*Helmikuun piinailijat*

mmm, eihän toi nyt mikään tunteenpurkaus edes ollut, höpsis. Ja pikkasen dramaattinen pitääkin olla, muutenhan asiat menis tylsiksi. ;) Niin, ja siis mä en todellakaan ole ammattilainen vaan kaikki vastaukset tulee tunnepohjalta ja mutu-tietämyksestä, mutta loistavaa, jos onnistuin rauhoittamaan sua edes hieman. Ja onhan tässä nyt jotain kantapään kautta oppinutkin... Kiva muuten kun on kertynyt tätä omaa ekspertiisiä tältä saralta, ties missä näillä knoppitiedoilla voisikin loistaa. Miettikääs jotain firman kesäjuhlia, ja siellä vaikka joku tietokilpailu, missä kysyttäisiin follien vrk-kasvua, pregnylin pistoajankohtaa, alkioiden jakaantumista ja otollista pidättäytymisaikaa? :D Varma voitto olis taattu!

Kuten Miru totesi, niin pikkasen laitoksesta karatuilta kuulostetaan, eikä siis vaan kuulosteta. Kysykääpä kotoa. :LOL: Mutta ei sillä täällä ole väliä, ja siksi tää niin ihana paikka onkin, kun täällä voi olla täysin vapaasti ilman estoja olla se äärimmilleen viritetty valeraskaana oleva hormonipirkko. :D

No niin, nyt sitten teilläkin pian putkihommat alkaa Miruliini. Loistavaa. =) Ja mä olen niiiiin sun kanssa samoilla linjoilla, etä uimahallit on ehdoton nounou, ei pysty edes ajattelemaan sitä vettä, jossa kaikki lilluu ja tuo mukanaan sinne ties mitä... uuh. :$ Hygienia- ja siivousfriikki ilmoittautuu, ja ehkä jo muistattekin sen pakkoimurointineuroosin. Onneks imurointikielto ei kestänyt kauaa! :D

PeePee, oletkos muru hengissä vielä? :hug: Toivottavasti Raitiksen eiliset kokemukset toi sulle lisää uskoa plussaan! =)

Mites Hobelix irrotus onnistui? Jokos on inssi ohi ja piina alkanut?
 
Tiistai 26.2.

PeePee77..............ivf...........................................kp/-/pp 13
Ulpu78.................1.ivf..........................................kp23/ -/pp8
Kurreliini...............1.ivf.........................................kp120 /-/pp4
Ukkovalta.............clomit.......................................kp25/28- 32
Sahrami73 ............tauko/luomu..........................kp22/26-29
Hobelix ................6.inssi.....................................kp16/30-35/pp
mmm.....................3.inssi/clomit/puregon............kp12/28-29/pp
Nippe81..................inssi......................................kp1/-/pp
Mermarittan...........pas/Klomifen..........................kp?/30-31/pp


Plussanneet :heart:

Haamuilleet :flower:

Tippuneet :hug:
Miruliini :flower:

Kyllä on mulla vakaasti nukkuva mollukka. Musta siis kasvatetaan aikuista eli mun pitäisi siis oppia heräämään aikaisin ja menemään nukkumaan ajoissa. Tänään kyllä onnistuu, kun voiskin menna jo nyt nukkumaan. Siis inssi siirtyi huomiseen, mutta se varmasti tehdään huomenna!!! Kolmena aamuna peräkkäin herätys aikaisemmin kuin naapurin kukko, aurinkokin on vielä unessa :kieh:. Tällä vaivalla sieltä kyllä tulee plussa, onhan tämä harjoitusta aamusyöttöjä varten :LOL:.
PeePee joko on mitään tiedossa?
 
mmm
Täällä aurinko paistaa ihanasta, pakkasta kyllä n. 10 miinusastetta, mutta kylläpä oli kiva käydä lenkillä. Koirat piti jättää kotiin kun oli niin kylmä. Mulla on kaksi chihuahuaa ja vaikka niillä ois villarit päällä niin ne tahtoo "jähmettyä"näin kylmällä. Ja toppapuku päällä toinen ei suostu kävelemään, makaa vain selällään jalat ylhäällä(keltä lie mallia katsonut :LOL: )
Olokin on vaihteeksi seesteisen rauhallinen, mutta tilannehan voi tunnin päästä olla taas ihan toisenlainen :whistle:

