siis mitä mitä mitä? Onko se tapaaminen vasta heinäkuussa?
Mä oon luullut, että kesäkuussa. Nimittäin mä oon suunnitellut tulevani Suomeen heinäkuun lopulla, niin että jos tapaaminen on Tampereella niin, että sinne pääsee asemalta, niin mekin tultais Gretan kanssa!
Onnittelut
Rosinantelle ja
Purille hyvistä öistä! :flower:
Mäkin oon ihan onnessani, kun Greta nukkui viime yönä 5 tuntia putkeen!
Mä hehkutan nyt, kun tuskin tästä tapaa tulee
Mutta toinenkin syöttö vasta kolme tuntia ekan jälkeen, kun meillähän on yleensä syötysuunnilleen 3+2+2+1+1+1....
Psykoterapeutti nimittäin sanoi mulle, että jos Greta kääntyy vatsalleen nukkumaan, niin en saisi kääntää takaisin selälleen. No, Pantleyn kirjan mukaan kätkytkuoleman suurin riski on ohi 4kk iässä (6kk jälkeen kokonaan ohi), niin että mä sitten annoin Gretan kääntyä mahalleen ja silitin selkää, kunnes nukahti. Ei siis nukahtanutkaan tissi suussa. Ja tuossa sitten tulos =) Itse kyllä sitten valvoi klo1-klo4 välillä, mutta lähinnä siksi, että olin niin innoissani tuosta Gretan nukkumisesta
Perunaakin syötiin se teelusikallinen aamupäivällä, mutta en oikein usko, että niin pieni määrä vielä vaikuttaisi yöuniin.
Tänään yritin taas perunaa tuputtaa omaan maitooni sekoitettuna, mutta ei kyllä sitä teelusikallista enempää mene. Mies haluaa sekoittaa pottuun oliiviöljyä ja parmesaania (se on siis ainoa maitotuote, jota voi antaa tämän ikäisille, kuuluu ihan siihen lastenlääkärin antamaan reseptiin), ehkä sitten menisi paremmin alas. Myöskään ompusta ei tykkää, kun taas päärynää on syönyt aika paljonkin.
Siis nouseeko vauvat tässä iässä jo kontilleen? Kun Greta nousee nykyään sitten mahalta polville
Onneksi kädet ei vielä oo tarpeeksi vahvat nostamaan yläkroppaa ylös, muuten tää varmaan konttailisi kaiket yöt...
Tv. Lentis ja Greta 4kk 2 vkoa :heart: