Henna Kalinaisen ja Antin koti esittely :DD

  • Viestiketjun aloittaja :D
  • Ensimmäinen viesti
noloin muija
lainattu hennan kotisivujen blogista
" petri nygård ratsastaa minun maineellani kuin villihevosella. toivottavasti olet tyytyväinen nyt kun sait julkisuutesi.."
siis kyse on videosta jossa petri pilkkasi suomalaisia julkkiksia ja "julkkiksia" jossa sitten oli muutaman sec. kuva jossa petri pökki alastonta hennaa ja lauloi " olen yhtä kova panee kun henna kalinainen.."

henna sitten veti tästä koripallot nenään ja aikoo tehdä rikosilmoituksen.. hassua vaan kun muija bb talossa ollessaan sanoi itse että "mä oon kova panee ja tykkään paneskella" yms. muuta h*romaista settiä.
siis aivan uskomattoman typerä nainen!!
 
Nuorisokämppä nuorisohuonekaluineen. Mutta toi noiden hamsteri saattaa päätyä kuolemantuomioon. Mä en tiedä onko suomessa miten tiukkaa salakuljetettujen eläinten suhteen kuin esim. norjassa saatetaan tappaa vaikka kissa jos se tuodaan ilman tiettyjä asiakirjoja maahan. *On kuullut perhetutulta että näin on käynyt
 
Hmm
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ole vaan samanikäinen, ei kaikilla ole rahaa niin hienoon kun toisilla. Ihmisille on annettu erilaiset lähtökohdat nähkääs. Minä en omistanut noinkaan hienoa asuntoa 20 vuotiaana eikä mun tuttaviini kuulunut muitakaan, joilla olisi varaa ollut miettiä minkälainen sänky tai sohva ostetaan ja millaiset keittiönkalusteet. Halpaa, käytettyä, saatua. Jotain verhoja ja mattoja osteltiin ja astioita uutena. Se oli tosi mukavaa aikaa kuitenkin, pikkuhiljaa sitä sitten tyyli muuttui ja säästämällä sai ostettua parempaa tilalle. Minusta tuo Hennan ja Antin koti on ihan kiva, Siistiä ja ihan nuorille soveltuva asunto, nuorille jotka elävät ja jotka eivät ole alkaneet lapsia vääntämään vielä tai leikkimään jotain avioparia ikean sisustuksineen :)
No voi, ihanaa leikkiä ( meillä oli leikki pappi ja leikisti tehtiin lapsi )ja ikeaa meillä ei kyllä ole, mut sun mieliksi voin jotakin ostaa, saaks niitä leikkikaupasta? Toki mä oisin mieluummin ottanut silarit ja nolannut itseni bb:ssa, menettänyt luottotiedot ja musta ois monia kuvia kun harrastan seksiä yleisellä paikalla. Rankkaa tää elämä :/
Niin ja pitää iteki laittaa heppajuliste seinälle, että olen ikäiseni tasoa :heart:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ja toi puhe, kun kaikki aloitetaan elikkä... Kämppä oli niin tavis ja joka paikka krääsää täynnä, ei mun pokka olis kestänyt esitellä sitä


Seiskaa varmaan kiinnosti heidän koti, ei tässä ollut ehkä mikään tarkoituskaan muuhun kuin tulla ihan tavalliseen kotiin kuvaamaan. Mitä sitä häpeämään ja heille varmaankin on maksettu vielä tästä. Uskoisin, että tässä ihan heilläkin järki päässä on, ettei kuvittelekaan asuntonsa olevan mikään kartano.

Ei sitä silti tarvitse varrmaan hävetä, että omistaa ihan tavallisen kämpän :) Se mikä ihmisiä kiinnostaa, on se heidän kotinsa, millainen se on, eikä se että miten hieno se on ja saisiko vielä jotain sisustusvinkkejä.

Katsokaa niitä rikkaiden luksusasuntoja vaan jos se on tarkoituksenne, tuleehan niihin ihan erilliset kunnon tv ohjelmat, missä kenenkin 300-neliöinen miljoona asunto saa uuden ilmeen.
 
Hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ole vaan samanikäinen, ei kaikilla ole rahaa niin hienoon kun toisilla. Ihmisille on annettu erilaiset lähtökohdat nähkääs. Minä en omistanut noinkaan hienoa asuntoa 20 vuotiaana eikä mun tuttaviini kuulunut muitakaan, joilla olisi varaa ollut miettiä minkälainen sänky tai sohva ostetaan ja millaiset keittiönkalusteet. Halpaa, käytettyä, saatua. Jotain verhoja ja mattoja osteltiin ja astioita uutena. Se oli tosi mukavaa aikaa kuitenkin, pikkuhiljaa sitä sitten tyyli muuttui ja säästämällä sai ostettua parempaa tilalle. Minusta tuo Hennan ja Antin koti on ihan kiva, Siistiä ja ihan nuorille soveltuva asunto, nuorille jotka elävät ja jotka eivät ole alkaneet lapsia vääntämään vielä tai leikkimään jotain avioparia ikean sisustuksineen :)
No voi, ihanaa leikkiä ( meillä oli leikki pappi ja leikisti tehtiin lapsi )ja ikeaa meillä ei kyllä ole, mut sun mieliksi voin jotakin ostaa, saaks niitä leikkikaupasta? Toki mä oisin mieluummin ottanut silarit ja nolannut itseni bb:ssa, menettänyt luottotiedot ja musta ois monia kuvia kun harrastan seksiä yleisellä paikalla. Rankkaa tää elämä :/
Niin ja pitää iteki laittaa heppajuliste seinälle, että olen ikäiseni tasoa :heart:
Ja vielä sen verran, et ihan opiskelemalla ja työtä tekemällä olen tavarani ja talon ansainnut, se lähtökohta annetaan jokaiselle normaalisti kehittyneelle ihmiselle, että heillä on oikeus opiskeluun ja työhön.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ole vaan samanikäinen, ei kaikilla ole rahaa niin hienoon kun toisilla. Ihmisille on annettu erilaiset lähtökohdat nähkääs. Minä en omistanut noinkaan hienoa asuntoa 20 vuotiaana eikä mun tuttaviini kuulunut muitakaan, joilla olisi varaa ollut miettiä minkälainen sänky tai sohva ostetaan ja millaiset keittiönkalusteet. Halpaa, käytettyä, saatua. Jotain verhoja ja mattoja osteltiin ja astioita uutena. Se oli tosi mukavaa aikaa kuitenkin, pikkuhiljaa sitä sitten tyyli muuttui ja säästämällä sai ostettua parempaa tilalle. Minusta tuo Hennan ja Antin koti on ihan kiva, Siistiä ja ihan nuorille soveltuva asunto, nuorille jotka elävät ja jotka eivät ole alkaneet lapsia vääntämään vielä tai leikkimään jotain avioparia ikean sisustuksineen :)
No voi, ihanaa leikkiä ( meillä oli leikki pappi ja leikisti tehtiin lapsi )ja ikeaa meillä ei kyllä ole, mut sun mieliksi voin jotakin ostaa, saaks niitä leikkikaupasta? Toki mä oisin mieluummin ottanut silarit ja nolannut itseni bb:ssa, menettänyt luottotiedot ja musta ois monia kuvia kun harrastan seksiä yleisellä paikalla. Rankkaa tää elämä :/
Niin ja pitää iteki laittaa heppajuliste seinälle, että olen ikäiseni tasoa :heart:
Ai sinä kuvittelit että puhuin nyt susta :) Taisi nyt joku ottaa nenilleen!

