Helmikuusta -07 jännäilleet vol.3 :)

Moikka tytöt!

Toivotaan nyt että molemmat plussaisivat, ettei jomman kumman tarttis yksin jäädä höpöttelemään!!!!!!! Mä niin toivon ettei helmikuusta 2007 palstaa tarttis enää pitää!!!!

Me ollaan tässä oltu lomalla kavästiin Kreetalla ja nyt ollaan mökillä. Ei hirveesti voi raskaita hommia tehdä kun alaselkä alkaa jomottaa....täytyy heti kun kotiutuu alkaa kuntoilee, muuten loppuraskaus on yhtä tuskaa...

Raskaus on edennyt hyvin, alaselkää lukuunottamatta! Ei kauheasti ole oireita enää, muuta kuin vatsa on kasvanut. Olen hulluna tilannut huutonetistä kaikkee vauvalle......nyt pitää rauhoittua että vaavi saisi jotain uuttakin!

Mutta nyt mä lähden saunan tyhkaluukkuja putsaa, ei malta olla koneen äärellä kun vihdoin aurinkokin paistaa!!

Tsemppiä tytöt!!!!!!!!!!

Tuizu ja OlgaOlavi 15+1
 
Kiitos tsempeistä!!!! Pitää nyt tosiaan päästä viimestään ens kierrosta sinne naapuriin... jännittää kyllä se inssi...

Nyt odottelen tätiä tiistaille tai keskiviikolle. Tisut on jälleen kerran ihan super kipeet ja turvoksissa, mut niinhän mulla on aina, joten enpä usko että nyttenkään olisi plussaa tiedossa.
Mut Katjuskan tilanne kyllä jännittää!!!!

Mitäs muuten Kryssille kuuluupi? Käyhän kertomassa kuulumisia =) !!!

Vähänkö aika menee nopeesti ku Tuizulla on jo rv 16 menossa ja Nannalla 31...
 
Hello!

Taas töistä kirjottelen kuulumisia kun tuntuu että nykysin ei oikeen iltasin koneelle ehi.
Mun olotila on edelleen sama ku ennenkin. tissit edelleen kipeet, tuhrua tulee ja nyt on alaselkäkin kipee. Mutta jotenkin on sellanen tunne et täti kyllä tulee...vaikka kuinka sen pois toivois pysyvän.

aika kuluu kyllä ihan mielettömän nopeesti ku vastahan Tuizukin plussasi ja nyt jo rv 16...hui!
Hieno juttu että kaikilla menee hyvin eikä ole mitään ongelmia!

Mä oottelen tosiaan menkkoja viikonloppuna alkaviksi...joten katotaaan!
Meille tulee vieraita joten en tiiä ehinkö pahemmin koneelle mutta tuun sit ku ehin niin kertomaan miten tän tytsän kävi B)

 
tuntuu samalta kun susta Katjuska, ettei oikein iltasin ehdi koneelle... päivällä pikaisesti töistä vaan :) .

me mennään huomenna Särkänniemeen ja su on rippijuhlat, joten en varmaan myöskään paljon ehdi viikonloppuna koneelle.
Mut tuuhan sie kertoon miten käy. Mä tosissaan pidän peukkuja ettei tätiä näy!!!!!!! Mä jännitän sit alkuviikosta..
 
Tuntuu nyt siltä että täti tulee kyllä viikonlopun aikana. Kaikki oireet on hävinny ku tuhka tuuleen joten....

Mutta katotaan nyt loppuun asti!

Hauskaa viikonloppua sulle särkänniemeen ja kaikille muille kans!
Nautitaan auringosta =)
 
pakko vielä pikaisesti...
Onko sulla sit ennen hävinny kaikki oireet..? Eiks sekin vois olla hyvä merkki kuitenkin...?
JOspa kohta alkaakin pukkaan vauva-oireita PMS-oireiden sijaan!!!!

peukut on kuitenkin erittäin pysyssä Katjuskalle vielä!!!!
 
moikka!!!

kuinkas meni Katjuskan viikonloppu? Tulin kattoon onko sulta uutisia....

Mulla on vähän massua alkanut jomotteleen, joten eiköhän se täti huomen aamulla viim. tule. Sillon sitä oikeestaan vasta odottelen, ihme on jos tänään alkaa.
Sit ei muuta kun soitto naikkarille ja sopimaan niistä pistoksista, ultrista ja toimenpiteestä.. jaiks.
 
mulla on selvästikin huomenna kp1.
toivottavasti Katjuskalla on ollut parempi onni.

Ottaa päästä. Mutta ei kai tälle mitään voi. Huomenna soitan sit sinne naikkarille ja saan tarkemmat ohjeet. Ahdistaa ajatus niistä piikeistä ja toimenpiteestä. Miten korkeelle se nostaa taas toiveet??? Mitä sitten kun sieltä tulee pettymys..??? Miten sen jaksaa?

Päivä kerrallaan ja kun nää itkut on itketty niin paistaa se aurinko varmaan taas risukasaan. Ei voi kun lohduttautua sillä. Ja onhan se niin että kyllä me tää pino saadaan vielä loppujen lopuks tonne naapuriin kokonaisuudessaan... meillä Katjuskan kanssa vaan ottaa vähän kauemmin tää homma.. mut eikös sitä sanota että hitaasti hyvä tulee. Ehkä me saadaan sit Katjuskan kanssa kerralla kaksoset =).
Ties vaikka Katjuska piristäisi huomenna kertomalla iloisia uutisia... niitä odotellessa!!!!!!!!!!!!
 
Napsu: :hug: ... Toivon tietenki vielä ettei sinun tarvis soittaa tänään sinne naikkarille, mutta jos tarvii niin saat onneksi nyt taas nuo asiat pyörimään... Voithan kysellä sitte mitä jatkossa, jos ei onnistu, jos se vaikka helpottais stressia tältä kerralta (juu ei varmaan auta, mutta ainahan sitä saa yrittää..). Kyllä ihan varmasti teille molemmille katjuskan kanssa se nyytti vielä suodaan, uskon täydestä sydämestä siihen. Jostain syystä se tosiaan on vain kestäny pidempään.

Mites Katjuskan vointi? Onko uutisia?

Minä sain alkaa laskemaan kaikki mitä suuhun laitan. Raskaus diabetes diagnoosina tällä kertaa. Hassua kun kuvittelin että siihen liittyis jotenki painon nousu yms, mutta ei näköjään aina. No kunhan ei tarvis alkaa insuliinia pistämään niin ok. Vähän hermostuttaa kun jotku laitetaan jo kolmesta kohonneesta arvosta äippäpolille, mutta itse joudun seuraamaan yht. 4 viikkoa näitä kotona ja katotaan sitte. En tiedä onko täällä yleinen käytäntö vai johtuuko siitä että neuvolasta vakituiset on kesälomilla.
Nanna +poju 30+6
 
ai sellasen vaivan oot Nanna saanut =(. Joudutko sä monta kertaa päivässä mittaileen niitä sokereita? On kyllä aika jännä jos kontrolli on vasta 4 viikon päästä... Mitä kaikkee sun pitää nyt olla syömättä, karkkia, vaaleeta leipää....?

Ja mulla on nyt sit kp1 menossa ja soitan puhelinajalla Naikkarille, sain jo apteekkiin varattua niitä lääkkeitä ettei käy kuten viimeks et saan ajella ympäri ämpäri niitä metsästäessä.

Jospa tämä eka inssi jo tuottais tuloksen. Ainakin näyttäisi siltä että se pystytään tekeen viikolla 31... hui.. jännittää.. La pitäis sit eka piikki pistää jo.

 
5 kertaa päivässä pitää pistellä. Ja oikeastaan kaikki sokerit pois, rasva vähentää minimiin ja runsaasti hiilareita sisältävät ruuat minimiin myös (eli jauhot, perunat, riisit yms.) Tai tämmöset ohjeet sain tuolta. Sanottiinpa sieltä myös että täällä ei tehdä sokerirasituskokeita kun ihmettelin ääneen että eikö se normaalisti tehdä ensin. Ystävälle se kyllä oltiin tehty, mutta siitä on muutama vuosi aikaa. Pitää nyt odotella että tulee oma neuvolatäti ja lomalta ja kysellä siltä sitte lisää.

Eikös nyt oo vko 31? Toivottavasti nyt menee kaikki hyvin niiden pistosten kanssa! Tehtiinkö sulle muuten sillon se allergiatesti?
 
Joo, siis viikolla 33 =). Miehellä on sillon pe synttärit, mikäs sen parempi lahja kun hedelmöittynyt vauva sille päivämäärälle.. heh.

Aika tiuhaan sää saat pistellä sit. Ja varmaan ei paino kyllä nousekkaan jos vaan sitä diettiä noudattaa.. Saako kysyä onko sulla paljon noussut paino tähän mennessä? Kaveri menee n. viikon sua jäljessä ja sillä on noussut varmaan jo 15kg.. Ei yhtään osaa nauttia masusta tai olemuksesta ku on turvonnut ja kokee ittensä vaan "valaaks".

tehtiin mulle ne allergiatestit sillon ja vaan synarellalle tai jolleen sen nimiselle nenäsuihkeelle oon allerginen. Sitä ei inseminaatiossa ees käytetä, joten huolta ei pitäis olla. Ja jos alkaa tulla ihottumaa ni sit katsotaan taas mitä tehdään. Jos se vaan on sitten sitä herpes-viruksen aiheuttamaa ni sehän ei haittaa. Mut jos onkin jotain muuta... epäilen että on jotain muuta jos se taas tulee. Noita hormonihoitohommeleita on hankala kuulemma allergiatesteillä testata, joten ihan 100 varmaa ei o etten niille olis allerginen. Mut kohta se nähdään... Voihan se tietty olla että ne piikit yhdistettynä stressiin tai jotain laukasee taas sellasen herpesvirusihottuma-reaktion. Mut en tiiä.. en oo kauheesti sitä murehtinut etukäteen. Jos menis tää kerta nyt paremmin kun viimeks. Sillon oli paljon muutakin stressinaihetta ja nyt on ne asiat selvitetty ja pitäis olla kaiken ihan kunnossa, niin töissä, kotona kun parisuhteessakin =).

Jännittääkö sulla Nanna synnytys?

Katjuska... mitä sulle kuuluu?
 
Viime neuvolaan mennessä paino oli noussu yhteensä alusta lähtien 5,4kg. Eli ei kyllä juuri ollenkaan. Ei mulla kyllä missään tää raskaus näykkään kuin tuossa pallossa edessä...Ihan tyytyväinen siihen kun tuota painoa kuitenki oli siinä ylimääräsen rajamailla niin ei tule niin hirvee työ saada sitä normaaliin tämän jälkeen.
Tuo synnytys alko oikeastaan pelottaa kun tuolta heinäkuisista luin sattuman mikä oli täällä käyny ja johtanu pojan kuolemaan! Aivan järkyttävä asia... Aiemmin en oikeen sitä osannut vielä ajatellakkaan, mutta varmaan pitää yrittää keskustella asiasta miehen kanssa ja sitte neuvolassa myös jospa tuo huoli menis ohi.

Tuo stressin laukeaminen iholle saattaapi muuten olla ihan todellinen juttu. Minun äiti esim reagoi stressin semmosena punaisena kutiavana ihottumana selässä ja raajoissa!
Se synarella tais olla se suihke jolla jarrutetaan oman elimistön hormonitoimintaa esim ivf:ssä, jos oikein muistan lukeneeni täältä. Mutta ilm. niitäki tehdään ilmanki sitä. Toivottavasti tosiaan pääsette nyt sinne inssiin asti ja miehes saa ikimuistoisen synttärilahjan :D !

Katjuskaaaaa????
 
Heips!

kauhee kiirus mulla jälleen mutta pikasesti tulin infoomaan olotilasta eli kp 6 menossa. Perjantaina alko siis menkat...no ens viikolla käydään siel spermatestissä joten kyllä tää tästä!
Napsulle iso :hug: ja tsemppiä!

Palataan myöhemmin
 
katjuskalle ison iso :hug: myöskin.. on tää niin VÄÄRIN!!!!!!!!! Mut urheesti porskutetaan eteenpäin, tassu tassussa. Ja yhdessä, käpälä käpälässä siirrytään tonne naapuriinkin!!

