*Helmikuun piinailijat*

En päässyt tuomaan ihmeiden ihme -uutista valitettavasti.. Aslak päätti pysytellä poissa vielä pari seuraavaa kuukautta; ilmeisesti jotain rempattavaa tuossa vuokrakämpässä oli kuitenkin.. Toivotaan, että selvitään pintaremontilla, katsotaan mitä rakennusmestari Fertinovassa tuumaa. :(
En oikeasti uskonut hetkeäkään sen torstain jälkeen. Kerran raskausoireet kokeneena tiedän, että kyllä sen sitten tuntee kun raskaana on, oireista ei voi erehtyä. Tietenkin nämä lääkkeet aiheuttavat kaikenlaista ja joka kerta tilanne on uusi, mutta olen superherkkätuntosarvinen etana aistimaan kaikkea mahdollista jopa muissa ihmisissä, itsestä puhumattakaan. Mutta näin tällä kertaa (taas, miljoonannen kerran :headwall: ).. seuraavaksi kohti uusia yrityksiä, jota onneksi vielä jäljellä on. Iski vaan ihan sikamainen pelko, että solutasolla se häikkä minussa/meissä on.

Kiitos tsempityksestä. Eikä mitään paineita, mutta PeePee, I trust you. Eli, jos niitä plussia ei tähän pinoon ala kuulumaan, kenet haastamme yhdessä vastuuseen? Kuten Matti Näsä taannoin Kummelissa paasasi mielivaltaisesta hinnoittelusta:" Kuka tästä vastaa! Kunnat? Seurakunnat? Valtio?!!"

Onneksi meillä on kiva ilta tulossa. Ystäväpariskunnan kanssa syömään ja sitä ennen miehet menee lätkämatsiin ja naiset katsoo Musta jää -leffan..Ja näille ystäville ei tarvitse esittää mitään, tilanne on heillä hyvin tiedossa.

Aurinkoa päiväänne, kyllä se näköjään paistaa näihin risukasoihin, siihen siis luottakaamme :flower:
 
mmm
Minä täällä taas ja työaikana. Mirulle miljoona :hug: joku taho tässä tarvii vastuuseen saattaa.

Eilinen meni itselläkin ihan metsään. Mies oli mennyt kaukkisturnaukseen ja illalla oli tarkoitus viettää iltaa kaksistaan, tyttökin oli mennyt mummolaan yökylään. Piti puuhastella ihan ensiviikkoa silmällä pitäen, olis sitten tuoretta tavaraa mahdolliseen inssiin tarjolla. Niinpä, tulihan se kotiin illalla kahdeksalta ja oli niin "väsy" olo, että meni sitten mönkään se yritys. Nautittu oli ilmeisesti muutakin kuin urheilujuomaa :kieh: . Kyllä tuntui kivalta, loppuilta menikin synkissä mietteissä, lahjasiittiöt kävi mielessä useaan kertaan!!!!!! Jos tää nyt menee ton jutun takia mönkään, niin lupaan että meillä joku ryömii ja on ulkoruokinnassa seuraavat kaksi vuotta ja voin kertoa, että se ei ole koira....

PeePee jätähän nyt se rintavarustelun kopelointi :) Ja odota rauhassa testipäivään, kyllä se plussa sieltä pärähtää, pakkohan se on. Täytyyhän meistä jonkun onnistua tai tähän alkaa usko mennä :headwall:

mmm
 
Ihanaa, kun on taas tullut hurjasti juttua. :D

Miru, :hug: . Ja vaikka tiedän, että meidän rooli on täällä valaa uskoa plussaan ja pitää positiivinen vire yllä, niin olen kanssasi samaa mieltä, että kyllä sen vaan jotenkin itse aika hyvin tietää, mitä on ehkä odotettavissa. Kaikista lääkkeistä ja muista oireiden sekoittajista huolimatta. Lieneekö jotain äidinvaistoa sitten. Toivottavasti tuo todistuu vääräksi, eli että vaikka itse olisikin "varmistunut" siitä negasta, niin maailma heittäisikin häränpyllyä ja asiat oiskin aivan toisella tolalla. :p Toivottavasti sulla hyvä seura eilen paransi fiiliksiä. Mitäs muuten tykkäsit Mustasta jäästä?

Ja mulla oli myös aika kova pelko solutason ongelmista, vaikka lääkärimme sanoikin, että johan se keskenmeno osoittaa, että kyllä siellä tapahtuu ja solut on valmiita yhteistoimintaan. Mutta totta kai sitä silti pelkää. Ja se hetki, kun pitää soittaa solujen hedelmöittymisestä ja jakautumisesta pelottaa hurjasti. Ja menetelmänähän inssi on kuitenkin tietyllä tapaa epävarma, koska ei voida seurata, mitä siellä kohdussa tapahtuu ja mikä mahdollisesti menee pieleen. Onneksi se kuitenkin joillakin toimii, ja olemme varmasti kaikki uskoneet siihin aikoinaan. :) Mutta siis älä Miruliini nyt vaivu ollenkaan epätoivoon, sillä omalla kohdalla ainakin ivf tarjosi lisää uskoa ja toivoa, ja jotain selkoa tilanteeseen. Tulosta ei silläkään voida taata, mutta varmaan rahanmenoa aineskin... :LOL: Sori, mutta pakko suhtautua tohonkin huumorilla, muutoin ei pysty.

Ja niitä vastuunkantajia.... ei ole ilmoittautunut, ei miltään suunnalta. Tässä me sitten itse joudutaan kantamaan kaikki vastuu ja pitämään omat päämmekin vielä jotenkin kasassa tän kaiken keskellä. Olisi ehkä kohtuullista, että jos kerta lapsilukua kehoitetaan valtion päättävältä taholtakin nostamaan, niin keinoja siihen myös tarjottaisiin. Helppohan se on vaan korulauseita tarjoilla - tervetuloa kokeilemaan!! :kieh:

PeePee
, toi rintojen kopelointi tiedetään... mä en sitä vielä edes voi tehdä, kun eipä nuo oo minnee paisuneet. :/ Vaikka siis progeja on kuitenki survottu siään ja reilu vrk... ;) Nyt vaan siellä jäitä hattuun. En mä valitettavasti osaa muuta sanoa, ja toi on ihan hyödytön lause... Voimia :hug:

Voi mmm, koitahan uudestaan tänään! Aika mälsää, kun olit eilen nähnyt vaivaa ja suunnitellut jutun, ja sitten alkaa mukan väsyttämään... :headwall: Tosin en kyllä usko homman nyt kaatuvan siihen kuitenkaan, rehellisesti sanottuna. :p Ja eikös teillä ollut kuitenkin hyvät simpat? Ja ethän nyt vielä kuitenkaan laita sitä ulkoruokintaan? :p Uhkailla sillä voi tosin mainiosti... :D

Täällä jo kuumeisesti jännätään, että kuka on se meidän eka plussaaja!!! :D
 
mmm
Kurreliini Joo, eipä se varmaan siihen kaadu toi toimenpide, mut kun satun olemaan oikein draaman kuningatar(omassa päässä) niin tottahan se siltä tuntuu. Muuten mies oli itse suunnitellut sen eilisillan(hyvää ruokaa, joku kiva leffa, hempeilyä jne...) joten siksikin ottaa päähän ihan todella. Ettäs kehtaakin, no laitan sen kyllä kärsimään jollain lailla, se on varma :kieh: ja voi tulla vielä kukkarollekkin( miehen) kalliiksi, siis lepyttely meinaan.

Koittakaahan nyt repiä niitä plussia ihan kunnolla. Toivottavasti pääsisin minäkin piinailemaan ensi viikolla.

mmm
 
mmm, okei, yhdyn suhun täysin, ettäs kehtaakin!! :kieh: Tee vaikka lista lepytyskeinoista/toimenpiteistä, joista voi sitten valita, että missä järjestyksessä toteutetaan... :D Ja siis nimenomaan, että missä järjestyksessä...
 
mmm Toi kuulosti niin tutulta. Miestä vähän tilille ja sovintoseksiä päälle =) Hyvä homma, että myös sulla ymmärtäväinen pomo. Kyllä se helpottaa, kun ei tarvi potea töistä huonoa omaatuntoa, kun poissaoloja tulee väkisin.

Kurre ja PeePee koitetaan kestää tän piinailun kanssa. Oon myös vähän huolissani, kun ei ole mitään tuntemuksia tai merkkejä mistään toiminnasta. Testipäivään asti kuitenkin ollaan niin kuin oltais raskaana, Joohan? Minä päivinä teillä testaillaan?

Miru :hug: :heart:

Voitteko kuvitella että mä unohdin eilen laittaa sen keskipäivän Lugen? Oli jotenkin niin kaikkea ohjelmaa, että muistin vasta illalla kun oli jo aika laittaa päivän viimeinen. Naaman veti aika valkoiseksi. Uskottelen nyt itelleni, ettei se kai voi ainakaan kokonaan ratkaista lopputulosta. :|
 
Sunnuntai 24.2.

PeePee77..............ivf...........................................kp/-/pp 11
Ulpu78.................1.ivf..........................................kp22/ -/6pp
Kurreliini...............1.ivf.........................................kp19 /-/2pp
Ukkovalta.............clomit.......................................kp23/28- 32
Sahrami73 ............tauko/luomu..........................kp20/26-29
Hobelix ................6.inssi.....................................kp14/30-35/pp
mmm.....................3.inssi/clomit/puregon............kp10/28-29/pp
Mermarittan...........pas/Klomifen..........................kp?/30-31/pp


Plussanneet :heart:

Haamuilleet :flower:

Tippuneet :hug:
Miruliini :flower:

Miruliini :hug: :hug: Kyllä Aslak vielä tavataan....
Sahrami 73 Meillä kävi kuten mmm:lle :kieh: ja nyt sitten pitää varastoida huomista varten.
PeePee77 Olis kiva tavata mutta kun mulla on matka niin kovin pitkä. Onneksi edes näin saa jutella sillä muuten ei ihan ymmärtämistä aina saa - ne tutut lauseet kun teilläkin. Hassua etta toisessa kulttuurissa on ihan samoja luuloja ja vielä käytetään samoja fraaseja. :D
mmm Mulla kävi ihan samalla tavalla loppuviikosta ja että hatuttaa!!! ja kun sitä ei voi nyt korjata kun säästölinja käynnissä. No se oli siitä on etta tavaraa on tarjolla sitten huomiseksi. Mutta kun sen tavaran ottas vastaan jotenkin miellyttävämmin... :D
 
PeePee ja Ulpu, ollaan me kanssa hulluja naisia, sillä vaikka meidät on oikeen "laitettu" raskaiksi, niin silti ei uskota sitä vaan halutaan epäillä kaikkea oireettomuutta ja vääriä oireita jne... Eli Ulpu on niiiiiin oikeassa, raskaana ollaan kunnes toisin joku todistaa ja nyt nautitaan siitä!!! :D Meillä testataan 7.3., jos testataan... jänistän satavarmasti...

Ulpu, ei tosiaan taida homman onnistuminen olla yhdestä lugesta kiinni... ;) Lääkäri sanoi mulle siirron jälkeen, että nyt elät täysin normaalia elämää, ja jos joku asia tuntuu epämiellyttävältä, niin älä tee sitä, sillä muuten syyttäisit sitten siitä mahdollista negaa, vaikkei se siihen oikeasti ole voinutkaan mitenkään vaikuttaa. Ihan ok neuvo, jos vaan yrittäis ees noudattaa... :LOL:

Ja muuten noista lugeista (mulla siis proget), miten ne hei oikeesti voi ees toimia, koska valuu samantien tuolta toosasta pihalle? Kolme kertaa päivässä makaaminen noin 3 tuntia kapselin laiton jälkeen nyt ei ihan oo realiteettia, mutta kun muuten se töhnä ei siellä pysy. Varmaan 90% tulee pihalle..... :$

Roppakaupalla positiivista mieltä kaikille teille siskot!! =)
 
Kiitos Kurre rohkaisevista sanoista :hug:

Minkälaisia ohjeita te olette saanut liikunnasta? Mulle on sanottu, että normaalia elämää voi jatkaa, mutta toisaalta kaikki mun normaali liikunta myös kiellettyjen listalla. En ole nyt varmuuden vuoksi uskaltanut tehdä mitään. Kauheasti tekisi mieli lähteä ratsastamaan (yhdet kisatkin houkuttelisi parin viikon päässä, mut taitaa jäädä kun ei nyt treenattu), lenkille (reippaalle), bailatinoon ja kaikkea mistä tulee kunnolla hiki. Olo on tullut niin löysäksi ja muutenkin turvonnut.
 
Tänään oikein kunnon piinapäivä. Liikunnanhimo lähti nopeesti pois kun tuli yhtäkkiä kauhea mahakipu. Nyt huoli oireettomuudesta muuttui huoleksi oireilusta. :headwall:
Sitä vaan yrittää ajatella että turha vielä murehtia, mutta nyt pelkotilat meinaa viedä voiton. Ihan samalta tuntuu, kun menkkojen alkaessa.
 
Sunnuntaiehtoota ihanat naiset!

Kiitos kaikille lohdutuksista. Olette suloisia! Hassua, miten aidosti sitä voikaan saada empatiaa ihmisiltä, jotka ovat olemassa vain tässä läppärin näytöllä. Ja siinäkin vain tekstinä, ei kasvokuvina. Silti, tämä porukka tuntuu hyvin todelliselta ja läheiseltä ja tosiaan tulee uniin, kuten joku muukin totesi aiemmin. =)

On ollut oikein ihana viikonloppu. Mies on hellinyt ja on ulkoiltu yhdessä ja eilen rentouduttiin ystävien kanssa. Ystäväpariskuntamme rouva on suorapuheinen ja oli kysynyt jo eilen päivällä mieheltäni kuinka meidän testissä oli käynyt ja mies oli kertonut tilanteen ja todennut reippaasti, että sitten mennään "putkihommiin" seuraavaksi. Mietittiin sille koeputkihedelmöitykselle jotain kivempaa lempinimeä, kun miehelle kuulemma siitä tulee aina mieleen Uuno Turhapuro, ja kun kertoi ton mullekin, en voi ajatella asiaa ilman että alkaa suunpielet nykimään. Näen jo sieluni silmin meidät suunnittelutapamisella lääkärin kanssa ja siinä sittten pidättelemme nauruamme ja lopulta jompi kumpi repeää.. Jos olette nähneet Karjalan Kunnailla -sarjaa, ymmärätte mitä tarkoitan :LOL:

Kurre, mietit noiden lääkkeiden imeytymistä, kun tavara valuu ulos "toosasta"..Voit uskoa, että tämä rouva paranoidi on tuonkin asian selvittänyt juurta jaksain ja niin uskomattomalta kuin se tuntuukin, lääke imeytyy muutamassa minuutissa ja ulos valuva tahma on vain sidosainetta, ei itse tavaraa. Joten sorry, tuosta ei saa ainakaa syytä maata aloillaan ja olla tekemättä kotihommia normaaliin tapaan :saint:

mmm, kuulostaa niin tutulta!!! Olen aika monenmoiset kerrat suunnitellut kaiken viimeisen päälle, laskenut päiviä ja miettinyt kumpi meistä on missäkin minäkin päivänä, jotta maaginen raja 'alle 7, mutta yli 3 päivää' pidättäytymistä ennen toimenpiteitä toteutuisi. Ja sitten muka täysin luonnollisesti viettelen mieheni, kun mua just ihan sattumalta himottaa hirveästi :LOL: :LOL: :LOL: Kun ei sille miehelle voi sanoa, että kulta meidän pitäis nyt touhuta, että sun siittiöt on sitten parhaassa iskussa 4 päivän päästä, sehän tappaisi viimeisenkin halun. Yleensä aina noi supersuunnitelmat on meillä päätyneet ei-toivottuun tulokseen ja silti on simpat olleet tosi hyviä tilanteissa.. eli ei noita ohjeita tosiaan kannattaisi stressiksi asti noudattaa. Toisaalta, olen silti sitä mieltä, että jos miehillä toimisi hieman paremmin tällainen laaja-alainen, kokonaisuudet ja sen sisällä kaikki pienet yksityiskohdat muistava ajattelu, voisivat ukkomme huolehtia itse tästä asiasta. Laittaisivat ne sinne omaan kännykkään hälyttämään samoin kuin meillä hälyttää kaikki muut pikku pikku asiat. Niih!!

Musta Jää oli muuten hyvä leffa, todella synkkä, mutta hyvin tehty ja näytelty. Suosittelen. Siinä myös tämä meidän yhteinen aiheemme lapsettomuus oli tavallaan sivujuonteena.

Loikoisaa sunnuntai-iltaa piinailijat! Muistakaa, että kaikki oireet ja epäoireet voivat kuulua raskauteen. Mikä toimii yhdellä näin, voi mennä toisella noin ja kolmannella ei olleenkaan sinne päinkään. Niin,että ota siitä sitten selvää
 
Mie päätän taas kaivautua kiven kolosta esile ja liittyä teidän seuraan. Olen kyllä koko ajan seurannu taustalta tätä teän keskustelua ja juttu tuntuu luistaneen :)

Nyt on taas yks kierto kärvistelty iliman asioitten eteenpäin viemistä. Tännään alako menkat ja huomenissa soittelen polile ja utelen josko he saavat rukattua aikatauluja sen verta, että voivat siirtää operaation tälle viikole. Mullahan olis siis ollu varattu aika operaatioon (kohdunkaulan laajennus) 3.3.08, mutta menkat päätti taas tulla omia aikojaan ja sotki kaikki aikataulut.. Takotushan olis siis ottaa tähän kiertoon vielä se viiminen inssiki.

On muuten niin totta tuo ittesä syyttäminen epäonnistuneen inssin tai muun toimenpitteen jäläkeen! Nyt oon jo valamiiksi ajatellu, että en varmasti inssin jäläkeen nosta mittään maitopurkkia painavampaa. Viimeks inssin jäläkeen oli n. viikon verran nipistelyjä yms. alavattala ja sitten menin nostamaan yhen mukulan sylliin, jollon nappasi mahasta oikein kunnola ja kaikki oireet loppu siihen. Eikähän sitten mennykkään montaa päivää, että menkat alako.. Epätodennäköstähän tuo on, että se nosto on mihinkään mitenkään vaikuttanu, mutta silti..

Tuntuu niin ärsyttävältä ajatus, että tämän inssin mahollisesti epäonnistuesa, saa asioitten etenemistä sitten oottaakki usiamman kuukauen ku ne jonot IVF:ään on niin perskuleen pitkät!! Noh, ei kait tuo auta ku yrittää oikein kovasti onnistua täsä kierrosa! Mikä on tietenki helepommin sanottu ku tehty.. :LOL:

Plussatuulia muilekki täälä toivottelen!
 
Mirulle :hug:. Niin se kai on, että itse osaa jotenkin aavistaa tuloksen, vaikka yhtä aikaa haluaisi silti toivoa. Kovasti voimia! Se on ihan selvä, että pettymys kirveltää aina, vaikkei rankkaa hoitoa olisi siinä kierrossa tehtykään. Mut kyllä Aslakille vielä keinot keksitään, usko pois! :heart:

Ulpu - Tuskinpa se yksi Luge mitään kaataa. Se on kuitenkin vain pieni pisara siinä kokonaisessa pallukkameressä, jonka itseesi ahdat tässä piinailun aikana, vai mitä? :D Mikä urheilu muuten on ivf:n aikana kiellettyä? Oliko nää nyt ne kumparelasku-tyyppiset hommat, plus vesileikit?

Kovasti voimia teille Ulpu, PeePee ja Kurre! Kuulostaa fiilikset siltä, että noiden täsmähoitojen piinailu on aivan eri planeetalta kuin mitä näissä aloittelutason kierroissa...

mmm - kyllä tuo miehesi teki tosi temput lauantaina! Hyvityksiä ehdottomasti ja mikä tärkeintä: sinun määräämänäsi ajankohtana!

Nippe, tervetuloa takaisin!!! Hobelixille peukutuksia inssiin! Mmm:lle myös - oliko niin, että myöhemmin tällä viikolla?
 
Ulpu, millaisia ohjeita olet saanut liikunnasta? Kiinnostaa nimittäin kovasti Sahramin tavoin minuakin tämä aihe. Itse en nimittäin saanut mitään ohjeistusta eikä kielletty lenkkeilyä eikä mitään muutakaan, siis sillä ehdolla, ettei se tunnu itsestä pahalta. Ja itse asiassa jo pp1 tuli sitten vetästyä juoksulenkki (punktio ja rakkulatehtailu aiheutti pakollisen liikuntatauon kyllä ) ja eilen oli myös pakko päästä salille, joka teki tosi hyvää. =) Eikä tuntunut pahalta, mitä nyt juostessa syke oli aika korkealla.

Sahrami, kyllä se piinailu aina hirveää on (oli sitten kyseessä luomukierto taikka mikä tahansa hoito), mutta pakko myöntää, että tässä jotenkin tuntuu, että panokset on niin korkealla, ettei pettymyksestä selviämiseen nyt näytä oikein löytyvän suunnitelmaa... Mutta tiedän, että kyllä se siitä sitten ajan kanssa, ja tuolla toisessa pinossa on paljon esimerkkejä, kuinka elämä sitten kuitenkin voittaa, tuli vastaan sitten mitä vaan. On siitä muutkin selvinneet. Mutta kysykääpä tätä samaa multa sitten mahdollisen pettymyksen jälkeen uudestaan, niin katsotaan millaista viisautta silloin on jaossa. ;)

