Nyt ku ollaan vähän vähempi yskäisiä, ni oon sit onnistunu buukkaa koko tän viikon ja ensiviikonki ihan täyteen
Olin ihan paniikissa kotiuduttuani tänää, ku oli s-postis paljo viestei ja tääl hirveest luettavaa ja FB täynnä
AI Olenko mä jotenki nettiriippuvainen.. :headwall: B)
LENTIS mulla oli hormonikierukka ennen Kaapsua ja tykkäsin tosi paljon. Ei menkkoja, ei kipuja, ei mieliala-ailahteluja, halut kohdillaan.... Ens viikol saan MIRENA kierukan, joka siis oli aikaisemminkin. Kaikillehan tuo ei sovi kuitenkaan... Toisilla taas lisää vuotoa ym aivan päinvastoin ku mul... Vain kokeilemalla tietää.
JOSPI ollaan joo kokeiltu sitäki et on vaan kahdet päikkärit ja sit oli nukkumas 20, tadaa ja silmät kirkkaina 22 heräs.... :headwall: :headwall: Eli siirsi sujuvasti kolmannet päiväunet sinne... Tänään heräs hiuka ennen 18 nukku 15 asti. Äsken saatiin nukkumaan. Nyt luulen olevan yöunilla. Keposeen valvo siis 4h ja autossaki ajeltiin melkei tunti ja hereillä. Täytyy testaa viel, että lyhentää noit päikkäreit niin et kolmannet olis päättymässä 17, ni JOS sit menis yöunille 21!
Melkoista salatiedettä.... Mut sekin on kerran testattu ja ainaki sillo nous taas enne 22 uudelleen...
Vein tänään päivähoitohakemuksen :'( :'( :'( Muikki otti vastaan eikä kyselly MITÄÄN. Ite sit kysyin hoitomaksusta, kuulemma 5 henkisen perheen tuloraja on 4600e ja sit joutuu maksaa täyden 233e. Hirvee summa kuussa!!! Ei osannu kuitenkaan sanoo meidän hoitomaksua, kun on vaan mun tulot, mies kun siis opiskelee... Mut tuo valmistuu kevääl, joten sit taas uudelleen toimitettava tulotiedot tai ilmotus siit et maksaa täyden maksun.
Onneksi maaliskuuhun on vielä aikaa. APUA VAAN 4kk!!! Mä en haluu! EN ala mitään, aika menee ihan liian äkkiä! :headwall:
On jännää miten eriaikaan samanikäisillä vauvoilla tuo kehitys kulkee! Muistan aina mun kaverin vauvan joka 7kk vanhaksi asti vain ojenteli nilkkojaan, ei edes kääntynyt vielä.
Ja ihan tuostakin jannusta tuli ehtiväinen. Oppi sit hirveellä rytinällä, suurinpiirtein viikossa kaiken mitä meidä esikko oli osannu jo pari kuukautta. Pojil oli vain 5pv ikäeroa. Meillä Kaapsu on ruvennu tänään seisomaan ilman tukea pikkuaikoja. Mun ystävän luona seiso melkei puol minuuttia!
Sit lähtee käveleen "pystymettään", mut parin askeleen jälkeen kaatuu (hallitusti tosin) ja jatkaa konttaamalla... Väsyneenä on huvittava, kaatuilee kontatessaanki...
Tost
vikcsist viel, mä aattelen kans et samas huonees tai pinniksen alla on ihan okei jos kovasti tukkoinen. Täytyypä kysästä viel, kun käydää ens viikolla neuvolas...
Nyt iltapalalle.
Seranzu ja Kaapsu 7kk 3vko++ =)