Nyt pakko mennä unten maille, joten palataan astialle taas. Kiitos tsempeistä ja mä pidän peukkuja että teidän testeissä on kaikki ok!!!
Mä jännitän tätä inssi-rumbaa kyl kans, ja sitä miten mieheltä onnistuu tavaran purkitus kun se aika on :LOL: . Mut eiköhän kaikki mee ihan hyvin.

Öitä!!! :wave:
 
Katjuska iso :hug: . Nyt sitten kohti niitä tutkimuksia ja toivottavasti sieltä saatte vain hyviä uutisia!
Jospa se teillä tärrpäis sitte samoin ku meillä, heti kun mies sai tehtyä sen kammoamansa testin niin seuraavasta kierrosta ennen tulosten kuulemista (ja sitä aukiolotutkimuksen uusimista) poju ilmoitti tulostaan :D .
 
Hello!

Kiitos taas lohdutuksen sanoista ja haleista. Kyllä joo tutkimuksiin ollaan menos ens viikon alussa tai se miehen spermatesti ja siitä sitten eteenpäin. täytyy maanantaina varata jo gyne valmiiks.
Mitenköhän kauan ne tulosten saaminen kestää? ja pitääkö sinne felicitakseen varata aika vai voiko mennä vaan suoraan? lähete meillä on gyneltä.

Vähän ottanu viime päivät koville tässä kun mun isä joutu sairaalaan lievän sydänkohtauksen takia. Sitä ennen sisko ilmotti olevansa raskaana ( hieno uutinen sinänsä ) mutta ne ovat yrittäneet miehensä kans vasta muutaman kuukauden ja noin nopeesti tärppäs. Kyllä vähän tuli taas epäoikeudenmukainen olo ku ite vaan joutunu jo puoltoista vuotta pettymään...prkl!
no tästä noustaan ja Napsun kanssa napataan nyt ne plussat ens kierrosta.

Tänääkö olet alkanu pistelemään Napsu? Toivotaan että sulle ei tuu allergisia oireita ja että kaikki menis muutenkin hyvin.

Nannalla piikitykset käynnissä? Onneks olet jo noin pitkällä niin ei tartte kauheen kauaa jatkaa tuota rumbaa. Koitappas kestää!

Nyt mehujen keittämistä jatkamaan =)
 
Lauantai 2.8.2008


napsuneiti..........kp5/30-32................yk23......1.toiveissa
Katjuska-81......kp9/26-29....................yk21......1.toiveissa

Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
Tuizu
Kryss


Meniköhän meitin kp:t oikein? korjaillaan jos on väärin!
Pitää yrittää pitää välillä tämäkin ajantasalla
 
moro,

meillä oli kiireinen viikkis, en kerennyt koneelle =). Nyt töistä pikaisesti siis...
Piikitykset on käynnissä, kaks piikkiä on pistetty ja ei tunnu vielä erikoiselta. Eikä o tullut näppyjä. ONNEKS!!!!!!!! Torstaina on kontrolliultra ja sit ens viikolla toimenpide.. mies saa tulla kyllä pitään mua kädestä kiinni!

Kannattaa varmaan soittaa sinne labraan ensin, että tietävät odottaa sitä teidän näytettä kun niissä on niin tarkat ne ajat minkä sisällä ne pitää sinne saada vietyä. Meillä on kans sama sit ens viikolla edessä, tod näk miehen pitää toimittaa "vauvasiemenet" heti aamusta ja sit parin tunnin päästä on toimenpide. Ja kaupunkiin päinhän tunnetusti on aina aamuisin ruuhkaa, ilman ruuhkaa meiltä ajaa tunnin, saa nähdä ehditäänkö 1.5 tunnissa sit... toivottavasti. Ei se "vauvojen" antaminen kuitenkaan ole niin mukavaa siellä sairaalassa, vaikka kuinka kertoivat siellä olevan miestenlehtiä. Joten mies toimittaa asian kotona ja sit kiireenvilkkaa ajetaan sinne naistenklinikalle.

mut kyl se on niin että TÄÄ ON MEIDÄN KIERTO!!!!!!!!! Saadaan tää pino kokonaisuudessaan naapuriin!!!!!!!!

