Hoidoilla esikoinen, toinen haaveissa?

Toi on apteekin oma testi ja tänään testasin eka kerran. Oon ihan ulalla noista oviksista ja testeistä. Alamahaa on tänään kyl juilinu et kaippa se oviksesta kertoo... On muuten törkeen kalliita noi testit,vähä yli 30 euroa 7 testiä |O ku mun mielestä kaupan testit ois paljo halvempia?jos oikeesti muistan. Näytti tosiaan tossa testissä olevan toi 24-48h
 
moi NAHE ja tervetuloa joukkoon sankkaan :LOL: mä tilasin huutonetistä ovistestejä, sieltä sai 16 ovistestiä ja 4 raskaustestiä yht. 16.90 ?. suosittelen! Metut on kovaa kamaa, niillä kierto säännöllistyy (jos on kierto-häiriöitä) ja mäkin sain ovulaatiot niiden avulla tulemaan joka kuukausi! ja kun esikosta plussasin niin oli ne sillonkin kuvioissa. samoin kun plussasin viimeksi, mutta se raskaus keskeytyi rv16 :'(

joo niin ovista oon tikuttanu jo monta päivää, pikkuhiljaa vahvistuu viivat. tänään tuli semmonen astetta haaleampi viiva kuin kontrolliviiva...varmaan huomenna ehkä irtoaa, tai ainakin lähipäivinä.
 
dpo9 ja luovutettu jo 4pv sitten..nega son ku lämmöt ei nouse prkl.alkaa siis 3 clomikuuri ja niinse syksy häämöttää....huoh...syyskyyssa tssg ja muut tukimukset..joihin ukko ei lähde...vituttaa..yritys loppuu siis kohta..en ala....masentaa...
 
täällä kamut poksuu peräkanaa ja mie aloin ekana taas yrittää...tänään kamu sai pojan.....kesäkuussa systeri sai tytön helmikuussa yks sai pojan...nyt syyskuussa tulee taas veljenakalle vauva...mä vaan yritän :headwall: :headwall: :headwall:
 
täällä on kp33 ja taas ne testit haamuilee. Acon 10 antoi kyl vahvan viivan, mutta RFSU ja Besure haamuja. oon ollu koko viikon aivan järkyttävän väsynyt ja kyllä kai noita raskausoireita olis vaikka muille jakaa...siitä vaan ei taas ole takuuta onko tää vaan mun mielikuvitusta vai oliskohan vihdoin viimein raskaus alkanut ja jatkuisi nyt onnellisesti loppuun asti...pitänee tässä huomenna testata aamupissasta ja jos ei ole jo kunnon viivat niin unohtais taas koko jutun...
 
Merili täällä pitkästä aikaa :wave: olen vaihtanut nikkini,,,
Mulla on tilanne aika päälaellaan. Päätettiin miehen kanssa että toistaiseksi tai ehkä lopullisesti yrittäminen riittää. Jos tuo poika jää meidän ainoaksi niin hyvä näinkin. En jaksa enää pyörittää elämää odottaen että sitten kun vaan elää tätä päivää. Varhainen vauva-aika oli rankka ja nyt on helpottanut ja nautin äitinä olosta tuolle pojalle täysin rinnoin. Siihen lopputulokseen olen tullut että parempi pojalle reipas ja hyvinvoiva äiti kun sisarus ja äiti väsynyt ja kiukkuinen molemmille. Ihan lopullinen ei päätös ole mutta jo toista lasta vielä jonain kauniina päivänä haikaillaan on adoptio todellakin meillä vahvasti mielessä. Hurjalta tuntuu ettei enää ehkä koe raskautta, synnytystä ja kaikkea mitä siihen kuuluu mutta sainhan kokea sen kerran :heart:
Teille kaikille mariq, Gardenia ja nahe, toivotan onnea ja koko sydämestäni että plussa tulee ja uusi vauva, varmaankin käyn joskus seurailemassa mitä teille kuuluu. Toivottavasti luen hyviä uutisia. Hauskaa syksyn odotusta ja nauttikaa tekin kaikesta ihanista asioista vauvantoiveiden lomassa :hug:
 
kp16 ja ovis ,,,,on nyt tai oli aamulla tai on tänään illalla...en tiiä..kipuaa munasarja...toivotaan jotta kp14 riittää ja tänään sitt yöllä ku ukko kotiuttu.....mun tuurilla ei riitä, just simot kuolleet ku muna irronnu ja muna kuollu ku saa lisää siemeniä...noh..kattellaan....on se vaikeet...
 
gardenia...jokos olet uä:ssä ollut?kunpa kaikki olis hyvin.....

kp20 dpo4 ja lämmöt matelee....ihme kramppeja kohdussa ja peräsuolen tietämillä..kauhee kipukohtaus oli tunnin ajan.ihan ku synnytyksen alku kipuja.auts.joskus aiemminkin ollut aj en kyllä tiiä miksi????
 
moi! kävin viime viikolla ultrassa, näkyi kätilön sanojen mukaan terve alkuraskaus mutta ei sykettä... Meinasi että on niin aikaset viikot ettei vielä oo sydän alkanu sykkiin. Meen huomenna uudestaan, ans kattoo mitä siellä näkyy! mut on se jännä kyl, miten toisilla menee niin helposti alusta loppuun (raskautumisesta synnytykseen) ja toiset sit saa rämpiä kaikenmaailman suot siinä välissä. meikähän se kuuluu auttamattomasti tuohon jälkimmäiseen ryhmään... niinku seki huvittaa kun yks työkaveri on raskaana (jotain rv5 menossa!) niin se on jo koko talolle sen kuuluttanut ja sen raskaudesta pitäs vaan kaikkien olla kiinnostuneita. Tekis mieli vähän ladata elämän realiteetteja sille, mutta mikäpäs mä olen sanomaan....minä en kyllä puhu kellekkään mitään ennenkuin saan puhtaat paperit np-ultrasta. jos senkään jälkeen uskallan!
 
Oon Gardenia aina välillä käynyt täällä kurkkimassa sun kuulumisia =) ihanaa jos nyt olis onnistanut. Mulle kävi samalla tavalla tämän tytön kanssa, ettei ekassa alkuraskauden ultrassa sykettä näkynyt, eikä lääkäri itseasiassa osannut edes sanoa raskautta varmaksi, parin viikon päästä sitten näkyi niin syke kuin pikkuinenkin. Epäili että raskaus olisi alkanut myöhemmin kuin mitä viikot sanoi kun ei sykettä näkynyt, mut np-ultrassa selvis, ettei näin ollut ollutkaan vaan viikot oli ihan kohdallaan-missä lie piilossa pikkuinen sit oli ekassa ultrassa! :heart: Pidän sormet ja varpaat yhdessä että huomenna tulis hyviä uutisia ja varmistus siitä että pieni on matkassa! Jaksamista! =)
 
Moikka! Eilen ultrassa näkyi 10,3 mm pikku-Kapris ja iloisesti pompotteleva sydän:heart: . Nyt on mieli rauhallinen (kunnes np-ultra alkaa lähestymään) ja koitankin nyt nauttia ja rentoutua vaikka onkin helpommin sanottu kuin tehty.
 

Yhteistyössä