Helmikuun hippuset 2012 *elokuussa*

Mua alkoi hirveästi ahdistaa tuleva synnytys. Meillä kun suku asuu 300 kilsan päässä ja täällä ei oikein ole ketään. Joten mitä tehdään esikoisen kanssa? Miehen haluan synnytykseen mukaan mut mut mut. Esikko kuitenki vasta sen 1v 3kk sillon. Pitää varmaan oman mielenrauhan takia tehdä kirjalliset ohjeet pojan hoidosta ja käydä parin kaverin kanssa Milon hoitoa läpi tässä enne h-hetkeä. Jännä kun itse synnytys ei pelota mut toi poika on suuri huoli <3 Se on niiin pieni <3

Eveny ja Myyskä 15+3
 
Täällä tuskaillaan pahoinvoinnin ja kuumetaudin kourissa. Tiputuksessa on ollut taas käytyä muutamaan kertaan, kun oksentaa vuorokauden ympäri taukoamatta, kunnes tulee enää vain verta ja sydänkin pamppailee jo miten sattuu. :'( Tähän vielä lisäksi kuumetta, kamala yskä ja keuhkot todella kipeät... Tällähetkellä tuntuu siltä että en halua tätä olotilaa kokea enää ikinä, tai sitten on joku ratkaisu tähän oksentamiseen keksittävä! Lisäksi sairaalan henkilökunta on niin välinpitämätöntä, ei löydy empatiaa vaikka kuinka itkua vääntää ja edelleen samoja ohjeita; syö tasaisesti yms, tai sitten oletko ihan oksentanutkin vai onko vain kuvottava olo kysymyksiä!!! Luulisi että ei ihan kuvottavalla ololla kahdessa päivässä viittä kiloa laihduta ja olla henkihieverissä sairaalan pedillä!! Anteeksi purkaus :mad:
Vaavilla taitaa olla kaikki hyvin kun jumppailee kyllä joka päivä. :heart: Ylihuomenna olisi sitten toinen neuvola,,toivottavasti sydänäänet löytyy vaikka istukka edessä.

Skooby ja pieni 16+2
 
Skoobylle kovasti voimia kurjaan tilanteeseen!

Eveny: Mua jännittää myös enemmän esikoisen hoito synnytyksen ajaksi + kuka hoitaa kun miehen haluaisin mukaan ja sukulaisia ei sellaisia ole jotka voisivat esikkoa hoitaa.Onneksi tässä on vielä aikaa mutta tällä mä stressaan itseäni vaikka kuinka.Ei se sitten auta muuta kuin miehen olla esikon kanssa ja mun synnyttää sitten itekseni.

Sukupuolesta
: Toisaalta olisi kiva olla kysymättä mutta uteliaisuus voi viedä voiton.

15+4
 
Moi!

Tuli tässä vaan mieleen, että onko täällä kukaan maran tessin alainen? Ja muutenkin kiinnostaa et käyttekö neuvoloissa ja ultrissa työajalla (jos siis ette saa työajan ulkopuolelle niitä aikoja)? Entä vähennetäänkö käynnit palkasta/työajasta?
Itte teen 8-15 ma-pe töitä. Ultra-aikoja ei ainakaan saa kolmen jälkeen ja neuvoloitakin on vaikeaa saada. Yhden neuvolakäynnin miinustin työtunneistani... mokasinko?

Tervetuloa Suffeli-81=) ja tee vaan Eveny uus pino.

Mursumarsu:mulla on lievä astma. Hoitavaa lääkettä ei oo, mut avaavana on Buventol 200 mikrog. Kysyin neuvolasta, et saako sitä ottaa. On aika mieto ja vaikuttavana aineena oli muistaakseni salbutamoli. Sanoivat, et kyllä voi. Sit terkka oli kysyny vielä lääkäriltä ohjeita (itte en oo lääkäriä vielä tavannu), joka oli sanonu et pitäis siirtyä mielummin kortisoniin. Mä oli vähän et häh. Mulla oli ennen hoitavana lääkkeenä kortisonipohjainen lääke (tais olla beklomet). Mut kun astmani on lievä, niin jätin sen pois kun siitä ei ollu sanottavampaa hyötyä. Muutenkin astmani oireilee pakkasella/kylmillä ilmoilla. Joten vielä tän raskauden aikana en ole kohtauslääkettä tarvinnu. Sanoivat myös et pef-seuranta pitäis tehdä. Kait miä sitten sen teen joskus myöhemmin syksyllä.

Jaksamisia pahoinvoinnista ja flunssasta kärsiville.

T:Kääk + masumurmeli 18+0
 
-Kääk- meillä meni ainaski silleen, että jos on tuntipalkalla niin siitä poissaollusta ajasta ei saanu palkkaa, mutta luulen että kuukausipalkalla sitä ei tartte alkaa vähentelemään. Paras varmaan kysyä esimieheltä kuiteski.
 
PoxPox tää on ihan sietämätöntä kun pitää jo nyt miettiä synnytystä. Mä haluan ehdottomasti miehen synnytykseen mukaan. Viime synnytyksessä kaikki meni päin peetä miehen osalta. Tai no siis kun se ensinnäki oli ihan kauhuissaan kun joutu katsoo mun kipua eikä tienny mitä tekis. Sit se ei saanu pitää meidän poikaa sylissä kun vasta 19h ikäsenä. (poika joutu 2h iässä teholle ja siellä multa kysyttiin heti et haluunko syliin ja kuvittelin et mies oli saanut jo pitää sylissä kun kävi ennen mua katsomassa. vaan eipä häneltä ollu kysytty haluuko syliin. Seuraavana päivänä sai sit syliin kun tuli illasta katsomaan meitä :() Niin ja eipä saanut isä pestä poikaansa vasta kun kotona. Ja suuri tuki mies mulle oli. Mut sit taas poika on niiiin pieni.

Selvä teen taas uuden pinon. Vaikka heti.
 

Yhteistyössä