*Helmikuun piinailijat*

Torstai 21.2.

PeePee77..............ivf...........................................kp/-/pp 8
Mermarittan...........pas/Klomifen..........................kp?/30-31/pp
mmm.....................3.inssi/clomit/puregon............kp7/28-29/pp
Miruliini .................kotikonstit/Femar/Puregon.....kp23/27-32
Ulpu78.................1.ivf..........................................kp20/ -/?pp
Ukkovalta.............clomit.......................................kp20/28- 32
Kurreliini...............1.ivf.........................................kp17 /-/?pp
Sahrami73 ............tauko/luomu..........................kp17/26-29
Hobelix ................6.inssi.....................................kp11/30-35/pp

Plussanneet :heart:

Haamuilleet :flower:

Tippuneet :hug:

Mä en ehdi mukaan kun te kirjoitatte niin kovasti. Tosi kivaa ainakin lukea mita ehtii.
Omaa napaa: olin sitten toisessa ultrassa ja sovittiin inssi maanantaille. En saanut clomeja enkä edes irrotuspiikkiä, koska oli kaksi kystaa ja uusi tuttavuus, endo. Lääkäri ei halua pahentaa hormoneilla tilannetta jos (isolla todennäköisyydellä) jatketaan ivf:ään. Ja siinähän sitten pitää 'leikkiä' hormooneilla. Onneksi näin luomusti oli 11mm ja 14mm möllykkä kasvussa joten toivoa voi olla maanantaille. Mua vaan harmittaa :headwall:, koska on lievää pcoa, kohtu hieman sydämenmallinen ja sen suukin kiero kuin porsaan häntä ja nyt ihan navan alle isku: endo ja tietysti ihan lievä vaan. :headwall: Kylla mulle yksi syy olis riittany eika korikaupalla.
Ma pidän muuten teille muille peukkuja kovasti sillä kylla me kaikki ansaitaan se plussa ja joku sen varmasti tuokin.
 
Voi Hobelix, kyllä tuntuu sullekin nyt tulevan kaikkea vastusta korikaupalla. :hug: Mutta tässä kyllä luottaisin lääkäriin ja siihen, ettei ne hormoonit nyt ole ehkä paras valinta tähän kiertoon. Onneks kuitenkin sulla on hyvät follit tulossa. :) Ovuloitko yleensä ihan luomusti, eli tarvitaanko sitä irrotusta välttämättä edes? Mä pidän sulle hurjasti peukkuja maanantaita varten! =)

Niin, ja kiitos kaunis kun päivitit listan. Se olikin vajonnut jonnekin ties minne.
 
Mä olen ihan tyytyväinen että tässä tilanteessa ollan ilman lääkkeita varsinkin kun idea on ettei ivf:ää tarte odottaa kauaa ja ettei kroppaa rasitettas etukäteen liikaa. Ovuloinnista en tiedä kun aina on ollut irrotuspiikki. Aina siella on kyllä kasvua ollut mutta kun tulee kystia.
 
mmm
Hobelix nyt me jännätään viikonloppu, sinä inssiä ja minä ultraa. Ja pitkähän on odottavan aika. Harmillinen juttu tuo endo, mut onneksi se on sulla lievänä :hug: Ihanaa päivitit meille listan, mitä seurata :heart:

Hyvä idea Kurreliini toi punktioneula. Kyllä siinä saa jalat alleen paatuneimpikin miespaholainen :LOL: Ja samallahan tää edellä mainuttu paholainen saa työntää ne ilkeytensä niihin Miruliinin mainitsemiin ruumiinaukkoihin :LOL:

Ja tytöt olkoon tän viikon iskulause: Vältä testailuja!

mmm
 
Hobelixille kiitokset, kun toit meidän listan taas elävien kirjoihin! Täällä on ollut näköjään niin paljon muuta vipinää meneillään, että tuollaiset sivuseikat kuin kp:t ja pp.t ihan pääsee unohtumaan! Kyllä on sulle nyt tarpeettoman monta ikävyyttää kasaantunut. Korvaukseksi ansaitsisit nyt plussan inssistä vähintäänkin!

Kurre - milloin siirto? Tosi hienoja uutisia noiden lapsenalkujen suhteen.

Miru - Aslakki ei ole vielä puhunut, lauantaina vasta. Toivotaan parasta, vaikka kyllä tiedän, että se on aina negan jälkeen tosi rankkaa. Vaikka kuinka tietää, että testasi ihan liian aikaisin, eikä siinä tikussa vielä mitään näkyisi.

Pupuvaimo - ihanaa, että ilmoittelet itsestäsi ja mieli on jo tulevassa!

*Seuraava kappale sisältää ärsyttävää valitusta - kannattaa ehkä hypätä yli suoraan lopputervehdykseen. Pakko silti purkautua...*

Meikä: En pääse sille vihreän ruohon puolelle aitaa tässäkään kuussa. Vuotelen täällä tasaseen tahtiin - oviksesta alkaen nyt viikon verran. Onko teillä muilla kokemusta ovisvuodosta? En kyllä usko että tää sitä on. Eihän tuonne mikään voisi tarttua, kun itse tarttumapintakaan ei pysy paikallaan! Ärsyttää juuri nyt kovasti. Hoitojen alotuksen jälkeen lähes joka kierrossa alkanut selkeä vuoto 2pv oviksesta. Kunnon vuotoa siis, kuin niukat menkat. Se on aina loppunut Lugeilla ja lääkäri (kaksikin) sanonut, että on ihan normaalia että oviksen jälkeen vuotaa päivän tai pari. No, tässä kierrossa sitten olen ilman Lugeja, koska sain ruinattua julkiselta jotain verikokeita mm. progestiinit loppukierrossa. Ja tuo pirun ovisvuoto senkun jatkuu - edessä ilmeisesti kahden ja puolen viikon sukulaisnaisen vierailu. Normaalia vai?! Toinen, mitä lääkärit sano ennen hoitoja, kun valitin häiritsevästä tiputtelusta oli, että no se on ihan tavallista ja se tarkottaa, että ei ole ovuloinut. No prkl näistä vikan puolen vuoden kierroista kolme oli Purkka-Pregnyl kiertoja eli "varma" ovis ja viime kierrossa ultrattiin oviksen jälkeen ja oli keltarauhanen hienosti juuri muodostunut, ja aina muulloinkin on ovistikut näyttäneet selvää plussaa. EI TAJUU! Samat lääkärit sanoo eka, että on normaalia ja johtuu siitä ettei ovuloi ja sit, että on normaalia ja seuraa oviksesta. No, eniten suututtaa tässä se, että jos ens kierto menee pieleen, kun just piti alottaa ivf. Enhän mä edes tästä sopasta (borssikeitolta näyttää tällä hetkellä ) selvitä millään, että koska se kp1 on!!!

Mutta sellasta. Uusi yritys huomenna, jos muistaisi nousta sängystä sillä oikealla jalalla. Tarttis selväsi hengailla teidän seurassa enemmän, että pysyis vire duurissa.

Ihanaa perjantaita anyway ja viikonlopun alkua kaikille, myös peepeelle ja mmm:lle ja muille joita ehkä unohdin!
 
Kukkokiekuu!

Sahrami, nyt tuntuu kyllä potkivan päähän toi sinun tilanteesi. Kuulostaa kummalliselta - erityisesti toi, että vastaukset voi olla noin ristiriitaisia!! En osaa sanoa, kuin että ehkäpä oli tarkoituskin, ettei enää kuudetta inssiä tehdä, olisihan se ollut jo aika mones. Ja luotetaan siihen, että ivf onnistuu kun sen aika on. Lohtu :hug: :hug:

Kurrelle onnea siirtoon!!! Täällä odotetaan sitten raporttia, as you know.

