Helmikuun helmiäiset 2016 *touko-kesäkuussa*

Dicey, onpa kurjaa tuollainen. Toivottavasti stressi on turhaa ja vuoto harmitonta. Yhden km kokeneena toivon todellakin voimia sinne! Ilmoittelehan voinnistasi! *Halaus*

Imn, tuuhan heti kertoon kuulumiset ;)

Adalmiina kiva kuulla, että uä:ssa kaikki hyvin :love: paljonkos sulla olikaan viikkoja? Ilmeisesti vastasi hyvin viikkoja?

Toivottavasti väki pysyy tälläkin puolella turisemassa, ettei kaikki karkaa facen puolelle :D
 
Diceylle Voimia! Mikä siellä tilanne? Kaipais sen halihymiön nyt.:(

Voi aaargh. Koti on ivan kuin pyörremyrskyn jäljiltä. Todellisuudessa vain tuon taaperon leikit on levällään. Enkä jaksa siivota. :cautious: Tekisi mieli vain nukkua tämän pahan olon ohi. :sleep:
:sick:

NassuRessu ja pikkunen 6+4 (?)
 
IMN
Lääkärikäynti takana :) teki sisätutkimuksen ja kohdunsuu näytti hyvältä, joten vihlonta ainakin päällisin puolin vaikuttaa harmittomalta. Kohtu myös kasvanut jo reilusti ja liikkuu hyvin. Lääkäri ei siis osannut sanoa mitään, mutta laittoi lähetteen keskusneuvolaan ultraan, jossa poissuljetaan (toivottavasti) ku-raskaus. Sydänääniä ei edes yritetty kuunnella, koska olisin kuitenkin vain turhaan huolestunut jos niitä ei olisikaan vielä kuulunut.
Neukkutätiä kävin kans samalla moikkaamassa ja hänellä oli pieni epäilys josko kysta aiheuttaisi toispuoleisen kivun.

Huomenna siis soitellaan sieltä keskusneuvolasta ja saan ultra-ajan todennäköisesti jo ensi viikolle :)
 
  • Tykkää
Reactions: NassuRessu
Tuhruttelu oli aamulla vähän runsaampaa. Päivisin aina laantunu. Onhan tämä piinaavat kun ei tiedä mihin suuntaan menossa. Kipuja ei ole ollu ja ellotusta ja rintojenarkuutta on oireina. Väsymys on vaan kaikonnut.
 
Tuhruttelu oli aamulla vähän runsaampaa. Päivisin aina laantunu. Onhan tämä piinaavat kun ei tiedä mihin suuntaan menossa. Kipuja ei ole ollu ja ellotusta ja rintojenarkuutta on oireina. Väsymys on vaan kaikonnut.
 
IMN
dicey Ootko soitellu neuvolaan jos pääsisit ultraan tsekkaamaan että kaikki on ok? :) Varmasti antaisivat sulle ajan, ainakin edellisen km:n perusteella..

Keskusneuvolasta soitettiinkin jo pari tuntia sitten! :) Haluavat jostakin syystä mut huomenna aamulla seitsemältä labraan verikokeisiin, ja mikäli hcg on koholla (???) soittavat puolilta päivin ultra-aikaa samalle päivälle. En nyt oikein ymmärtänyt tuota verikoetta (n) Kysyinkin puhelimessa että miks se raskaus pitää vielä verestäkin testata kun oon kotona tehnyt lähemmäs kymmenen testiä. Th kysyi vaan että "No mitä ne testit on näyttäny?". Onkohan niillä nyt mennyt tiedot sekaisin tai jotain, kun kuulostivat siltä niin kuin koko raskaus ei olisi varmaa :D Kyllä kai tää nyt aika varmaa on kun monta plussatestiä tehtynä, menkat loistaneet poissaolollaan jo 4 viikkoa, on etova olo ja utareetkin kasvaneet jo kuppikoolla. Plus siihen vielä tuo lääkärin tekemä tutkimus tältä päivää, kun totesi kohdun kasvaneen reilusti ja kohdunsuun olevan ylhäällä, kova ja tiukasti kiinni. No, kyllähän piikkikammoinen ihan mielellään herää aamulla ennen sianpieremää verikokeisiin :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Alkais tämä paha olo jo riittää, ihan siedettävää jos tarvis vaan aamulla kiemurrella huonossa olossa, mutta kun jatkuvasti etoo ja mahaa vääntää. Mullakin on rinnat kasvanu sen kuppikoon ja siitä hyvästä sit vetänyt selkä jumiin kun jostain syystä niihin on kertynyt painoakin kilo. Mulla on neuvola 1.7
Toivotaan Dicey, että vuoto olisi jotain muuta. Itselläni päättyi ensimmäinen raskaus aikanaan keskenmenoon, mutta siinä raskaudessa muistan ettei ollut mitään oireitakaan missään vaiheessa, sitten kun aloin odottaa kaksosia pian km jälkeen alkoi siinäkin rusehtava vuoto ja ajattelin että siinä meni, mutta kaikki olikin kuitenkin hyvin.
 
Täällä ihan jäätävää väsymystä ilmassa. Mitään ei jaksais tehdä eikä varsinkaan töiden jälkeen pitää kotia kunnossa. Huoh.. Mie toivoisin että tää väsymys hellittäis kohta. Viikkojakin vasta 4+6 :D että ei ihan heti oo hellittämässä :D
 
No jopas kuulostaa erikoiselta IMN että joudut vielä verikokeeseen .

Toivottavasti diceyn tuhruttelu on harmitonta!

Ja olipas täällä mukavia ultrakuulumisiakin :love:

Itse menen huomenna ultraan, jestas että jännittää :confused: ja maanantaina on sitten eka neuvola.

Suokaa anteeksi lyhyet kommentit, inhoan tabletilla kirjoittamista :)
 
En oo kerinny vielä lukemaan kaikkia aikaisempia mutta nyt on pakko ilmoittaa olemassaolostani. Eli täällä ilmoittautuu 22.2./Emeli-/2.lapsi/Satks Joku kirjoittikin ettei pysty sisäistämään nopeaa tärppiä vaikka vauva olikin toivottu. Täällä sama homma. Edellistä tehtiin 10x pidempään sekä sitä ennen oli keskenmeno. Nyt tärppäsi heti. Ikäeroksi tulee 1v5kk Eli touhua tulee olemaan.. Raskausoireita ei pahemmin ole. Mitä nyt väsyttää entistä enemmän ja närästää. Tein 14.6. Herkällä raskaustestillä haalean positiivisen, 15 päivä (yöllä) clearbluella "raskaana 1-2vkoa hedelmöityksestä" ja 17.6. Aamulla "raskaana 2-3vkoa hedelmöityksestä".. Pakko se on siis uskoa. Ainiin ja ikää on 24v nyt siis 4+3 (vasta!!!)

t.Emeli
 
ja oon menossa 30.6. Poriin lääkäritalolle varhaisraskauden ultraan. Mielenterveyden vuoksi pakko mennä, ei sitä rahaa nyt ihan ole vaan heittääkään sinne mut kyllä se nyt repästään jostain kun on tärkeä asia mulle. Sen km jälkeen jäi pelko uudesta tuhkamunasta niin haluan tietää et kaik siihen asti on hyvin tai ylipäätänsä sisällä kasvaa jokin.
 
Tervetuloa Emeli!

Kivasti tullut eilen tekstiä tänne. :) Itse en päässyt koko päivänä palstalle, kun oli jotain häiriöitä.

Onnea kaikille tuleviin ultriin ja ihana lukea jo, että osalla on ollut hyviä ultrakuulumisia! :)

Dicey: Onpa piinaavaa tuo tuhruttelu. Toivottavasti se loppuu pian!

