun puolesta! pah, pah ja vielä kerran pah! :kieh:
 
Kissa ja kananmuna kävelivät rannalla. Kissa putosi veteen ja muna nauroi makeasti. Tarinan opetus: Missä märkä mirri siellä iloinen muna. Hauskaa pääsiäisen odotusta!! =) Tuo oli siis päivän piristys.

Täällä edelleen oireetonta odottelua..

Mariq: hyvä että on ihan "jees olo". Asiat nyt ainakin etenee, toivotaan että enää ei tulisi hidasteita. Palkintona tästä kaikesta on kuitenkin kainaloon se ihana pikkuinen oma vaavi.. Joten kyllä tässä kestää mitä vaan! Jokos teillä muuten nyt on "peiton heiluttelupäivät"? Taitaa olla jo niitä aikoja... :) ++++++++ -puhureita :whistle:
 
jaiks ku sulla on jännät paikat....

täällä ovis oli ilmeisesti eilen kp15...toivottavasti...jaksa ennään nussia. :ashamed:
ens viikolla saa verikokkeiden tuloxet ja sitten lähtee lähete eteenpäin...toivottavasti muistaa laittaa..ettei unohda..mun tuurilla kuitseki käy niin....

toivo on nyt tässä kierrossa jos sattusi ihme ja kroppa menis paniikkiin ja alkais kasvattaa vauvaa..ettei tarttis mennä taas hoitoon.. :LOL:
 
kp17 mä sanon irti itteni tästä kropasta :headwall: ..ei vieläkään ovista vaikka muka lh-testi+ lämmöt vaan matelee....prkl sanon minä..tietty tännään ovis vasta kun toisapäviänä laitettu simoja...ei ne riitä..ja ukko ala tännään millekkään...huomenna varmaan liian myöhästä...ottaa taas niin aivoon..miski voi toi ovis olla sillon kp13-15 välillä....just sillon touhuttu kovasti..saatana... :kieh: :headwall:
 
Mutta kaikkes oot mariq tehnyt! Ehkä se ovis meni "huomaamatta" ilman sen suurempia lämön vaihteluja. Pidän peukkuja, että osu simppa maaliin! d :) b

Ja tuosta lähetteen laitosta, niin mulle kävi just niin, että se ei lähtenykkään. Mie soittelin sinne hoitavaan sairaalaan pari kuukautta sen ns. lähetteen laiton jälkeen, että mikä teillä on käytäntö, että annatteko te sitä aikaa vai pitääkö ite soittaa kun teistä ei kuulu mitään .Siellä vaan sanotaan, että ei tänne sinun lähetettä ole vielä tullu. Että se oli vieläki sitte oman terveyskeskuksen "lähtevät" pinossa....

Niin kävin siellä neuvolassa eikä siitä sen enempää kun, että ei näkynyt kun suurentunu kohtu. Kyllä ottaa aivoon.... :headwall: Ainut toivo on se, että olisin vasta viikolla 5 tän menkoista lasketun 8 sijaan. Sain uuden ajan parin viikon päähän ja jos ei sillon näy sykettä, niin sitten saa kuulemma lähetteen gynelle,joka katsoo mikä sitä kohtua on isontanu... Itellä tuli heti mieleen, että se on tieten kuollu sinne pikku reppana..... :snotty: Mutta en siis ole vielä luopunut toivosta! Nyt sitten vaan ootetaan taas........ *huokauksia*
 
Hyvää ja munarikasta pääsiäistä!

Ollaan pohjoisessa pääsiäisen vietossa ja samalla menee tässä miehen talviloma.. Ajatukset on tehokkaasti pysyneet poissa vatsasta ja siitä mikä siellä sitten on. Tulin meinaan siihen tulokseen, että sen täytyy olla tuulimuna. Olen jo henkisesti varautunut ettei siellä vauvaa ole, ja jos on, niin se ei varmaan ole elossa. Miehelle tämä on varmaan vielä isompi pala kuin minulle....
Nyt vaan odottelen, että kuu vaihtuu niin pääsee uudelleen ultraan. Jotta saisin muuta ajateltavaa, piti sitten käydä eilen "Tornion" ikeassakin tekemässä heräteostoksia.. :LOL:

Toivottavasti mariq nyt tärppää!! On meillä nyt jännitettävää molemmilla! :D
 
Täällähän minä :whistle: Kiirusta pidelly mutta oon kyl käyny lukeen teidän kuulumiset! Onnittelut Taivaanrannan maalarille :flower: ja tsemppiä Mariq, jospa nyt tärppäis! Omassa tilanteessa ei suurempia mullistuksia, ovis oli tai sitten ei ollut (en tikuttanut kun ne aina näyttää mulle miten sattuu) enpä usko että oli mitään hyötyä pupuilusta...Kiirettä pitelee töissä ja kotosallakin, pysyypähän vauva-kuume järkevissä mittasuhteissa kun ei kerkeä miettimään :LOL:
 
Hei vaan teille!!
Luin pari ekaa juttua ekalta sivulta ja ajattelin kertoa oman tarinani:
Esikkoa yritettiin 6v, joiden aikana kohdun ulkopuolinen raskaus ja tuulimunaraskaus. Siitä alkoi taival kohti lapsettomuutta. Syynä kaavinta, kohdun limakalvo kaavittiin samaan syssyyn.
Söin jos mitä lääkkeitä, että saatais menkat. Pari vuotta meni, kunnes sain lähetteen lapsettomuuspolille, jossa ekan kerran osattiin sanoa, missä vika.
Vuoden käytin hormonilaastaria ja lääkettä samaan aikaan, jonka ansiosta limis alkoi pikkuhiljaa paksuuntua. Pari ovulaation induktiota koitettiin, tuloksetta.
Reilu vuoden kuluttua kolmas ovul. induk. onnistui ja esikko syntyi.
Luonnollisesti ehkäsyä ei käytetty ja haaveissa oli toinenkin vauva. Hoitoja en enää halunnut jatkaa. Kuopus sai sitten alkunsa luomusti, pojille tuli ikäeroa reilu 3vuotta.
Nyt on mietittävä ehkäsyä, ei enempää.
Kovasti toivotan teille onnea matkaan ja jo plussanneille onnea!!
 
Olipa Vilma-Onnilla tarinassa "onnellinen loppu". Kiva lukea tuollaisia. Meidän ei tarvi vielä ehkäisyjä miettiä... Ehkä joskus hamaassa tulevaisuudessa! :LOL:

Kotona taas. Lunta on vielä täälläkin ja auringossa lämpöä 15. Ei taida lumi enää kauaa pysyä... Tyttökin tunnisti vielä kodin vaikka olikin ollut poissa melkein 2 viikkoa.

Kiitokset onnitteluista Gardenia, vaikka ei niihin taida vielä olla aihetta... Tai siis se selviää keskiviikkona, onko sydän alkanut lyömään... Kyllä sanon, että tämä on kaikkeista kauhein tilanne kun tietää, että kohdussa on jotain mutta ei tiedä onko se sitä, mitä toivoo sen olevan. :headwall: Nooh, ei ole enää montaa päivää keskiviikkoon...
 

Yhteistyössä