Nyt pitää lähteä töihin, kuullaan :wave:
 
Sahrami, tämä blondi sekoili oikein kunnolla!! Onnistuin aamupöpperössä sekoittamaan sun ja Hobelixin tilanteet.. :ashamed: Eihän sulle mitää kuudetta inssiä oltu tekemässä.. pitäisi opiskella tuota Hobelixin päivittämää listaa hieman tarkemmin eikä vaan keskittyä omaan napaan!!

Onnea Ukkovalta, toimihan ne clomit odotusten mukaisesti, hyvähyvä! Varmaan limis on ollut toi 12,9, mikäpä muukaan? En myöskään ole ikinä ollut selvillä näistä luvuista, mutta kaipa se lääkäri olisi sanonut, jos olisi ollut poikkeuksia suuntaan tai toiseen. Pidetään peukkuja, että tyttö ja poika pysyy matkassa!
 
Kurrelle hyppää matkustaja(t) kyytiin tänään? Ihanaa, toivottavasti älyää laittaa turvavyöt heti tiukasti kiinni!

Ukkovalta, hieno homma! Mitkäs Ulpulla olotilat?

Kiitos Miru sympatioista. Ja sorry, piti tuollaistakin teidän kaikkien niskaan kaataa. Nämä on näitä riskejä humalassa (ei tosin eilen) tai liian väsyneenä - arvostelukyky on vähän niin ja näin. Rattiin tai nettiin ei olisi kumpaankaan menemistä... Kyllä se vielä tästä. Mikä itsellä fiilinki? :wave:
 
Kiitos kysymästä Sahrami. Fiilinki vaihtelee kuin vuoristorata. En tiedä kumpi oli ensin muna vai kana eli syytänkö tätä työtilannettani ja ikäviä konflikteja vaiko typerää uskoa raskautumisen mahdollisuuksiin..ja pettymysten pudotuksia vaikkei niin korkealta mutta voi niin kovaa :headwall: Kyllä tekisi miei vetää perskännit pitkästä aikaa ja senhän sitten lauantaina saan tehdäkin..vaikka ei siitäkään tule kuin vaan kahta kauheampi olo ja masennus sitten sunnuntaina.

Sori, miten tää nyt näin synkäksi meni?? Toivotaan että Kurre tuo meille vähän iloisempia uutisia sitten siirrosta selviydyttyään. Ja tosiaan, mielenkiinnolla odotamme lopullista päätöstä kyytiläisten lukumäärästä! ;)
 
Perjantai 22.2.

PeePee77..............ivf...........................................kp/-/pp 9
Mermarittan...........pas/Klomifen..........................kp?/30-31/pp
mmm.....................3.inssi/clomit/puregon............kp8/28-29/pp
Miruliini .................kotikonstit/Femar/Puregon.....kp24/27-32
Ulpu78.................1.ivf..........................................kp21/ -/?pp
Ukkovalta.............clomit.......................................kp21/28- 32
Kurreliini...............1.ivf.........................................kp18 /-/?pp
Sahrami73 ............tauko/luomu..........................kp18/26-29
Hobelix ................6.inssi.....................................kp12/30-35/pp

Plussanneet :heart:

Haamuilleet :flower:

Tippuneet :hug:

Kertokaa pp tietoja, kun mä olen pata :D laiska poimimaan tietoja noilta sivuilta. Kärsin tällä hetkellä jatkuvista kysta kivuista ja follikkelitkin päättävät kasvaa kipujen kanssa, ne vuorottelee ihan kivasti. Auts. Toisaalta nyt voi hyödyntää sita ja valittaa ettei millään pysty siivoamaan viikonlopuksi, joku muu voisi sen tehdä... :)
Sahrami, mulla oli nyt kaksi kiertoa luomua ja kummallakin kerralla oli vuotoa ovuloinnista kuukautisiin. Välillä ruskeaa ja sitten ihan verta kaikkine ihanuuksineen. Mutta kyllä sen huomas sitten sen oikean kp päivän kun tuli mukaan kipeet rinnat ja kuukautiskivut ja migreenit ja vuoto oli sitten ihan selvästi sitä oikiaa. En mäkään ymmärrä syytä kun se voi olla sitä sun tätä. Harmillista se vaan on pupuilun suhteen. :D
 
Sahrami, :hug: Voisinpa tehdä jotain täältä käsin ja auttaa tuohon turhautuneisuuteen... ainakin kuuntelen korvat hurjan hörössä, joten anna tulla vaan, jos siltä tuntuu. Ja mieluummin aina nettiin kuin rattiin. Ihan tosi.