Hobelix onnea huomiseen inssiin ja noi aamuherätyksethän alkaa mennä jo rutiinilla. Näin se luontoäiti opettaa jo valmistumaan huonoihin yöuniin :LOL:

Kiva lukee tota listaa ja ruveta huhuilemaan, että mites voi Ukkovalta ja PeePee?
Onko Ulpulla millaisia tuntemuksia? Kurrellakin päivät lisääntyy, jokohan siellä Lanttu ja Nauris on alkanut hakkuja heiluttaa?

Vielä omaa napaa sen verran, et nythän se pidättäytymisaika on ihanteellinen, joten asioilla on tapana järjestyä. Vaikkakin usko siihen horjuu aika lailla toisinaan. Olkapäällä oleillut "pikkupirukin" on kadonnut jonnekkin, ei sitä ainakaan tänään ole näkynyt, onneksi :LOL:

Aurinkoista päivän jatkoa kaikille

mmm
 
Heipparallaa, kotona jälleen! Hyppään taas tämän piinapinon pyörteisiin, vaikka vauhti sen kun näyttää kiihtyvän niin, että heikkopäisemmällä saattaisi mennä pupu pöksyyn. Onneksi me ei olla heikkopäisiä - höyrypäisiä ajoittain kyllä. Mutta muuten silkkaa terästä! B)

Inssiläisillähän hyvin asiat! mmm, oon samaa mieltä muiden kanssa, että hieno johtofollihan sulla on! Joillain klinikoilla ei edes suostuta tekemään inssiä, jos on useampia tyrkyllä. Ja limiskin oli hyvä! Ja Hobelixkin pääsee sitten tositoimiin pari alkuverryttelypyrähdyksen jälkeen. Tässä tapauksessa ultrien/ajoreissujen kanssa sen on oltava jo se kärsimättömien ihmisten kolmas kerta, joka toden sanoo!

Huomennahan on oikea uutispäivä, kun on inssi ja sitten yksi testipäivä: PeePee, mikä fiilinki?

Mä joudun ehkä perumaan perjantain testipäivän, vaikka sitä jo ehdin niin uhota. Vuoto on jatkunut tasaiseen tahtiin nyt 10 pv ja tänään on alkanut kipristellä siihen malliin, että tämä lorotus intoutuu varmaan loppuhuipennukseensa jo ihan lähipäivinä. :/ kp1 tulee taas lyömään lattiaan hetkeksi, vaikka nyt ei tosiaan ole mitään toivoa, mutta eiköhän ole jo aika siirtyä seuraavaan vaiheeseen.

Putkihommat on muuten loistosana!! :LOL: Se sitten varmaan tekee siitä solubiologista siellä labrassa putkimiehen. :LOL: (Öö, tai -naisen, tasa-arvon nimissä.) Tästä tulis hyvä sketsi, kun yksi meikäläinen makaa mömmöhuuruissa ketarat levällään toimenpidehuoneessa ja sisään lompsuttaa putkimies valkoisessa takissa.

Uima-altaista olen muuten samaa mieltä, että mua ei sellaseen saa nykyään kirveelläkään. Meillä on kotonakin (kerrostalossa) saunan yhteydessä uimis, joka näyttää löylyjen jälkeen tosi houkuttelevalta, mutta tyydyn aina katselemana miehen pulikointia. Se on kyllä kumma juttu, että kesällä järvessä uiminen on ihan eri juttu, eikä yhtään epäilytä, vaikka ties mitä niissä vesissä sitten lilluu/matelee/ryömii/muhii/syö-juo-ulostaa/lisääntyy/kasvaa/lahoaa... !! :eek: :eek: :eek:

Vielä asioista, joita EI SAA / PITÄÄ tehdä: olen aikaisempian vuosina käynyt säännöllisen epäsäännölliseti avantouimassa. Nyt tämän projektin aikana olen jättänyt tuon harrastuksen kokonaan. Ajattelin, että aiheuttaa aikamoisia ääritiloja elimistössä ja on siksi varmaan pahasta. En kuitenkaan kysynyt koskaan lääkärtiltä. Mitä mieltä olette: voisiko sittenkin käydä avannossa, kun se kuitenkin muuten on kait terveydelle hyväksi?
 
Sahrami, avanto taitaa olla kyllä liian raju kokemus, joten jätetäänpäs nekin pilkkimiehille ainoastaan. Ton sun täydennyksen jälkeen noista uima-altaista jo pelkkä ajatus alkaa kuvottamaan - oire!!??

Täällä on täti tulossa juuri kylään. Ehdinkin jo miettimään, josko Aslak kuitenkin on sen pelästyttänyt, mutta kovasti jo kolkuttelee ovella.

Nyt täytyy kiirustaa junaan, osallistun taas OIKEESTI myöhemmin - heh, tätä joutuu nyt käyttämään :kieh:
 
mmm, ihanan positiivinen viesti, ja niinhän se on, että asioilla on tapana järjestyä. Siitä pidämme kiinni. =) Ja pikkupirut hittoon olalta, hushus!!

Täällä ei nyt ole mitään valtaisia juurtumistuntemuksia, vaikka kaikkea tarkkaillaankin neuroottisesti. :whistle: Progepuikot alkaa kai vaikuttamaan, kun tissit kipeytyy, kuten viimeksikin.

Pahus Sahrami tota sun vuotoa... :headwall: Mieti nyt kuitenkin testausta, jos tilanne ei muutu sen kummemmin. Ja putkihommat on kuules loppupelissä aika nastaa, eli ei niin paha juttu kun vois kuvitella, tai sitten tässä on polla pehmennyt eikä oikeen enää tiedä mikä luokitellaan normaaliksi puuhaksi. Most likely. :p Pääasia, että tästä kuitenkin huumoria irtoo, sillä tuskinpa tätä haudanvakavana kovin pitkään jaksais.

Niin ja Sahrami, en menis avantoon kyllä varmistamatta ensin asiaa. Joten jos siitä tykkäät, niin satavarmasti pärähtää kiellettyjen listalle. Se on pettämätön logiikka juu. :kieh:

Miru, se on oire se!! :D Sulla siellä sitten Aslak on pelottanut tädin muihin sukulaisiin. Katotaan kauan se siellä viihtyy. :p
 
Voi PeePee :hug: :hug: tiedän niin hyvin miltä tuntuu. Mikäköhän siinä on, että meidän on testattava se kaksi päivää ennen virallista testipäivää, vaikka varoittelemme toinen toisiamme siitä..testaathan kuitenkin vielä huomenna. Itke itkusi ja sure surusi. Kyllä sinut vielä palkitaan tästä valtavasta kärsivällisyydestä ja voimasta. Jostain syystä meille tie on tehty mahdottoman kiviseksi ja mutkaiseksi, mutta kyllä se perille vie. :hug:

mmm, kiva että sinulle onni hymyilee ja pirut on häädetty pois. On tainnut lepyttely toimia hyvin ;) Ja missä kaukana oikein asut, jos 10 pakkasastetta vielä mittarissa? Etelässä ainakin kevät tuntuu jo olevan pitkällä, juuri lenkiltä palasin ja linnut ihanasti liversivät. Oletko muuten jo vaihtanut väriä? Vai päätitkö pysyä vielä Elovenan sävyissä meidän vetoomusten ansiosta?

Eipä Kurre mulla Aslak pitkälle tätiä pelottanut. Tekee tuo pirun sukulainen vaan kiusaa, kun tietää että mitä pidempään pysyy poissa, sitä pidemmälle meidän putkihommat siirtyy. Lähettelee jo erinäisiä viestejä: tuttua tutumpia vihlaisuja, värimalleja, v***tusta.. katsotaan. Paras tapa houkutella täti paikalle on ollut mulla just joku sovittu kylpyläreissu, saunailta tai muu vastaava, mutta ne kun just laitettiin kiellettyjen listalle..Oisko teillä kikkoja tädin esiin houkuttamiseksi? :/

 
Ulpu nyt tarvitaan sitä uskoa onnistumiseen! Miruliini ja Hobelix puhuu asiaa. Tiän kyllä, että tuosa vaiheesa on erittäin vaikea uskoa muuhun ku epäonnistumiseen.. Pietän peukkuja kovasti pystyssä, että kyse on kiinnittymisvuodosta tai lugeista aiheutuvaa. :hug:

Tännään tuli käytyä sielä kohdunkaulan laajennuksesa. Ei se ollu läheskään niin paha juttu ku olin kuvitellu, mutta ei se kyllä mikkään nautintokkaan ollu! Alusa saama puudutus varmaanki vaikutti kovastikki tuntemuksiin, mutta kyllä se välilä siltikki kipiästi kävi. Noh, joka tapauksesa se on nyt ohi ja pistämisetki sitten alotin taas tännään. Vähän minua ressaa etukätteen jo se, että mulle on yl. tehty inssi kp15 ja nyt se sattuu sunnuntaipäiväle. Toivottavasti inssin tekemistä voiaan sitten siirtää maanantaile, koska olen aivan varma että kp13 olis aivan liian aikasta. Tämäki pohtiminen on taas niin turhaa että! :kieh: Häätyypi vain yrittää vallaa uskoa onnistumiseen, huoh.

Ja eiku innola oottamaan taas sitä valtavaa turvotusta, joka takuu varmasti saapuu taas lääkityksen myötä..
 
Ulpu, tää on nyt niiden rautaisten hermojen paikka nainen. Milloin sulla olikaan testipäivä? Ja toi vuoto tosiaankin voi olla ihan muuta kuin mitä itse pelkäät, ja varmuus tulee sitten testillä. Onkos sulla ollut minkälaisia muita tuntemuksia/oireita/fiiliksiä? Koitahan kestää kasassa siellä sisko, joohan! :hug:

nippe, onnittelut operaation mallikkaasta hoitamisesta! :) Ja pistokset alkois sitten samantien, mainiota. Siitä se sitten lähti, tie kohti plussaa. =) Älä mieti vielä ajoituksia inssin suhteen, vaan katsotaan parit ultrat ensin. Ja tuskin sitä ehtii mitään murehtiakaan siltä kaikelta turvotukselta... :LOL:
 
PeePee Ei löydy sanoja... Olen todella pahoillani sun puolesta! Ivf-pinossa oli tosi kaunis runo. Se sopisi tähän paikkaan. Lämmin :hug: ja voimia itkeä itkut.

Miru, Hobelix, nippe ja Kurre Suuri kiitos taas tsemppaamisesta. Uusipävä ja yritän ajatella kaiken olevan vielä ok. Soittelin taas :LOL: poliklilnikalle kysymysteni kanssa. Voin testata jo sunnuntaina, niin ma töihin mennessä on saanut jo selvitellä päätään oli tulos mikä hyvänsä. Edellisessä inssissä mulla alkoi vuotaa tasan samana päivänä samaan kellonaikaan, kun nyt. Mutta, mutta, nyt en saa jäädä miettimään sitä.

Nippe Hienoa että hommat etenee. :flower: uusi yritys uudet kujeet ja uudet kierronpäivät. Varmasti osaavat katsoa sopivan ajankohdan inssille.

Miten Hobelixin inssi meni?
Onko Kurre sulla tuntemuksia? Mua eilen nukkumaan mennessä vihloi aika paljon vasemmalta ja se vuoto jatkuu, ei muuta.
 
PeePee, :hug: :hug: :hug: Tuntuu niin pahalta puolestanne. :'( :'( :'(

Mites inssiläiset jaksavat? Miten on viikko mennyt?

Ulpu, hyvähyvä, siellä on selvästi taistelutahto taas löytynyt. =) Sunnuntaina sitten testiä kehiin. Hitsi kun jännittää sun puolesta jo nyt.

Omassa navassa ei mitään kertomista. Raportoisin oireista tai oireidentapaisista välittömästi, jos edes saisin niitä kuviteltua itselleni. Mutta ei. :( Viimeksi mun mielestä rinnat ja nännit reagoi ihan välittömästi inssin jälkeen, mutta nyt ei. Tai siis sitä pientä arkuutta (keltarauhasnappulat) on, mutta itse asiassa tällä 3 supon päivittäisannostelulla luulis nyt jo ihan lääkkeenkin takia olevan enempi. Joten täällä vaan olla möllötetään. Pientä turhautumista ja paniikkia tosin havaittavissa.
 
Voi PeePee... :'( Niin epäreiluilta tuntuu, että tällaisia koettelemuksia joudut käymään läpi. Voimia! Kunpa osaisin sanoa jotain enemmän, mutta sanat ei taida asioita muuksi muuttaa. :hug:

Ulpu, älä ollenkaan vielä hätäänny. Vuoto voi olla hyväkin merkki tässä vaiheessa, ehkä siellä vaan ne hakut heiluu! Tänne on pakko vähitellen alkaa tulla niitä plussia, eihän tällainen voi jatkua! Nyt vaan pää kylmänä ja hyvällä mielellä sunnuntaita kohti. :flower:

Kurrelle myös piinailuun positiivista mieltä. Eihän noin aikaisin mitään oireita kuulukaan olla. Muhivat siellä rauhassa juurekset - hitaasti hyvä tulee.

Nippe, olet tosi urhea - hieno juttu että tuo operaatio on nyt ohi. Kuulosti vähän ikävältä etukäteen tuo laajennushomma, täytyy tunnustaa, mutta ilmeisesti sunlaiselle supernaiselle ihan pikkuhomma. ;) Ja nyt sitten tuleva inssi on ihan kakkupala, eikö niin? Kiva, että hoito tulee saman tien.

Miru, onkohan sun täti täällä mun luona kylässä? Ja aika monen muunkin tädit ja kumminkaimat - oma täti ei kyllä jaksaisi kahta viikkoa yksinään roikkua nurkissa tällä tavalla... Itse asiassa tämä vierailijani on kyllä edelleen lähinnä epämääräinen kummitustäti ja niihin ei ehkä päde tämän normaalimaailman lait.
 
mmm
PeePee voi ei :'( miljoona :hug: Aivan niinkuin joku jo mainitsi, sanoja ei löydy, mutta kaikki me tiedetään toi tunne. Ja aina siitä on selvitty, vielä....Jaksamista sinne teille.

Ulpu periksi ei anneta, eihän? Lippu korkeella, niin kauan on toivoa kun on elämää, niinhän(kaamee klisee, sorry) Toivotaan et vuoto lakkaa ja su pärähtää plussa, sitä odotellessa :)

Kurreliini jos se oire on se, et ei oireita ;) vai miten se oli? Tää on taas tätä mun järjenjuoksuu

Nippe mulla on tehty molemmat inssit kp 13 ja toisella onnistu, joten ei välttis liian aikaista :)

Miru Täällähän sitä pohjoisessa asustellaan tai siis keski-suomessa, eli Oulusta n. 100km ylöspäin. Täällä kyllä lunta ja pakkasta riittää. Ihan pari päivää sitten oli yöllä 26 astetta pakkasta, huh huh kylmää on. Eloveenan sävyissä edelleen, mutta ei kauaa :)

Hobelix joko inssi tehty?

).( Täällä ovis päällä ihan varmasti, nyt paniikki, ettei huomenna olis vaan myöhästä. ei kai se voi olla jos selkeet oireet tänään havaittu? Valkkis kirkasta, istuessa tärähtelee inhottavasti jne. Ovistestiä en ole uskaltanut tehdä, ettei lyö paniikki päälle. Pregnyl pistetty eilen illalla, joten kai ne tohtorit tietää parhaiten. Mulla tänään niiiin turvottanut vatsaa, et näyttäs niinku ois todellakin raskaana(saapa itsekseen peilin edessä kuvitella :LOL: ) En tiedä johtuuko pregnylistä, onko kukaan muu huomannut samanlaista ilmiötä? Huomenna sit H-hetki, toivottavasti miehellä simpat kondiksessa ja kaikki menis hyvin ja ajoitus nappiin. Niin ja huomenna on kp14, ennen tehty kp13, joten eihän ole myöhäistä, eihän? Mulla vaan hirvittää olla näiden ovis-oireiden kanssa, eikä voi asialle tehdä mitään :eek: Tässähän taas on selvästi hysteriaa ilmassa....

Tsemppiä kaikille muillekkin, jotka unohdin mainita ja ihanaa iltaa

mmm
 
mmm - koita vaan ottaa lunkisti ja luottaa lääkäriin. Moneen kertaan on täälläkin todettu, että minkäänlaiset oireet tai tuntemukset ei ole tae tapahtumista sisuksissa ja toisaalta oireettomuus ei aina tarkoita, että värkit olis pysähdyksissä. Nyt vaan uskotaan siihen, että nuo tuntemukset on sitä, kun se folli (tai jopa monikossa!) kasvaa ja kypsyy aivan priimatavaraksi. =)
 
mmm toivotaan onnea huomiseen inssiin :heart:
Sahrami tiedätkö laulun täti Monicasta? Se varmaan on täti Monica joka sielä on, kun niin monta säkeistöä että kestää ja kestää... on se hauska täti :LOL:
PeePee Olet tosi kultainen, kun oman murheen keskellä jaksat kannustaa muita. Me ei tosiaan olla yksin.
Hobelixin kuulumisia odotellaan.
Mitä Mirulle kuuluu?
Kurre todennäköisyydet plussaan alkaa olla meidän puolella, kun valitettavan monella tullut huonoja uutisia. Eiköhän mennä pää pystyssä ja viedään ne teidän kasvikset ja meidän klöntti 9kk kuluttua kotiin asti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ulpu78:
Sahrami tiedätkö laulun täti Monicasta? Se varmaan on täti Monica joka sielä on, kun niin monta säkeistöä että kestää ja kestää... on se hauska täti :LOL:
:LOL: On se hauska joo... Tämä odottelemani loppuhuipennus on sit varmaan se säkeistö, jossa "koko täti heiluu ja täti heiluu näin" ... Arvatkaa vaan, miten on pokassa pitelemistä sitten kun meillä on niitä lapsia, jotka kerhosta tultuaan hoilottaa illan kotona täti Monicaa. Voi tulla meillä äideillä mieleen, että tietäsit vaan montako Monicaa sunkin tekoon tarvittiin... :LOL: :LOL:

Ulpu, pelkään, että nimilautakunta saattaa asettua hiukan poikkiteloin ton Klöntin suhteen, mutta kannattaahan sitä yrittää. Kyllä nykyään noita vähemmän perinteisiäkin nimiä kai hyväksytään välillä... :LOL: :LOL:

Hobelix?
 
PeePee, voi sinua urhea nainen, kun meitä muita täällä kannustat ja tsemppaat oman surun keskellä. =) Ja tulethan kertomaan, jos voidaan auttaa sinua jotenkin. :hug:

Ulpu, juuri näin, juurekset ja klöntit pääsevät loppuvuodesta sitten meille koteihin! :D Nää naiset ei nyt kesken leikin luovuta, ehei. ;)

mmm, se sun pömppömasu johtuu tosiaan pregnylistä, sillä siinä on raskaushormonia, joka toisilla turvottaa. :) Ihaile sitä nyt kuulehan vaan rauhassa, ja huomenna sitten saatkin sinne kyytiin pieniä vipeltäjiä. Hysterialle emme anna periksi. Pää kylmänä tulta päin!

Sahrami, toi täti Monika on kyllä loistava keksintö, kiitos siitä Ulpu! Mites se tätsy on sua Sahrami heilutellut, eli ootkos selvinnyt sen kaa? Kuulostaa vaan todella hermoihin käyvältä, jos Monikat on kylässä viikkotolkulla. :headwall:

Hobelix ja Miru, oottehan hengissä? Ei täältä pinosta saa olla päivääkään pois... :LOL:

Kamilla? Miten pärjäilet? :flower:
 
mmm
Sahrami ja Ulpu kannustuksesta ja rauhoittelusta. Noita sanoja sitä todella tarvitsee, varsinkin kun nää asiat ei oo helppoja ja välillä ahdistaa ihan kympillä. Eli sydämmelliset kiitokset olemassa olosta kaikki te rakkaat samaa kokevat ihmiset :heart: :heart: Ja niinku taas todettiin Sahramin ja Ulpun teksteistä, TÄÄLLÄ ELETÄÄN HUUMORISTA! Ja sitähän nää tytöt osaa viljellä, vai mitä :)

Minäkin vielä nostelen Hobelix?

