Henna Kalinaisen ja Antin koti esittely :DD

  • Viestiketjun aloittaja :D
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan kivahan tuo on nuorten kodiksi, ei kaikkien tarvitse olla jostain sisustuslehdestä. Koteja on monenlaisia, ei mulla tuossa iässä ollut noinkaan nätti asunto... Tavarat oli saatu kotoa lähtiessä ja ostettu käytettynä.
Toi Anttiki lähentelee jo 30 enemmän kuin 20vuotta, et luulis siinä iässä olevan jo muunlainen asunto kuin heppajulisteita seinällä. En sitten tiijä onko kuinka yleistä..
Mä puhun nyt Hennasta, oletan että nainen on sisustaja, ei mun mies tajua mitään vaikka ikää tulisi 35.
No mä oon samanikäinen kuin Henna ( 20 ) ja mun mielestä tuo oli jotain järkyttävää. Muistutti mun pikkusiskon joka on 11vuotias huonetta.
Ole vaan samanikäinen, ei kaikilla ole rahaa niin hienoon kun toisilla. Ihmisille on annettu erilaiset lähtökohdat nähkääs. Minä en omistanut noinkaan hienoa asuntoa 20 vuotiaana eikä mun tuttaviini kuulunut muitakaan, joilla olisi varaa ollut miettiä minkälainen sänky tai sohva ostetaan ja millaiset keittiönkalusteet. Halpaa, käytettyä, saatua. Jotain verhoja ja mattoja osteltiin ja astioita uutena. Se oli tosi mukavaa aikaa kuitenkin, pikkuhiljaa sitä sitten tyyli muuttui ja säästämällä sai ostettua parempaa tilalle. Minusta tuo Hennan ja Antin koti on ihan kiva, Siistiä ja ihan nuorille soveltuva asunto, nuorille jotka elävät ja jotka eivät ole alkaneet lapsia vääntämään vielä tai leikkimään jotain avioparia ikean sisustuksineen :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Saippuasuu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Saippuasuu:
Siinä on pari, jossa todellakin on vakka kantensa löytänyt! :D Mitäköhän olis nähty BB-talossa jos nää kaks ois sattuneet olemaan siellä yhtäaikaa...
Nehän oli????????
Ei olleet. Antti lähti ennenkuin Henna tuli.
Ai se meni niin, luulin, että olivat yhtä aikaa kun molemmat oli viime kaudella.. No ehkä tosiaan sit parempi, että eivät olleet yhtäaikaa..
 
huippumatskua
kops...Nyt repes! :LOL::LOL::LOL:

Ei jumalauta! Luittekste noita kommentteja tuolta seiskan sivuilta? :whistle: :D

"Tämä on tyypillinen 2 työttömän asunto itä-helsingissä".

"Antin äiti asuu venäjällä ,,,, :) ja rottakin on venäjältä :) ja pokaalikin on venäjältä. Sisustyylikin on venäjältä. Pantterikin on venäjältä. Posliini astiastokin on venäjältä."

:D:D:D
 
hyvin
hyvinhän se hennakin on alkanut jo aikuista leikkimään kun silikoni tisseihin on rahat ja paneskellaan jonkun jalkapalloilijan kanssa jotta pääsee sitten hymyn tissi kuviin ja seiskan kotiesittelyihin?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja huippumatskua:
kops...Nyt repes! :LOL::LOL::LOL:

Ei jumalauta! Luittekste noita kommentteja tuolta seiskan sivuilta? :whistle: :D

"Tämä on tyypillinen 2 työttömän asunto itä-helsingissä".

"Antin äiti asuu venäjällä ,,,, :) ja rottakin on venäjältä :) ja pokaalikin on venäjältä. Sisustyylikin on venäjältä. Pantterikin on venäjältä. Posliini astiastokin on venäjältä."

