Henna Kalinaisen ja Antin koti esittely :DD

• Viestiketjun aloittaja :D
  • Ensimmäinen viesti
Hmm
Alkuperäinen kirjoittaja voi luoja:
joojoo ei oo kaikilla varaa luksuskämppään välttämättä koko elinikänä mutta voitteko oikeasti väittää että nämä muutenkaan olisi mitään kovin fiksuja kansalaisia?? ei hyvänen aika
En minä ainakaan ole niin tarkoittanut, mutta joku ilmeisesti vetäs herneen nokkaan, koska ei ollut mun makuuni asunto ja siittä sitten veti fiksusti, että hienon pitää olla miljoonien huvila. Huoh. Ja juu, mun mielestä eivät, todella lapsellisia ja sanotaanko näin että vähemmän fiksuja ihmisiä.

MIKSI
siis herranjumala te ootte tyhmiä. joo ei oo välttämättä rahaa kaikkeen mutta miksi ihmeessä pyytää kamerat kotiin kuvaamaan todistelua ja selittelyä että kyllä meillä oikeesti on rahaa ostaa taulutv ja aiotaan vielä sellasta ja sellastakin hankkia?

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja MIKSI:
siis herranjumala te ootte tyhmiä. joo ei oo välttämättä rahaa kaikkeen mutta miksi ihmeessä pyytää kamerat kotiin kuvaamaan todistelua ja selittelyä että kyllä meillä oikeesti on rahaa ostaa taulutv ja aiotaan vielä sellasta ja sellastakin hankkia?
No ehkä niitä on pyydetty esittelemään se niiden koti. Sehän ihmisii just kiinnistaa, jos ei oo sisustettu, et saa sit päivitellä sitä. Noi Antti ja Henna on lapsia vielä.

O.o
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No ehkä niitä on pyydetty esittelemään se niiden koti. Sehän ihmisii just kiinnistaa, jos ei oo sisustettu, et saa sit päivitellä sitä. Noi Antti ja Henna on lapsia vielä.
onks sun mielestä lapsi sellainen joka täyttää kohta 30vuotta, eli antti?

MIKSI
noniin mutta kun selkeästi yrittävät tavoitella jotain martina ja esko (btw en heitäkään arvosta itse) asemaa että meillä on hieno koti ja yhteinen yritys. kun lähinnä jää vain säälittäväksi yritykseksi.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja O.o:
No näköjään. Kyllä tossa on tommosta lapsen kaltaisuutta havaittavissa. Ja Henna on oikeastikin tosi nuori.

v
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
miksi niillä on kihlasormukset oikeassa kädessä?
Samaa ihmettelin. Eivät tiedä kumpaan käteen ne kuuluvat? Vai oisko sekin venäläinen tapa. :whistle:
Ortodoksit pitää oikeassa.

Ei tuo nyt aivan kamala ollut, tuollainen tavallinen mikä tulee jos ei oo erityisesti silmää, mutta ei sitä nettitv:ssä tietenkään tarvitsisi esitellä. Mutta nuohan nyt haluaa esiin millä tekosyyllä vain.

v
Jotkut on.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Jotkut on.
Oikeasti en kyl tiennyt sen ikää. Aattelin, et se on ehkä 19. Olen vissiin huono arvioimaan ihmisten ikää.

Rokkivosu
Alkuperäinen kirjoittaja essi:
Siis voi ziisus....
Mutta ei Anttia ja Hennaa, vaan teitä hyeenoita!
Onpa hirveetä kun on heppajuliste seinälle, ja mainitaan taulutelkkari! Kyllä on lapsellista.
Paljon aikuismaisempaa on mammapalstalla haukkua toisia, ja arvostella täysin väärin perustein mm sormuksia "väärässä" kädessä.
Oispa ollut kiva nähdä teidän ekat asunnot. Kaikki oli varmaan uutena ostettu ja täydellisellä maulla sisustettu.
Todellakin peesi!!!
Täälläkin mitä on omien asuntojen kuvia näytetty niin monella on ihan samaa kaliiberia noitten kämpän kanssa, mutta onhan se kiva luulla olevansa muita parempi :whistle:
Huvittavaa ja aika säälittävääkin miten aikuiset ihmiset alentuu tollaseen haukkumiseen. jos ei tykkää niin voi olla hiljaakin tai sanoa sanottavansa fiksusti, mutta sehän on tunnetusti tällä palstalla melko harvinaista.

Usein ne lehdet soittelee perään ja pyytää esittelemään kotia jne.
Ei se tarkoita, että sen kodin pitää olla joku hillitön luxuslukaali, vaan tarkoituksenahan on pelkästään näyttää ihmislle miten noi kyseiset tyypit asuu.
Se on sitten eri asia, miellyttääkö sisustustyyli muita - se ei ole pääasia.

vieras
Kämpässä mitään vikaa ollut,mutta nuo ihmiset itse ovat vähän ärsyttäviä.Mun puolesta harrastavat seksiä vaikka miten paljon,mutta en mä ymmärrä miksi siitä pitää tehdä koko kansan asia..Jotenkin onnistuvat antamaan itsestään julkisuudessa itsekeskeisen kakaran kuvan kumpikin,semmoisen,joka heittäytyy lattialle kiukuttelemaan kun ei saa tahtoaan läpi jossain asiassa.Toisaalta venäläinen olemus tuli hyvin esille ja se on tarttunut Hennaankin mukavasti..

Kuinka vaan,mä toivon,että nämä Martiinatukiainenkalinaineneskoanttiturhakkeet tippuis jo pois lehdistä ja puheista kun alkaa kyllästyttää yhtä paljon ku sikainfluenssa.Miksi tavallisista ihmisistä pitää tehdä julkkiksia väkisin?Eihän noissa kenessäkään ole mitään muuta ihmeellistä kuin kyky ärsyttää..

Yhteistyössä