Elä ja anna toisten elää, tee sinä lapsia, anna toisten rauhassa harrastaa seksiä vaikka siellä ai niin kamalassa parkkihallissa - ehkäisyn kanssa :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ole vaan samanikäinen, ei kaikilla ole rahaa niin hienoon kun toisilla. Ihmisille on annettu erilaiset lähtökohdat nähkääs. Minä en omistanut noinkaan hienoa asuntoa 20 vuotiaana eikä mun tuttaviini kuulunut muitakaan, joilla olisi varaa ollut miettiä minkälainen sänky tai sohva ostetaan ja millaiset keittiönkalusteet. Halpaa, käytettyä, saatua. Jotain verhoja ja mattoja osteltiin ja astioita uutena. Se oli tosi mukavaa aikaa kuitenkin, pikkuhiljaa sitä sitten tyyli muuttui ja säästämällä sai ostettua parempaa tilalle. Minusta tuo Hennan ja Antin koti on ihan kiva, Siistiä ja ihan nuorille soveltuva asunto, nuorille jotka elävät ja jotka eivät ole alkaneet lapsia vääntämään vielä tai leikkimään jotain avioparia ikean sisustuksineen :)
No voi, ihanaa leikkiä ( meillä oli leikki pappi ja leikisti tehtiin lapsi )ja ikeaa meillä ei kyllä ole, mut sun mieliksi voin jotakin ostaa, saaks niitä leikkikaupasta? Toki mä oisin mieluummin ottanut silarit ja nolannut itseni bb:ssa, menettänyt luottotiedot ja musta ois monia kuvia kun harrastan seksiä yleisellä paikalla. Rankkaa tää elämä :/
Niin ja pitää iteki laittaa heppajuliste seinälle, että olen ikäiseni tasoa :heart:
Ja vielä sen verran, et ihan opiskelemalla ja työtä tekemällä olen tavarani ja talon ansainnut, se lähtökohta annetaan jokaiselle normaalisti kehittyneelle ihmiselle, että heillä on oikeus opiskeluun ja työhön.
Mitä tästä vääntämään, kun ei kaikki ymmärrä. Je ovat juuri muuttaneet joten suurin osa normaalituloisista ja pienituloisista ymmärtää, ettei kaikkea voi omistaa ja sisustustakaan niin miettiä tarkoin siinä vaiheessa. En minä sille voi mitään jos jollakulla on ollut varaa samantien mihin tahtoo ja kuvittelee, että kaikilla on yhtä hyvä tilanne. :)
 
ovelia ovat
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:
Nuorisokämppä nuorisohuonekaluineen. Mutta toi noiden hamsteri saattaa päätyä kuolemantuomioon. Mä en tiedä onko suomessa miten tiukkaa salakuljetettujen eläinten suhteen kuin esim. norjassa saatetaan tappaa vaikka kissa jos se tuodaan ilman tiettyjä asiakirjoja maahan. *On kuullut perhetutulta että näin on käynyt
No sillä hamsterilla pääsee otsikoihin taas ja vähän laajemminkin. Tais olla ihan tarkoituksella tehty niin, että eläin pääosassa...
 
Hmm
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ai sinä kuvittelit että puhuin nyt susta :) Taisi nyt joku ottaa nenilleen!

Elä ja anna toisten elää, tee sinä lapsia, anna toisten rauhassa harrastaa seksiä vaikka siellä ai niin kamalassa parkkihallissa - ehkäisyn kanssa :)
Tota, kirjoitukseni oli lähinnä vitsi? Ja annan annan, tietääkseni tässä itsekkin elän, ihan normaalia ja tasapainoista parikymppisen nuoren aikuisen elämää. Ja mun mielestä aikuisen ihmisen ei kuuluisi harrastaa seksiä yleisellä paikalla ja kihertää siittä radiosta, mutta niin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ai sinä kuvittelit että puhuin nyt susta :) Taisi nyt joku ottaa nenilleen!

Elä ja anna toisten elää, tee sinä lapsia, anna toisten rauhassa harrastaa seksiä vaikka siellä ai niin kamalassa parkkihallissa - ehkäisyn kanssa :)
Tota, kirjoitukseni oli lähinnä vitsi? Ja annan annan, tietääkseni tässä itsekkin elän, ihan normaalia ja tasapainoista parikymppisen nuoren aikuisen elämää. Ja mun mielestä aikuisen ihmisen ei kuuluisi harrastaa seksiä yleisellä paikalla ja kihertää siittä radiosta, mutta niin.
Voi voi, mulla on parempaakin puuhaa kun väitellä jonninjoutavista :) Keskity säkin johonkin kivaan :)
 
se on moro
äsken jo kuolemaa tein kun niin nauratti toi stressihomma kun puhuivat että stressin purkavat sänkyyn.
Oikeesti ihan kiva kämppä.Eipä itsellänikään ollut parikymppisenä edes noinkaan hienoa.
Miten ne uskalsivat puhua salakuljetetusta hamsterista?eiks viranomaisetkin lue seiskaa ja mee lopettamaan sen elukan tartuntatautien takia?
 