:D:D:D
Repesin tälle samalle.:D:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Saippuasuu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Saippuasuu:
Siinä on pari, jossa todellakin on vakka kantensa löytänyt! :D Mitäköhän olis nähty BB-talossa jos nää kaks ois sattuneet olemaan siellä yhtäaikaa...
Nehän oli????????
Ei olleet. Antti lähti ennenkuin Henna tuli.
Ai se meni niin, luulin, että olivat yhtä aikaa kun molemmat oli viime kaudella.. No ehkä tosiaan sit parempi, että eivät olleet yhtäaikaa..
Niinpä. :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hyvin:
hyvinhän se hennakin on alkanut jo aikuista leikkimään kun silikoni tisseihin on rahat ja paneskellaan jonkun jalkapalloilijan kanssa jotta pääsee sitten hymyn tissi kuviin ja seiskan kotiesittelyihin?
Ei tuo ole aikuisen elämää, todellakin käyttäytyy kuitenkin vielä nuoren tytön tavoin, onneksi :)
 
ulkopuolinen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ole vaan samanikäinen, ei kaikilla ole rahaa niin hienoon kun toisilla. Ihmisille on annettu erilaiset lähtökohdat nähkääs. Minä en omistanut noinkaan hienoa asuntoa 20 vuotiaana eikä mun tuttaviini kuulunut muitakaan, joilla olisi varaa ollut miettiä minkälainen sänky tai sohva ostetaan ja millaiset keittiönkalusteet. Halpaa, käytettyä, saatua. Jotain verhoja ja mattoja osteltiin ja astioita uutena. Se oli tosi mukavaa aikaa kuitenkin, pikkuhiljaa sitä sitten tyyli muuttui ja säästämällä sai ostettua parempaa tilalle. Minusta tuo Hennan ja Antin koti on ihan kiva, Siistiä ja ihan nuorille soveltuva asunto, nuorille jotka elävät ja jotka eivät ole alkaneet lapsia vääntämään vielä tai leikkimään jotain avioparia ikean sisustuksineen :)
No ei tuossa kyllä ole kyse pelkästä rahasta, vaan ihan puhtaasti MAUSTA. Sitä kun ei rahalla saa.
 
huippumatskua
"Miks noitten piti avata ton läävän ovi!!!! Tollasia kippoja saa merekeskuksesta koko sarjan 10eurolla!!!! On nää oikein valtakunnan pellejä "apukoululaisia"!!!! Ei voi ku nauraa!!!!"

(lainaus Seiskan sivulta )

:LOL::LOL:
 
Ortodoksi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
miksi niillä on kihlasormukset oikeassa kädessä?
Samaa ihmettelin. Eivät tiedä kumpaan käteen ne kuuluvat? Vai oisko sekin venäläinen tapa. :whistle:
ortodoksit pitävät niin.
Niinpäs muuten pitävätkin!:D
Tosin melkein kaikki ortodoksit pitävät Suomessa vasemmassa nimettömässä kun on yleisin tapa täällä....
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ulkopuolinen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ole vaan samanikäinen, ei kaikilla ole rahaa niin hienoon kun toisilla. Ihmisille on annettu erilaiset lähtökohdat nähkääs. Minä en omistanut noinkaan hienoa asuntoa 20 vuotiaana eikä mun tuttaviini kuulunut muitakaan, joilla olisi varaa ollut miettiä minkälainen sänky tai sohva ostetaan ja millaiset keittiönkalusteet. Halpaa, käytettyä, saatua. Jotain verhoja ja mattoja osteltiin ja astioita uutena. Se oli tosi mukavaa aikaa kuitenkin, pikkuhiljaa sitä sitten tyyli muuttui ja säästämällä sai ostettua parempaa tilalle. Minusta tuo Hennan ja Antin koti on ihan kiva, Siistiä ja ihan nuorille soveltuva asunto, nuorille jotka elävät ja jotka eivät ole alkaneet lapsia vääntämään vielä tai leikkimään jotain avioparia ikean sisustuksineen :)
No ei tuossa kyllä ole kyse pelkästä rahasta, vaan ihan puhtaasti MAUSTA. Sitä kun ei rahalla saa.
MAKUJA on monia :) . Edelleen, kyllä se rahakin asiaan vaikuttaa. Johan hän sanoi, että esimerkiksi uusi päiväpeitto on tilauksessa :) Kaikkea vaan ei voi kerralla omistaa jos on ihan tavallinen tyttö ja vasta muuttanut yhteen niinkuin hekin. Kaikki eivät aloita tekemään lapsia 17 vuotiaana ja 20 vuotiaana käyttäydy kuin 35 vuotias Ritva joka lähtee iskuun ostamaan taulun väriin sointuvan sohvatuolin. Minäkin elin silloin nuoruuttani ja aloitin vasta poikaystävän kanssa keräilemään yhteistä omaisuutta, pikkuhiljaa koska meilläpäin ei olllut varaa ostaa kerralla tyylikästä sisustusta, ei vaikka miten toivoi.
 

Yhteistyössä