Helmikuusta -07 jännäilleet vol.3 :)

voi kryss!!! Kuulostaa NIIN ihanalta.. sullahan on päivätkin jo niin pitkällä, että oikein tosi super hyper lupaavalta kuulostaa kyllä. Meinaat jättää mut ja Katjuskan tänne kaksi =).
Mitä oireita sulla nyt onkaan?

Mulla on kans eräpäivä huomenna.. se kun on aina sen 16 pv ovisplussasta. Kerrankin olen malttanut olla pissimättä tikkuun ennen aikojaan. Mut jotenkaan en vaan jaksa uskoa että olis tuuri käynyt.

Nyt pidetään ihan täysillä Kryssille peukkuja :D !
 
"oireita".... kummallisuuksia!!! se löysähkö vatsa tulee ensimmäisenä mieleen ja tajuttoman kipeet rinnat. se ruskee vuoto (tipittelu) pisti sillon mietityttämään...... noh ei mulle oo mitään uusia "oireita" eikä muutakaan tullu.... armoton jännitys nyt vaan. kyllä en tiiä mitä teen jos nyt väärää hälytystä pukkaa...... aaapuva...
 
onhan nuo tissikipuilut ollu aina kuvioissa, mutta nyt on kyllä erittäin arat. ei voi kuvitellakkaa että mahalleen nukkuis!

voi kun osais olla nyt rauhassa ja jaksaa huomiseen. en jaksa jos se testi on nega...taas kerran......
 
kaksplussan raskausajan abc:stä löyty tämä!!

Verenvuoto
Noin 25 prosenttia odottajista havaitsee alkuraskauden aikana ruskeata ja niukkaa verenvuotoa, joka ajoittuu usein päiviin, kun kuukautisten normaalisti pitäisi alkaa. Vuotoa kutsutaan implantaatiovuodoksi, ja se on vaaratonta.

voisiko olla oikeesti mulla näin!!!!!!
 
kyllähän se haaleakin viiva on viiva.... vielä jos tuli testiajan sisällä..
Ja onhan sulla tosi pitkällä jo noi päivätkin, eikä kunnon menkat oo alkaneet. Eli en kyl jaksa uskoa että et raskaana olis... wau!!!!!!!!!!!!!!!! Tuuthan heti aamusta kertoon?
 
en voi kyllä tulla heti aamusta kertomaan uutisia ku se meidän vieras nukkuu tääl työhuoneessa, ni en viitti aamulla ennen seitentä herätellä... se vielä että mittasin just lämmön. tasan 37!!! huh huh! aika paljon viitteitä onnesta!!!ui jui...

mutta nyt on pakko mennä sänkyyn ja kokeilla saada unta.... pääsen sit varmistamaan asioita!!hyvää yötä!!
 
Kryss: Huh nyt jännittää jo kovasti =) ! Eiköhän sieltä se plussa nyt tule kun tosissaan päivät on jo noin pitkällä ja jo haalea viiva tullu. Viiva se tosiaan on haalea viivaki.

Napsulle myös kovasti peukkuja täällä pidän! Jospa nyt kerta rysäyksellä koko porukka siirtyis tuonne toiselle puolelle.
 
Maanantai 30.06.2008


napsuneiti..........kp1/30-32................yk22......1.toiveissa
Katjuska-81......kp32/26-29....................yk19......1.toiveissa
Kryss..................kp36/30......................yk16......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp?/36.....................yk?.........2.toiveissa
Papana03...........kp ?............................yk...........3.toiveissa





Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
Tuizu


Eipä mulla muuta... toivottavasti teillä muilla on parempi tuuri! Tuu Kryss kertoileen mitä testissä näky aamulla, sen on pakko olla PLUSSA!!!!!!!!!!!!!!! :D
 
Oikein paljon Onnea Kryss!!!! Mahtavaa!!!
Ehkä mäkin joskus pääsen perässä... Pientä katkeruutta ehkä äänessä havaittavissa oman kp1 takia, mutta silti olen oikein oikein onnellinen sun puolesta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Voi vitsit.. on varmaan mahtava fiilis... Voin vaan kuvitella.

