Hoidoilla esikoinen, toinen haaveissa?

no niin, kp45 ja vihdoin viimein suvaitsi punahelma saapua! onkohan tässä jo jotku vaihevuodet tulossa kun on kierto alkanu venymään. Sehän se oliskin.... :eek: Mä aattelin testata tässä kierrossa sellasta nurinkurista "itsensähuijausta" että toivon ettei tärppäis jotta sais kesälomalla nauttia rauhassa saunasiidereistä ja sensellasesta...heh...auttaiskohan se yhtään!
 
ovistestiin en saanut +.ovis ollut kun kerran lämmöt nousee...mutta en tiiä onko nyt dpo8 vai dpo3...no sen näkee sitt ku alkaa menkat.vielä yli kuukausi polille.en jaksais odottaa :headwall:

miten muut???
 
Kaunista lauantaipäivää itse kullekin! Minä täällä sitä ikkunasta kevätflunssaisena katselen. Sairastuttiin molemmat pojan kanssa ja voi tätä niistämisen määrää!
Kp 13 menossa, ovista odotellessa. Mun ei tikutella tarvi, se tuntuu kyllä turhankin kivuliaasti. Viime kierrossa oli kp20, meni mun asteikossa aika pitkälle, yleensä on joku 13-18.

Hauska tuo sun käänteinen ajatus Gardenia, täytyypä laittaa omakin mieli nurinpäin. Kaikkea kivaahan sitä voisi kesällä puuhastella jos ei napsahda (joopajoo) mutta kaikkea kannattaa kokeilla!

Kauhian pitkät on jonot teillä Mariq polille, tyrmäätkö ajatuksen yksityisestä täysin vai oletko harkinnut? Ehkä mulla vaan jäi niin traumat meidän polista että mua sinne ei saa enää koskaan. Toivottavasti muilla on inhimillisemmät lääkärit.

Yritetään kuitenkin tosiaan kaikesta huolimatta nauttia kesän tulosta, Heipat! =)
 
Ovistelin eilen oikein koko vatsanseudun voimalla! Oikealta napsahti niin että huhhuh! Pupuiltiin :p , nyt ei kun sitten odotellaan taas. Eilen oli kp 18.
Mariq, suo anteeksi tyhmyyteni, mitä on nuo dpo-lukemat? Mikä fiilis muuten?
Mitähän Gardenialle?
 
huoh...mulla alkaa olla oili-aika käsillä, mutta nyt tuli aivan ihme välivuotoa tänään?! ei oo ikinä tullut...luin kyllä jo tuolta jostain lääkärisivuilta että oviksen aikana välivuoto on ihan normaalia. Kerkesin jo säikähtää että jotku halvatun vaihevuodet jo pukkaa päälle! :LOL: joo no ei paljoa kyl naurattais...hui! Noh, tsemppiä meille kaikille, jospa kesä tois meille kaikille pysyvät plussat!
 
Kp 24 menossa ja olo on sellainen että ihan varmasti kohta alkaa menkat. Enemmän henkisesti kun fyysisesti tuntuu siltä. Pikku ykkönen on kerta kerran jälkeen surkeamman näköinen kun käy lapsivieraita kylässä ja sitten mokomat lähtevät pois. Sisarus tuntuisi taas yhä vaan tärkeämmältä. Katsotaanpa taas pari päivää ja jatketaan sitten harjoituksia,,,
Mikä tilanne Gardenialla? Pahoittelut Mariqille tädistä,,, :(
 
Pahoittelut negoista molemmille :hug: Mulla on kp26, on jotenkin outo olo mahassa ja vihlonut kummasti jo monta päivää. Oon kaks negaa jo testannut :ashamed: mutta niin kauan kun ei menkkoja näy, niin kauan on toivoa :D
 

Yhteistyössä