Minnäi, taitaa siis kuitenkin olla vielä tuloillaan!
Ansku-82: On sullakin kyllä jaksamista, mutta mitäpä sitä ei oman pienokaisen eteen tekisi.. Toivottavasti kova työ ja odotus palkitaan. :heart:
Ella-83, toi on kyllä tummempi ku ne aikasemmat. Jospa eilen vaan oli laimeempi pissa, ja ovis ois nyt? Hyvältä kumminkin näyttää
Piupula, kiitos
Virtsatieinfektiota tarkotin siis kyllä. Mulla sama ongelma, näitä on tullu aina usein (ennen elämäntapamuutoksia vielä useemmin) ja yleensä edennyt munuaisiin, antibiooteista huolimatta. Estolääkitystä ei alotettu ku oli esikoinen yrityksessä. Raskauden aikana ei tullut kun kerran, just ennen plussaa ja meni sillon ohi ihan panadolilla ja levolla.
Sitä seuraava, eli viimeisin, oli VTI pari kuukautta takaperin, nous yhtäkkiä illalla lämpöä 39.5, selkä ja alavatsa todella kipeät ja pissasin verta.. litkin sitten nesteitä 6 litraa jotta huuhtoisin tulehduksen pois, ja paljon karpaloa+puolukkaa, ja olin seuravaana päivänä jo täysin oireeton. Mulla ei myöskään ole rakenteellisia vikoja, yleensä VTI liittyy tiheään seksin harrastamiseen :saint:
Mutta siis, kyselit Yogi-teestä. Se on vanhojen itämaisen lääketieteen perinteiden mukaan koostettuja yrttiteesekoituksia, jotka on siis tehty edistämään terveyttä. Valehtelematta parasta teetä mitä on, jokaisesta tulee sekä henkinen että fyysinen hyvä olo loistavien, voimakkaiden makujen lisäksi. Aluksi ostin suomesta Ruohonjuurista/Life-myymälöistä, joissa maksavat noin 4-6e/16pss. Yhdestä pussista saa 1-3 kuppia. Sitten löysin
www.iherb.com, josta niitä saa euroissa noin 2 euron hintaan. Postikulut 4 dollaria, electron käy, ja tulee suomeen tulleitta noin 10 päivässä (jos kiinnostaa, saat multa yv:llä alekoodin sinne). Niistä mun mielestä tehokkain VTI:hin ja muihin infektioihin on ollut Lemon Ginger Green tea, kun inkiväärillähän on todetusti tulehdusta laskevaa vaikutusta. Tutkittua tehoa on myös Echinacea-teellä (
http://www.iherb.com/Yogi-Tea-Echinacea-Immune-Support-Caffeine-Free-16-Tea-Bags-85-oz-24-g/5491?at=0), joista Yogi-sekoituksessa on myös mukana useita muita vastustuskykyä ja immuunipuolustusta vahvistavia tehoaineita.
Muita luonnonmenetelmiä:
- Mehiläistuotteet: luomuhunaja ja propolis-uute, luonnon antibiootteja sekä viruksia että bakteereja vastaan
- Kylmäpuristettu kookosöljy: antibakteerista, -viraalista
- Karpalo ja puolukka, etenkin pakastekuivatut rouheet koko marjasta tosi tehokkaita nimenomaan VTI:tä vastaan
- Tuore luomuvalkosipuli kuumentamatta (ei-luomuissa, etenkin kiinalaisissa, ollaan käytetty klooria ym valkaisuaineita valkaisemaan.. ei hyvä)
- Tuore inkivääri
- Luonnon C-vitamiini tehoaa paremmin kun purkkikama; eli ruusunmarjaa, greippejä (moninkertaisesti C:tä verrattuna appelsiiniin), tummia lehtivihreitä
- Yksinkertaisesti ihan älytön juominen, ja virtsan pidättely. Huuhtoo tehokkaasti tulehdusta.
- Oikea annostus D-vitamiinia ehkäisee ja hoitaa: nykyiset suositukset todella vähän. Vähintään 2000 IU = 50 mikrogrammaa päivittäin.
- Vältettävä: perunaa, pastaa, riisiä, vehnää, maitotuotteita ja muita tulehdusta lisääviä ruoka-aineita
Sori jos innostuin liikaa
Halusin vaan kertoa mikä mulla on auttanut toistuviin VTI:hin huomattavasti tehokkaammin kun antibiootit, joita yleensä oon tarvinnut eka yhden kuurin, sitten sairastunut munuaistulehdukseen, johon uudestaan suonensisäset antibootit.