Jospi, :hug: I know the feeling...
Varsinkin joskus aamuyöllä kun Greta melskaa siinä vieressä tekee mieli kiroilla... :saint: ennen kuin mies lähti töihin, olin niin hermona tuosta Gretan meuhkaamisesta (kun mies noita kiinteitä aiemmin halusi aloittaa ja sitten tuli toiselle masu kipeäksi,´niin mä suutuin miehelle), että herätin miehen ihan vaan siksi, etten halunnut olla ainoa hereillä
Myös tänä yönä reppanalla oli oikeasti masu kipeä, johtuu varmaan siitä päärynästä, jota taas annoin eilen myös iltap'äivällä. Selvästikään ei sovi antaa kuin aamupäivällä, muuten menee yön ruuansulatus huonoksi.
Viideltä panin sitten mahalleen makaamaan, ja vihdoin nukahti siihen. yleensä Greta ei koskaan itke öisin, vähän ölisee niin, että tuikkaan tissin suuhun, mutta tänä yönä ei rauhoittunut kuin sylissä ja aina kun panin takaisin sängylle alkoi mekastus.
Mulla toi alkuinnostus noihin kiinteisiin on tosiaan hiipunut, kyll'ä mä nyt oon viime päivinä maistatattanut sitä päärynää, mutta heti jos alkaa iltapäivällä antaa, menee sitten yö ihan pipariksi. Eli ei mulla mitään kiirettä oo noiden kiinteiden kanssa. Toisaalta kun tyttö pari teelusikallista suostuu syömään, niin varmaan ihan kantsii uusia makuja esitellä ettei totu vaan tähän maitoon. Sitä paitsi mä oon niin sairaan laiska, imetys on niin helppoa kun on aina ruoka mukana... :ashamed: vaikka eipä tuo päärynän raastaminen nyt niiin aikaa vievää hommaa ole. Oon kyllä aatellut antaa mahd. pian noita "oikeita" hedelmiä, että tottuu syömään hiukan karkeampaakin eikä liian makeaa.
Mites siis ne uudet perunat? Saako niitä antaa vai ei?
Voi että mä tykkään kattella Gretaa kun se nukkuu. Siinä on jotain niin liikuttavaa. Nuo ihanat pullukat reidet makkaroineen :heart: Sitten typyllä on sellaista hienoa karvaa joka paikassa (kummatkin vanhempansa karvaisia...), jopa varpaissa. Aamulla kun herätään ja tyttö on yhtä hymyä, kun näke mut siinä, niin mä meinaan syödä suuhuni. Ja vähän maistankin jalkoja....
Jotenkin ne aamuyön valvotut tunnit sitten unohtuu.... :heart:
Jippii, mies pian taas kotona. Italiassa ei Juhannusta juhlita, niin että ollaan vaan kotona ihan normaalisti. ja nyt mulle on tullut stressiä siitä kuun lopun lomastakin, tekis mieli vaan jäädä kotiin, kun en tiedä kuinka Greta reagoi...
Ja parina p'äivänä yritin taas Gretaa vaunuihin, niin ei kestä olla siellä yhtään. Ekana päivänä alkoi itkeä 15 minsan jälkeen ja tokana 5 minsan jälkeen. Päätin sit pitää taukoa ja kokeilla myöhemmin uudelleen.
Tv. lentis ja Greta 4kk+ :heart: