+++++HELMIKUUSSA PLUSSAAVAT, maaliskuuta suunnittelevat vol5 (kk vaihdettu)+++++

Ella Toivottavasti pitää paikkansa :heart: Ja mukava, kun olet täällä taas kuumeilemassa :)

KS Onneksi on pieni dpo vielä sulla, niin ei välttämättä vielä näkyisikään :D Noihin testeihin en osaa oikein mitään sanoa, kun ei ole koskaan mitään kunnon väriä tullut testiin :/

(.) HUH! Oli ihan mielettömän kiire päivä töissä tänään, hyvä kun vessassa ehti käydä ja ruokakin piti lämmittää kaksi kertaa, kun en ekalla kerralla kerennyt syömään sitä :kieh: Puuh, nyt on taas huono ilta tän mun kuumeiluni keskellä :ashamed: Taas jotenkin niin pettynyt olo, vaikka mitään ei voi sanoa suuntaa tai toiseenkaan, välillä vaan miettii, mitä oon tehnyt väärin, kun ei voi tämä kroppa toimia.. :headwall: ovistestiin taas tullut nyt kolme päivää viiva, joka on vaan vahvistunut, huomenna en edes tee enää, jos haluatte voin laittaa huomenna kuvaa tulemaan tosta mun testi pinostani :p tänään ei aivan varmastikkaan ole ovista, koska kohdunnipukka on ns "sulautunut" tonne joukkoon mukaan, eikä lämmötkään sitä puolla. Aneeksi omanapaisuuteni. Mutta mutta, huomenna on taas parempi mieli ja täytyy vaan henkästä syvää ja painua pehkuihin ja nähdä hyviä unia ja nukkua makoisasti :heart:

Piupula Muistaakseni joku jossakin (heathy?? ) sanoi, että oviksen aikaan kn on ylhäällä ja pehmeä (sulautunut joukkoon ) Eli hyvinkin voi sulla olla ovis nyt tai juuri tulossa :D Älä sinäkään vielä luovuta!!

Oma tilanne on se, että tosiaan, eihän mulla tän kierron suhteen vielä mitään hätää ole :) Ja niinkun heathy sanoi, jos ei nyt tärppää, niin josko ne siellä polilla kuukauden päästä sais tärppäämään :heart:

muoks* Tänään on muuten nippaillut tuolta vasemmalta alhaalta, ehkäpä munasarjojen kohdalta... Oliskohan se tosiaan ovis sitten tulossa..? En voi testata kun ne ovistetit loppu, ja lisää en viitsi tilata, kun menis vasta ens viikkoon ennen kun tulisivat, ja taitaa sillon olla jo liian myöhästä :D

olipas tullut tekstiä =) ei ole yhtään ehtinyt pyörähtää täällä :LOL: niin kiire töissä,mikä on ihan hyvä kun ei koko ajan ajattele samaa asiaa.....omat olot normit....ei mitään poikkeavaa....ja eihän mun testatakkaan kannata ennenku ens viikolla :LOL: :LOL:

Piupula, toihan kuulostaa tosi hyvältä! Niinku KS09 sanoi, oviksen aikaanhan sen pitäisi nimenomaan olla korkealla, todella pehmeä ja avonainen. Ja toi viivojenkin voimistuminen sitä puoltaa. Laita ihmeessä kuvaa niin nähdään, mäki voin ens viikolla räpsiä omistani :D Mäkään en meinaa tänne palstalle ehtiä, kun on omat työt, miehen työt, omat opinnot, esikoinen ei ole päivähoidossa.. mutta kyllä se pikku kakkonen vaan on silti mielessä kokoajan :heart:

KS09, kyllähän se vois ihan hyvin ollakin ovis. Vauvatanssia (BD=babydance :D) sit vaan :LOL:

sutuliilla onkin jännin viikko menossa, pidän peukkuja pystyssä :)

Omassa navassa on menossa kanssa intensiivistä ovisodottelua ja peittojen heilutusta, virallisesti kp 8 :D Saas nähdä miten tässä kierrossa käy, viimekskin alotettiin kp 6 ja joka päivä kp 18 asti. Nyt mies meinas, että ku se ei kerta riittänyt täytyy "panna paremmaksi" tässä kierrossa... :whistle: Olen siis aseistanut itseni tädin tuloa vastaan: seleeni- ja foolihappolisät, 2000IU D-vitamiinia, luomugreipit 1-2kpl/päivä + ruusunmarjoja päivittäin (C-vitsku ja kalsium) + mehu, lugesteronit, ovistestit, raskaan treenin sijaan joogaa/pilatesta, ja sit tietty että naidaan ku pienet kaniinit. :LOL: Suomeksi siis lynkkaan sen naisen jos kehtaa saapua punaisella ferrarillaan kuun loppupuolella.

Perjantai 5.2.2010

mahara............kp 83/35-36.........32v........2(4). lapsi.........yk9
macy gray..........kp 66/32-34........29v.........2. lapsi..............yk2
Annmari-76.......kp 66/28-34........33v.........2. lapsi..............yk?
UuTeEnNoUsUUn...kp 32/25-35...........................................yk9

Agaetis.................kp 26/27-31............................................yk2
Ansku-82...........kp 25/30-33..........27v............1.lapsi.........yk14
Piupula................kp 23/32-35.........23v..........1.lapsi...
angel08............kp 21/30..................................yk16 (clomit)

sutulii................kp 17/28..............30v.........3. lapsi...........
Ezziina...............kp17/28.................3.lapsi...........yk1
KS09..................kp 16/33...........21v.........2.lapsi............yk6
Minnäi...............kp 14/31.................30v.........4.lapsi............yk2
Mahdotontako.....kp 14/29.................................................yk5
inspire...............kp11/31....................1.lapsi.........25v.....

Sintsu78..........kp 9/27-34........31v.........4.lapsi............yk12
Heathy.............kp 8/31............................2.lapsi...........yk2
Nasukka82 ........kp 6/28-30............27v............2.lapsi..........yk7
Sone..................kp 5/30.....................3.lapsi....
very important baby kp 3/28-30.........29v ........................yk7
babar...............kp 3/35.............30v..........2.lapsi.....
piprane ema..........kp 1/28...........32v........3.lapsi........yk8

Amf......................................................................

TAUSTALLA
Aurella
miimii10
nelli5

PLUSSANNEET 2oo9

MaybeSomeday 25.12. kp 28/28-30...23v.....1. lapsi..........yk8
Tellu30 27.12. ...kp 32/30..............................5. lapsi..........yk2
Neila 28.12. .....kp 28/30....................................................yk6

PLUSSANNEET 2o1o

Riemu 1.1. ..........kp 24(26)/28..............32v.....5. lapsi..........yk1
tyyty85 2.1. ........kp31/28................................2. lapsi...........yk3
Lara- 9.1. ............kp40/??........................1. lapsi............yk1
ennie 10.1. .........kp 36/29-31 .........33v...............................yk4
Hyväsetti15.1. .....kp 31/33...............30v........3.lapsi...............yk2
jemppero15.1.......kp 34/28...........
Auroora21.1.........kp 28/28-34......................................yk?
icefairy23.1.........kp 39/26-35.........22v.........2.lapsi...............yk4

HayLina1.2...........kp 33/29-32........25v.....1. lapsi......yk14
Leli82 3.2............kp 32/29................27v...........2.lapsi...........yk3

Huomenia!
Heathy on nyt kovat piipussa tässä kierrossa! Täyspanostus ;) Tsemppiä ja onnea että tuottaa tulosta!!

Piprane ema, hienoa! Onnea hailakasta :D toivottavasti se sieltä alkaa tummenee

Ja hyvältä kuulostaa tilanne Piupulallakin, ovis käsillä. Nyt vain rutkasti tärppionnea teille!! Ja laitahan vain kuvia testeistä. Kiva vertailla, ku sama operaatio itelläkin alkaa nyt :D

Tänne ei muutakuin että harjoitukset jatkuu ja oviksen bongaukset lähtee käyntiin tikkujen avulla tänään. Saas nähä kuin käy. Tilasin tuolta kotitestistä noita tikkuja mut tosi paljon oon nyt lukenu kotitestien testeistä huonoa palautetta, sekä ovis että raskaus-liuskoista. Mutta noikin on varmaa jokaisella niin oma juttunsa mikä toimii ja mikä ei. Mullei ainakaa viime kierrossa tullut r-testiin minkäänmoista haaleeta taikka haikakkaa viivaa kontrollin lisäksi, ihan tyylipuhdasta negaa näytti.
Ihanaa, vihdoinkin on perjantai, ihan kaamee viikko takana, kauhiaa kiirettä. Vaikkakin vkl-kin on tiedossa hommaa ja hulinaa, mut eipä töihin tarvi mennä :D

Pirpane ema, peukut pystyssä täälläkin...

Eilisen jälkeen, ei ainakaan tähän mennessä ole enää vasenta munasarjaa vihlonut... Tosin yöksi jouduin ottamaan särkylääkkeen, mutta tuskin se enää vaikuttaa. Katsotaan, nippaako myöhemmälläkään, jos ei niin sitten voi laskea, että tänään liene dpo 0??

Nyt harmittaa, oli puhe, kun mies lähtee tänään auto kaupoille tuonne lähemmäs parin sadan kilsan päähä, jotta oltais laitettu poika mummulaan, ja olisin lähtenyt mukaan. oltais pidetty sellanen pieni muotonen retki, pysähytty matkalla syömään ym ym ym. No sitten syttyi eilen illalla taas kauhea sota aiheesta, joka meillä on hyvin yleinen... (hänen sukunsa, ja kuinka hän puoltaa sitä vaikka läpi harmaan kiven ) Ihanaa sinänsä, mutta olisi kiva jos joskus olisi nykyisen perheensäkin puolella :ashamed:
Että taitaa olla yksinäinen ilta tiedossa. :/

Eka ovistesti tehty, ei muuta kuin kontrolliviiva, ei pienenpientä häivähdystäkään toisesta viivasta.. noo, laskelmien mukaan ThePäivä ois tuossa ens viikon alussa, että luulis että jo viikonloppuna tulis hiukan viivaa näkyviin.

KS09, joo nyt taas näillä kp:illa alkaa miettimään näitä vaikkei pitänytkään :D kp 15 nyt ja ovislimaa (tai kp 13 pupulimaa :D ) tuli aika reippaasti aamulla. Ovis olisi kyllä ennemmin tuloillaan kuin menossa. Eilen illalla kn oli ylhäällä mutta kova, se kyllä pehmenee selvästi ovisaikana. Saatan hakea apteekista ovistestejä.. Enpä ainakaan ole tikuttanut alkukierrossa.

Mä aloin vuotamaan :( Ei paljoa, mutta sen verta, että side täytyi laitta, jottei alushousut "likaannu" Sitäkö tää kohdun alueen vihlonta tarkottaa? Että mun kroppa on entistä enemmän sekasin, ja alottaa kk vuodon jo nyt? :(

Ezziina, onneks siitä vahvastaki viivasta menee vielä 24-48h ovikseen, että ehditte vielä hyvin :)

Minnäi, mitä ovistestejä sulla on? Mä en oo niitä ku tosissaan kerran aikasemmin käyttäny, siinä kierrossa mistä esikoinen sai alkunsa, ja alotin kp 10.. ovis oli LA:n mukaan joskus 13-14 ja tuntu et kokoajan oli testissä selkeitä viivoja eikä yhtään negaa. Nyt on kotitestin testit, oiskohan ne sit toimivampia? Säki voisit laittaa kuvii noist testeistä ku lähtee tummumaan :D Vertaillaan sit kaikki!

KS09 ruttauksia sulle :hug: Sulla taitaa olla keltarauhashormonivajetta? Mulla oli nimittäin noin se eka kierto synnytyksen jälkeen, et vuoto, 2 viikkoa ja taas jonkun verran, ja siitä 2 viikkoa ja kunnon menkat. Nyt viime kierrossa ei välivuotoa tullut, mutta epänormaali kuukautisvuoto. Lääkäri sano et selkeesti vielä hormonit sekasin synnytyksestä, ja siks anto luget. Eiks sulla ollu teroja vai muistanko väärin? Luget ois luonnollisempia ja tehokkaampia, ja vois saada ton sun kiertos kuntoon. Onneks sulla on se lääkäri, niin varmasti osaa kattoo nää jutut ja sitten hoidattaa ne kuntoon :) Nimittäin, jos on vaan synnytyksen jälkeisestä hormoniheittelystä kii, pitäis korjaantua lääkkeellä helposti.

