Henna Kalinaisen ja Antin koti esittely :DD

  • Viestiketjun aloittaja :D
  • Ensimmäinen viesti
Keskustelufoorumit eivät ole paikkoja, joissa ihmisiä saa syytellä tai herjata. Sellaisten kirjoittelijat löytävät helposti itsensä raastuvasta, kuten ennakkotapauksista näkee. Vaikka netissä on helppo kirjoitella anonyymisti, pitää muistaa, että siitä jää aina jälki, joka on tarvittaessa jäljitettävissä.

Kannattaa pitäytyä keskusteluun itse ohjelmasta/lehdestä ja siinä esiintyvistä ihmisistä siltä osin, mitä ohjelma/lehti heistä antaa tietoa. Ohjelmassa/lehdessä esiintyminen ei anna kenellekään oikeutta toisten julkiseen syyttelyyn, herjaamiseen tai ohjelman ulkopuolisten yksityisasioiden ruotimiseen.

Vaikka henkilöiden ohjelmassa/lehdessä esille tulleesta tyylistä tai tavoista ei pitäisi, pitää arvostelussaki muistaa Netiketti, hyvät käytöstavat ja ennen kaikkea se, ettei syyllisty esim. kunnianloukkauksiin.

Kaksplussan puolesta,
Moderaattorit
 
Rukoilijasirkka
Moni tässä ihmettelee, et miks noin kotiansa näyttelee. Mutta jokainen tähän kirjoittanut kumminkin luultavasti kurkkasi heidän kotiansa linkistä. Jos kukaan ei kattois noita, niin ei niit kukaan näyttäs.
 
shihtzu
Te olette ihan kamalia, jos joku tykkää sisustaa tuolleen, niin siitä vaan, ei ole kenenkään asia sitä haukkua ainakaan näin julkisesti ja vielä nauraa päälle. Ei teidän tarvi siitä sisustuksesta pitää, mutta pitääkö aina haukkua ja olla ivallinen.
 
essi
Alkuperäinen kirjoittaja MayaXs:
Sanaton olen. Etta ihan huonekalukaupasta ostetut huonekalutkin!
Siis ihan oikeesti!! Ostitteko te kaikki huonekalut kaupasta omaan ekaan asuntoonne?
Mä ja kaikki mun tuntemat, ainakin sai keräilyeriä ties mistä siihen ekaan omaan kämppään.
Ja ai että sitä tunnetta, kun sitten oikeesti oli rahaa ostaa joku oman maun mukanen huonekalu, sieltä, tadaa, huonekalukaupasta!
 
Hih, olihan tuo vähän huvittavaa. :D Ehkä tuollaisessa tilanteessa saattaa tulla esittämisen tarve jos kuvausryhmä vaan tunkee sisään. Kieltämättä vähän hillitympi esittelylinja olisi sopinut tuohon kotiin. :xmas: Miksei voi suoraan sanoa että "meillä on tällainen ihan tavallinen koti" jos se on totuus?

Tietty jonkun mielestä se ensimmäinen omilla rahoilla hankittu Sotkan hyllystökin voi tuntua hienolta. Jos se kaluste on tämän ihmisen silmään hieno niin se ilo hänelle suotakoon. Ei kaikilta voi vaatia samanlaista visuaalista silmää.

Ehkä se nuorena on joillekin joku erityinen statusjuttu että on pystynyt hankkimaan jonkun kalusteen sieltä KALUSTELIIKKEESTÄ eikä mistään kierrätyskeskuksesta. :xmas:
 
Niinpä niin
Nuoret nyt vaan ovat nuoria.

Nuo nyt sattuvat olemaan niitä, jotka ovat saaneet liikaa julkisuutta liian nuorena, eivätkä ehkä osaa käsitellä kaikkea niin kuin pitäisi.
Älkää nyt ihan lynkatko, vaikka ainahan arvostella saa.
 
kolmen äiti
Kun näin heidän sormuksensa, aattelin heti että ovat ortodokseja.

Mutta vaikka mulla ei eka kämppä ollutkaan luxus, en hyvälläkään mielikuvituksella olisi osannut kehu sitä upeaksi ;) Tajusin toki itsekin, että edullisesti ja keräilytavaroista koottu sisustus...
 
tiina
Siis anteeksi, oliko tämä palsta sitten kuitenkin teini-ikäisille? Uskomatatonta ajatella että näiden tekstien takana on joku aikuinen ja mikä vielä pahempi, ehkä jonkun äiti. Aikamosta porukkaa.
 
hemuli
Alkuperäinen kirjoittaja Mitä vikaa?:
mitä vikaa oli esim siinä olkkarissa??
No ihan tavallinen olkkari mun mielestä =) tosin makkarissa mietin vähän sänkypeiton puuttumista mutta makunsa kullaki. Ihan tavallinen nuorten ihmisten koti - ei mikään älyttömän hieno, mutta ei huonokaan.
 
Huom
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Mitä vikaa?:
mitä vikaa oli esim siinä olkkarissa??
No ihan tavallinen olkkari mun mielestä =) tosin makkarissa mietin vähän sänkypeiton puuttumista mutta makunsa kullaki. Ihan tavallinen nuorten ihmisten koti - ei mikään älyttömän hieno, mutta ei huonokaan.
Seinällä joku helvatan pantterijuliste ja kaapin päällä pulloja...Mitä vikaa? Tyylitöntä nyt ainakin. Vaikka olisivat kuinka parikymppisiä.
 

Yhteistyössä