Helmikuusta -07 jännäilleet vol.3 :)

Heipsan!!!

Kylläpäs on nyt jännää sulla Kryss. Ajatella jos nyt onkin sun vuoro =) On sulla ainakin hyvältä kuulostavat oireet. Ihan älyttömästi pidän sulle peukkuja pystyssä!!!

Joo kyllä mä varmaan kans tilailen kohta gynelle ajan vai riittäiskö ihan terkkakeskus lääkärille meneminen? Gyne on vaan niin pirun kallis mutta on se kyllä hyväkin.
Ei toi menkkojen välivuodot oikee hyvälle kuulosta. Ja pakkohan asiassa olis eteenpäin mentävä. Isäntäkin lupas lomalla viimein mennä sinne spermatestiin..jihuu. Meillä nää hommat vähän pidemmässä viivassa ja arvaa että ärsyttää. Mä olisin kyllä jo edenny nopeemmin mutta isäntä on pikkasen siirtäny sitä testiin menemistä / tekemistä! Joten turha tässä on kauheesti valitella teille!!!

Toivotaan että Napsu teillä tärppäis viimein siellä inssissä heinäkuussa. Luulis nyt että toinen kerta jo tuottaa tulosta!!!

Mutta palaillaan

 
Kryssillä kyl tosiaan kuulostaa hyvältä.. tuu heti aamulla sit kertoon miten kävi, ellet jo illalla testaa =))).

Katjuska, kyllähän ne terkkarinkin lääkärit on lääkäreitä, mut mä on käyny viimeset 10v jo ihan gynellä. Ne on kuitenkin sen alan ammattilaisia... mä menisin sinne vaikka vähän maksaakin, mut toi on ihan maku asia.
Meillä oli miehellä kans pieni kynnys mennä niihin testeihin, mut hyvin se sit onnas. Näyte kotona purkkiin ja mä kiikutin sen labraan =).

Jännittää kyllä jos sitä toista inssiä kokeillaan elokuussa. Viimeks kun tuli ne KAMALAT ihottumat, jos nytkin tulee niin se on sitten siinä.. En tiiä. pitää nyt elää kaikki ulokkeet pystyssä ja toivoa että ne ei ens ma alakkaan...
 
Jeps, mä olen kans viimesen 5 v aikana käyny oikeella yksityisellä gynellä ja ne on kyllä hintansa arvosii, mutta ajattelin et jos tää mun tiputteluvaiva onkin ihan joku helppo juttu jonka olis normi lääkärikin ymmärtäny. Tosin kauheesti ei kiinnostais mennä terkkakeskukseen ku meilläpäin siellä taitaa olla pelkkiä ulkomaalasia lekureita, joten no thanks!

Mä taidan viel oottaa ne isännän simppatulokset ja meen sitte niin saan samalla siltä lausunnon tuloksesta.
Nii siitä simppatestistä vielä. Mä olisin jo hakenu sen purkin ja vienykkin sen jos oltais lähempänä. Isäntä on valmiiks viikot siel hesan suunnalla joten saa hoitaa sen siellä sitten ihan issekseen =)

Toivotaan että sulla ei ala ne menkat maanantaina, Napsu. Mä olen jo toivon menettäny tästä kierrosta. päivä päivältä vaan tuhruttaa enemmän joten mun kp 1 on lähempänä kun ehkä uskoiskaan. Voi hitsi!

Joo Kryss saa kyllä tulla heti infoomaan meitä että miten käy!!! Peukut tanassa odotellaan uutisia :LOL:
 
No voi sonta... toivottavasti se simppatulos on kuitenkin hyvä!! Ja kyllä me kesän aikana onnistutaan...
mä vein sen simppatestin ku ei miehestä oo toimittamaan asiaansa jossain klinikan "huoneessa".. hoiti homman aamulla kotona ja mä kiireellä kiikutin, niissähän on tarkat aikarajat minkä sisällä pitää viedä. Viettekö Felicitakseen sen? Tai siis bulevardin laboratorio vai mikä se nyt onkaan...?

Toivotaan joo ettei ala.. Lämmöt nyt sit sorruin mittaan, 36.7 eli ihan täysin normi. Mut en mä noihin lämpöihin taida luottaa. Tissit on hurjan kipeet, mut niinhän ne on aina. Mies just kyseli että "ootko raskaana".. heh. Kyllä silläkin on pinna lyhyenä jo tän odottelun kanssa. Mut ei voi muuta ku jaksaa vaan. Huomaan että ku oon lomalla ehdin taas tutkia itteeni ihan eri tavalla ja hengailla täällä... noh.. eipä tää loma kestä enää ku ens viikon ja sit on taas super kiire töissä. Jospa sais sit mennäkkin loman jälkeen töihin ihanan pienen salaisuuden kanssa... en vaan jaksa uskoa että vieläkään olis voinut tärpätä, en vaan jaksa. Noh, elokuussa sit jos sillon tehdään se inssi.

Ja Kryssille on peukut ja varpaat pystyssä.. oliskin aika saada seuraava lussa tähän pinoon.. sit meitä jäiskin tänne enää katjuska ja mää.. ou mai kaad...

nyt saunan =).
 
Juu felicitakseen pitäis se näyte sitten toimittaa mutta kun en tiiä ees missäpäin hesaa se on niin en osaa sanoo että onks se se bulevardin labra, mutta johonkin sinne.
Muistatko kuinka pitkä se toimitusaika saa max olla?

Nii ajattele jos Kryss nyt sitten plussaa ni me jäädään ihan kahelleen. Voi hemmetti pakkohan meijänkin on täältä pois päästä joskus!!! Ajatella miten monta meitä oli täällä alussa ja nyt vaan me kolme ja ehkä kohta me kaks =) Pääasia että väki vähenee mutta tahtois kyllä olla ite jo siinä joukossa!!!

Jeps...nyt iltateelle. mulla vähän flunssa meinaa iskee päälle...ei kiva!
 
se oli muisaakseni 1.5 h näytteen otosta ku se piti toimittaa... ellen ihan väärin muista. Mulla meni aika tiukille ku täältäkin on tosiaan vähän matkaa.. vai olisko se ollu 2h.. en mee ihan vannomaan mut muistaakseni se 1,5... niiden sivuilla varmaan on jotain ohjeistusta.

Se on ihan Tavastian vieressä se paikka johon se pitää viedä, siinä samassa on tosiaan sekä felicitas että toi bulevardin androloginen (tms.) laboratorio.. kai ne jotenkin samaa lafkaa on kuitenkin.

Ollaan me kolme kyl jo riittävän kauan tätä pinoa pidetty pysyssä.. olis kyl aika jo saada lippu tonne naapuripalstalle =).
 
Teinpä sitten alotuksen siitä mun tiputtelusta ja sainkin jo paljon vastauksia, eli oliskohan mulla keltarauhashormonin puutostila. Täytyy huomenna soitella gynelle aikaa. Huomasin vaan että mun luottogyne ei enää oo täällä seudulla töissä :'(

Kiitti Napsu tiedoista. Meiltä menee matkaan jotain 1,5-2 tuntii joten tiukille vetää sitten. no jospa mennää vaikka yhessä sinne ja jos isäntä koittais suoriutua siellä tai jotain!

Joo lippua naapuriin odotellaan kovasti!
 
kandee viel vaikka soitella ja kysellä siitä toimitusajasta kuitenkin =). Mä tein niin että menin osan matkaa junalla ni pääsin nopeemmin ku mitä olis ollut omalla autolla. Inssiin jos mennään, ni sit kyl saa mies suoriutua joko mun siskon yksiössä joka on naistenklinikan vieressä, tai sit ihan siellä naikkarilla. Sillon en ota mitään riskiä siitä että kotona ja kuskattais...

tuli just kutsu Kotkan seudulle kesäjuhliin lauantaina. En tunne sieltä montaakaan henkeä, mut meititään että josko mentäis, olis kiva lomanalotus miehelle ku heti lähtis ees yhdeks yöks muihin maisemiin. Ja jos vaiks Tallinnassa käväsis sit myöhemmin ens viikolla.
 
Joo pitää sitten tarkistaa se toimitusaika vielä uudestaan.
Katotaan nyt miten meitin käy sitten sen näytteen kans.
Ai kotkaan, vau. Kotka on kyllä kesäkaupunki ja kaunista! Menkää ihmeessä. Mekin lähtää viikonloppuna veneilemään saimaalle!

Mitäs Kryss? Mikä tilanne?

En tiiä mikä juttu mulla on nyt meneillään koska se tuhru mitä tuli useemman päivän ajan on toistaseks loppunu mutta en silti usko raskautumiseen tässä kierrossa tai jos sellanen tapahtuu ni olen täysin yllätettynä!
Voihan se olla että tuhru loppu ja oikeet menkat alkaa sit muutaman päivän päästä!

 
Keskiviikko 25.06.2008


napsuneiti..........kp27/30-32................yk21......1.toiveissa
Katjuska-81......kp27/26-29....................yk19......1.toiveissa
Kryss..................kp31/30......................yk16......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp?/36.....................yk?.........2.toiveissa
Papana03...........kp ?............................yk...........3.toiveissa





Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
Tuizu
 
Torstai 26.06.2008


napsuneiti..........kp28/30-32................yk21......1.toiveissa
Katjuska-81......kp28/26-29....................yk19......1.toiveissa
Kryss..................kp32/30......................yk16......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp?/36.....................yk?.........2.toiveissa
Papana03...........kp ?............................yk...........3.toiveissa





Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
Tuizu
 
morjensta,

Mitäs leidit...? Täällä ei mitään uutta ihmeellistä, mies eilen kysäisi että onko mun tisut kasvaneet =). Heh. Toiveajattelua veikkaisin... En jaksa uskoo että nytkään olis tärpännyt ku ei ennenkään oo... Eikä oo mitään erikoisia oireitakaan, parina iltana on ollut ihan kamala vilu ja oon lämmöt mitannu, ne on ollut alemmat kun yleensä. Ihan kun ei koko ovista olis ollutkaan. Mä nyt aattelin että ne clomit olis sen ainakin aikaseks saaneet, mut lämmöt sanoo ihan muuta.. noh, ei auta ku ootella maanantaille.

Kryss... mikä tilanne?
 
Huomenta!

Napsu: Ei saa illalla mitata lämpöjä :D .

Katjuska: Kummaa on kyllä tuo tuhruilu, mutta jos se on sitä keltarauhasen puutetta niin siihenhän on vissiin helposti hoito lääkkeillä saatavilla? Muistaakseni lukenu joskus asiasta niin. Peukkuja kuitenki pidän täällä että jospa se tuhru nyt jäis sitte kuitenki viimeseks vuoteen =) .

Kryssin tilannetta mieki tulin tänne urkkimaan! Missä sie oot?

Nanna +poju 26+1
 
heips! oli eilen vieraita ni en kerenny koneella käymään. ei oo täti vieläkää tullu, nyt vieläki tulee hieman sitä ruskeeta tippoina mutta ei ollenkaan puhdasta verta. eilen aamulla tein testin ja kontrolliviivan viereen tuli PISTE! mikä lie!! ajattelin eka että onko roska, mutta ei se siitä häipyny. ajattelin että joskus tuossa vko loppuna teen uuden testin ja jos siinä ei näy mitään ja täti ei oo tullu ni sit käyn eka verikokeissa varmistamassa (siskolla näky vasta 3vko menkkojen jäätyä pois omassa testissä) ja jos sieltäkää ei löydy selvää vastausta ni soitan lääkäriajan.

kummastuttaa vaan tuo ruskee tuherrus... mitään uutta siis ei tiedossa. armoton väsymys vaan koko ajan....töissä kiireitä..
 
Kylläpä Kryssillä kuulostaa melkoisen hyvältä toi tilanne.. ou mai kaad.. mä ainakin oon tosiaan peukut ja varpaat pystyssä että se olis nyt sitä itseensä... Miten maltat olla huomenna testaamatta..? Mä en kyl tod. varmaan malttais.

Juu, ei saa iltasin mittailla lämpöjä.. mut kun... aina oon niin tehny ja aina ne on olleet koholla, paitsi nyt. Ja viluttaa melkoisenlailla.. nytkin sormet, varpaat ja nenänpää ihan kylmät =(. Noh... ens viikolla selviää sit että kuin akan käy =).

mitenkäs Katjuska...? Mitkä fiilikset siellä päin?

Ootko Nanna saanut nyt lepäiltyä kotona? Onko lepo auttanut asiaa?
Jos saan pyytää ni pistä sääkin nyt viestiä tonne Yläkertaan, että Taivaan Isi muistais meidät loputkin tästä pinosta ja päästäis kans naapuripalstalle.. mää luulen että mun pyynnöt yksinään ei oikein tehoo.. no joo... kaikki keinot on sallittuja =).
 
Voi viideo sentäs, että nyt jännittää Kryss sun puolesta!! =) Kuulostaa kyllä ihan mahottoman hyvältä, olispa se nyt sitä! :saint:

Ja ei oo paha tilanne Napsullakaa; mulla myös mies silloin ensteks hetkeä ennen plussaa mainitsi et oisko mun tissit kasvaneet... ;) Voi että, nyt peukut kyynärpäitä myöten ristiin!

Mulla on nyt kuulkaas hyvä fiilis tästä... :whistle:

:heart: Annie ja tytteli rv 29+1
 
No hitsi sentään sun kanssa Kryss...johan kuulostaa lupaavalle ja jännittää sun puolesta ihan mielettömästi!!! Mä en huomenna pääse edes lukemaan näitä juttuja ku lähtään sinne veneilemään viikonlopuks ja kyllä jää vaivaamaan että miten sun käy =)
Toivon sulla kaikilla tavoilla nyt sitä plussaa ja meille napsun kans myös!

Mun tilanne on se että ei oo menkat siis oikeet menkat alkanu mutta mahaa koskee just sillee et varmaan alkaa huomenna :'(
No en ainakaan tipu kovin korkeelta ku oon asennoitunu jo tässä kierrossa et täti tulee mutta pieni toivo on tottakai vielä olemassa.
Jäänköhän mä tänne palstalle nyt sitten ihan yksin...heh!!!

Joo taivaan isälle lähetetään terkkuja kovasti että tajuis jo pikkuhiljaa että mekin halutaan tulla raskaaks :LOL:

Mutta oikein hyvää viikonloppua kaikille ja jännäillään ;)

En osaa nyt oikeen päättää että tilaisinko sen gynen vai en. Kai se auttais tässä eteenpäin.

 
huomenta! nyt on kohta menkat alkamassa tai sitten tulee iloinen yllätys!!! rinnat on aivan järkyttävän kipeet, oli pakko ehtiä kaikista tukevimmat liivit ku tästä kohta lähen, tuntuu ku kaks painavaa irtonaista palloo roikkuis mussa kii!!

jäin sitä viel miettimään, että toi ruskee vuoto (nyt on oikeestaan loppunu), ni se kesti just sen aikaa ja just sillon ku mun oikeet kuukautiset olis olleet!!

ja jos oikein menneitä muistellaan ni tässä 1,5 vko sitten mulla oli kahtena peräkkäisenä päivänä elohiiri oikeessa silmässä. tuntu että koko silmä sykki ja sillon ei meinannu nähä mitään!! mulla ei oo ikinä ollu silmässä elohiirtä! ja muistaakseni joskus luin täältä että seki vois olla yks merkki....

voi että... jos huominen testi näyttää negaa ni putoon kyllä todella korkeelta!!!!!!!!!!!!! :$

enkä välttämättä kerkee huomenna käydä ees koneella, aamulla on hautajaiset ja illalla pitää lähtee reissuun... mut pitää yrittää jollain aikaa infota...

mut nyt on lähdettävä töitä painamaan!! mukavaa perjanataita kaikille!!!!!!! :flower:
 
Kryss: Kylläpä kuulostaa nyt tosi lupaavalle! Voi kun kaikki merkit nyt paikkansa pitäis ja plussan saisit! En kyllä sinuna olis pystyny olemaan testaamatta tänään :D . Yritäs tulla kertomaan tulos heti kun vain ehdit, johan tässä alkaa jännittää sinun puolesta!

Napsu: Juu olen levänny, tosin olen alottanu remontinki, hionu ikkunan karmeja ja maalaillu niitä sitte :D . En mie vain osaa olla paikoillani vaikka pitäs tietty. Jos on välillä tullu huonompi olo niin sitte on vähä rauhottanu tahtia ja käyny lepäämässä. Pistetään viestiä vaikken sinne nyt ylleensä hirveesti semmosta laitakkaan :D ...

Katjuska: Kyllä varmaan minä soittaisin sinne gynelle. Tulispahan sitten ainaki asia selväksi ja jos siinä jotain häikkää on niin sitte sais asian korjattua. Rentouttavaa matkaa teille!

Nanna + poju 26+2
 
iltaa...
täällä sataa vettä ja mä oon yksin kotosalla, joten mitä muutakaan parempaa tekemistä ku surffailla netissä.

hiljasta tosin taitaa olla ku Katjuska on veneilemässä ja Kryss lupas ilmotella huomenna.

Onko teillä kellään raskautuneella ollut raskausoireena sellasta että iltasin viluttaa..? Mulla on päivisin ihan ok olo, mut viimeset 3-4 iltaa on ollut tosi vilu. Nytkin on villasukat jalassa ja nenänpää ihan kylmä. Lisäks tuntuu että vaikka kuinka viluttaa ni tissit on kuitenkin kun lämpöpatterit. Heh =).

Maanantaille pitäis jaksaa odotella ja jos tätiä ei näy ni tiistaina vois tehdä testin. Ei kai näin aikasin vois oireita ees vielä olla...? Ehkä tää on vaan sitä että sitä NIIN haluaisi jo uskoa sen unelman toteutuvan. Ostin jo tänään pienen pienet vauvansukat ja kortin, johon ajattelin kirjoittaa Huomenta ISI t. napsuneiti ja onni-unelma.. sit herättää miehen ja antaa sille ne sukat ja kortti.. siis jos jakun ikinä saan sen plussan siihen tikkuun. mulla taitaa alkaa jo pää pikkusen pehmeneen.. apuva...
 
Lauantai 28.06.2008


napsuneiti..........kp30/30-32................yk21......1.toiveissa
Katjuska-81......kp30/26-29....................yk19......1.toiveissa
Kryss..................kp34/30......................yk16......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp?/36.....................yk?.........2.toiveissa
Papana03...........kp ?............................yk...........3.toiveissa





Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
Tuizu
 
huomenta,

tulin uutisia lukmaan, mut ei vielä oo Kryssiä näkynyt.. kääk... pitää tulla sit iltamyöhällä uudelleen, lähdetään ajeleen sinne Kotkan suuntaan kohtapuoliin. Yöks tullaan kuitenkin kotiin.

Omassa olossa ei muutosta, maanantaita odotellessa.. jotenkin oon vaan ihan varma että sieltä ne tulee, niin kun aina ennenkin =(
 
Kryssiä kans täällä kattelemassa! Tulehan jo kertomaan meille miten kävi =) !

Napsu sinun suunnitelma kuulostaa tosi hyvältä. Itekki aioin mietin jotain kivaa tapaa kertoa sillo, mutta se äimistys oli niin suuri etten mie pystyny ku sen pari tuntia laukkomaan testillä kattomassa että vieläkö siinä on viiva ja sit ku mies tuli töistä niin ensinnä oli testi naaman edessä :D .
Rinkinki on lähteny ilm viime yönä synnärille!
 
jeps nyt on reissusta palattu!
juu eilen aamulla tein testin jossa hyvässä valossa näky heikohko viiva, joka oli sit yön aikana roskissa sen verran tummentunu että ukkoki näky. mutta tuohon en vielä luota. mulla on sotasuunnitelma valmiina. laukussa on aconin testi jonka teen aamulla, jos ei tuu luotettavaa tulosta ni pyyhällän sitten vielä ennen töitä käymään verikokeissa. ja on mulla viel apteekin omaki tuol oottamassa ni voi varmstella!!! mutta se eilinen testi, ni jotenki on semmonen olo, että omat silmät väritti siihen sen viivan (tai sen tapasen viivanpaikan....) mutta josko huomenna taas tulis selvyyttä.

ukon kaveri tuli meille yöks, ni tuossa mietin että jos sieltä plussa pärähtää ni saattaa vieraski säikähtää huutoa :D no mutta hänestä ollaanki kaavaltu keskenämme kummia josko niin hyvin käy että lussa tulis!!!

jännittää aivan saakelisti!!!! pitää mennä ajoissa nukkumaan ni on äkkiä aamu, mutta saanähä tuleeko sitä unta ollenkaan........ pitäkää peukkuja tytöt!! nyt on tosi kyseessä!!!!
 
Sunnuntai 29.06.2008


napsuneiti..........kp31/30-32................yk21......1.toiveissa
Katjuska-81......kp31/26-29....................yk19......1.toiveissa
Kryss..................kp35/30......................yk16......1.Toiveissa
Miinaliina.............kp?/36.....................yk?.........2.toiveissa
Papana03...........kp ?............................yk...........3.toiveissa





Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
Lellu1
nelHM
kuumetyttö
rinkinki
EevaRouva
Miss Eagle
Annie76
nanna81
Telma
Tuizu
 

Yhteistyössä