Helmikuusta -07 jännäilleet vol.3 :)

Tuizulle tosiaan onnea hienoista näkymistä =). Varmaan mahtava fiilis!!! Nautihan sie nyt täysin rinnoin =).

Voi olla että mäkin vähän pyörrän puheitani siitä etten tikuta.. jos kuitenkin koittais sen "tärppipäivän" löytää, mut yrittäis olla ottamatta siitä ressiä. Heh. Ja joka tapaukses on meillä se inssin suunnitteluaika. En vaan olis halunnut millään siihen inssiin joutua. Teki se aukiolotutkimuskin jo NIIN kipeetä. Onko Katjuska sulle tehty sitä?

Hauskaa iltaa!!!!!
 
Vielä tulin kirjottelemaan ennen lähtöä=)

Ei oo mulle tehty sitä aukiolotutkimusta vielä. Sanoi se gyne silloin että otetaan ensin se mun prolaktiini arvo ja miehen simppatestin tulokset, sen jälkeen vasta se laittais mulle lähetteen aluesairaalaan lisätutkimuksiin. Joten tähänhän tää homma on sitten tyssänny ku isäntä ei ole siihen testiin vielä menny. Mutta nyt saa kyllä sen hoitaa koska multa alkaa loppua kärsivällisyys pian.

Sä olet Napsu kyllä niin paljon pitemmällä näissä jutuissa ku olet kuitenkin käyny kaikissa tutkimuksissa sun muissa. Jotenkin tuntuu täällä tyhmältä valittaakkin aina kun vois mennä tutkimuksiin jossa saattais jotain selvitä.
Toivotaan et sun ei tarvis sinne inssiin edes mennä vaan tää seuraava olis nyt vihdoin se oikee =)

 
Toivottavasti siulla oli kiva ilta!!!

Ollaanhan me tutkimuksissa tosiaan käyty, muttakun mitään vikaa ei ole löytynyt. Pelkäänkin sitä että vika on solutasolla jotenkin ettei vaan sovita yhteen. Sehän ei selviä kun vasta sitten jos joskus IVF tehdään. Se se vasta ikävää olisikin... miehelle varsinkin jos sen simppoja sit ei voikkaan käyttää tai jotain. Mut toisaalta on turha miettiä noin pitkälle.

Ja älä yhtään mieti ettetkö vois valittaa.. TOTTAKAI sä voit!!! JOkaiselle meistä se oma napa on se lähin ja yhtä monta kertaa mekin ollaan jo likimain petytty ja suunnilleen samassa tilanteessa ollaan kun ei tiedetä missä vika on ku ei vaan natsaa.

Mut jospa se vielä paistelis aurinko tähänkin risukasaan ja yhdes ne plussat saatais. Mikäs sen mukavampaa =)
 
Voi että sä Napsu olet kyllä niin ihana palstakamu =)
Ilman tätä palstaa mä olisin jo jossain hoidossa varmaan.

Mulla oli joo ihan kiva ilta lauantaina mut sunnuntaina sitten sain kunnon migreenin joten meni koko päivä sängyn pohjalla lepäillessä ja oksennellessa. Mietin jo aluks et mitäpäs jos oon raskaana ku ne viime menkatkin oli vähän oudot ( kesti vaan 4 pv ), mutta sit luovuin ajatuksesta. Migreenilääke auttoi ja sillä siisti.

Eilen sitten miehen kanssa juteltiin tästä yrittämisestä oikeen pitkään ja mä tietty tirautin kunnon itkut päälle. Sanoi että on kauheeta katella miten mä kärsin vaikka tottakai se kärsii myös tästä. No sano menevänsä piakkoin sinne simppatestiin että päästään asiassa eteenpäin. hyvä juttu! Mies myönsi että ei ole uskaltanut mennä testiin kun pelkää tulosta mutta pakkohan se on ottaa vastaan oli tulos mikä hyvänsä. Jospa meillä oliskin jostain pienestä jutusta kiinni tää
=)

Kyllä me Napsu ne plussat otetaan ja mieluummin käsi kädessä mutta ketää ei jätetä sehän me ollaan sovittu!