Ukkovalta, hienoa! =) Onnea matkaan kohti plussaa! Ja toiset lääkärit on enempi tuppisuita, niitä pitää vaan pommittaa kahta kauheammin kyssäreillä. ;) Alkavat sitten pikkuhiljaa itse kertomaan asioita, kun muuten avataan kotona kirjoitettu 6 A4-arkin lista hieman mieltä askarruttavista asioista... :LOL: Ja jos muu ei auta, niin voi sanoa, että mites kun tuolla netissä oli että...

Täällä homma hoidettu. =) Kaikki 7 hedelmöittynyttä oli jakautuneet, ainoastaan yhdessä oli kaksitumaisuutta, joten se meni roskiin. Mutta kaikki muut 6 oli siis priimatavaraa, ja niistä sitten yksi nelisoluinen ja yksi kolmisoluinen tulivat kyytiin. :D Tuli tosi hyvä mieli, ja lääkäri sanoi, että jaahas, kaksosia sitten lähdetään hakemaan kun on näin hyvät alkiot. Mutta ei pistänyt vastaan vaan annettiin biologin valita se toinen kyytiläinen lisäksi, ja sinne hujahtivat. Loput 4 meni kahdessa oljessa pakkaseen.

Oli sitten pakko käydä toimenpiteen päälle marjapiirakkakahveilla yhden ystävän kanssa palkinnoksi. =) Ja muutenkin on tosi hyvä mieli, toivottavasti se tarttuis muihinkin ja etenkin niihin, jotka tarvitsevat just nyt positiivisia uutisia. Jaksamista siskot!

Mukavaa perjantaita toivottavat,
Kurreliini ja Lanttu&Nauris
 
Yhyyy, ihanaa Kurre, silmät kostuivat ilosta viestiäsi lukiessa. Miten voikin olla näin onnellinen toisen puolesta!! =) Lanttu ja Nauris on onneksi sen verran sitkeää perussuomalaista laatua, että eiköhän ne kuoki itsensä nopeasti syvälle "maan lämpöön". Kyllä sai aurinkoiseksi muuttunut perjantai ihanan onnellisen päätöksen!!
:whistle: oho, eihän tämä päivän nyt ihan vielä päätöksessä ole kuiteskaan.

Itse sain tänään onneksi anteeksipyynnön eiliseltä riivaajaltani. Helpotti kummasti, vaikka olikin jo illalla saanut tapahtuman omaan arvoonsa. Ei pitäisi ottaa ihan niin henkilökohtaisesti, tiedetään, mutta eihän se helppoa ole. Oli kielenpäässä luikauttaa pieni vuodatus kaikista neuloista ja kapseleista, mutta pysyi suu supussa. Säästetään toi ase vielä pahempaan tilanteeseen :x

Nauttikaa auringosta (ainakin Helsingissä porottaa) ja muutenkin siitä faktasta, että olette uskomattoman upeita ja sitkeitä naisia!! Ei tähän kaikenmaailman rutisijat kuulkaa pystyisikään.

Hitsit :heart:
 
Miru, kiitos :hug: . Täällähän kostuu yhden jos toisen silmät, kun saa huomata, että ilo on yhteinen ja olet noin kovasti tässä mukana. :flower: Mutta niinhän se menee, että yhdessä mennään kohti tulta ja taistoa ja täytyyhän sitä välillä tulla niitä ilonhetkiäkin. Meille kaikille! Ei tätä epäonnistumisen takia tehdä siskot, vaan koska me tiedetään, että tämä kaikki palkitaan! =) Ja siis mähän olen tässä vaan nyt "raskaana kunnes toisin todistetaan", mutta silti tuntuu hyvältä. Katsomme sitten jatkossa, kuinka asiat kehittyy. Onneks on noin lauhat kelit, niin jaksaa noi juurekset kuokkia tuolla paremmin, josko sieltä löytyis sitten sopivan lannoitettua alustaa kasvullekin.

Ja yleensä noi purkaukset töissä näyttäytyy hieman erilaisilta seuraavana päivänä, mutta usein on aihetta kyllä ihan olla kakkapäiden pahoillaankin ja nuolla ylpeytensä ja pyytää anteeksi. Joten ehkä siis säästät vielä ne piikit ja pallerot tulevaa varten. ;) Ja mitään rutisijoita ei tosiaankaan olla - epäilijät voi itse tulla kokeilemaan tätä puuhastelua! :D

Isoja rutistuksia.
 
Löytyipä häilyväinen WLAN täältä. Ihanaa! B)

Kurre-mamma ja Kaalimaan Kakarat! :LOL: (Ne, jotka on mun sukupolvea muistaa ehkä nämä...) :LOL: Onnea valtavasti - tosi upeita uutisia. Olet piirakkasi ansainnut: kyllä kannattaa vetää kakkua kolme viikkoa, että voi lopuksi siirtyä marjapiirakkaan! :p
 
Sahrami, Kaalimaan Kakarat on toki tuttuja. :D Vuosikerta siis täälläkin jo sopivasti kypsynyttä. ;)

PeePee
, sulla ei ole mitään hävettävää eikä nolouden aihetta, ei todellakaan. Päinvastoin mielestäni, sillä ei kaikki ehkä edes pystyis tähän mitä me käydään läpi. Me kuitenkin noustaan niiden negojenkin jälkeen jaloillemme ja yritetään sitkeästi uudestaan. Siinä ei ole tippaakaan hävettävää sisko-rakas. Uskon ennemminkin, että sun työkaverit miettii, kuinka kaiken tän keskelläkin hoidat työt ja muut asiat ja olet oma itsesi, vaikkei elämä aina tarjoakaan sitä parastaan. Se on todella kaukana epäonnistumisesta. Ja ennen kaikkea, testiä ei ole vielä tehty eikä mitään negaa ole tullut! Nyt vielä jaksamista, vaikka vikat piinapäivät varmasti meinaa syödä meidät kaikki hengiltä. :hug:
 
Oi, onpa täälä ollut vastoinkäymisiä jokalähtöön. :headwall:

Onneksi Kurren hyvät uutiset käänsi meidän kelkan taas oikeeseen suuntaan. Mielettömät onnen toivotukset kahdesta hippiäisestä. Pakastejuureksetkin odottavat sit hätävarana.
Nyt pysytään kaikki lujina. Niitä plussia on PAKKO alkaa jo ropisemaan!

Kaverini synnytti toissapäivänä iiihanan pienen pojan. Lapsettomuus heillekin liian tuttu asia 11v. yrityksellä. On tullut itkettyä ilosta heidän puolestaan ja myös omasta epävarmuudesta.
Luovuttaa ei saa, vaikka hermot menee ja pettymys toisensa jälkeen tullut meille kaikille tutuksi.

Hobelix mulla tänään käsittääkseni pp7 kun tasan viikko punktiosta. (Täti vierailee hyvin harvoin. Pisin väli ollut muistaakseni 12kk.)
Mulla loppui mahakipu ja nyt ei mitään tuntemuksia, paitsi Luge-silikonit.
 
