Hitsi vie, odotin koko kotimatkan että pääsen tänne odottavien piireihin taas hehkuttelemaan, musta taitaa tulla netti addikti, etenki ku avoke on kesälomilla ja mökillä
RV 5+1 kait mennään täällä.
tinttu lista näyttää nyt tosi selkeältä
MUlla muute sama diagnoosi "PCO tyyppiset.."
MissBlue Ihan karseeta tollaset lekurit jotka antaa "tuomion" lapsettomuudesta. Mullekin gyne, oikein alansa johtavia, sanoi 3-4 v. sitten että mulla on n. vuosi aikaa hankkiutua raskaaksi, olin just eronnu ja porua väänsin.
Vuoden päästä menin uudelleen samalle ja ukko totes " en kai mä sellaista ole sanonut?"Voi tsiisus!!!
Jana85 mullakin on todella kummallinen fiilis. Tein taas aamulla testin, ja plussaahan se näytti edelleen
Sisko sanoi että " jos et muuta rahan menoo keksi niin menee se noinkin"
toukka 2008 Ihanaa että joku muukin on Päksissä = PHKS synnyttelemässä ( ..josko kaikki menee putkeen).
Mä kyselin varhaisultraa Hemosta, kun sieltä starttailin silloin viime syksynä näitten asioitten tiimoilla. Tutulle gynelle aika olis menny vielä pitemmälle, ja jollekki toisellekkin likimain samoihin kuin neuvolasta lupailivat eli RV 8-9 tienoille. Mun neuvola on Ahtiala.
Meinaan soittaa kyllä vielä huomenna PHKS:n lapsettomuuspolille jossa olen käynyt ultrat ym. että voisko ne tehdä mulle ultran ja kertoa että clomi-hoito tepsi