Moikka,
meitin isäntä lähti kissan kera mökille, joten ihan vaavin kanssa kaksisteen huomista odotellessa
Jospille jaksuja :hug:
Tinttu meillä on sama homma, että kun tuo neiti on niin tyytyväinen ja hyvä nukkuja niin enpähän sitä kyllä pahemmin hehkuta, kun tosiaan on useammin vaikeitakin tapauksia ja toisaalta tilanne voi muuttua koska tahansa. Noh en mä sit tiedä oliko sekään kovin fiksua kun yks mammakaveri jolla suunnilleen samanikäinen vaavi, kovasti allergioita ja nukkuu huonosti, niin silti kyselee että kuis meillä ja kun kerron niin tokas "mä sydämeni pohjasta toivon ettei teidän seuraava vauva ole samanlainen- yhtä helppo!"
Okei, tänx!
Meillä menee nyt näin suunnilleen:
aamukaurapuuro n 60g+ joukossa vähän hedelmää, samoin illalla
lounaalla possu-kasvissose+luumua
illemmalla 3/4 prk hedelmää/marjaa
päälle aina Nania n. 50-140ml, yöunilla klo 6-8 140ml pelkkä nan ja päivällä kertaalleen n. klo 17 kans pelkkä maito, josta tänään ennätys 200ml, eikä edes pulauttanut!! Miehellä on joku tarve aina kokeilla noita 'ennätyksiä' :headwall:
..ja kolmet n. tunnin päikkärit päivässä.
Ens viikolla otetaan sit kana.
Mua ärsyttää noi kaupan coctailit, siis että on jotain hedelmäherkkua ja marjakimaraa..esim marjoja ei edes löydy pahemmin yksittäisinä purkista, mustikka taitaa olla ainoita!! Prkl! Juu ja purkista olen ihan marjat ja hedelmät antanut, paitti vesimelonia ja banaania.
Mä annan luumua joka päivä, mut silti kakkaa kaninpapanoita joko 3x pvä. Pitäisköhän kokeilla jotain järeempää tavaraa, tarkoitan siis ihan jotain apteekkikamaa, mitä sanoisitte??
Olikohan vielä muuta, no ei kai ku huomisiin!! =)
HM ja neiti > 5kk