Mitenkäs Katjuska?????????
 
Mielettömästi onnea Kryss, hyvää kannatti odottaa!! Kyllä nuo oireet oli niin selvät, että ihme ois ollu jos negaa ois näyttänyt. Nyt vaan Napsu ja Katju myös tuonne mukaan niin ollaan taas kaikki koossa.Tsemppiä teille, ei saa luovuttaa!!! :heart: Mikähän Katjuskan tilanne on??

Ai niin, Rinkinki oli saanut pojan lauantaiyönä. =) :heart:
 
Rinknkille myös oikein paljon onnea!!!

Mä jään nuolemaan haavojani, ja suunnitteleen tän kierron taktiikkaa parin päivän palstatauolle.. Lähdetään vierailemaan tuolla naapurimaassa miehen kanssa :D .

Toivottavasti Katjuskalla on kans hyviä uutisia kerrottavana ku koneelle pääsee. Jos ei o, ni yhdessä pidetään tätä pinoa vielä tää vika kierto pystyssä, sit naapuripalstalle tassu-tassussa..., eiks niin????????????????????????????? Vaikka kyllä oikeesti jo alkaa mieliala oleen pakkasen puolella. Miten ihmeessä tää voi olla näin vaikeeta? Miten kaikki muut onnistuu, paitsi me..? Noh, kai kaikella on joku tarkoituksensa. Tän kierron kyyneleet on vuodatettu ja nenä niistetty, ei auta ku elää toivossa että TÄÄ on nyt SE kierto. Ja jos ei oo niin onhan meillä ainakin e naistenklinikan suunnitteluaika nyt heinäkuussa.. jospa sitten inssi elokuussa...?

Palataan loppuviikosta... ja vielä sylillinen onnitteluhaleja Kryssille ja miehellensä!!!!!!!!!!!!!
 
todellakin... mä vielä päivittelen listan ja sit palailen aikasintaan ke iltana, mut tod. näk vasta torstaina. Jospa me saatais pidettyä vielä kaksin tätä pinoa pystyssä.. en jotenkin haluais tästä luopua, ollaan tultu kuitenkin jo vähän tutuiks. Tuntuis hassulta mennä kirjotteleen noihin muihin pinoihin.

Tai sit siirrytään Lapsettomuus-puolelle johonkin samaan ketjuun. Koita jaksella...
 
TIISTAI 01.07.2008


napsuneiti..........kp2/30-32................yk22......1.toiveissa
Katjuska-81......kp4/26-29....................yk20......1.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
Tuizu
Kryss


Päivitin jo huomiselle ja jätin vaan siut ja miut tähän ketjuun.. jos muita tulee takaisin niin lisäillään sitten... ok?
 
Kryssille onnea tälläkin puolella :heart: !

Napsu ja Katjuska iso :hug: . On se nyt p***le kumma kun se ei tajua pysyä poissa. Toivon niin kovasti että tosiaan seuraisitte jo tästä kierrosta tuonne odottajiin, kyllä se olisi jo teidänki vuoro ihan millä mittakaavalla tahansa :kieh: .

Nanna + poju 26+6
 
Huomenia munkin puolesta, piti tulla kurkkaamaan katjuskan tilanne...Supersuuret lohtu :hug: molemmille Napsu ja katjuska, se vaan ottaa teillä pidemmän ajan mutta mä uskon että plussaatte vielä molemmat ihan varmasti, enemmin tai myöhemmin. :heart:

Ette te tänne kahdestaan jää, kun me muut kuiteskin täällä myös pyöritään säännöllisin väliajoin. Tosiaan kun ollaan jo niin "tuttuja", niin säälihän se olisi tätä pinoa lopettaa. Käydään mieluummin kaikki täällä niin kauan kun yksikin meistä täällä puolella vielä on, eikös juu? =)

Annie ja tyttönen rv 29+6
 
Kiitos vaan Annie kauniista sanoista ja kannustuksesta. Nyt on itellään taas sellanen olo että ei oikein jaksais tätä enää. Kai se joskus tärppää mut koska??? se olis kiva tietää.
No palaan vähän paremmilla fiiliksillä kirjottelemaan!!!

