Henna Kalinaisen ja Antin koti esittely :DD

  • Viestiketjun aloittaja :D
  • Ensimmäinen viesti
hemuli
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Mitä vikaa?:
mitä vikaa oli esim siinä olkkarissa??
No ihan tavallinen olkkari mun mielestä =) tosin makkarissa mietin vähän sänkypeiton puuttumista mutta makunsa kullaki. Ihan tavallinen nuorten ihmisten koti - ei mikään älyttömän hieno, mutta ei huonokaan.
Seinällä joku helvatan pantterijuliste ja kaapin päällä pulloja...Mitä vikaa? Tyylitöntä nyt ainakin. Vaikka olisivat kuinka parikymppisiä.
Ei ole takuulla maan ainoa perhe jolla on julisteita seinillä ja pulloja kaapin päällä =) jotkut jopa kerää niitä pulloja =)tuosta koriste esine aiheesta tyyliä vai nou oli kerran pitkä hauska ketju palstalla =)
 
:headwall:

mun eka asunto 16-vuotiaana oli kyllä heti paljon tyylikkäämpi. Siis nimenomaan kun oli oma tietty tyyli. tuo vois olla aivan kenen tahansa kämppä. itseasiassa muistuttaa hieman opiskelijaveljeni asuntolakämppää.
 
Ortodoksi
Alkuperäinen kirjoittaja Ortodoksi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
miksi niillä on kihlasormukset oikeassa kädessä?


Niinpäs muuten pitävätkin!:D
Tosin melkein kaikki ortodoksit pitävät Suomessa vasemmassa nimettömässä kun on yleisin tapa täällä....
itse ortodoksina ja aktiivisena sellaisena voin sanoa että vain sellaiset tapaortodoksit jotka eivät tiedä perinteistä mitään ja haluavat sulautua Suomen perusluterilaiseen massaan, pitävät sormuksia vasemmassa ninettömässä, mutta asioista jotain tietävät niin pitävät sitä oikeassa kädessä kuten raamatussakin sanotaan.

Että tosiaan kannattaa ottaa selvää ennen kuin haukkuu toisia ja katsoa peiliin että onko itse todella niin paljon parempi että voi haukkua....
 

Yhteistyössä