Helmivauvat 2009 ~kesäkuussa~

Toukka Otatko sä tapaamislistoille myös epävarmoja osallistujia? Ku en osaa noin kauas tulevaisuuteen ajatella... :D Tai huolitteko vielä myöhemmin mukaan? Olikos se tapaamispaikka jo päätetty? Siitä varmaan kans riippuu, kuinka paljon etukäteen osallistujamäärä pitää olla selvillä.
 
Merkki taas. Niin paljon tekstiä että hädin tuskin pysyy mukana :)

Neuvolassa käyty, painoa tullut hyvin vaikka alle käyrien ollaankin vielä. Itkua tuli taas, miten teidän muiden vauvat siellä pärjää kun meillä jo riisuminen alkaa itkettää, saati sitten pituudenmittaus jne?

Tsemppiä sairastelijoille, kurjaa eikä kyllä tarvis kenenkään tollaisia joutua kokemaan. Toivottavasti pahimmat ohi kuitenkin jo!

Kiitokset myös multa hyvästä veratsituesta ja yksi kyssärikin, olisko hyviä hääpäivälahjaideoita?

almaa
 
Ootte kyllä ihania ihmisiä! :heart:

Meillä likan flunssa on ohi ja kyllähän mä sen arvasin että ihan paniikissa olisin, mutta onko se mikään ihme...

Eilen oli syömisen suhteen normi päivä eli ruokakin tai siis maito maistuu taas!

Meillä oli eilen neuvola ja meidän "neuvolatäti" oli jäänyt eläkkeelle ja tilalle oli tullut "niin, joo, huokaus"-tyyppi :/
Jos se jatkaa tota samaa linjaa, pitää vissiin harkita neuvolan vaihtoa! Enhän mä rupee tollaista kattelemaan ja vielä kun siltä ei saa vastauksia jos olis jotain kysymyksiä (kaveri tiesi kertoa, ettei siltä tuu mitään vastauksia). Ei kiva, ei ollenkaan!
No, katsellaan tilannetta....

Eikö kukaan hikoile tässä "hormoonimyrskyssä"?
Ittellä hikeä pukkaa jatkuvalla syötöllä, onneksi on edes viileet ilmat! :LOL:
Ja hiukset lähtee päästä täälläkin. Onneksi ei sentään naama kuki, se nyt vielä puuttuis. No, ehtiihän sekin vaiva varmaan sitten vielä tulla...
Hienoa sitten olla puolikalju, hikoileva aknenaama.... :p Ei ollenkaan kiva mielikuva :LOL:

Likka maisteli tänään ekan kerran luumua, saa nähdä oliko vikatikki antaa sitä. Kauhulla odotan että suoli rupee toimimaan extra lujaa. No, nähtäväksi jää.

Meillä likalla on viittä vaille atooppinen iho (lääkärin sanoin) ja porkkanaa ja ruusunmarjaa en ole uskaltanut antaa, koska ne saattaa leimahtaa heti naamassa. Ehkä sitten myöhemmin.

Nyt on pakko mennä itse syömään jotain kun likka vetelee päikkäreitä.

Bonbon
 
Bonbon, mä ostin jo apteekista Hicorollia hikoiluuni. Eli juu tosiaan hikoillaan täälläkin.
Niin ja meidän kakkasaldoksi luumun (Semperin) jälkeen tuli 10 kakkaa vuorokauden aikana, mielenkiinnolla odottelen kokemuksianne :)
almaa
 
TAPAAMINEN: 25.7 Tampereella tai sen välittömässä läheisyydessä noin klo 14 alkaen!
Joo otan vastaan myös ehkä ilmottautumisia mut laita jo otsikkoon se EHKÄ sana, niin osaan sitte lähempänä varmistaa!
 
Hikoilua täälläkin, tai oikeastaan enempi yösellaista... Aikanaan luin jostain että imettämiseen ja maidon nousuun liittyy yöhikoilu, mutta miks vieläkin hikoiluttaa vaikka en enää oo reilu kahteen viikkoon imettänyt????? Onkos muilla lopettaneilla vastaavaa?