Miruliini, arvasin, että kyllä täällä joku fiksu nainen on selvittänyt lugen toimintaperiaatteen, ja kyllä helpotti kuulla, että lääke saadaan sieltä verenkiertoon kuitenkin. :saint: Mutta ihmettelen näin ääneen, että kukahan insinöörin moisen hittituotteen on kehittänyt, kun tavaran hukkaprosentti on sellaset 95%... joku tavan ruudinkeksijä varmaan. Mies. Pakko olla. :LOL:

mmm, jokos lepyttelylistalla ollaan edetty puoleen väliin? ;)

nippe, kiva kuulla sinusta! :) Toivotaan, että operaatio saadaan heti tälle viikolle ja inssikin vielä tähän samaiseen kiertoon. Peukut on pystyssä!

Miten Hobelix jakselee? Ja mikäs täällä oli se testauslistan tilanne, olitkos PeePee sä seuraava sitten keskiviikkona? Ja kuinkas siitä edetään? B)

Sahrami, mitkä siellä on fiilikset?
 
Liikunta kiinnostaa täälläkin! Mulla kun on ensi viikolla työpaikan tarjoama kuntotesti, jonka pohjalta laaditaan henkilökohtainen suunnitelma. Pitäisi vaan ne tavoitteet asettaa itselle. Hieman on just tällä hetkellä tavoiteasetanta keskittynyt vaan yhteen pääämäärään: raskaaksi tuloon. Mutta kyllä se itsestä huolehtiminen on ihan yhtä tärkeää. Vai pitäiskö sille henkilökohtaiselle valmentajalle sanoa, että tässä tavoite, kuinka saavutetaan? ;) Voisi tulla ihan uusia neuvoja liikunta-alan ammattilaiselta lisättäväksi Sahramin listaan: "hedelmälliset urheilulajit".

Jännittävä viikko tästäkin sitten käynnistyy. Inssejä menossa, testauksia eli meille, joilla ei omassa navassa tapahdu muuta kuin tädin odotusta riittää myös jännitettävää! HyväHyvä!
 
Miru, millonkas teillä on seuraava käynti lääkärimme vastaanotolla? Eli kuinka suunnittelu ja tuleva etenee? Ja mitkä on sun fiilikset sen "putkirempan" suhteen?

On kyllä loistavaa, että tällä viikolla on inssejä ja testauksia tiedossa, niin voi jänskätä teidän puolesta ettei tarvi vaan istua ja odottaa ajan kulumista. =) On vaan tainnut kehittyä aika vakava riippuvuus teihin ihanat naiset ja tähän koko palstailuun. Sähköpostilla tai millään muullakaan välineellä ei tule nykyisin yhtä hyviä juttuja eikä jännittäviä tilanteita vastaan. :p
 
Me yritetään Kurre saada aikaa lääkäriin ensi viikolle, mutta katsotaan. Miehelle annoin tehtäväksi soittaa lääkäriin, sillä hänen kalenterinsa on aina se haastavampi, itse kun istun työpaikallani 10 minsan kävelymatkan päässä lääkäristä.
 
mmm
Olipa taas ihanan paljon lukemista. Kaunis kiitos teille kaikille lohduttavista sanoista, koskien mieheni "tyhmyyttä" :) Oli kiva myös huomata, etten ole ainut "sekopää" tässä porukassa.

Mahtavaa [/b]Miru että olet taas oma positiivinen itsesi, kummasti sitä aina tokenee pettymyksen jälkeen. Hyvä seura ja mukavaa tekemistä, on kai se lääke pettymykseen. Toivottavasti pääsette pian niihin putkihommiin :LOL: toi oli kyllä osuva sana.

Kurre, Ulpu, Sahrami[/b] tsemmppiä piinailuun(sori jos jonkun piinailijan unohdin) ai niinPeePee ja siinähän se aika mukavasti kuluu kun pähkäilette niitä liikuntamuotoja :LOL: Muistakaa kuitenkin ottaa rauhallisesti!