Ella-83: Limaonnittelut :D Ihana kuulla et säkin oot jo toiveikkailla mielin. En tiedä luitko vanhempia viestejä, mutta sua huhuilin, kun mullakin tuli sellaisia isoja (peukalon kokoisia) hyytymiä ja kirkasta verta. Ja oli ne hailakkaat haamut/viivanpaikat. Selvisi gynellä, että kaikki ultralla ja verikokeilla katottuna OK, eikä merkkiäkään raskaudesta. Sanoi, että hormonien heittely voi tehdä tollasta. Jospa se sullakin ois ollut samaa eikä mitään vakavempaa?

KS, joko on sulla mennyt ihnottavaksi toi kiertojen epäselvyys :( Jaksamisia kovasti niiden kanssa saikkailuun. Onko sulla aikasemmin ollut tälläisiä ongelmia?
Heathy mulla on nyt just noita kotitestin liuskoja. Joskus aikaisemmin oon marketista ostanu paketillisen niitä liuskoja ja kyllä mulla niihin tuli aina jonku sorttinen viiva, ihan haalee taikka oviksen aikoihin hyvinkin tumma. Kaksi kiertoa niillä kerkesin testailla. Pitänee säilyttään testit ja ottaa sitten kuva, mutta tän päivän testin kyllä viskasin jo roskiin.
Ella, nyt vain käyttää hyvät päivät edukseen ;) kuin myös Ezziina

Minnäi, hyvä tietää että ne kotitestin sitten toimiikin oikeesti! Ei oo paljoo iloo siitä jos koko testailu ajan tulee vaan eriasteisia viivoja, varsinkin kun ei tullut yhtä joka ois selkeesti ollut tummempi ku muut..

Piprane ema, voi ei :hug: Ei se helppoa ole odottaa että menkat on myöhässä, ja vaikka ne oiskin, niin silti voi haamuilla ja ne menkat alkaa... älä siis soimaa itseäsi ja kiukkua ihan rauhassa. Kp 1 ei oo ikinä helppo, onneks se uus kierto ja uusi mahdollisuus tulee sieltä, vaikkei siltä tunnukaan vielä.

Heathy, juu luin kyllä ja toivon että olisi vaan horminihäikkää eik varhainen km ollut.
Nyt sitten kp 15 ovulaatiotesti näytti tämmöstä, nega on mutta yllättävän vahva viiva. Ennen oon liuskatestejä käyttänyt vaan niin en tiedä, tuleeko puikkoon aina parempi viiva muutenkin? :|

Ella-83: Niinpä, toivotaan. Toi viiva näyttää kyl tosi hyvältä, mä en ikinä ton tummempaa mammaksin puikkoihin saanut kun esikoinen sai alkunsa vaikka testailinkin kp 10-16/27.. joillakin/joskus se LH-huippu on niin nopee, ettei kerran päivässä testaamalla ehdi havaitsemaankaan sellasta tasan juuri kontrolliviivan vahvusta. Eli kannattaa tuo jo hyödyntää jos vain suinkin mahdollista.

Joo, noi on sen verraan kalliimpia nii en raaski kahdesti päivässä testailla. No kp 13 illalla on hommailtu viimeksi niin varmaan se tän päivän riittää. Mies ei ole tänään kotona enää.. Huomenna sitten pitää taas yritellä. Näkee sitten mihin suuntaan toi viiva muuttuu/muuttuuko.

Noniin, nyt kuvia kehiin :)

Elikkäs eka ovistestit:

Ja sitten käyrä:

Ovistestillä sain vahvimman viivan tänään, tosin toi kp14 viiva on vähän jo haalistunutkin. FF:n mukaan mulla olis ovis ollut kp14, mutta testien mukaanko nyt sitten tänään??? :D

Ella Hyväthähän tuo testi näyttää :) Itse varmaan plussaksi jo sen lukisin :)

KS apua, en osaa kyllä sanoa mitään :/ Kovastoi vaan toivoisin että siellä on sulla toinen jo matkassa tarrasukkien kanssa :heart:

Ezziina Nyt tänään vaan kaadat sen miehen sänkyyn ;) niin saatte oviksen hyödynnettyä :heart:

Minnäi onnea oviksen bongailuun :)

hmm.. mitähän mun muuta piti vielä laittaa, ootte olleet niin aktiivisia, että unohtuu puolet päästä :ashamed:

Yhteistyössä