Mulla kans niskahartiaseutu ja yläselkä jumissa. Mulla ollut aina sitä vaivaa, yks osteopaatti kerran sanoi että kun niskat jumittaa niin veri ei kierrä tarpeeksi hyvin päässä. Siitä johtuu se huimaus ja oksettava olo. Nytkin ollut jo monta päivää sellanen ällö olo... Tarvii varmaan juhannuksena ottaa kunnon kokovartalopuudutus jos aukeis niskatkin samalla :LOL: . Ei maar, pari sidukkaa ja thats it.

En oo oikein innostunut tosta mökkijuhannuksesta, liikaa mietittävää... :ashamed: Nyt on semmonen olo ettei yhtään jaksa kelata mitään ylimääräistä. Ääh, kait se on pakko kun on vieraitakin tulossa.

Täällä toi sama inahtelu jatkuu näköjään päikkäreillä mitä oli yölläkin. Voi raukkaa.

Mun tarttis mennä suihkuun.
 
FB:in laitoinkin jo viestiä tapaamiseen liittyen, mutta laitan vielä tännekin, niin nekin jotka ei oo FB:ssa tietävät missä mennään.

Elikkäs KaksPlussan toimitus ei pääse tekemään meidän tapaamisesta juttua :ashamed: Sorry!

Ja sitten hyviä uutisia, elikkäs oon saanut ainakin yhden varman sponsorin. Lisäksi yks toinen sponsori haluaisi ensin tietää osallistujamäärän. Oon kaikille puhunut sellasesta n. 20 äidistä ja vauvasta ja jos Toukalla on nyt siis 11 varmaa, niin pitäiskö määrää nostaa johonki 25? FB:in laitoinkin, et ilmottautukaa vaan TOUKALLE vaikka just "ehkä", niin ei jää kukaan ilman sponssipakettia. Mieluummin jaetaan ylimääräsiä sit keskenämme, kun et joku jää ilman :attn:

Tuiskunen ja Alexi 4kk1vko+
 
Moi,

kivaa että tuo tapaamishomma etenee ja superkiitokset Tuiskuselle ja Toukalle :flower: :heart:

Mä olin jus lähdössä vaunuilee niin eiku vettä, no hyvällä omalla tunnolla si palstailee ja kaffet pörisemään, kaivoin oikein suklaakakkupalankin pakkasesta..ja bling, nythän se aurinko jo taas paistelee..voi suomen suvea :eek:
..pian ku otan uuden yrityksen niin vettähän siellä taas varmasti sataa :(

Yläselkä jumissa täällä kans. Tiedänkin sen liittyvän siihen ku en ole käynyt jumpassa iäisyyteen :ashamed:

Viimeyönä hyppäsin taas tuttia antamassa 1-3. No sitten aamu ysin syötöltä otin neidin viekkuun ja hups herättiin vasta puolilta päivin. Nyt se möykkää tuolla vaunuissa eli päikkäreitäkään ei rauhassa nukuttas...blaah!!

Juu palataan..
 
Neuvolassa käyty ja jää sinne masuun jotai npuklumäärästä huolimatta. 4kk siis ja 6660g 63cm pipa 40.4cm. Lääkäriltä vois kuulema pyytää jotain reseptiä silti tuohon masuun.

niska-hartia-selkä-käsi-jumi löytyy täältä. johtuu aika pitkälti siitä,et nukutaan jätti jenkkisängyssä minä ja lapset,ja jotenkin aina puol sänkyä on tyhjänä ku molemmat tunkee kylkeen kii ja minä sit kyljelläni ja toinen käsi aina jotenkin mutkalla pään alla. Siiinä ei sit kääntyyn paljoo pääse enkä raaski töniä lapsia kauemmas,niin ei ihme et jumii :headwall:
voi ku joku hierois!

tapaamisesta kysyn nyt viel kaikilta,et onhan se nyt kaikille ok et ottaa oman kameran mukaan? ois kiva ikuistaa tota jotenkin ees kun ei nyt lehteen päästy :)

nyt syömään:)

labello+jasmin 4kk1pv
 
Toivottavasti kaikille sopii kameran ottaminen T: Himokuvaaja :wave: :wave:

Tuiskunen ja Toukka tosiaan kiitos kun viitsitte järjestellä!

