Glow:lle onnea hyvistä ultrakuulumisista! :flower:
Sisunäiskälle onnea plussasta ja paljon tarrasukkia! :flower:
:hug: Kaikille väsyneille ja nukuttamiseen väsyneille :hug:
Jospi: on niitä lippuja paljon halvemmallakin, jos löytää tarjouksia, kun tulin kesällä, niin maksoi jotain 200? ees taas per nuppi ja vauvahan on ilmainen finskillä 2v saakka.
Topismama tosiaan auttaa sitten kentällä ja
mytty09 on siinä oppaana mun kanssa B) Vähänkö itskut ihastuis, kun tulis iso lauma blondiinoja ipanoita :heart: Nää tykkää muutenkin lapsista ja jos on vielä vaaleita, niin ai että, tosin varautukaa, että ihan ventovieraat suukottelee ja suunnilleen syliin ottaa
Mä haikeana luen noita plussauutisia, sillä mulla olis tässä edessä lähinnä kierukan laitto...
onko teillä kokemusta kierukasta? Mulla ei ole ikinä ollut, mutta eilen kävin sitten gynellä jälki-jälki -tarkstuksessa, ja sanoi, että nyt vois laittaa. Greta kun syntyi keisarinleikkauksella, niin gynen mielestä ois hyvä oottaa ainakin 1,5 ennen kuin yrittää uutta, ja mies nyt ei muutenkaan ole kyllä uutta vauvaa lähdössä yrittämään, kun hänelle 3 jo riittäis, mutta ehkä tässä parin vuoden kuluttua mieli muuttuu, kyllä mä itsekin nyt toistaiseksi keskityn mieluummin Gretaan eikä yhtään haittaisi nukkua ees vuoden tai pari kunnolla, ennen kuin alkais taas näihin yöheräilyihin
Greta nukkui eilen ekaa kertaa tänä tsyksynä unipussin kanssa, en tiedä oliko kyseessä se vai jännittävä päivä Roomassa (mun gyne ja klinikka jossa Greta syntyi on Rooman keskustan liepeillä n. 100km päässä kotoa, on siinä taivaltamista...), mutta joka tapauksessa heräsi vain syömään klo 3 ja kl0 6, jotka on ne mun imetysajat, sitä ennenhän ei meillä tissiä nykyin heru.
Ja voi että oli liikuttavaa, kun Greta ekan imetyksen jälkeen pyöri ensin hiukan, huokaisi, että mamma, ja nukahti sitten. :heart: Siis on järkkyä kuulla tyttärensä ääni ekoja kertoja, sellainen pieni ja hentoinen ääni, mutta kuitenkin oikea ääni, eikä tosiaan sitä mökellystä, mitä muuten tulee. Joka kerta, kun Greta sanoo tuon mamman, mulle tulee kylmät väreet, kun se on vieläkin jotain niin uutta, eikä sitä silleen turhaan hoe, vaan ainoastaan tietyissä tilanteissa. Mies on kyllä hiukan mustis, kun ei vieläkään kuulu, että papá...
Eilen aamulla oli muuten aivan ihmeellinen itkukohtaus, selvää kipuitkua, siihen itkuun oikeastaan sitten nukahti, sieltä on nyt tulossa heti perään se toinen hammas, kuultaa kyllä muttei aivan vielä ole puskenut läpi. Ensteksi ootellaan kuukausikaupalla ja sitten 2 suunnilleen yhtäaikaa, auts!
Voi kun löydettiin ihania talvivaatteita Gretalle, ranskalainen merkki, tosi kauniita eikä yhtään vauvamaisia, mutta edullisia, talvitakit 22?, kun H&M:ssä oli melkein kympin enemmän
Torinossa pitää varmaan tilata niitä netistä, aivan ihania, merkki on Kiabi, jos netistä tilaatte ja puhutte ranskaa, niin suosittelen käymään niiden sivuilla, koot on kyllä pieniä, eli vähintään yksi koko enemmän pitää olla.
Tv. lentis ja Greta 8kk 12 päivää :heart: