Helmikuusta -07 jännäilleet vol.3 :)

huomenta,

kotikoneella on virus, joten sitä en pal ole käyttänyt. Skannaillut vaan eri viruksentorjuntaohjelmilla. Jospa kohta olis ongelma jo selätetty =).

Mä otin tähän kiertoon käyttöön ne 5 clomia jotka oli vielä jäljellä. Heinäkuun 16 on sit suunnitteluaika naistenklinikalle inseminaatiota varten. Josko se sitten elo tai syyskuussa...
Mut joo.. kyl tää melko hiljaseks on käynyt tää pino ja aina enemmän ottaa luonnon päälle pettyä joka kk.

Mut ei auta naiset. Häntä pystyyn, nokka kohti aurinkoa ja uskoa pitää siihen että KYLLÄ SE VIELÄ MEILLEKKIN NATSAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kivaa päivää!
 
Moro!

On ollu kiireitä viime aikoina ja jääny täällä koneella roikkumiset muutenkin vähemälle ihanien ilmojen ja kaiken muun tekemisen ohella. No jospa tästä on vaikka hyötyä kun ei käy täällä jatkuvasti pohtimassa näitä juttuja =)

Alkaa pian olee sitten ovis hetket taas käsillä...alotin tänää tikuttamaan mut viel tänää ei tullu juuri minkäänlaista viivaa testiin, en kyllä kauheesti niin olettanukkaan!
Napsun kans mennää sit tää kierto aika samoilla päivillä...olis ihana jos plussattais molemmat nyt tässä kierrossa ni ei tarvis jäädä tänne roikkumaan yksin. Mitkäs on Kryssin fiilikset? Menikö hemmotteluviikonloppu hyvin?
Kyllä se naiset tästä taas jatkuu...eteenpäin mennää ja joskus ne plussat sitten saadaan!

 
Maanantai 09.06.2008


napsuneiti..........kp11/30-32................yk21......1.toiveissa
Katjuska-81......kp11/26-29....................yk19......1.toiveissa
Kryss..................kp15/30......................yk16......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp?/36.....................yk?.........2.toiveissa
Papana03...........kp ?............................yk...........3.toiveissa





Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
Tuizu
 
kylä oli todella mukava reissu ja mieli parani ihan kerta heitolla, nyt pystyn jo juttelemaan sen työkaverin kanssa sen raskaudesta ilman kauheita katkeruuden ja kateuden tunteita!!! oon jotenki hellittäny tätä hommaa ja keksiny kaikkee mukavaa puuhaa. en oo tikuttanu, mutta eiköhän ne näinä päiviä oo tai on ollu. ollaan kyllä puputeltu la,su ja äsken ei oletetun oviksen vaan halujen takia!!! ihana tunne!!! :heart: on kyllä iteläki parempi olo ku ei oo koko ajan nii hirveesti miettiny ja stressaillu asiaa.... ainahan sitä vähä, mutta huomattavasti on vähentyny hetki sitten tilanteesta...

nyt on aivan kaamee nälkä ja ukko vaan makaa päikkäreillä... pitänee mennä taas potkimaan ylös ni voidaan ruveta ruuan laittoon..... :p
 
Moi tytöt!!

me oltiin ultrassa perjantaina ja siellä sydän sykki :heart: !!! Laskettu on mun syntymäpäivänä, näillä näkymin :p , mä saan maailman parhaimman synttärilahjan!! Mä olen niin onnellinen etten kyllä oiken tätä vielä tajuakaan!! Ihan kuin olisi unta! Muutenkin len niin vähällä päässyt oireitteni kanssa, täytyy olla vaan tyytyväinen!

Mä niin ntoivon että tulette perässä, tsemppiä :hug: !!

