Onnea
Tengu lääkärille! Toivotaan että edelliset olisivat olleet vääriä hälytyksiä.
Pahoittelut
Ruttuinen Rusina, nuo vuodot kai usein kuuluvat onneksi asiaan?
ON:
Mun testit ne ei vaan vahvistu, ihan soma plussa tuli tänä aamuna Apteekin omalla, mutta ei yhtään voimakkaampi kuin viikko sitten. Ehkä varmuudeksi soitan huomenna neuvolaan ja kysyn onko normaalia... Muutenkin tekisi mieli kysyä noista vatsakivuista (niistä alempana).
Huippaus kai kuuluu asiaan (useissa oirelistoissa se tuntuu olevan) ja mua ainakin on pyörryttänyt joka päivä viikon ajan ylös noustessa. Tosin alhaisesta verenpaineesta aina kärsineenä olen tottunut pyörtyjä ja osaan pysähtyä ja ottaa seinistä kiinni. Nyt tuntuu olevan verenpaineet sitten tosi alhaalla kun aina sohvalta noustessa joutuu hetken kokoilemaan itseään. Ja nyt kun on kuuma niin ei ihme jos pyörryttääkin. Muistakaa tytöt juoda!
Oireista muutenkin: Tissit eivät olleet alussa näin kipeät, nyt kipeytyneet. Menkkamaisia juilintoja edelleen vatsassa ja selässä (jopa enemmän, välillä pelästyn et nytkö ne alkaakin, mun mielestä jopa "supistelua" - oon kerran supistellut kun kierukka laitettiin ja tuli hyvä käsitys niistä) ja nivusissa vihloo. Yleensä oireet voimistuvat iltaa kohden. Onko muilla tätä? Yleensä aamusta ihmettelen olenko raskaana ollenkaan ja iltaisin ei olotilan perusteella kysymystäkään asiasta.
Oksetusta ei ole ollut kuin muutaman kerran hieman aiemmin, mutta toisaalta olen välttänyt ruokia jotka tuntuu jo ajatuksena epäilyttäviltä (rasvaiset ja raskaat ruuat... salaattia ja jätskiä - sehän ei ole rasvaista ja raskasta???
- kuluis!). Nälkä on usein mutta annoskoon on voinut puolittaa... ei mahtuisi paljon mitään sisään. Kamala jano!
Ennen olen raskastanut auringonottoa ja lämpöä, mikään ei ole voinut olla liikaa, mutta tänään oli pakko luovuttaa kesken rannalla makoilun.
Niin ja.. Pierettää ja röyhtäyttää pirusti.
Väsymys on vähän hellittänyt, katsotaan tuleeko takaisin.
Otan kyllä kaikki oireet ilolla vastaan, se kun on merkki et raskaus jatkuu...
t. Avocado ja tyyppi 5+1