Mä kävin tänään piristämässä itteäni parturissa uudella värillä ja raidoilla. kyllä tuli taas hyvä mieli.
Tikuttamaan en oo vielä alkanu ku huomasin että mulla on vaan 3 ovistikkua kaapissa joten koitan niillä saada oviksen bongattua ja jos en saa ni sitten en saa. ens kiertoon sitten täytyy hommata uudet tikut.

Palaillaan
 
:hug: vielä teille molemmille.

Hyvä että Katjuskan mies lähtee niihin testeihin niin saatte tosiaan asioita eteenpäin. Sehän voi oikeasti olla joku ihan pikku pikku juttu mikä sielä on jos jotain on.

Millon Napsulla oli se suunnittelu? Jospa se kuitenki sinun elimistö nyt säikähtäis sitä tulevaa inssia ja plussaisitki jo tästä kierrosta =) ...

Täällä on kaikki ok. Paino ei ole noussut kuin 5,4 kg koko raskauden aikana, mutta eipä se kyllä näykkään muualla kuin kasvaneessa mahassa. Tänään laitettiin neuvolasta verensokerimittari matkaan ja pitää alkaa niitä mittailemaan kun on arvot vähän koholla. Hyvähän se on seurata ettei pääse diabetes yllättämään.Laitoin tuonne profiiliin kuvan meän pojasta =) ! Eli siis se 4D vihdoin onnistu...

Nanna + poju 28+0
 
Nannalla on söpö vaavi =))). Tosi selkeän kuvan ovat saaneet otettua kyllä. On se jännä ajatella että siulla kasvaapi masussa rakas aarre joka on puolet sua ja puolet sun rakkainta. Tosi vähän on paino noussut vaikka on sokerikin koholla... Joudutko siihen sokerirasitukseen?

Katjuska kiitos :hug: . Ihana oot säkin ja tosiaan kaveria ei jätetä kävi meille miten kävi. Pinoa ei lopeteta enneko ollaan KAIKKI naapurissa!!!

Meillä mies hannas samasta syystä simppatestiin menoa ja mähän olinkin ihan hepakassa ku tuloksia odoteltiin, pelkäsin että mitä JOS siellä on sitten jotain: mut onneks ei ollut.

Sori lyhykäinen viesti, mut töistä kirjottelen ja pitäis kotiin lähtee...
Mut se vielä että pitäisköhän sun kuitenkin tehdä testi... ihan varmuuden vuoks :D
 
Joo Nannalla oli aika mahtava profiilikuva. Onpas selkeä kuva tosiaan. Siellä se reppana polskuttelee vielä hetken aikaa kunnes näkee päivänvalon =)

En mä taida tehä testiä kuitenkaan. Tänää yritin tikuttaa jo ovista mutta ei tullu minkäänlaista viivaa vielä. ovistuntemuksia alkaa kyllä olemaan jo kovasti. Pitkästä aikaa onkin kunnon tuntemuksia mutta mä oon kyl taas vaihteeks kokeillu tota greippimehu kuuria.

 
Oli pakko tulla kertomaan näitä ihania limajuttuja=)

Tänää tuli päivällä ihan mielettömät limat vessareissulla. Se oli just sellasta väritöntä ja venyvää. Oliks se nyt sit niin että ovis on ollu, parhaillaan vai tulossa? Eilen on puputeltu ja tänää olis mies tarkotus kellistää=)
On kai greippimehu tehny tehtävänsä ku noin hyvät limat aikaseks sai. mul ei oo koskaan tullu noin paljon!!!

Jes..nyt saunaan nauttimaan B)
 
moikka,

paljon en oo tänne kerennyt kun illat on mennyt pihahommissa. Jospa saataisiin tänä kesänä vihdoin toi piha kuntoon =). Ens viikolla tulee multakuorma, jeeeeee... saadaan nurmikko.