Meil ei uppoo soseet jannuun!!!! Maissi-pottu meni mut pottu, porkkana ja bataatti eeei eeeei!
No onneks ei viel kiirus niiden kans.. Mut tosi turhauttavaa voin sanoo! Ei aukee suu ei ja piste!! No en luovuta harjoituksia jatketaan... Neljäs viikko pyörähti reenausta jo käyntiin!

Nyt uusia pottuja, pihviä, salaattia ja halloumijuustoa syömään! Herkutellaan, kun ollaan ilman isoja muksuja! (Herkutellaan me niidenki kans mut ei yleens kyl viikolla) :p
 
Voi teitä onnellisia, kun pääsette tapaamiseen!

Almaa: Greta on lastenlääkärikäynneillä alussa aina hymyilevä ja tyytyväinen, sietää riisumisenkin, mutta puntarilla pääsee itku. Meidän lääkärillä on sellainen vanhanaikainen metallipuntari, jota Greta vihaa. En kyl tajua, miksei voisi hankkia jotain vaikka pehmustettua puntaria, kun on fiksu ja nuori tuo meidän lääkäri. Varmaan jostain nostalgiasyistä sitä käyttää...

Täällä on taas koko päivä kulunut Gretan laittamisessa päikkäreille. Ja koko päivän on itkenyt, kun on väsy. Päikkäreitä siis koko päivänä peräti yksi 45 minsan pätkä ja kaksi 20 minsan pätkää :headwall: Nyt sitten kantoliinaan nukahti vielä yksille päikkäreille, eli taitaa mennä yöpuulle pääsy aika myöhäiseksi tänään, yleensähän Greta menee nukkumaan 19-20 välillä, kun vipoilta päikkäreiltä herää 16.30-17 aikoihin.

Meni onneksi Gretan kääntymistrauma nopsaan ohitse, tänään taaas innolla kääntyilty masulle. Outoa, että sinne haluaa kääntyä, kun sitten hetken päästä kuitenkin turhautuu, kun ei vielä osaakaan kääntyä selälle.

Suomalainen ystävätär kävi tänään kylässä. Annoin Gretan syliin, kun pitäisihän tytön tottua muidenkin syleihin kuin mun ja miehen. Ekaksi tyttö länttäsi käden ystävättären rinnoille :D , mutta melkein heti hokasi, etteihän tää ookaan mamma ja alkoi itkeä. Eli kyllä tietyissä tilanteissa tosiaan vierastetaan.

Mies on yrittänyt etsiä ympäri maailman nyt jotain sade- tai aaltoääniä sisältävää cd-levyä, jonka voisi ottaa osaksi meidän iltarutiineja. No, ei oo vielä löytynyt, mutta löysinkin itse Anttilasta raskausaikana ostamani Baby dreams-levyn. Tänään oon sitä soittanut, kun oon nukuttanut päikkäreille (eli käytännös koko päivän :kieh: ), näyttää toi pilipali sitä jotenkin tosiaan rauhoittavan. Pari kertaa oon illalla pannut Vau-kirjalta saamani tuutulaulut soimaan, ja tää on alkanut itkeä :LOL: Siis ihan sen musan vuoksi, itku loppunut kun musa saatu hiljaiseksi. kattotaas, rentouttaisiko myös tänä iltana, olisi ihan päästä edes kerran nukkumaan ilman kauheaa itkua, vaikka kyllä epäilen, ettei tänä iltana tuu nin käymään, kun on itketty tänään joka kerta ennen päikkäreitäkin.

Tv. lentis ja Greta 4kk 1 vko :heart:
 
no niin, vaunulenkki vesisateessa tehty, mutta tekipäs kutaa =)

Bonbon hikoilevien puolikaljujen aknenaamojen kokoontuminen..ilmankos ei kaksplussan toimitus pääse paikalle :LOL:

labello Eiköhän se filmaaminen ole ihan ok. Eli jos on joku joka ei halua kuvaan, niin ilmaisee sitten itseään siähen malliin.