PeePee, ymmärrän kyllä häpeän tunteesi. En osaa sanoa, onko se juuri häpeää, mitä itse tunnen. Sellainen tilanne vaan usein kiusaa itseäni, kun töissä sopivasti jossain ennen jonkuin palaverin alkua vaikka joku alkaa kertoilemaan lastensa edesottamuksista, mihin toinen yhtyy ja sitten rinki siitä kasvaa, kunnes tulee minun vuoroni. Ihan kuin tuntisin muiden isot kysymysmerkit ja pohdinnat: mikseiköhän tolla ei oo, se ei varmaa voi saada..ja sitten kuvittelen ehkä vain, kun tunnen saavani osakseni sääliä, vaikka kyseiset ihmiset eivät siis todellakaan tiedä tilanteesta. Näissä tilanteissa on vaan niin riittämätön, vajaa olo. Olen outo, epänormaali - vaikka tiedän ettei niin olekaan. :ashamed:

Tämä porukka ja ajatusten vaihto on ihan korvaamatonta. En edes muista, kuinka selvisin näistä ajatuksistani ennen tänne avautumista, mistä ei ole kuin vasta toista kuukautta kuitenkin. Ehkä tuli silloin kuormitettua muutamaa läheistä ystävää paljon enemmän, eivätkä kaikki yksityiskohdat kuulu kyllä niihinkään tilanteisiin. Riippuvuus on saatu aikaiseksi, mutta eipä tällä riippuvuudella ole kuin positiivisia vaikutuksia; miehenkin mielestä olen paljon hyväntuulisempi kuin aiemmin :D
 
Miruliini Mulla ihan sama, että pari kaveria joutui aiemmin puolipakolla kuuntelemaan ja 'ymmärtämään' hormonihöyryjäni. Nyt heidän kans voi keskittyä muihinkin asioihin. Tästä palstasta näin yhtenäyönä untakin.
ISO KIITOS KAIKILLE!
 
Perjantai-iltaa kaikille! Ihan ensinnä niin kyllä on tosi hyvä mieli täälläkin noista Kurren uutisista. Kiva kuulla, ivf:kin tuottaa välillä hyvää satoa ja laatualkioita. Nyt sitten vielä se tuplaplussa tuohon päälle niin juhlat pystyyn!

Kiitos myös teille tuesta tuohon valitusryöppyyni. Tulin tänään siihen tulokseen, että aika pieni vaiva sitten kuitenkin, kun Lugeilla se sitten hoituu pois ens kerralla eikä aiheuta kipuja eikä mitään. Ja sitä paitsi olen viikon verran poissa kotoa, joten ei edes nakupainin kannalta ei ole kiusallista. Voisi olla huonomminkin. Mutta kyllä lohdutti Hobelix, että joku on kokenut myös samaa, ettei ole ihan friikki. Kiitos kun kerroit. Varmaan nuo hoidot saa yhdellä ja toisella tavalla elimistön kaoottiseen tilaan.

Täytyy kyllä nyt tähän vielä muistuttaa, jos on päässyt teiltä unohtumaan, että oviksen yhteydessähän on ihan normia vuotaa se pari-kolme desiä tuonna vatsaonteloon, kuten opimme tammikuun puolella... :headwall:

Hobelix, nyt olisi kyllä tosi oiva tilaisuus valjastaa mies kaikkiin kiertoliikettä vaativiin askareisiin! Sulla on sen verran meneillään siellä sisuskaluissa.
 
PeePee ja Miru, tunnistan myös tuon ikävän häpeänsukuisen tunteen. Pohdin tätä monesti ja yritän tolkuttaa itselleni, ettei tosiaan ole kyse epäonnistumisesta jossain tehtävässä tai vajaudesta. Toiselle asia onkin kohtalaisen helppo vakuuttavasti selittää. Mutta tunteita on välillä vaikea järkeillä pois, vaikka ne kuinka epäloogisilta näyttäisikin. Olen ihan samaa mieltä, että tämä palsta on tosiaan pelastusrengas. Reaalimaailmassa en ole juuri kellekään asiasta puhunut ja välillä on tosi vaikeaa yrittää jutustella normaaliin tapaan tyhjänpäiväsyyksistä, kun omassa päässä ei joinain viikkoina pyöri mitään muuta kun hoidot tms. En tajua miten tällaisesta pystyi selviytymään ennen netin ja virtuaaliystävien aikaa! :eek:

PeePee, olet musta muuten tosi rohkea, että omista fiiliksistä huolimatta kerroit noin vaan mutkattomasti näille työihmisille. Pakkorako ehkä joo, mutta moni muu olisi varmaan keplotellut itsensä ulos tilanteesta muulla tavoin, valkoisella valheella tai kuka mitenkin. Se se juuri on rohkeutta ja ihailtavaa ihmisessä, että tekee asioita vaikka ne on vaikeita. Seuraavalla samassa työpaikassa, joka on tässä tilanteessa (meitähän on koko ajan enemmän) on sitten sen verran taas sileämpi tie kulkea sun perässä. Ja tosiaan, kuten Kurre tuolla jo ehti kehua, niin tämän kokemuksen läpikäyminen vaatii todellista lujuutta ja huumorintajua ja antaa varmasti terveempää perspektiiviä maailmanmenoon. Voipi olla, että myös ihmiset tämän palstan ulkopuolella välillä ymmärtää sen tai anakin vaistoaa sun seurassa.
 
Tulin jännittämään olisiko Mirulla ensimmäiset plussauutiset näin virallisena testipäivänä. Toivoin niin, että kelatessa tekstejä alaspäin pärähtäisi se kauan odotettu uutinen eteen. Peukut ja varpaat pystyssä. :heart:

Mulle kävi töissä pari kk sitten niin, että soitettiin veritestin negatulos, jonka jälkeen ei mahtanut mitään kun itkin ja menin ihan hysteeriseen tilaan. Oli pakko kertoa tilanteesta useammallekin työkaverille, kun ihmiset oli huolissaan miksi istun ja tärisemässä ja itkemässä kopiokoneen takana. Se tuntutui niin nöyryyttävältä silloin.
 
mmm
Voi vitsi kun tullut tekstiä! Tässä töiden lomassa yrittänyt käydä lueskelemassa teidän juttuja, mut aina tulee jotain keskeytyksiä :kieh: Kyllä tää työ haittaa näitä huvituksia! Mut pikaisesti:

Kurreliini IHANAA, siis kertakaikkiaan mahtavaa ja jäi vielä noin hyvin pakkaseen. Sähän taidat olla oikea laatu "hautuja" :LOL: Ja "lattu leikkaa" myös loistavasti, Lanttu ja Nauris :LOL: Sun täytyy muuten sit ristiäisiä varten varmistaa, et noi nimet täällä tiukka pipoisessa maassa sallitaan :LOL:

Ja niille jotka nyt vastoinkäymisiä kokeneet, niin muistakaa maasta se pienikin ponnistaa ja vielä se iloksi muuttuu
:heart:

Ulpu mulla kans kerran töissä sattui saman tapainen juttu. Menkat sattui alkaan työaikana inssin jälkeen, niin järkytyshän se oli mulle ja itkuhan siinä tuli. Oli odotukset olleet korkeella jne. Tosin työpaikalla muutenkin paineet olleet kovat. Eihän siitä itkusta tullut loppua ja olin ihan romuna. Tuloksena oli kahden viikon sairasloma, oli nimittäin niin ihana ja ymmärtäväinen lääkäri, sielläkään ei itkusta meinannut tulla loppua. Nyt jälkeenpäin mietin, et tuli kyllä tosi tarpeeseen. Pomokin tietää tilanteesta ja hänkin on erittäin ymmärtäväinen ja joustava tän asian suhteen. Ei oo ollu ongelmaa vuorojen vaihdossa, lomapäivien otosta lyhyellä varotusajalla jne.

Voihan vitsi, taas pitää mennä, mut palaan lukemaan lisää kun pääsen täältä duunista. Oli pakko tulla kurkkaan Kurreliinin uutiset :)

mmm
 

Yhteistyössä