Mä oon itselläni ainakin huomannut että niitä limoja alkaa tuleen jo hyvissä ajoin ennen ovista. Niin ainakin mulla. Ja sit ku ne loppuu ni sit on ovis ollut jo. Meillä on vähän samat hetket nyt menossa, mut en ota ressiä.. puputellaan kun puputellaan. Ei se näytä yrittämällä meille tulevan se vaavi, jospa sit yrittämättä =).

Kuulin eilen että mun entinen mies saapi poika-vauvan.. Näinkin itseasiassa hänet ja vaimokkeensa eilen. Kyllä sellanen vauva-masu vaan on ihana. MÄ HALUUN KANS!!!!!!!!!!!!
 
Täällä ollaan =)

Joo aika liukasta on ollu mulla ainakin tän kierron aikana ja ovista en sit edes yrittäny niillä muutamalla tikulla bongailla. vähän on jääny vähälle meillä nää petihommat ku isännällä ollu selkä niin älyttömän kipee ni ei oo pahemmin pystyny. No jospa ne muutamat kerrat oliskin ollu oikeita ja tehny tehtävänsä :D
Tältä kierrolta ei sen uskalla mitään ihmeitä oottaa!

Joo meillä aika samoilla päivillä mennää. Ihan kiva =)

Mä kans tahon vauva-masun. On se vaan tiukassa meillä!
Oon nyt jutellu siskon kans tästä yrittämisestä ja tiedän että hän miehensä kans on ruvennu yrittämään. En tiiä miten sitä kestää jos niillä tärppääkin heti.

Mutta palaillaan!
 
Maanantai 14.07.2008


napsuneiti..........kp15/30-32................yk22......1.toiveissa
Katjuska-81......kp17/26-29....................yk20......1.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
Tuizu
Kryss
 
moikka,

tänään käytiin siellä naikkarilla. Ens kiertoon on mahd. tehdä se inseminaatio jo... jännää... tää kierto varmaan menny harakoille. Puputeltu ihan kaiken muun kun kalenterin mukaan ja tikkuja en o käyttänyt. tod. näk on ovis ollut jo, ja ainahan sitä toivoa on =)). Mut lohduttava ajatus kuitenkin se elokuinen inssikin...

On vaan elokuu töiden kannalta super kiireinen, pitää saada sinne sit yhdistettyä vaan lääkärissäkäynnit jne.. mut se on vaan sit PAKKO olla töistä / palavereista pois sillon kun se inssipäivä on..

Mitäs sulle Katjuska kuuluu?
 
Moro!

Hieno juttu että teillä se inssi jo ens kierrossa =) Toivotaan että se VIIMEISTÄÄN tuotta sen toivotun tuloksen!

Mitäs mulle. Tässä oloja tarkkaillen menee taas täl hetkel. vielä ei oo alkanu se viikkoo ennen alkava tuhruttelu mut kylhän se viel ehtii..toivotaan et ei ala. Ja välillä vatsaa juilii mutta mä en enää usko näihin oireisiin ollenkaan. Täytyy vaan ootella siihen tuomiopäivään asti!

Ihanaa mulla enää 1½ viikkoo töitä ja sit alkaa loma...3 viikkoa...jeee!!!
Kyllä sitä on jo kerenny kaipaillakkin.

 
oon ihan samoilla sun kanssa siinä, ettei mihinkään oireisiin tuu enää tuijotettua kun ei se kannata. Niitä on ollut jos minkälaisia tän 2v aikana ja eipä oo tulosta tuottaneet.

Meinaatteko te viedä lähiaikoina ne simpat tutkittavaksi? Siitä se on helppo alottaa... Eikä tonne kunnalliseenkaan nyt NIIN pitkät jonot oo, kun vaan saa pään auki ni kyllä se siitä lähtee sitten rullaamaan.

Mua kyllä jännittää se pistoshomma lähtee taas uudelleen. viimeks kun sain sen järkyttävän ihottuman. Täytyy vaan pitää sormet ja varpaat ristissä että niin ei käy ja että tulos on toivottu... Eilen lekuri ultras ja sano että joko ovis on 3-4pv:n päästä koska oikeella näky ihan munasarjan reunassa jotain, tai sit se on ollut jo. Eli se on ollut jo, koska mullahan näkyy AINA siellä oikeella, muasarjan reunassa jotain koska siellä on joku kysta (ja en jaksa uskoa että tää kierto venyy niin että ovis on vasta niin myöhäsillä päivillä). Eli ehkä ne viikonlopun simpat on jopa saattaneet säilyä hengissä ja on hitunen toivoa... never know...

Mulla on huomenna vapaapäivä. Tarkoitus olis laittaa sitä pihaa ja käydä taimitarhoissa =).
 
Moro!

Me meinataan hoitaa se simppatesti varmaan joskus tässä ens kuun alun puolella kun mullakin alkaa loma niin mennää sitten käymään/viemään se näyte. Gyne sano mulle silloin et ku nää perustestit on molemmille tehty eli mun prolaktiini ja miehen simpat niin sitten se laittaa lähetteen sairaalaan kun ei pysty enää sen enempää asiassa auttamaan. mutta hyvä juttu että siitä sitten eteenpäin päästäis!

No sulla tosiaan nyt jännät paikat sen uuden inssin kans. Toivotaan et niistä pistoksista ei nyt tuu samanlaista showta ku viimeks! Aika myöhäseks olis sun ovis menny jos vasta nyt olis. se on varmaan sitten se kysta mikä siellä ultrassa näky!

Mutta nyt takas pihalle mattoja pesemään...huoh!

Iloista viikendii =)

 
moro...

koko viikonloppu on mennyt ulkona, multaa levittäessä, taimitarhassa käydessä ja niiden taimien istuttamisessa. Voit siis vaan arvata kuinka väsy on ollut iltasin..

mä oon pystynyt oleen miettimättä liikoja tätä kiertoa. Ja oikein hyvä niin, tietty on tisut vähän kipeet ja sen pakostikin huomaa, mut en ainakaan vielä oo liikoja kyttäillyt. Mitenkäs sä?

Nyt unten maille ku huomen joutuu taas töihin.. plaah.
 
Sunnuntai 20.07.2008


napsuneiti..........kp21/30-32................yk22......1.toiveissa
Katjuska-81......kp23/26-29....................yk20......1.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
Tuizu
Kryss
 
No moro!

Mä täällä vielä tähän aikaa riekun vaikka pitäis sänkyä kohti jo suunnistaa...joo joo ihan kohta :LOL:

Mä en oo ihan noin hyvin onnistunu unohtamaan tätä kiertoo ja tietty tulee kyttäiltyy oireita mut en usko kyllä mihinkään näistä ennen plussaa testissä. Eli nippailee välillä ( kuvittelua varmaan ) ja sit on tisut kans vähän kipeet mikä ei oo mulle kauheen yleistä. Ne mun ihmeelliset välivuodot on viel toistaseks pysyny poissa tästä kierrosta mut nythän ne vasta alkaiskin joten sekavaa on!!!

Ihan varmaan oot ollu poikki jos koko päivän puuhastelee jotain. No kohta teil sit kasvaa kaunis nurmikko ja hyvät istutukset
=)

Nyt on kyl mentävä sinne nukkumaan jos meinaa jaksaa aamulla nousta!!

Hyvää alkavaa työviikkoa =)
 
Taas täällä =)

Piti tulla taas jakamaan näitä oireiluja teijän kans. Niinku eilen sanoin ni mulla ei oo ollenkaan normaalia tää tissien kipuilu missään vaiheessa kiertoa. Tasan 1 kerran muistan et oli ihan vähän. Nyt mulla kuitenkin tuntuu että nää on jo jonkun verran kipeet. Palauttakaa vaan mut maan pinnalle jotta pettymys ei olis niin suuri :LOL:
pieni ruskee vuoto mikä ei vielä eilen ollu alkanu on näyttäny merkkejä alkamisesta...voi hitto! Tästä tulee taas oikeen kiertojen kierto näköjään ja jos tiputaan ni mä tulen sitten tosi korkeelta...viuuuuuuhhhh...poks!

