Hoidoilla esikoinen, toinen haaveissa?

KP15 LIMAT ON VIELÄ HYVÄT KOHDUNNAPUKKA PEHMEÄ JA AUKI...TESTISSÄ VIIVA MUT EI VIELÄ YHTÄ VAHVA KUIN KONTROLLI TÄNNÄÄN SIEMENNYS...TAI AINAKIN NIIN TOIVON, EIHÄN TÄÄ MUUTEN ONNISTU :attn: :attn:

MUT TOSTA UKOSTA KOSKAAN TIÄ MITÄ KEKSII...JOS ALKAA AUKOO TAI PIHTAA..ALOTAN TAPPELUN JA KÄSKEN SEN PAINUA V**U
 
clomeja 3kk kesäkuusta alkaen(kesäloma) alkaa polilla, muuta ei kerkeä tekemään...mä niin toivon jotta nää nyt auttais...söinkin tossa viime vuoden marras-joulukuun clomeja mutta tuloksetta...sitten syyskuussa tssg....että näin....ens viikolla täälläkin menkat..ovis kun meni ohi....no saapa taas alkaa noita ihania hormooneja syömään

kp26/29-36
 
Mariq: siis nytkö sulle vasta tehdään ssg? vai tehdäänkö se jo toista kertaa? Kun sulla lapsettomuutta takana niin eikö se kuulu ihan niihin perustutkimuksiin. Niin paitsi että sullahan on yks lapsi niin oisko sen takia että se tehdään vasta nyt. Mulla se tehtiin ennen hoitoja sillon vuonna 2003, onneksi oli kuitenkin tuubat auki ettei sen puoleen pitäs olla ongelmia.
 
03/2005 tehtiin hsg..siis rontgenillä kattoi sen ainokaisen tuuban ja ok oli..näki villisti ku varjoaine meni tuubaa pitkin....nyt tehdään taas ku vattaalueen leikkauksia on yks sen jälkeen 07/2007....toivt. ei siine tarvi mennä....
 
mulla alkaa kyl jo pikkuhiljaa JURPPIIN! kauanko tässä vielä pitää kärvistellä ennenku plussa tulee???????edellisestä on jo tasan vuosi aikaa. lomakin alkoi, ja toiveet taas korkealla. ovis bongattu ja hyödynnetty. ens viikolla vois alkaa taas kulutteleen testejä...varmaankin taas turhaan. esikolla on elokuussa 2v. neuvola, ajattelin siellä hiukkasen avautua asioista...jospa päästäis taas hoitojonoon.
 
testattu jälleen kerran negaa! mä oon täällä varmaan vielä kuuskymppisenäkin oottamassa sitä plussaa....joo no ehkäpä jossain vaiheessa antaa periksi ja alkaa nauttimaan täysillä elämästä yhden lapsen onnellisena äitinä :)
 
jahas, se nega oli muuttunut haamuksi. tällä kertaa aika selväksi sellaiseksi...mutta mitäpä se mun kohdalla kertoo, ei niin yhtään mitään. mutta kyllähän se aina hiukkasen nostaa mielialaa, saa vähän aikaa toivoa että josko tää nyt tästä vahvistuisi. Toisaalta kun mä olen niin dorka että on pakko testiajan jälkeenki tuijotella testejä, silläpä aina näenkin ne haamut. Olis viisas ja viskais aina kymmenen minuutin jälkeen roskiin ne, mutta eiiiii, pakko tollottaa silmät ristissä vielä seuraavana päivänäkin että eikö siinä mitään näy! hölmö mikä hölmö :LOL:
 
huomenta! no mehän ei olla ehkästy esikon syntymän jälkeen kertaakaan (eikä kyllä ennen sitäkään :D ) että onhan noita jo kertynyt kahden vuoden edestä. :eek: on tää aika epätoivoista hommaa aina välillä. Jotenki ei tahtois lähtä insseihin mutta pakkohan se on kohta mennä taas hoitojonoon, ei tästä näköjään muuten mitään tule.
 
Moi kaikille!

Satuin näkemään tällaisen ketjun tossa sivussa ku avasin kaksplussaa ja aloin hiukan lukemaan ja totesin että täähän on niin tuttua=)
Meillä on uutenavuotena syntynyt ihanaakin ihanampi ja odotettu poikalapsi. Aloitimme hänestä haaveilun tammikuussa 2004 ja monien tutkimusten, laparoskopian ja ivf hoitojen tuloksena saimme tuon pienen ihmeemme syliimme31.12.2007 :heart:
Emme ole myöskään mitään ehkäisyö käyttäneet, emmekä käytä. Haluamme lisää lapsia mahdollisimma pian. Meillä on vielä yksi olki pakkasukkoja odottamassa Turun ava-klinikalla. Meillä on vika siis minussa, polykystiset munasarjat sekä arpeutuneet munajohtimet lapsena tapahtuneen onnettomuuden takia.....pieni mahdollisuus on luomuraskauteen..me koitamme ensin näin ja jos ei muuten tärppäää niin siirtoon sitten ensi vuoden alusta=)

Mä lueskelen luultavasti jossain vaiheessa teidän juttuja vaikka aktiivisesti tuskin tänne kirjoitan, taimistä sitä tietää;)

Nyt on tilanne se että menkat tuli kerran synnytyksen jälkeen, siitä nyt kuukausi ja jännällä odotetaan että mitäs nyt ;)


Kaikille hurjasti onnen säteitä ja voimia!
 
Tervetuloa Vesseli!
Pahoittelut Gardenia :/
Mitä tullee tuohon kommenttiini aiemmin adoptiosta niin on tosiaan harkinnassa. Puuduttaa kun ei osaa olla ajattelematta, yrittämättä koko ajan. Olis kiva harrastaa oviksen aikanakin seksiä ajattelematta mitään. Vauvan yrittäminen on mennyt tekniseksi sanastoksi,,, Onneksi seksi kuitenkin on muuten kivvaa =) ! Miten teillä on ajatus edetä pidemmällä tähtäimellä? Jos näyttää yhä vaan että ei napsu ei? Höh, anteeksi, en tarkoita olla mikkään pirujenmaalailija mutta kiinnostaisi miten teidän mieli jaksaa puutumatta,,, :x
 
kp11 ovistesti -, kikkeliä
lp12 ovistesti-
kp13 kikkeliä..ei ollu testejä
kp14 ovistesti makea plussa, viiva paaljon vahvempi ku kontrolliviiva...eli olis varmaan ollut jo eilen +, mut loppu testit kesken.....no tänään sitt illalla/yöllä vielä siementää..jahka ukko tulee iltavuorosta
 
Mulla todettiin 2006 pco,sain terolutit 3kierron ajaksi ja neljännellä sai poika alkunsa(nyt 1v4kk)
Viime syksynä luomuraskaus(voi että on ällö sana :LOL: )Meni kuitenkin alussa kesken.
Tänään kävin tk-lääkärillä ja se määräsi mulle metforminit kolmeksi kierroksi.Mä niin toivon että tulisin raskaaksi kun tuntuu et vielä ois "saatava"lapsi kun muuten tuntuu niin tyhjältä.

Positiivisella asenteella oon kyl tässä jutussa kun paino on melkein normaalissa nykyään ja kun lääkärille valitin mielialan vaihteluista nii se vaan naureskeli ja onnitteli et se merkkais sitä et myöskin ovuloin =)

Koitan saada tän ketjun luettua et pääsen kärryille.
ai nii alotin jo tänään ne metut
 

Yhteistyössä