Helmivauvat 2009 ~lokakuussa~

Joulu vietetään osittain miehen vanhemilla ja mun äidin luona. Kotona tuskin vielä tänä taikka ens joulunakaan. Mä en ole koskaan paistanu edes kinkkua :D

pinsettiote on vielä harjoittelun alla, ottaa kyllä peukulla ja etusormella, mutta sit loput meneekin nyrkkiin.

pillillä juomista ollaan kokeiltu, puremiseksi menee... :kieh:

taaperokärri tuli tänään mieleen. Joko sellasen hommais? Ja kummanko merkkinen, Brio vaiko Plasto? Niistä ollaan montaa mieltä. Mä olen ajatellut tota Brion puista, jossa sais säädettyy renkaiden "jäykkyyttä"

Jospi ja Henni

Peesaan Haavemammaa hammastahna asiassa. Me käytiin siinä puoli vuotis hammas hoitajalla. Ja sanoi että 2-vuotiaana aloitetaan tai sitten kun kulmahampaat ovat puhjenneet.

Käytkö serenzu missä neuvolassa täällä Hyvinkäällä? Jos saan udella. Me kuulutaan kenttäkadun piiriin.

Kyselin tuosta kun tietyt ohjelmat varsinkin piirretyt pelottaa Helmiä. Oikeesti alan jo olla vähän huolissaan, että miks pelkää jotain ohjelmia niin kamalasti ja toiset taas ei pelota ollenkaan.... Kyllä tää vaavi aika on niin sitä itteensä välillä. Tuntuu et koko ajan on huoli jostain asiasta!

Meillä ei siis puuro mene ollenkaan. Mietin vaan että kun ei kuitenkaan syö yöllä, mutta pyörii kovasti niin oisko tuolla nälkä. Mites te jotka annatte pelkän vellin yöksi niin riittääkö pitämään nälän aamuun asti?
Niin ja vielä ne vellien ravintoarvot kun ei riitä. Puuroa pitäisi saada menemään. Tekihän taas tressin neuvolan täti meille!!!
Mut heippa taas kohta kattelemaan sitä murha saari jutskua. On aika hyvä sarja.
Memsku ja Helmi

Hi Tuo hammastahana-asia on sit näköjään kans näitä juttuja, missä hoitohenkilökunnalla on eri kantoja, riippuen mistä sit ikinä riippuukin. Kun meil sanottiin tänään hammasinfossa, et nyt jo hammastahana käyttöön... :LOL:

Palaan myöhemmi

Yhteistyössä