).( Lepyttelylista ei vielä valmis, mutta johan tuohon on useampi sivu kertynyt, eli taitaa miehellä loppu vuosi vierähtää lepytellessä :D
Tänään kävin sitten ultrassa. Vas. puolella 20mm, 16mm ja 15mm follit ja oik. puolella yksi 14mm folli, limis 9mm. Kahdella aikaisemmalla kerralla on ollut kolme 18-22mm follia, joten nyt hitaammin kasvaneet? Tiedä sitten onko km:lla vaikutusta. Minulla oli tällä kertaa se sama nuori naislääkäri kun viimeksi ja hän sitten konsultoi sitä meidän omaa lääkäriä. Tää mieslääkäri hoitaa myös leikkuripot. ja synnytyspot. joten aina ei ole mahdollista päästä hänen luo, kun noi menkat ne ultra-ajat määrää :( Minä jo kerkesin ääneen miettiä follien "pienuutta" niin tää naislääkäri tuumasi, että hyvähän tuo yksi on. No konsultaation jälkeen jatkot oli, et tänään pistän vielä puregonia 75iu ja huomenna klo22 pregnyl ja to inssi :eek: Eli tarkoitus näyttää olevan, et meille pitää näköjään väkisinkin saada vähintään kaksoset ;) . Itse kuvittelin, et inssi tehdään ke sillä yhdellä follilla, mut...Mä en taaskaan ymmärrä mitään, voisko joku viisaampi kommentoida, mitähän ne tällä hakee? Useamman isomman follin? Mitä tolle 20mm nyt tapahtuu, jos odotellaan noita pienempiä? Apua tää on ihan paniikissa. Mitä jos se irtoo ennen to, irtooko ne muutkin? Mä oon ihan varma et ovuloin jo ennen to, jotenkin on semmoisia oireita ilmassa. Apua, mitä mä teen, on niin tyhmä olo taas kerran. Toisaalta kaipa nää lukeneet ihmiset tietää mitä tekee, vai tietääkö?

mmm
 
Maanantai 25.2.

PeePee77..............ivf...........................................kp/-/pp 12
Ulpu78.................1.ivf..........................................kp22/ -/7pp
Kurreliini...............1.ivf.........................................kp19 /-/3pp
Ukkovalta.............clomit.......................................kp24/28- 32
Sahrami73 ............tauko/luomu..........................kp21/26-29
Hobelix ................6.inssi.....................................kp15/30-35/pp
mmm.....................3.inssi/clomit/puregon............kp11/28-29/pp
Mermarittan...........pas/Klomifen..........................kp?/30-31/pp


Plussanneet :heart:

Haamuilleet :flower:

Tippuneet :hug:
Miruliini :flower:

Lugemeri :LOL: tiedossa itse kullekin uiskentelua :LOL:
No yksi mollukka oli kasvanut 19mm:ksi mutta ei ihan tänään ollut valmis reissuun, joten lääkäri antoi irrotuspiikin ja mennään huomenna uudestaan ja kurkitaan ja jos laiskottaa mollukkaa niin tehdään inssi sitten keskiviikkona. Oli tosi kiva herätä viideltä aamulla ja reissuta kaksi tuntia vain ultraa varten :kieh:. Mä tässä kyllä tänään kovasti puhelen mollukalleni että edes huomenna lähtis reissuun, kun en mä jaksais kolmena päivänä peräkkäin herätä viideltä... menee laiskalla nukkujalla ihan biologiset rytmit sekaisin :D, kun meikäläisen pitäis kukkua öisin ja nukkua aamulla pitkään (työ antaa periksi). Ihan pakollinen :D rytmi meikäläiselle on harjoiteltu jo vuositolkulla täydellisyyteen :D. Sitä paitsi tässä eletään vielä puutteessa kun on varastointi pääasiana :p.
Tsemppiä tälle viikolle kaikille, kyllä meitä vielä onnistaa!!!
 
mmm, toi 20 mm on tosi hyvä ja yhtä kärkifolliahan sieltä haetaankin. Jos oon mitään näistä jutuista koskaan ymmärtänytkään... :p Mutta siis olettaisin, että tän päivän puregonilla vielä buustataan sitä yhtä isoa (ja vaikuttaahan se niihin pienempiinkin toki) ja jos vaikka limakalvo tarvii vielä paksuuntumispäivän, niin siksi siis pistetään viel tänään. Ja kun sieltä yks lähtee irti, niin muut tulee perässä, eli kaikki karkaa sitten samalla. Ei toi sun johtofolli vielä ole niin iso, että se itekseen irtois tällä hetkellä, joten pregnyl tulee ihan ajallaan varmasti. Täytyy vaan jotenkin uskoa lääkäriä, vaikka välillä se on hankalaa. Minä kiertopäivänä sulla on aikasemmin tehty inssi muuten?
 
