Moi!
Tuli tässä vaan mieleen, että onko täällä kukaan maran tessin alainen? Ja muutenkin kiinnostaa et käyttekö neuvoloissa ja ultrissa työajalla (jos siis ette saa työajan ulkopuolelle niitä aikoja)? Entä vähennetäänkö käynnit palkasta/työajasta?
Itte teen 8-15 ma-pe töitä. Ultra-aikoja ei ainakaan saa kolmen jälkeen ja neuvoloitakin on vaikeaa saada. Yhden neuvolakäynnin miinustin työtunneistani... mokasinko?
Tervetuloa Suffeli-81=) ja tee vaan Eveny uus pino.
Mursumarsu:mulla on lievä astma. Hoitavaa lääkettä ei oo, mut avaavana on Buventol 200 mikrog. Kysyin neuvolasta, et saako sitä ottaa. On aika mieto ja vaikuttavana aineena oli muistaakseni salbutamoli. Sanoivat, et kyllä voi. Sit terkka oli kysyny vielä lääkäriltä ohjeita (itte en oo lääkäriä vielä tavannu), joka oli sanonu et pitäis siirtyä mielummin kortisoniin. Mä oli vähän et häh. Mulla oli ennen hoitavana lääkkeenä kortisonipohjainen lääke (tais olla beklomet). Mut kun astmani on lievä, niin jätin sen pois kun siitä ei ollu sanottavampaa hyötyä. Muutenkin astmani oireilee pakkasella/kylmillä ilmoilla. Joten vielä tän raskauden aikana en ole kohtauslääkettä tarvinnu. Sanoivat myös et pef-seuranta pitäis tehdä. Kait miä sitten sen teen joskus myöhemmin syksyllä.
Jaksamisia pahoinvoinnista ja flunssasta kärsiville.
T:Kääk + masumurmeli 18+0