heipähei taas pitkästä aikaa!
joka päivä käyn kyllä lueskelemassa teidän kuulumisia, mutta jotenki ei saa ite aikaseksi kirjotella mitään.
kaikki menee ihan hyvin, välillä vaan tahtoo tylsää olla, ku kotosalla vain oon
jännä, että aika menee päivisin aina hitaasti, mutta silleen yleisesti ottaen kuitenki aika
menee tosi nopeasti, ihan hullua että laskettuun aikaan on alle kolme kuukautta!
tuntuu että vastahan oli kesä ja plussasin ja masua ei ees näkyny, ja nyt sitte ollaan tässä pisteessä
olo on fyysisesti ihan suht hyvä, mutta mulla on kauhea kriisi tän ulkomuodon kans, ku olo on niiiiiin iso ja kömpelö ja ällöttävä ja tympiä.. toiset oikeen "hehkuu" ja on parhaimmillaan raskausaikana, ni tuntuu että mää oon kaikkea muuta. ja kauheesti on alkanu pelottaan että lähteekö nää kilot musta ikinä
tiiän, että täsä vaiheessa on vähä turha murehtia nuita asioita, mutta mulla on liikaa aikaa päivisin nii kerkeen miettiä vähä liikaaki
pikkusen liikkeet tuntuu tosi selvästi, ja välillä mietin että eikö se nuku ollenkaan!
viimesen viikon aikana liikkeet on voimistunu ihan hulluna, ja tuntuu että masuasukki pyörii ku väkkärä tuola, eikä oo hetkeekään paikallaan. kaikista tympeimpiä on, ku se potkii kylkiluihin ja sitte napaan
vaikka välillä oikeesti menee melkeen hermot ku tuntuu niin ärsyttävältä potkimiset ja möyrimiset, nii tottakai rakastan jokaista potkua, sehän kertoo vaan että masussa on kaikki hyvin
ja mies on ihan innossaan ku esim. saunassa maha suurinpiirtein pomppii puolelta toiselle, sen näkee jo aivan selvästi
seksiä meillä harrastetaan paljon vähemmän ku ennen raskautta, mutta kuitenki 2-3kertaa viikossa, mikä on jotenki vakiintunu määrä nytten, ja se passaa meille molemmille
mulla on muuten tosi tympiä "vaiva" ilmaantunu nyt, valkovuoto! sitä tulee ihan kauheesti, ja tää on tosi ällöttävää jo. tiiättekö mistä johtuu, ja voiko siihen vaikuttaa jotenki? vai onko nää vaan näitä raskauden "haittapuolia"? argh:/
pilli ja pikkunen, 28+1