mmm
 
Kiitos Kurreliini kysymästä, täällä fiilikset jännittyneet... Aivan rupes hirvittämään ku huomasin päivittäessäni IVF/ICSI-pinoa että oon listan kärkipäässä eli seuraavia testaajia, HUI!!!
Oireita (todennäköisesti Lugeista johtuvaa) on ollut kuvotus lähinnä öisin töissä ja sit tuntuu et Lugeja laittaessa olis paikat jotenkin turvoksissa. Aika huvittavaa, jos sattuisi niin hyvin et toi yökuvotus on raskausoire... Päivätyötä tekevillä tulee aamupahoinvointi ja tällaisella vuorotyöläisellä sit yöpahoinvointi :D Mut ei näistä oireista/oireettomuuksista osaa mitään päätellä, yritän pitää toiveet minimissä etten tipu sit korkealta jos tulee nega.. Rinnukset esimerkiksi tuntuu ihan normaaleilta, mikä puhuu kovasti negan puolesta :ashamed:
Kuinkas sun piinailut on mennyt, aika matelee vai? =)
 
Täällä ollaan, hengissä jotenkuten..(jos ois noissa naamoissa semmoinen unisen näköinen zombi, valitsisin se, mutta kuvitelkaa sellainen mielessänne..).
Menen omaan napaan tuon sopivan aasinsillan kautta. Täti tuli kuin tulikin reippaana esiin aamuviideltä ja alkoi heti vaatimaan kovia lääkkeitä. Tällä tädillä heilui jokin valtava nuija, jolla se rusikoi mua oikein kunnolla eikä rauhoittunut kuin vasta neljän buranan jälkeen. Sitten se nukahti hetkeksi ja kuvitteli kai tekevänsä palveluksen ja päästi mut töihin.. tää uninen zombi on siis tehnyt tänään megarankan työpäivän ja kotiin päästyään painui heti saunaan (kiitos rakas mieheni, että halusit meille jatkuvalämmitteisen kiukaan!) ja tässä istuu nyt posket punottaen lasissaan kylmä siideri - ah :) Mahtava hiljaisuus ylisosiaalisen päivän jälkeen, vain sade kolisuttaa rännejä.. Mies on niin sopivasti yön poissa, en jaksaisi ketään nyt. Paitsi teitä :flower:

Onko muilla menkkakivut pahentuneet hoitojen myötä? Mulla kipu jatkuu useamman päivän selkeesti, aiemmin oli kova kipu, mutta vain tänä ykköspäivänä.

Sahrami, toivottavasti se sinunkin tätisi päättäisi jo pikkuhiljaa mitä haluaa. Tai sitten sun pitää päättää sen puolesta ja tehdä se testi. Eikös se ollut se karkauspäivän testifestari perjantaina?

Mikäs on testijärjestys tästä eteenpäin? Ulpu sunnuntaina, Kurre ensi viikolla mutta minä päivänä? Me otetaan naiset ne plussat tähänkin pinoon, se on saletti ja oireiden/oireettomuude/tiputteluvuodon ja kaikkien edellisten vaihteluiden ei anneta vaikuttaa millään lailla uskoomme.

mmm, hurjasti myötätuulia huomiseen inssiin! Kaikki menee loistavasti, sehän me jo tiedetäänkin. Voitko nähdä ultralla sen tilanteen, eli onko johtofollli vielä puhkeamatta vai jo puhjennut? Ajoitus molemmissa tapauksissa on ainakin meille kertoman mukaan hyvä, sillä irtoamisen jälkeenkin munasolu voi hedelmöittyä vielä vuorokauden ajan. Ja siitä vatsan turvotuksesta, mulla se on juuri nyt pahimmillaan. Saapahan ainakin harjoitusta siitäkin, ettei vatsan muodonmuutokset tule yllätyksenä vastaan sitten kun siellä asukki alkaa viihtymään. Ehkä me nimetään tämä pino maaliskuussa "pömppömahaiset plussaajat", unohdetaan toi piinailu, ettei se leimaa meitä turhan pitkäksi. Johan me sitä ollaan aikamme tehtykin.

Rentouttavaa iltaa kaikille. PeePee, sinulle erityisISO :hug:
 

Yhteistyössä