mmm
Voi kiitos Kurre tosta sun rauhottavasta tekstistä. Mä oon vaan hiukan dramaattinen luonne. Huh huh, hävettää tollaset tunteenpurkaukset. Koittakaa kestää :ashamed: Toi sun teksti on kyllä sen verran vakuuttava, et mikä sä olitkaan ammatiltaan ;) Ja nyt kun rauhoittuneena sen luen, niin noinhan se juuri menee, kiitos vielä kerran :heart: Molemmat inssit mulla tehty kp13 ja nyt kp14 joten ei mitään hätää. Ai että mä oon hysteerinen, jotenkin vaan tällä kerralla on tuntunut koko ajan, et joku pikkupiru istuu olkapäällä ja hokee pieleen menee, pieleen menee...No nyt alkaa paljastua musta jo liikaa ja vakuutan, että en ole laitoshoidossa :LOL: ja lääkitys pitäisi olla kohdallaan ;)

Hobelix onnea huomiselle, toivottavasti mollukka on sen verran piristynyt, et jaksais jo lähtee liikkeelle :LOL: Tässähän sit toivottavasti päästäis jännäileen melkein samaa matkaa.
 
Morjesta!
Liikunnasta sain ohjeet, että kaikkea sellaista liikuntaa kannattaisi välttää, missä tulee tärinää tai lantion kiertoa. (hiihto, ratsastus, juoksu...) Tämä siksi, että kun munasarjat on äärimmilleen rääkätyssä tilassa ne voi kiertyä.
Tänään soitellessani lääkärille kysyin samalla kauanko joutuu odottamaan. Sanottiin, että niin kauan kun mahassa turvotusta tai kipuja, jos urheilu tuntuu hyvältä niin voi mennä. Ja varmisti, ettei vaikuta kiinnittymiseen mitenkään, Ainoastaan munasarjoihin. Vesileikit kiellettiin viikoksi siksi, kun puhkottu neulalla reikiä, ettei tule infektioita.
Tarkastin myös Lugeasian ja ei haittaa mitään. (helpotus)

Onneksi olkoon hobelix ja mmm tän viikon tulevista insseistä! Saadaan lisää piinailijoita.

Sahrami Toisaalta tää piinailu alkaa jo käydä rutiinilla, mutta toisaalta odotukset väkisin nousee korkeelle. Täytyy sanoa, että nyt on sellanen olo, että epäonnistumisen varalle ei ole mitään. Meillä ei saatu edes pakkaseen mitään suunnitelma B:tä.
Onneksi teille saa täälä avautua. =)

PeePee Sun puolesta saa jo jännätä tosissaan. Mä oon aika varma, että ylihuomenna saadaan plussaa kehiin. :flower:
 
Täällähän on ollut mukavan puhelias päivä jälleen. Ihanaa, kun jaksetaan tsempata toisiamme. Ja mikä mahtavinta, mmm, jokainen meistä kuulostaa vuorotellen mielestään juuri laitoksesta karanneelta, mutta onneksi roolit vaihtuu. Niin, että jos meillä kaikilla ois kierrot samassa vaiheessa en tiedä mitä noi järjestelmävalvojat tekisi; sulkiskohan ne tän pinon?? :LOL: Tsemppiä inssiin, toi Kurren asiantunteva lausunto oli mukavan rauhoittava.

Hobelixille myös hurjasti tsemppiä! Tiedättehän sen sanonnan, että "kuudes kerta toden sanoo"? Se on jäänyt valitettavasti vaan ihan liian aliarvostettuun asemaan, kun kiireinen yhteiskunta on synnyttänyt ton "kolmas kerta toden sanoo".. Niinkuin tässä nyt kellään ois mihnään kiire :D

Ensi viikon keskiviikkona ollaan putkisuunnitteluun ja pääsen pois tuolta lohduttomasta "tippuneet"-loukosta. Täältä noustaan vielä kuulkaa!

Noista urheiluasioista. Jotenkin uiminen kuulostaisi sellaiselta mukavan kevyeltä liikumismuodolta, mutta - ja nyt tulee taas näitä mun friikkijuttuja - ne kaikki bakteerit joita siellä altaissa lilluu!! Pysykäähän siis pliis poissa noista paikoista, joohan :eek:

PeePee, etköhän tee keskiviikkona Raitikset =) (tuolta ivf-pinosta). Ja sitten Kurre ja Ulpu perässä, niin 30% teoria onnistuu täälläkin!

Kauniita vauvaunia rakkaat!
 

Yhteistyössä