Huomenna vika äiti-vauva meetinki ja to 4 kk nla sekä rokotetutkimus, mukavasti juhannuksen aaton aattona.
Mua ei kans hirveesti nappaa ajatus juhannuskesteistä, meille on vissiin tulossa yks lapseton pariskunta mökille ja turha luulo että mietin ja valmistan sapuskat koko porukalle, noup! ..josko joku sellaista erehtyy odottamaan niin pettymys luvassa. Eipä muutenkaan ole kauheeta juhannus fiilistä, etenkin kun ilma on tollanen.

Jep ja eiku makkarakastiketta syömään.

hm ja neiti 4 kk ja 3 pvä
 
merkkiä

Kamerajuttu ainaki mun puolesta ok, aion itsekin ottaa kameran mukaan kun haluan et jää muistoja :)

Kiitokset järjestelyistä Toukalle ja Tuiskuselle :flower:

Onko tapaamispaikasta vielä tietoa? Onko Ideapark saanut vielä kannatusta?

Nyt suihkuun :wave:
 
matma :hug: toivottavasti syy löytyy. epätietoisuudessa oleminen on hirveää. eikä keliakia kovin paha ole.

mae :hug: pikaista paranemista.

Täällä myös naamassa finnejä kuin murrosiässä. aina niitä on ennen kuukautisia ollut mutta nyt on pahempi kuin normaalisti ja selkä myös.
Särkylääkkeessä ollaan edelleen panadolsupoissa. suunkautta kun ei tiedä että meneekö perille. soseet ainakin on pitkin poskia epäilen että sekin syljettäisiin pois. kunhan nieleminen alkaa sujua siirrytään mekin siihen suunkautta otettavaan. Ollaan annettu rokotuksen jälkeen silloin oli itku ja kitinä herkässä.
Meillä oli niissä uusissa potuissa ohjeena ettei pienimpiä saa antaa niissä jotain mikä pikkuisille myrkyllistä niin ja tietenkään ei jos vihertää. anopin ohje. meinasi tosin jo kuukausi sitten että voisi aloittaa... virallisetohjeet muuttuu... mulle itelle aloitettu 3kk iässä banaanisoseella jota sai silloin myös kaupasta =)

meihen kanssa oltiin eilen konsertissa. joskus ei saanut massatapahtumaan viedä edes sateenvarjoa mietin rintapumpun viemistä. mutta lopulta en ottanut kassia ollenkaan - ihanaa kun ei tarvinnyt hoitolaukkua tai muutakaan laukkua raahata mukana. Keikka oli hyvä. Tänään oltiinkin tosi väsyneitä kaikki.

lomalle lähtijöille oikein antoisaa ja rentoutta vapaata

wimppu
 
Olipas tullu tekstii parin päivän aikana paljo.

Meil iski esikoisel ilmeisesti parvorokko! Naama on iha punane/liilertävä ja läikikäs. Ilmeisesti leviimäs. Muuta oiret ei oo ainakaa viäl eikä välttämät tuukkaa.

Itel on kurkku iha törkeen kipee, tuli ykskaks tänää. Joku hito pöpö sit iski :kieh:

Nii ja sain papa vastauksen tänää. Viime vuonna se oli papa3 ja otettii koepalat ja nyt se oli papa1 eli ei mittää vikkaa :D ja mitää ei tarvii si tietty tehä.

Jos tölläis hetken töllöö ennenku menee nukkuu.

J+J tasan 16vko
 
En oo tainnu tosta tapaamisesta mainita mitään mutta mul ei oo mahdollista tulla. Ottakaa nyt niitä kuvia ja laittakaa jotain fb:hen :)

Meil on kans neuvolas sellanen hirvee metallinen puntari. Esikoisen aikoihin siinä käytettiin sellasta kahisevaa paperia alla, nyt on sentään pala jotain kumimattoa. Itkuhan siinä silti tulee.

Sain tänään uudet rattaat :heart: Ihan lähin vaan kattelee ja scooterit tarttu kuitenkin matkaan. Ei malta poitsu enää maata siellä pimennossa, pitää nähdä maailmaa.

Äh... nyt nukkumaan! Öitä!
 
No voi sun, mà oon nyt kirjannut ylös tuota Gretan biorytmiä, ja hokasin, ettei tyttö jaksakaan olla illalla hereillä kuin 2 tuntia. No, tänään aloitinkin iltarutiinit (tai siis kehitin ne oikeastaan tänään :D ) jo tunti vipojen minipäikkäreiden jälkeen. Éli kun tultiin kävelyltä, niin panin heti sen pilipalimusiikin soimaan, sitten Greta iltapesulle, pyjama hoitopöydällä, jalkojen hieronta öljyllä (kauhea potkiminen, ei yhtään rentoudu hierottaessa, hiljentyykö teidän vauvat hieronnan ajaksi?), sitten sänkyyn, jossa imetin sylissä ´ja samalla luin Vau-kirjan tuutulauluja ääneen ja näyttelin kuvia. Siihen alkoi sitten nuokkua, laskin patjalle, heräsi ja oli aikeissa ruveta itkemään, niin otin uudelleen sylkkyyn ja imetin toisella tisulla, sitten laskin taas alas ja yritin tarjota rintaa vielä siinä maakuulla (niin yleensä nukahtaa, että imetän makuulla vipan tisun), mutta Greta ei huolinutkaan, sen sijaan ölisi taas omiaan, halasi unilelua ja nukahti siihen ilman tissiä :eek:

Tarjosin useamman päivän tauon jälkeen taas päärynää, voisko se olla syynä tuohon "itsestään" nukahtamiseen. Mulla tää kiinteiden aloitus on vähän ontunut, oon niin laiska etten oo jaksanut enää ees yrittää parin ekan päivän jälkeen, ku´n imetys on niin paljon helpompaa. Mutta kyllä mä nyt aattelin yrittää tarjota hiukan hedelmää ja sitten koklata vaikka perunaa. Mutta taidan pitää ihan maistiaislinjalla ja jättää varsinaiset ateriat myöhemmäksi. Mutta luin, että makuja kantsii ru´veta tarjoamaan jo hiukan ennen 6kk, kun vauva hyväksyy ne silloin helpommin.

Viime yönähän mä havahduin aina silloin tällöin siihen, että olin siirtynyt Gretanm viereen imettämään. Siis unissani, en ollut ees havahtunut, että imetän, imetyksen lopettamisesta puhumattakaan. Hiukan vaikea harjoittaa tuota Pantleyn tissistä vieroitustekniikkaa, kun ei oo hereill'ä imetyksen alkaessa lopetuksesta puhumattakaan :LOL:

Nyt nukkumaan....
 
Tää toivottelee hyvää yötä ja toivoo tosi kovaa että neiti nukkuisi paremmin kuin viimeyönä. Nukkumaan menokin kesti yllättävän kauan, ei se niinku itke mutta öykkää ja tuttia pitää käydä antamassa. Vetää myös peittoa joko naamalleen tai toinen että potkii koko peiton pois.
Siis öitä ja syvää unta kaikkialle :wave:

Panadolista Rokootetutkimus-lekuri taas suositteli suppoa, et olis niinku takuuvarmempi. En ole joutunut vielä yhtäkään antamaan ( kop kop kop ) .
 
Kameran otan mäkin mukaan tapaamiseen ja aion filmata. Tosissaan, jos joku ei haluu kuviin, niin sanokoon sit paikan päällä :attn:

Eipä kestä kiitellä! Mä oon ollut vähän innoissanikin, kun oon saanut etsiä yhteystietoja ja soitella ja kirjotella s-posteja ihan asiasta. Teen työkseni tällasia kirjallisia "sihteerin hommia" ja nyt kun niistä on ollut puolen vuoden pakollinen loma, niin välistä se on ihan kivaa :whistle:

Vauvan hieromisesta. Ei meidän poitsu ainakaan hiljene ja rauhotu hieronnan ajaks. Varsinkin nyt kun kääntymistä opetellaan niin kovaa, niin aikamoinen opetaatio on saada koko pikkumies hierottua päästä varpaisiin ilman huutoa. Mä teen koko hieronnan aamutoimien yhteydessä, illalla hierotaan vaan jalkapohjat (ja masu, jos tuntuu, et on extra tarvetta).

Päikkärit oli taas neljä päivää hukassa. Tänään veteli sit 4tuntia unta!

Mä oon lukenut Juha Vuorisen Raskausarpia kirjaa nyt pari päivää ja nauranut niin vedet silmissä. Mies sai sen työkaveriltaan varpajaislahjaksi. Suosittelen, jos tykkäätte melko roisista tekstistä ;)

Tuiskunen ja Axu
 
Tänää on sit kurkku nii pipi et pelkkä liikkumine sattuu :kieh:

Määki haluisin rattaat mut taidan ostaa ens kesänä vast. Jos näil yhdistelmil nyt sit menis vuoden verran. Mul on koppaki viäl vaunuis.

Jotai asiaaki oli mut hävis samantiän miälest ku aloin kirjottaa :headwall:

Vihdoinki aurinkoki paistaa. Tarttee lähtee Jadennan kaa asioil taas.
 
meilläkin on nyt tyttö alkanut itkeskelemään ennen nukahtamista,ei meinaa millään rauhottua. ei kelpaa tissi,ei hyssyttely,eikä varsinkaan oma sänky. kävely rauhottaa lopulta ja sihen en tahtos opettaa :kieh:

vauvan hierominen ei jasmin malta olla paikallaan sitä aikaa et sais hierottua,nyt heti kiepahtaa mahalleen jkiljumaan kun selälleen laskee johkin.

taitaa tulla aikamoinen temperamenttinen neitonen tuosta! nyt kun tippuu lelu kädestä, niin ai mahoton mikä huuto ja KILJUMINEN alkaa :eek: Sitten kun saa lelun takasin käteensä,niin rauhottuu heti ja on taas neiti aurinko. etenkin jos yhtään väsyä on ilmassa, niin KaikkiTänneHetiNyt!!!

mä stressaan ens kuuta. tulee lasten isä visiitille. yäh, suostuin nyt lopulta majottaan sen sit tonne pojan huoneeseen, ku ei kuulema oo hotelliin rahaa yms yms yms. noh, punkatkoot tuolla sit, mä varmaan vaan nuijin sen heti oven rakoon ku tulee. ei vais, ei me olla lasten (=lapsen) aikana ennenkään tapeltu, eikä kyllä aleta nytkään. kiukutaan sit supisemalla taas nukkumaan meno ajan jälkeen. :| näkeepähän nyt sit vaavin ekaa kertaa.Se vaan kun vaistoohan nuo lapsoset et mie oon kireenä, pitää nyt koittaa ottaa lunkisti vaan. ja ei paranis stressata ettei vaikuta maitoon..jännään sitäkin miten pitkälle nyt päästään täysimetyksellä, viimeks se loppu kun seinään täs 4kk kohalla.

tilasin eilen valokuvia! Oli sieltä helmikuulta asti ja yli 200 kuvaa tuli tilaukseen, vaikka koitin karsia nyt vaan parhaat koneelta :eek: jösses, millonkahan ne saa sit albumiin taas laitettua, kun roikkuu vel nuo edellisenkin tilauksen kuvat tuol!
Paljon tulee lapsia kuvattu, ja ku videokuvaakin tulee välillä otettua, niin joskus siel sit tuojotetaan joku parikytä minuuttia nukkuvaa vauvaa :LOL:

nyt oottelen äippää kylään. se oli ostanu lastenhuoneeseen verhot. krhm. hyväähän se tarkottaa. joo. mut ku jotku ihme muppet verhot meni ostaan :eek: |O :x kai ne ny sit hetken joutuu ikkunassa roikkuun, ku en taas kehtaa millään sanoo et ihan kaameet on! se aina innostuu vähän liikaa ja välillä tuntuu et talloo mun varpaille näis sisustus (ymsyms) jutuissa...

nyt siirryn sohvalle,kun esikoinen on tossa leikkiuunissa vääntäny mulle jonkun hienon gourmet aterian, niin sitä sitten popsimaan ny :heart:

