Heipsuli
GLOW mä kans ostin tuon Emma liesisuojan ja sama homma, ne kiinnikkeet ei skulaa mitenkään päin!!?? Ukko sanos että tekee jonkun kikka viitosen et saisi sen pelittää... No meillä edelleen ollaan ilman porttia yläkerrassa, niin saas nähdä millon kerkee noiden liesiasioiden kanssa
Sillä noit kouluhommii ja töissäkin pitäis käydä, enkä mä ilahdu jos hoidan Kaapsua yksin 24/7 ja nuo autot renaa kokoajan... Ihme ettei ole stressist hurjana...
Ärsyttävää tuollainen koosta sanominen
GLOW olisin kans et |O |O
Me ei olla ny otettu anopin kanssa yhteen, sen pakastinepisodin jälkeen ja välit on ihan okei. Edelleen ärsyynnyn siitä... Nyt mua ärsyttää, kun laittoi kateilleen kissanhiekan talvelsi ja tietty sitä puupellettiä joka kulkeutuu myös meidän puolelle
Ollaan sanottu varmaan sata kertaa, että ostaa sitä kristallikidettä kun ei tarvi olla vaihtamassa kokoajan, eilleviä tassuissa, eikä haise... Mut ei niin ei sanoin jo et kivaa kun vauva konttaa kissankusessa, kun eihän se meidän puolella siivoa (vaikka yhteinen sisäänkäynti onkin ja kulkee huusholliinsa meidän puolelta) Sanoo vaan että täytyy kokeilla sitä. Meillä ollu jo vuosia käytössä mut ei se nää nenäneessä olevaa toimivaa systeemiä. |O Ha no tulihan valitettua anopista sit kuitenki....
HM hienoa kun mies tajusi! :heart: Mun piti sulle sanoo, et meil vois ampuu hirvii keittiönikkunast, kun kulkevat tuost ohitte
Hienoa et tissilakko ja pelästys menee ohitte. Tosi hienoo et jaksatte tissitellä!!! Vaik joo kai se onkin helpompaa kun korvikkeen kanssa, jos homma sujuu... Meil kun ei sujunu milloinkaan oikeen :ashamed: :ashamed:
Meilläkin yskää aina vaan....
Sikalentsun rokotus!!!???? Mä en tiedä vieläkään mitä teen sen kanssa, ukost ei oo apua, kun sanoo et päätä sä hän ei osaa asias auttaa....
Fiiu mukaan vaan tapaamiseen! =) Ilmoittaudu Toukalle tuohon
mammeteetting(at)gmail.com (siel on vahingos gom... edellisis viesteissä
)
LENTIS toivottavasti löydätte kivan asunnon uudelt kotipaikkakunnalt. Ja joo vuokratkaa meille sitä teidän nykyist asuntoa.
Pidetäänki seuraava mammatapaaminen Italiassa
Mun pitäis taas tehdä sämpyjä.... Meillä tota leipää menee. Mut ei yhtää hotsita
Jos sit kuitennii ottais itteään niskast kiinni. Helpompi ny kun sit viikolla ku ukko töis ja tenteissä.
Mun pitäis ma ja ti mennä labraan ja lekuriin ultraan, kierukan asioissa.... MITÄ IHMETTÄ mä teen tolle ukkoselle??? Saati sit kierukan asennuksessa??? Kai se on vaan köytettävä rattaisiin.... :kieh:
Joo ny liikkeelle...