Olipas tullut ihanasti tekstiä!!
Mahan koko: Musta tuntuu että mulla on jo ihan turbomaha, siskokin eilen tuumasi että on varmaan isompi kuin hänellä samassa vaiheessa. Mennään siis melko samoilla viikoilla, vuosi vain väliä
Painon nousu onneksi jo laantui, pysynyt viikon samoissa lukemissa.
Rakenne-ultra: Melkoisesti vaihtelua noissa ajoissa! Piipiäisen kanssa ollaan samana päivänä ultrassa!! Juuri sitä ihmettelin kun itsellän on ultra vasta noin "myöhään" ja joillakin jo heti kun 19 viikkoa tulee täyteen. Mutta kaipa meitä viisaammat tietää millon pitää filmata
Mini-77 ja muut oireettomat: Ei hätiä, ei täälläkään ole mitään oireita. Paitsi tämä JUMALATON VÄSYMYS!! Istun töissä ihan oikeasti silmät ristissä, en meinaa saada itseäni millään hereille ja illalla olen päiväunet nukuttuanikin ihan koomassa. Haukottelen vaan ja odotan että kello tulisi sen verran että kehtaa mennä jo yöpuulle.. Pakko ois virota, ei muuten jaksa yhtään. Maha on iso, mutta ei senkään kasvua enää huomaa ja liikkeitä en vielä täysin tunnistettavasti tiedosta. Eli tässä odotellaan, eiköhän sieltä parin viikon sisään ala potkut tuntumaan! Ja mini77 - mielestäni 4D tehdään aika samoilla viikoilla kuin rakenneultrakin.
Röllis ja Pöhinä: Kaurapuurohan voisikin olla tehokasta! Itse lopetin sen syönnin n. vuosi sitten kun vatsa oli koko ajan ihan "puurolla", nythän voisikin testata taas!
Iidesy: Sekounia täälläkin. Menee ihan laidasta laitaan hekumallisista unista menneisyyden painajaisiin. Ja ei ainakaan yhtään vähennä väsymystä.
Hankinnoista: Mitään ei vielä olla hankittu, aika kivasti tuntuu löytyvän käytettynäkin. Esim. miehen suku ei oikeastaan vielä tiedä asiasta (kun ei oo laiskat selvinny käymään, siis me
) eli ootetaan sitäkin että kaikki voi tarjota omia varastojaan käyttöön. Onneksi mies omaa myös enon vaimon joka on intohimoinen lastenvaatteiden ompelija!
Uh, nyt pitäisi herätä!!
~Zuh & Naatti 19+4