labello 24v2vko ja jasmin 4kk2pv +pikkukokki esikko 3v2kk+ :D
 
pur
HM joo meillä sama tilanne nyrkkien suuhun tunkemisen kanssa. Tyttö vielä änkee niin syvälle et alkaa yökkäillä. Mä löysin kirpparilta "kuolalappuja" =) , siis niinku mini ruokalappuja, ihan pakko oli ostaa kun oli niin hauska ja hyödykäs juttu. Sit mä tein kamomilla teestä sellasen litteen jäälevyn mistä lohkasen pienen palan, laitan sen harson sisään ja hinkutan varovasti sillä neidin ikeniä. Tyttö ensin protestoi mut nyt jo on huomannu et se rauhottaa ikävää tunetta suussa ja on lisäks ilmeisen hyvän makustakin.
Oon kanssa tullu siihen tulokseen et velli on niin laimeeta et meil ei velliä anneta parin kokeilun jälkee ollenkaa enää. Tein lopusta maissivellistä maitsenalla maissipuuron ja sillä on nyt menty. Lisäks illal ollaan alettu kokeillee ihan pientä määrää kungitar Pilttiä ja mua kanssa ärsyttää surastaan et miks siinä pitää olla riisjauhoo ja emulgointiainetta ja tiesmitä, järjetöntä mun mielestä.


KUKKII NAAMA täälläkin.Alko pari vko sitten ja nyt on ollu koko maha ihan turvoksissa. Sitä melkeen jo toivoo et menkat alkais et lähtis ti turvotus ku just on saanu sen laskusuuntaan :kieh:

Pitää mennä syöttää....
Pur ja Pihla 4kk
 
pur
LENSIKKA Kun mä lainasin ihan alussa vauvahierontakirja, siinä sanottiin et vauva saatta aluks venkoilla vastaan kun se on uutta ja outoa. Vaihtoehtoina siinä oli et jatkaa hieromista kunnes vähän rentoutuu ja lopettaa heti sitten. Tai lopettaa heti ja usii harjotuksia aina samlaalailla niin siitä tulee vaaville tuttua ja pian hän huomaa että se tuntuukin mukavalle. Vaikka meil theään tiettyja hirontoja päivittäin periaatteessa aamurutiinien yhteydessä niin aina ei saa loppuun asti tehtyy kun tyttö ei malta olla (usein miten kyllä antaa tehä ja kattelee seinän hymynaamaa tai jokelte meille, mut siis meil hommaa jatketaan niin kauan ku pysyy hyväntuulisena muullo sivuaktiviteetil ei nii välii) niin sitten teen loput hieronnat päivän mittaan leikkien tai vaipan vaihtojen yhteydessä.

 
Hieronnasta: kiva kuulla, että toi venkoilu on ihan normaalia. Siis ei Greta näytä pahaksi panevan, onpahan vaan kova sätkimään ylipäätään kun on selällään, vaippojen vaihtokin on nykyään melkoinen show, kun ei millään viitsisi pysähtyä. Mä vaan jotenkin kuvittelin, että kun alkaisi hieroa, niin vauva silleen autuaasti rentoutuisi heti ekasta kosketuksesta :LOL:
Mun on vaan ollut vaikea löytää sopivaa ajankohtaa hieronnalle, kun kaikkialla lukee, ettei täydellä mahalla saa hieroa, ja täähän syö suunnilleen joka tunti, niin että koska sitä sitten hieroo? Miksiköhän ei saisi hieroa syönnin jälkeen? Eli mä sitten oon keskittynyt hieromaan jalkoja ja sääriä, yläkropan hieronnasta ei ole kyllä koskaan tykännytkään, aiemmin kovasti yritin kylvyn jälkeen, mutta kun Gretalle tuli se kylpykammo, niin se jäi siihen.
Viimeksi alettiin sitten itkeä myös suihkun jälkeen, joku ihme vesi-inho sillä on, vaikka kuinka katton, että vesi on sopivan lämpöistä ja muutenkin meillä on nyt 25 astetta sisällä talossakin, kun ulkona on yli 30 astetta...
 
Glow
...merkkiä.... kyllä on kurja keli! :headwall:
noh, tuleepahan pestyy pyykkiä ja siivoiltua kaappeja... mutta kyllä mä taas tonne uloskin lähen vaikka satais tiskirättejä! tulee siitä silti hyvä olo ku lenkin heittää :D

mie sain eilen ne uuet matkarattaat :heart: loistavat! vaikka en siis vielä oo työnnelly ku sisäl vähä testailin. mut menee kasaan ja aukee aivan todella simppelisti ja loistavaa kun ne pysyy kasattunakin pystyssä! peg perego plikot huusin... ei oo ees kovin vanhat... =)
 

Yhteistyössä