Hmm
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä tästä vääntämään, kun ei kaikki ymmärrä. Je ovat juuri muuttaneet joten suurin osa normaalituloisista ja pienituloisista ymmärtää, ettei kaikkea voi omistaa ja sisustustakaan niin miettiä tarkoin siinä vaiheessa. En minä sille voi mitään jos jollakulla on ollut varaa samantien mihin tahtoo ja kuvittelee, että kaikilla on yhtä hyvä tilanne. :)
Siis ei voi olla enään totta? Ajatteleppa pienessä mielessäs ihan mitä haluat, mutta älä laita ajatuksiasi mun päähän, niin että ne olis mun ajatuksia. Halvalla voi saada kaunista ja fiksua. Mä en näe mitään erityisen hyvää tilannetta, että ihminen opiskelee ja menee sen jälkeen töihin, vaan ihan perus juttu elämässä. Mitähän Henna ja Antti meinaavat elämällään tehdä tuskin kukaan jaksaa vuosia katsella heitä vain julkisuudessa, opiskelevatko edes lie mitään.
 
voi luoja
joojoo ei oo kaikilla varaa luksuskämppään välttämättä koko elinikänä mutta voitteko oikeasti väittää että nämä muutenkaan olisi mitään kovin fiksuja kansalaisia?? ei hyvänen aika
 
Rukoilijasirkka
Noo... Ne on nuoria vielä. :)

Eihän ne ehkä esittelis kämppäänsä, ellei niitä pyydettäs. Ja onhan Tukiaisenkin kämppä esitelty. Ihmisiä kiinnostaa ne, mutta ei sen takia, että haluttas ottaa mallia.
 
Hmm
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ai sinä kuvittelit että puhuin nyt susta :) Taisi nyt joku ottaa nenilleen!

Elä ja anna toisten elää, tee sinä lapsia, anna toisten rauhassa harrastaa seksiä vaikka siellä ai niin kamalassa parkkihallissa - ehkäisyn kanssa :)
Tota, kirjoitukseni oli lähinnä vitsi? Ja annan annan, tietääkseni tässä itsekkin elän, ihan normaalia ja tasapainoista parikymppisen nuoren aikuisen elämää. Ja mun mielestä aikuisen ihmisen ei kuuluisi harrastaa seksiä yleisellä paikalla ja kihertää siittä radiosta, mutta niin.
Voi voi, mulla on parempaakin puuhaa kun väitellä jonninjoutavista :) Keskity säkin johonkin kivaan :)
En tietääkseni ole kysynyt sulta mitään, kysymykseen vastaus, ilman kysymystä ei tarvitse vastata..Tota, heh :)
 
essi
Siis voi ziisus....
Mutta ei Anttia ja Hennaa, vaan teitä hyeenoita!
Onpa hirveetä kun on heppajuliste seinälle, ja mainitaan taulutelkkari! Kyllä on lapsellista.
Paljon aikuismaisempaa on mammapalstalla haukkua toisia, ja arvostella täysin väärin perustein mm sormuksia "väärässä" kädessä.
Oispa ollut kiva nähdä teidän ekat asunnot. Kaikki oli varmaan uutena ostettu ja täydellisellä maulla sisustettu.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ai sinä kuvittelit että puhuin nyt susta :) Taisi nyt joku ottaa nenilleen!

Elä ja anna toisten elää, tee sinä lapsia, anna toisten rauhassa harrastaa seksiä vaikka siellä ai niin kamalassa parkkihallissa - ehkäisyn kanssa :)
Tota, kirjoitukseni oli lähinnä vitsi? Ja annan annan, tietääkseni tässä itsekkin elän, ihan normaalia ja tasapainoista parikymppisen nuoren aikuisen elämää. Ja mun mielestä aikuisen ihmisen ei kuuluisi harrastaa seksiä yleisellä paikalla ja kihertää siittä radiosta, mutta niin.
Voi voi, mulla on parempaakin puuhaa kun väitellä jonninjoutavista :) Keskity säkin johonkin kivaan :)
En tietääkseni ole kysynyt sulta mitään, kysymykseen vastaus, ilman kysymystä ei tarvitse vastata..Tota, heh :)
? Hyvää päivän jatkoa, yritä rauhoittua :)
 
:headwall: kukin tyylillään.........siis ei kämpässä vikaa mutta tuo esittely ja hehkutus. Aatella että kehykset TUMMAA PUUTA!!!Olikohan nekin HUONEKALUKAUPASTA.....
 
heh
No mun mielestä kodissa ei sinällään mitään vikaa mutta esitystyyli. Nää on sit niin kalliita ettei uskalleta edes käyttää. HEH! Kuka jaksaa katsoa BB:ta ku tuommosia siellä on?
 

Yhteistyössä