No nyt kastelemaan kukkasii ulos ja jos vaikka koittais olla tutkimatta tätä olotilaa ni pääsis helpommalla!

 
huomenta,

Voi vitsit Katjuska =).... toihan kuullostaa hyvältä. Varsinkin kun on jotain normista poikkeevaa oiretta, kuten sulla nyt toi tisukipu. Voi että. Jospa se oliskin sulla nyt sitä!!!!!!

Omasta puolesta ei uutta, sitä samaa... Tissit kipeet ja välillä nipistää, kuten aina. Joten ens viikolla tähän aikaan nähdään miten kävi. On nää vikat 2 viikkoo kyl aina aikasen pitkät.
 
Heissan teille!
Näyttää taas päivät olevan molemmilla pitkällä =) . Mites Katjuskan vointi nyt? Uutta? Jospa se nyt olis sitte se tärppi käyny!
Ja onneksi Napsu pääsee jo ens kierrossa siihen inssiin eikä tarvinut jäädä jonottelemaan pitkäksi aikaa. Tai siis eihän sitä inssiä välttämättä edes tarvi tehdä jos ehtii ennen tärpätä ;) .

Meillä muuttu loman aikana sukunimi yhteiseksi =) . Eli siis tehtiin se mitä täälläkin oon muistaakseni sanonut etten tule tekemään aikoihin :LOL: . Niin ne vain puheet pyörretään. Mutta samahan tuo on kun mies tuntuu omalta sielunkumppanilta ja asiat muutenki on tämmösellä mallilla. Yhteinen koti, lapsi yms. Oikealta tuntuu.

nanna +poju 29+6
 
moikka,

Oikein sylin täydeltä onnea Nannalle!!! Niin se meni mullakin että vannoin ja vakuutin että ikinä ei minusta enää morsianta tule, mutta näin vaan ollaan naimisissa oltu jo yli vuos =). Ja onnellinen olin että sen päätöksen pyörsin.

Miten sä olet jaksanut? Onko masu jo iso?

Mitenkäs Katjuska, mikä fiilinki tänään...?
 
Nannalle isot onnittelurutistukset; ihana uutinen! :flower: =) Katjuskan oireita minäkin täällä jännään, jospa se nyt ois aika teilläkin, Katjuska ja Napsu! Mulla ainakin yks oire oli se että tissit kipeyty ja kun ne kipeyty niin nekipeyty silleen selkeesti, kun yleensä ei sellasta oiretta pahemmin ees huomannu.Peukut ylhäällä pilviin asti!! :D
Mulla olo suht normaali; maha nyt kasvaa luonnollisesti ja eilen tehty Hesan reissu tuntuu pikkasen jaloissa. Mutta lomalla kun jo ollaan niin eipä tuo niin haittaa. Nyt saa sitten vaan vaikka maata sohvalla jalat kohti kattoa. Mitenkäs Nanna sulla vointi? Mulla tunne jo siitä että loppusuoralla ollaan. =)

Hellepäivää ootellen Annie ja tytteli rv 34 B)
 
Pikaseen töistä kirjottelen!

En mä tiiä enää tästä olosta. Tissit on vaihtelevasti kipeet eli välillä tosi paljon ja välillä ei ollenkaan. Se ällöttävä tuhruvuoto on lisääntynyt joten en sitten tiiä! Vatsaa nipistelee niinku aina ennenkin. Katotaan...toivotaan että olis oikeita oireita kuitenkin!



Nannalle Isot Onnittelut Naimisiin menon johdosta!!
 
Kiitos onnitteluista!

Olo on ihan ok, suppareita tulee tasasen epätasaseen tahtiin ja paikkoja särkee. Mutta edelleenki kaikki on kyllä sen arvosta =) .Ylimäärästä painoa ei onneksi ole tullut. Loppusuora häämöttää tosiaan, viimeset 10 viikkoa laskettuun pyörähtivät tänään käyntiin.

Katjuskalle kovasti peukkuja pidän täällä. Tulehan ilmottelemaan tilanteesta!

Nanna + poju 30+0
 

Yhteistyössä