meilläkin on nyt tyttö alkanut itkeskelemään ennen nukahtamista,ei meinaa millään rauhottua. ei kelpaa tissi,ei hyssyttely,eikä varsinkaan oma sänky. kävely rauhottaa lopulta ja sihen en tahtos opettaa :kieh:
vauvan hierominen ei jasmin malta olla paikallaan sitä aikaa et sais hierottua,nyt heti kiepahtaa mahalleen jkiljumaan kun selälleen laskee johkin.
taitaa tulla aikamoinen temperamenttinen neitonen tuosta! nyt kun tippuu lelu kädestä, niin ai mahoton mikä huuto ja KILJUMINEN alkaa
Sitten kun saa lelun takasin käteensä,niin rauhottuu heti ja on taas neiti aurinko. etenkin jos yhtään väsyä on ilmassa, niin KaikkiTänneHetiNyt!!!
mä stressaan ens kuuta. tulee lasten isä visiitille. yäh, suostuin nyt lopulta majottaan sen sit tonne pojan huoneeseen, ku ei kuulema oo hotelliin rahaa yms yms yms. noh, punkatkoot tuolla sit, mä varmaan vaan nuijin sen heti oven rakoon ku tulee. ei vais, ei me olla lasten (=lapsen) aikana ennenkään tapeltu, eikä kyllä aleta nytkään. kiukutaan sit supisemalla taas nukkumaan meno ajan jälkeen. :| näkeepähän nyt sit vaavin ekaa kertaa.Se vaan kun vaistoohan nuo lapsoset et mie oon kireenä, pitää nyt koittaa ottaa lunkisti vaan. ja ei paranis stressata ettei vaikuta maitoon..jännään sitäkin miten pitkälle nyt päästään täysimetyksellä, viimeks se loppu kun seinään täs 4kk kohalla.
tilasin eilen
valokuvia! Oli sieltä helmikuulta asti ja yli 200 kuvaa tuli tilaukseen, vaikka koitin karsia nyt vaan parhaat koneelta
jösses, millonkahan ne saa sit albumiin taas laitettua, kun roikkuu vel nuo edellisenkin tilauksen kuvat tuol!
Paljon tulee lapsia kuvattu, ja ku videokuvaakin tulee välillä otettua, niin joskus siel sit tuojotetaan joku parikytä minuuttia nukkuvaa vauvaa
nyt oottelen äippää kylään. se oli ostanu lastenhuoneeseen verhot. krhm. hyväähän se tarkottaa. joo. mut ku jotku ihme muppet verhot meni ostaan
|O :x kai ne ny sit hetken joutuu ikkunassa roikkuun, ku en taas kehtaa millään sanoo et ihan kaameet on! se aina innostuu vähän liikaa ja välillä tuntuu et talloo mun varpaille näis sisustus (ymsyms) jutuissa...
nyt siirryn sohvalle,kun esikoinen on tossa leikkiuunissa vääntäny mulle jonkun hienon gourmet aterian, niin sitä sitten popsimaan ny :heart:
labello 24v2vko ja jasmin 4kk2pv +pikkukokki esikko 3v2kk+