BamBam Piti vähän ettii tietoo, ja sen mukaan mitä tosta löysin, niin itseruskettavia voi käyttää, mutta selluliittivoiteita ei suositella.
Kuume Tosi ikävää. Ja että noin vahvasti pieni on allerginen. :/
Kössi Meillä vois kai käydä ihan samalla tavalla. Mun mielestä Vilja ei paljon nälkäänsä valita. Ja aina vakuutellaan, että "kyllä vauva sitten ilmoittaa jos jää nälkä".
Glow Mulla myös koko ajan nälkä, ja hiustenlähtö vaan pahentunu.
Pur :hug: No varmaan jännittää. Hyvä silti, että tutkitaan, saatte ainakin varmuuden siitä, onko mitään syytä huoleen.
Eilen pyörittiin Viljan kanssa pitkään kaupungilla, ja se ei saanut nukuttua päiväunia kunnolla. Eipä ollukaan neiti enää pelkkää hymyä... Ihan hyvä muistutus mulle, että vaikka onkin helppo lapsi, niin sen tarpeet pitää ottaa huomioon. Se muuten mun
stressaamisesta. En kauheesti ota paineita nyt kun Vilja on niin tyytyväinen yleensä jos vaan ei ole väsynyt ja sopeutuu hyvin erilaisiin tilanteisiin. Esikoisen kanssa oli toinen juttu, mutta se oli muutenkin niin paljon hankalampi tapaus. Kyllä silloin stressasin...
Törmäsin eilen kaupungilla ilmiöön, jota en edes muistanut olevankaan - vieraiden ihmisten hyväätarkoittavat neuvot. Vilja tosiaan vähän itkeskeli jossain vaiheessa kun oli heräny kesken unien, niin kaksi kertaa tuli joku rouvashenkilö neuvomaan. Mä olin ihan että
. En oikeen osannut sanoa mitään. Ei meillä mun mielestä mitään sellaisia ongelmia ollu, että en ois tienny mitä tehdä. Arvioin siinä, kuinka kiire on mennä imettämään. Kun oon liikkunu kahden lapsen kanssa, niin kukaan ei oo kertaakaan kommentoinu mitään. Muutenkin jännän erilaista kohtelua saa, jos ihmiset olettaa, että vauva on ensimmäinen. Ja kommentteja, että "odotas vaan, kohta se sitäjatätä..."
Vilja ei vieläkään ihan ymmärrä tota yön käsitettä. Nyt taas pyrin siihen, että en ota sitä viereen yöllä. Viime yönä meni hyvin neljään asti, yhdellä syötöllä. Sitten kun sen neljän aikaan laitoin sen syötön jälkeen sänkyyn puoliunessa, niin se piristyi ja alkoi leikkimään. Aikani odotin, jos se kuitenkin asettuisi, mutta ei. Viereen päästyään jatkoi uniaan aika pian. Tosin vaan 1,5 tuntia enää nukkui. Edelleen siis voi muutenkin keksiä yöllä, että ei nukutakaan ja olis kivempi leikkiä tai rupatella mukavia.
Koin muuten pienen ahaa-elämyksen eilen, kun meinasin pistää Viljalle potkarit päälle. Jotenkin tökkäs, ja oli pakko vaihtaa ne vaatteet. Ne potkarit tuntu jotenkin syövän sen persoonallisuutta, kun ne oli jotenkin niin pikkuvauvojen vaatteet, ja tuohan on jo iso tyttö...