Toivottavasti Katjuska sun isä toipuu hyvin. tollaset on aina tosi pysäyttäviä juttuja.. sitä tajuaa vähän liiankin tehokkaasti aina mikä tässä elämässä on tärkeetä ja sen että koskaan ei tiedä mitä tapahtuu. Onko sun isä kotona vai sairaalassa?

Aattele, teillä on sit kohta sun siskon kanssa yhtaikaa vauvamasut =))).
 
Soitin tänää sinne felicitakseen ja huomenna mennään. Oli ihan hyvä että soitin koska kai sinne oliskin pitäny ilmottaa tulostaan. Meijän on varmaan tehtävä se siellä ku ei oo oikeen muutakaan vaihtoehtoo.
TÄÄ ON JOO MEIJÄN KIERTO TOIVOTTAVASTI. Alkaa muuten pää hajoomaan tän kans.

Mun isä oli eilen vielä sairaalassa mut tosi hyvässä kunnossa ja tod.näk. tänää pääsee kotiin joten kaikki hyvin!

Teil onkin sit jännät paikat taas kysymyksessä. Kyllä luulis että jo toisessa inssissä tulis tuloksia ku teillä kaikki kuitenkin kunnossa. Tää pino pitäis kyllä saada jo kuolemaan...ihan liian kauan ollaan täällä jo roikuttu!

 
Onpas täällä uutisia, hyviä ja hieman huonojakin... Hienoa Katjuska että saatte asioita etenemään tuon Felicitaksen kautta! Ja kovasti paranemista isällesi, toivotaan hälle pikaista paranemista.Hienoa että pääsee jo kotiin! :hug: Napsulle tsemppiä pistosten ja toimenpiteiden kanssa, Kun asiat lähtee liikkeelle, ne rullaa eteenpäin kuin höyryjuna ja voi olla että Katjuskan kanssa ootte tuolla naapurissa jo pikemmin kun arvaattekaan! =) Pidän niin peukkuja että ehtisitte tuonne odotuspuolelle vielä tämän kuun aikana. Ainakin kuulostaa lupaavalta ja mulla tunne että nyt jotain varmaan tapahtumassa! ;)

Itse palailin juuri neuvolasta ja siellä kaikki ok. Verenpaine hiukka heittelee, mutta mulla kyseessä kuulemma "valkotakkijännitys". Ensi viikolla on sitten lääkäri, jossa tehdään synnytystapa-arvio. Sitten alkaa olemaankin jo H-hetket käsillä, muutama viikko enää...hui miten jännää!!!

Annie ja tyttönen rv 34+6
 
Heipparallaan!

Hesan reissu on nyt sitten heitetty ja tulokset tulee parin viikon päästä. Niitä sitten jännäillään! Oon jotenkin niin huojentunu ku viimein se on tehty ja pääsee taas eteenpäin.
Mun isä pääs kotiin eilen ja on ihan kunnossa.

Annie vähänkö aika on menny nopeesti ku sulla jo alkaa viime hetket olla käsillä. Wau!

Toivotaan että Annie on oikeessa ja päästään täältä jo toiselle puolelle.

Palataan. pitää alkaa valmistautumaan kesäteatteriin!
 
moikkista,

piikkejä pistelty ja ihottumalta vältytty =). Huomenna on kontrolliultra ja saan tietää mikä pv on sitten toimenpide. jaiks. Jännittää... mut en tiiä miks kuitenkaan en sen suuremmin luota että tää vois onnistua.

Katjuskalle pitkää pinnaa tulosten odotteluun. Mut se on totta että sekin helpottaa jo kun on saatu homma alulle. Mä stressasin sillon sitä näytteenantoa miehen puolesta. Heh. Mut hyvinhän tuo meni ja varmaan menee ens viikollakin. Ja hienoa kuulla että sun isä on päässyt kotiin!!!!
 
Huomenia, tulin kurkkimaan mitä tytöille tänne pinoon kuuluupi? Onko uutta auringon alla?
Täällä ei ihmeempiä, odotellaan mitä tuo masuasukki päättääpi seuraavaksi tehhä;ensimmäiset tuntuvat supistukset tunsin tuossa parin yön aikana... Nannakin kertoili tuolla toisessa pinossa että on sairaalaan lepäilemään joutunut..Tsemppiä Nannalle sinne. :hug:

Annie ja tytteli rv 35+3
 

Yhteistyössä