Kryssille vielä kerran toooosiii paljon Onnea!!
 
kiitoksia paljon!!! onhan tässä ollu sulattelua! eilisestä lähtiin ollu melkosta pahaa oloo, varsinki aamulla, tänää sai kontalleen olla aamulla töissä wc:ssä ku oli niin paha olo, mut puuro onneks autto!!!

kävin lainaamassa kasan kirjoja kirjastosta ja niitä ukon kanssa selailtu. sekin on yhtä hymyä koko ajan ja pusuttelemassa normaalia enemmän, ihanaa :)

mutta nyt tytöt hanat lopullisesti kiinni ja muuttakaa pois täältä! minä oon nyt todisteena että se on mahdollista vaikka aikaa on menny!!! me odotetaan teitä!! jaksamista!!! :heart:
 
heippa...

Sama fiilis on täällä kun Katjuskalla. Mut mä otankin tän kk ihan "levon kannalta". En tikuta, enkä yritä. Käydään siellä naistenklinikalla inssi-suunnittelussa ja sit elokuussa toivottavasti on se. Tää saa taas sit olla välikierto. Ku ei yritä ni ei ehkä IHAN niin paljon toivo ja IHAN niin järkyttävästi pety.

Tää tippuminen meinaan otti tosi lujille. Oli muka väsyä ja palelua ja vaikka mitä. Lisäks ku olin syöny ne Clomit ja ajotus oli kohdallaan ni oikeestaan jo itse uskoin että se on tärpännyt. Väärässäpä olin.

Mut käykäähän te raskautuneet kertoilemassa kuulumisia ni ehkä tää pino saadaan vielä hengissä pidettyä..

Kryssille voimia pahanolon kestämiseen.. ootteko jo monelle kertoneet ihanan uutisen? Mikä sulla nyt onkaa la?
 
Jee Kryss onneaaaaaaa!!!!!!!! :flower: :flower: Ihanaa!!!!!! :heart:

Mulla huomenna np-ultra jännitän sikana!! toivottavasti pikkuisella löisi vielä sydän!

Kyllä tämä pino pikku hiljaa jää tyhjäksi!!

Tuizu ja vilperi 11+5
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuizu:
Jee Kryss onneaaaaaaa!!!!!!!! :flower: :flower: Ihanaa!!!!!! :heart:

Mulla huomenna np-ultra jännitän sikana!! toivottavasti pikkuisella löisi vielä sydän!

Kyllä tämä pino pikku hiljaa jää tyhjäksi!!

Tuizu ja vilperi 11+5
Ultrassa käyty ja siellä oli niin ihana vauva, jalat vatkasivat minkä kerkesi!

Tuizu ja OlgaOlavi 12+3
 
Moro!!

Joo mä olin taas ajatellu tässä kierrossa tikuttaa ja yrittää kun nää viime kierrot on menny vähän miten on lääkekuurien ja muitten takia.

Nii käykäähän täällä kans kirjottelemassa ni ei tarvi napsun kans ihan kahestaan voivotella olojamme! Tuizulle onnea ultran hyvistä tuloksista.

Mä olen tänää lähössä tyttöjen kans leffaan ja syömään. Ihan kiva päästä vähän tuulettumaan =)

Mutta kyllä tämä tästä...elämä jatkuu
 
Lauantai 05.07.2008


napsuneiti..........kp6/30-32................yk22......1.toiveissa
Katjuska-81......kp8/26-29....................yk20......1.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
Tuizu
Kryss
 

Yhteistyössä