Tuizu ja junior 8+2
 
Ihana kuulla että Tuizulla ja pikkuisella kaikki hyvin ja raskaus sujuu kaikin puolin hyvin.
Ja Kryss mahtava juttu että sullakin jo paremmat fiilikset. Kyllä se pieni irtiotto arkeen ja omiin pieniin ympyröihin tekee terää. Täytyy varmaan viimeistään syksyllä toteuttaa joku kiva hotellireissu isännän kanssa johonkin B)

Nyt täytyy lähtee nukkumaan. Meinaan jumiutuu tänne koneelle kun en oo moneen päivään tätä edes avannu niin sit on niin paljon eri juttuja missä vaan surffailee ja saa aikaa kulutettua ;)
 
moikka,

Kiva kuulla teidän kuulumisia!!!!!!!! Mulla on kans jäänyt vähälle tää surffailu ku oon suunnilleen asunut töissä. Noh, ylitöinä onneks saapi leimata joten ei niin pal tartte pitää sitten palkatonta lomaa tässä kesällä. Saan kuitata niitä päiviä näillä ylitöillä. Hyvä niin.

Meillä on tikutus alkamassa huomenna, tänään unohdin :) .
Nyt on clomit jotka vielä kaapissa oli vedetty nassuun ja asian pohdiskelu on pakollakin jäänyt ku on näitä työkiireitä ollut vaikka muille jakaa. Joten jospa nyt... Clomeista on oireina ollut ihan järkky hiki, yöllä varsinkin.. Mut ei mitään käsittämättömiä raivareita o tullut vedettyä, vielä =).

Kiva että kryssillä oli mukava viikonloppu. Kyllä tekee terää tollanen pienikin maiseman vaihdos.

Ja Tuizulle onnea sykkeestä!!! Varmasti mahtava fiilis. Ihana odotella kaikkee tulevaa, liikkeitä, masun kasvamista jne.

Ja Katjuskan kans tosiaan samoilla mennään.. toiv. tuottais tulosta jo tää kierto. Meille kaikille!

Nyt mä alan lähteen kotia kohden, joten heissuli!!!
 
Tere!

Mitäs tänne? Hiljasta on..no ei kai se mikään ihme ole kun meitä näin vähän täällä enää roikkuu!

Mä oon koittanu tikuttaa ovista mutta ilman tulosta. Ajattelin että se mun antibiootti kuuri täytyy vaikuttaa jotenkin kun ei tuu ees haaleita viivoja testiin. Ikinä ei oo näin huonosti näyttäny! No täytyy toivoo että ovis silti tapahtuu / on tapahtunu mutta kauheen paljon en uskalla tästä kierrosta toiveita elätellä. no sit ens kierrossa taas kaikki keinot kehiin ja sitä rataa! Mitäs napsun tikuttelut?

 
Torstai 12.06.2008


napsuneiti..........kp14/30-32................yk21......1.toiveissa
Katjuska-81......kp14/26-29....................yk19......1.toiveissa
Kryss..................kp18/30......................yk16......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp?/36.....................yk?.........2.toiveissa
Papana03...........kp ?............................yk...........3.toiveissa





Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
Tuizu
 
heissan aurinkoiset B)

nyt on taas semmonen olo, että voikun tärppäis!! ollaan kyllä ahkerasti puputeltu. la,su,ma,ti,ke vähintään kerran, eilinen oli huilipäivä ku tehtiin hommia myöhään iltaan, mutta taas taitaa tulla putki päälle =) on ollu niin mukavaa, ollaan kokeiltu aina kaikkee uutta kivaa ja nautittu, ei oo ollu mitään pakko pullaa! en oo kyllä tikutellu, mutta jos entisiin tikkuihin on luottamista ni eiköhän se näinä aikoina oo ollu!

nyt on muutaman päivän ollu kauheen turvonnu olo, semmonen lyllerrys olo, jos yhtään osaatte kuvitella. ja vatsa ollu löysällä viimeset kolme päivää, ei sekasin, mutta silleen et ihan ku jännittäs :whistle: vaikkakin mistään semmosesta ei oo kyse.... tiiä sitten mistä johtuu, mutta hyvähän se on toiveissa elää!!!

nyt on 13 perjantai...hui... aamu alkokin siihen malliin, piti töiden jälkeen mennä kauppaan, mutta kuinkas ollakkaan lompakko jäi kotiin, enkä viittiny lähtee 30km päästä sitä hakemaan, joten pitänee käydä tuolla lähikaupassa (kallista...)

aivan ihana ilma!! tänään mennään ukon ja koiran kanssa rantasaunaan kylpemään, josko sieltä rannalta löytys joku kiva kiven kulmaus ;) kauheeta tämä eläminen, hirmu "kiima" päällä koko ajan. ihan uutta mulle!! ennen tuntu että kerran viikossa riitäis ihan hyvin (meniki joskus niin ja ukko jo rupes sanomaan että kerran keskiviikkona :whistle: ) mutta nyt on jottii ihan oudot ajat menossa.....hmm... mutta parempi niin!! ja ei tuo ukkokaa oo valitellu!!

oon ollu kunnon googlettaja ja ehtiny kaikkia vinkkejä sieltä sänkypuuhiin (jos nyt ees siellä oollaan oltu) ja on ollu kiva kokeilla yhessä!!yksi päivä sidoin ukon silmät kiinni ja kuletutin ympäri taloo ja jatkon voittekin arvata lisäten siihen kaikkia mausteita!... no se meidän petipuuhista, mutta vinkiks teillekin että ollaan tässä jo pitkän aikaa puurrettu, ni kannattaa kokeilla jotain ihan uutta!!tekee hyvää ja mieli virkistyy kummasti!!ja se kaalimato on kyl huippu paikka, sinne pitää taas mennä shoppaileen ku tili tulee!

mukavaa päivää kaikille ja iloisia hetkiä yhdessä!!
 
töistä kotiin lähdössä, joten pikaisesti vain.. En tosiaan o pal konetta ehtinyt aukailla ku oon ollut lähes 10 h töissä joka pv.. noh, onhan muutakin ajateltavaa ku vauvan teko...

meidän pitäis kyl saada jotain "uutta" petipuuhiin.. niin samalla kaavalla mennään aina ja se tosiana on jo kalenterin mukaan puputtelemista. Harmi. Jotain pitäis kyl koittaa keksiä.

Ovista oon tikutellut, mut ei o vielä... ilm. viikonlopun aikana muista merkeistä päätellen ;) .
Hyödynnetään kyllä, koska mää oon kyllästynyt tähän odottamiseen... nyt on käytössä clomit ja inssin suunnitteluaika varattu heinäkuussa naistenklinikalle. Joten ainakin on mahis varmaan elo-syyskuussa sitten inssillä onnistua..? En vaan haluais sinne saakka mennä, mulle se aukiolotutkimuskin oli jo niin kipee kokemus. Mut jos on pakko ni sit on pakko.

Jees... ihanaa viikkistä kaikille, koitan päästä koneelle viikonlopun aikana. Huomen meil on miehen kans treffit.. mennään Helsinkiin kattoon uus Indiana Jones =).
 
Moikka!

No Napsullahan on pitkiä työpäiviä. Oletko muuten viihtyny siellä? Oon ehkä jo kysyny tätä joskus mutta kun on niin pirun huono muisti :LOL:
Hieno juttu että teillä aika sinne naistenklinikalle mutta toivotaan että nappais ennen sitä!

Juu meillä kans puputellaan nykysin vaan kalenterin mukaan ja samalla kaavalla aina. Olis kyl ihan hyvä piristää petipuuhia jollain. Kuulostaa kyllä tosi kivalta Kryssillä nuo puuhastelut ja hienoo ku oot piristyny.

Jes mutta jospa meillä tää kierto olis kaikille se oikee kierto!!!!

Hyvät lauantai illat kaikille!!!!
 
mitähän tämä nyt taas on.... tänään joku puolen päivän jälkeen on alkanu koskemaan alavatsaan ihan oudolla tavalla. ihan ku oisin treenannu alavatsalihaksia, mutta niin en oo kyllä omasta mielestäni tehny. liikkuessa, noustessa yms. tuntuu just semmosta "lihaskipua" ja ku ihan vaa istuu, ni ne kohat tuntuu...siis tiedostaa mihin sattuu ku liikkuu.. ymmärrettävästi taas selitetty.... ja välillä istuessa tunuu ku menkat alkais, mutta eihän sitä vielä tapahdu... ihan oudot tuntemukset... ja tossa joskus sanoin että vatsa ollut löysänä, ni se vaiva ei oo edelleenkään poistunu.... mitäpä ajattelette tästä?? keksittekö jotain selitystä (ihan mikä vaan, ei tarvii raskautumiseen liittyä) mietiyttää vaan.... siis pitkä aikainen löysä vatsa (ei sekasin, vaan normaalia löysempi, ) ja oudot alavatsa kipuilut!!!

ja tohon mahahommaan, ni ei voi johtua ruuastakaan, koska niissä ei oo ollu mitään muutosta. samaa ukon tekemää kotiruokaa on tullu puputettua...... aattakkee nyt vaivasta....
 
No jopas on sulla hyvältä kuulostavia oireita, Kryss.
En osaa kyllä diaknosoida noita sun oireita ihmeemmin mutta kuulostaa kyllä tosi lupaavasti raskautumiselle...tai ainakin haluan niin uskoa ja toivoa sun puolesta. Ei sulla koskaan aikasemmin oo vastaavia ollu? jospa se on tässä kierrossa napannu sulla =)
olis kyllä ihan mahtava juttu!!! Sulla on siis tänää kp 22/30...hmm. mitenkäs sun ovis oli?
voikos olla kiinnittymiskipuja???

Meillä on käytetty viikonloppu hyvin hyödyksi mutta tähän kiertoon en hirveesti kyllä jaksa uskoo kun en tiiä tapahtuko sitä ovistakaan. mutta ylläri olis kiva jos nyt tästä kierrosta tärppäis =)

Oliks Napsun treffit onnistuneet?

 
Maanantai 16.06.2008


napsuneiti..........kp18/30-32................yk21......1.toiveissa
Katjuska-81......kp18/26-29....................yk19......1.toiveissa
Kryss..................kp22/30......................yk16......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp?/36.....................yk?.........2.toiveissa
Papana03...........kp ?............................yk...........3.toiveissa





Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
Tuizu
 
juu nyt on kp 23 menossa. en nyt tikuttanu ovista mutta ku kattoo noita edellisiä kuukausia ni ovis on ollu kp15-16.... ei oo ollu ennen mitään tämmöstä. tänään ei oo ollu alavatsa niin kipee, mutta tuntuu kuitenki kummalle, ja kauheen turvonnu olo (voi johtua kyllä tästä äärettömästä helteestäki.... mutta juhannuksen jälkeen sitten nähää mistä johtuu... en nyt viiti itelleni mitää toiveita luoda, jotain oon kuitenki oppinu, mutta jotian kummaa tämä nyt kuitenkin on.... :/
 
Hyvältä kuulostavia oireita Kryssillä =) !

Saiko Napsu oviksen bongattua? Jätitkö Katjuska sen tikuttelun pois tästä kierrosta? Etkös sie alkanu siihen kuitenki alussa?

Hiukan hiljaseksi on tosissaan menny tämä pino, mutta tehkääspäs se vielä vähän hiljasemmaks plussien merkeissä =) ...

(.) Olen taas vaihteeksi ollut sairaslomalla, ja tänään katsotaan jatkuuko vielä. Oon aivan hirmu kipeenä ollu ja supistelut tosi herkässä. Onneks kuitenkaan pojulla ei mitään hätää ole ja harjottelee rumbaa ihan entiseen malliin tuolla. Vähän masentaa ku tuntuu että on liian heikko ja hävettää kun joutuu olla pois töistä, mutta pakko se on laittaa ittensä nyt etusijalle tässä asiassa...

Nanna + poju 25+0
 
Nanna: ehdottomasti pysyt kotona jos vaan kipee olo on. Vaikka tiiän kyllä että jos oot yhtä tunnollinen ku minä ni tuntee huonoo omaatuntoo jos on pois. Mutta nyt vaan lepäät kotona jotta kaikki menee loppuun asti hyvin.

Joo toivotaan että Kryss nyt plussaisi tästä kierrosta kun oireetkin on niin hyvät!

Mä alotin joo tikuttamaan ovista tässä kierrossa mut lopetin sen ku mulla vielä se antibioottikuuri päällä joten en saanu minkäänlaisii viivoja niihin ovistesteihin. Veikkaan että niillä antibiooteilla oli vaikutusta siihen. No harjoteltu silti ollaan mutta en uskalla kauheesti tähän kiertoon silti uskoa jos vaikka ne lääkkeet esti jopa oviksen ni sittenhän sieltä menkat tulee. Onpahan ainakin ihana ylläri jos nyt nappaa =)

Me lähetään huomenna juhannuksen viettoon miehen sukulaisten luo, joten mä kirjottelen ehkä seuraavan kerran vasta sunnuntaina tai sit maanantaina!!
Joten Toivotan oikein hyvää ja toivottavasti lämmintä Juhannusta kaikille ihanille kuumeilija kamuille

Nyt otetaan ne plussat sitten!!!
 
Moikkamoi...
Se on jussi ohi ja paluu arkeen edessä, mulla tosin lomailun merkeissä :D . Mies raukka joutuu töihin vielä viikoksi ja sit meillä on yksi ja ainokainen yhteinen lomaviikko.

Sain tosiaan oviksen bongattua, viikko sitten. Eli nyt on taas piinapäivä menossa. Kääks. Oon tahallani ollut täällä vähän vähemmän, josko sitä tutkiskin itteensä sit vähän vähemmän..

Nanna, nyt kyllä lepäilet hyvällä omallatunnolla ja mietit omaa ja vauvan parasta. Et sä ole mitenkään liian heikko, pois tollaset ajatukset. Nautit kesästä ja otat rennosti, jospa ne kivut ja supparit pysyis pois kun ei tartte tosiaan töihin mennä. Miltä muuten ne supistukset oikeesti tuntuu? Masu menee kovaksi ja...? Onko se sellaista likimainkaan kun menkkakivut..?

mitäpäs Kryssille kuuluu? Sulla on päivät jo pitkällä... Ei kai vaan täti ole vielä tullut?????

Katjuska, toivottavasti oli rentouttava jussireissu... tuntuko mitään ovisoireitakaan, vaikka tikkuun et viivaa saanutkaan?

Nyt tää typy lähtee saunaan ja sit katteleen leffaa joka vuokrattiin. Ihanaa ku ei tartte mennä töihin, tulikin ylitöitä tehtyä vissiin 8 päivän aikana n.18h... oli to vähän takki jo tyhjänä ku seiskan jälkeen pääsin kotiin lähtemään.
 
Huomenta!

Kryssillä tosiaan alkaa olla päivät täynnä! Miltäs näyttää?

Onpas vain ollu melkonen työrupeama Napsulla, mutta hyvää lomaa nyt, nautiskelehan vapaasta!

(.) Eli minullehan lääkäri kirjotti sitte suoraan sairasloman äitiysloman alkuun asti, tuonne elokuunlopulle. Paikat oli löystyny tuolla alhaalla turhan paljon, eikä siihen kuulemma mikään auta. Kivut johtuvat siitä. Nuo supistukset on minulla niin että vatsa menee ihan kovaksi vähäksi aikaa, monesti ne on tommosia kivuttomia "harjotussupistuksia", mutta myös niitä jossa tulee menkkakipumainen tunne ja vihlontaa on ollu. Ikäviä ne on kyllä, mutta eivät taida olla mitään verrattuna siihen mitä ovat sitte ku tosi on kyseessä :D . Viikko vielä olis että päästään 4D ultraan! Millään ei malttais odottaa että näkee minkänäkönen tyyppi sieltä on tulossa.

Eevarouva on muuten saanut vauvan!

Nanna + poju 25+5
 
voi teitä vauvamasusia.... kateeks kyllä käy!!

minä en taas tiiä mitä ajatella...joten ehkä parempi olla ajattelematta!! rinnat on sika kipeet ja alavatsassa tuntu ihan sille että menkat alkaa. tämän päivän nimiin on tullu muutama tippa ruskeeta "vuotoa" jos sitä nyt ees siks vois sanoo. ei ollenkaan punasta...vielä!! mutta katellaanhan aamuun, ni eiköhän se sieltä lurahda tulla!! taitaa siis mennä siihen, että pitää se resepti käydä lunastamassa ja menää siihen avausrääkkiin...... :'(
 
Moro!!!

Jussit tuli joo vietettyä ja nyt sitten seuraavaks odottelen sit lomaa heinäkuun lopulla.

Voi itku Kryss jos se täti huomenna tulee...jospa tajuais pysyy poissa, toivon ainakin niin ja puhaltelen täältä paljon plussatuulia sinne!

Mä luulen että omalta kohalta käy tosiaan niin että tätsy tulee kylään koska taas kerran mulla alkanu pieni ruskee vuoto nyt viikkoo ennen oikeita menkkoja. Eikä ole tuntemuksiakaan että tärppi olis käyny. Mikähän mua oikeesti vaivaa ku nykysin aika usein tiputtelee viikko ennen menkkoja?

Hyvä että Nanna sait saikkua viralliseen äippälomaa asti..nyt sitten vaan nautit raskaudesta täysin rinnoin siellä kotona ja lepäilet niin paljon ku voit =)
Voi miten ihana varmaan mennä sinne 4d ultraan. Siellä sitten näkee minkälainen taapero siellä möyrii :heart:

napsulle oikein hyvää lomaa!! Nyt sitten saat levätä ylityöväsytkin pois. Mikä fiilis sulla on tässä kierrossa? meillähän on tänää kp 25 menossa. mulla olis siis menkat odotettavissa viimeistään viikonloppuna!

 
Tiistai 23.06.2008


napsuneiti..........kp25/30-32................yk21......1.toiveissa
Katjuska-81......kp25/26-29....................yk19......1.toiveissa
Kryss..................kp29/30......................yk16......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp?/36.....................yk?.........2.toiveissa
Papana03...........kp ?............................yk...........3.toiveissa





Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
Tuizu
 
morjentes... kävin eilen kaupungissa vähän humputtelemassa ja jäin siskolle yöks. Tänään onkin sit ollut vuorossa siivousta ja leipomusta. Koitin tehdä sellasen pumpulikakun, mut eipä irronnut vuoasta. Eli tarjota ei ainakaan kelleen kehtaa. pöh.

Katjuska kyseli fiiliksistä... jaa-a... samoilla mennään ku aina. Tissit on hirmu kipeet, kuten aina. Massussa tuntuu jotain, kuten aina, lämpöjä en o mittaillut lainkaan.. jee.. pisteet mulle =). Mä odotan tätiä maanantaille, jos mennään saman kaavan mukaan ku aina eli 16pv ovisplussasta. En meinaa testata varmaankaan ennen, en vaan jaksa nähdä sitä yhtä viivaa once and again siinä tikussa.

mut sinänsä mieli ihan ok... heinäkuussa on suunnitteluaika siihen inseminaatioon Naistenklinikalla, josko se sitten elokuussa.. tiedä häntä. Ajattelin kyl tentata lekurilta että onko siitä meille oikeesti oletettavasti mitään hyötyä ku on ollut ovis ja ajotukset kohdallaan, mun mielestä ainakin, jo vaikka kuinka monta kiertoa.

Nyt kyllä jännätään Kryssin puolesta.. onko uutta länsirintamalla? Mitkä fiilikset???

Katjuska, meinaatko jossain vaiheessa lekurille jutella noista tuhruista ennen menkkoja? Eihän se nyt ihan normilta kuulosta.. jospa vika olis ihan yksinkertainen ja helposti korjattavissa?
 
jeps, samassa mennään missä eilenki, sellasta ruskeeta tuhruvuotoa tulee hieman, siis todella vähän. pikkuhousun suojassa on ihan muutamia tippoja ja pyyhittäessä tulee hieman mutta se on ihan suoraan ruskeeta... viime menkat alko kp 27 ja nyt on jo kp 30... mittasin äsken lämmön ja oli 36,9 eli hieman koholla.... rinnat on älyttömän kipeet kuten aina ennen menkkoja. kauhee väsy (itteni mielestä oon aina, mutta ukko sano että oon ollu viimeset pari viikko normaalia väsyneempi....)

tänään lähin töistä ni piti farkkujen nappi avata ku ahisti. kaameen turvonnu olo... ja sitten vielä se, että muistattehan ku selittelin siitä että vatsa on löysällä... noh se ei oo vieläkää normalisoitunu...... outoa?

kyllä päässä kaikkee pyörii mutta en vaan uskalla vielä toivoo... ajattelin aamulla testata JOS USKALLAN ja on enää tähteellstä. on niin varma olo että sieltä ne tulee....... mutta katotaan testaanko huomenna vai odotanko vielä.. mulla on niitä kotitestien testejä ja niissähän on se 10 rajana, elikkäs herkkiä..

kassellaan. toivotaan parasta!! pitäkää peukkuja!!!
 

Yhteistyössä