Jospi :hug: :hug: :hug:
Tää on siitä ihan loisto paikka että täällä saa valittaa, itkee ja nauraa ja täällä tulee ymmäretyksi! On tietty kynnys, ainakin mulla, ennenkuin myönnän että en jaksa enää. Sen kun ylittää ja tulee purkamaan pahaa oloa, jo helpottaa ja vielä kummasti enemmän helpottaa kuulla että ei ole yhtä ruusuilla tanssimista muillakaan.
Mä niin toivon, että saatais toi Onnikin joskus tässä yökylään mummille. Mummi ei uskalla sitä vielä ottaa, enkä mäkään taida uskaltaa antaa, niin pitkäksi aikaa kun tuntuu että yölläkin poika on niin kiinni minussa. Liekö semmoisessa mietteessä mitään järkeä että kun en ole imettänyt enää pariin kuukauteen niin Onni hakee läheisyyttä sitten muuten ja haluaa nukkua kyljessä kiinni, eikä siihen kelpaa yleensä kuin äiti.
Mutta, siis, haluaisin yhden vapaan vuorokauden... ja tota kun ajattelen, tulee heti huono-omatunto! ihan pimeetä!
Mä olisin vaan kotona, enkä tekis mitään! yksin, tai kaksin miehenkanssa... Mut eipä taida semmosta luxusta olla tiedossa vähään aikaan...
Rokotteesta pikku reppanalle tuli nyt kuumetta ja oksensi kerran tänään. Ei ollu pulautus vaan ihan oksennus, kauheen huudon jälkeen tuli, mut sittepä helpotti. Panadolia annoin ja nyt nukkuu onnellisesti ISIN kanssa!!! minä toki nukutin hänet ensin, siihen tosin ei mennyt tänään kun 10 min. Oli niin väsy, se rokote on pistäny pojan aika uniseksi vissiin.
Kävinpä sitte parturis tänää, mikä siinä on että sadasta parturista yks ehkä joskus sattuu ymmärtää mitä mä haluan! Siis joo, ihan ok tukka nyt mutta kun tarkoitin että edestä EI leikata niin paljon...niin leikkasi silti :headwall: tää on toisaalta ku kynitty kanan perse, mutta pirtee :headwall:
Noh, tosi lyhyessä on se hyvähuono puoli että se kasvaa aika pian...
Ainaki kuivuu huippu nopeesti verrattuna "vanhaan".
Noh, nyt kun sitte saa hetken omaa aikaa illalla, niin arvatenkin tekis kokoajan mieli syödä jotain :kieh: ja eiköhän mulle jo eilen neuvolas vihjastu että painoindeksi hipoo jo rajaa... :attn:
Taidanpa hetken kattoo telkkaria kun yläkerrassa on vieläkin hiljasta....