IMN: Jännä, että haluavat hcg:n tutkia, vaikka lääkäri on tutkinu paikat. Vai olisko se lääkäri kirjottanu lähetteeseen jotain hassua, mistä ymmärtäs, ettei raskaus ole varma. Mutta ainakin pääset tänään ultraan! :)

NassuRessu: Täälläkin talo kuin pommin jäljiltä. Tänään olis sitten tarkotus pistää talo järjestykseen ja leipoa juhannusherkkuja. Saa nähdä, miten käy. Eilen oli tarkoitus ottaa puolen tunnin unoset, mutta ne venähtikin 2,5 h pituisiksi. :whistle:

Alisa: Mä en ainakaan ole häviämässä faceen. (y)

Mitäs juhannussuunnitelmia teillä on? Meille tulee kaveripariskunta lapsineen ja varmaan sukulaisia käy pitkin pyhiä. Suht rauhallinen juhannus tulossa. :)

Kiehinen 7+2
 
:sick::sleep: Tämän aamun fiilikset. Makaan vielä sängyssä ja toivon, ettei tarttis mennä oksentamaan. Painajaisunet ovat tavoittaneet minut taas. Viime raskaudessa nämä tulivat vasta joskus myöhemmin, puolenvälin jälkeen.

Juhannukseksi on luvannu tänne meille vesisadetta ja kylmää ilmaa, joten mitään suunnitelmia ei olla tehty. Ollaan vaan kotona :)

Ja lisää uusia, tervetuloa Eemeli (y)

Nassuressu ja pikkunen 6+5 :love:
 
Disey ja IMN, infotkaa kun tiette tilanteestanne enemmän! Seurataanko hcg:tä siksi, että k.u. nousee nopeammin ja korkeammaksi? Toi vuoto kuulostaa erittäin huolestuttavalta. Kuolisin ite huoleen jos noin kävis. Pyydä nyt ultraan aikaa!
 
Illalla alkoi vuotaa menkkojen tapaan ja jatkuu menkkakipuineen. Taitaa olla kohtu tyhjentymään päin :(Viime kerralla th vain sanoi että ei voi mitään kun ootella mitä tapahtuu kun olin yhteydessä vuotojen takia. Nyt oli niin identtinen tapaus edelliseen että osasi jo odottaa tulevaa. Eipä osannu odottaa että vauvan saaminen on nyt näin vaikeeta kun edelliset raskaudet mennyt ihan normaalisti ja saaneet alkunsa helposti. Nytkin molemmat km raskaudet tärpänny yk1 mutta ei jatku :(

Minut voi poistaa listalta.

Tsempit teille muille ja toivotaan että masukit pysyy kaikilla matkassa:)
 
IMN
Emeli Tervetuloa! :) En tosiaan tiedä yhtään miksi hcg piti testata. Th kuulosti ainakin puhelimessa siltä niin kuin olisi saanut käsityksen että mun epäillään oireiden mukaan olevan raskaana o_O Oh really? :LOL: Pitää kyllä sitten selventää asiaa kun sinne ultraan asti pääsen..

Mun herätyskello on nähtävästi myös ilmoittautunut työttömäksi työnhakijaksi kun ei soinu aamulla.. Eka kerran muutamaan kuukauteen ois pitäny herätä ajoissa johonkin, ja tottakai olin myöhässä.. No, menin labraan reilut puoli tuntia myöhässä, mutta ottivat kuitenkin heti sisään. Äsken tuli keskusneuvolasta tekstari että oottavat vielä labratuloksia ja soittelevat sitten kun ne näkyy. Itekkin tässä koko ajan päivittelen omahoidon sivua jos tulokset näkyisi :D

Lisäksi mulla oli vielä kymmeneltä hammaslääkäri aika, ja tottakai kauhea yökötysolo puski päälle juuri silloin. Sain sitten uuden ajan syyskuulle, kun pahin pahoinvointi on (toivottavasti) ohi..

Ois kyllä kiva saada varmuus tähän tilanteeseen ennen huomista mökkireissua.. Saisi sitten viettää vähemmän stressaavan juhannuksen.

IMN 7+1
 
olen pahoillani Dicey Muistan sen oman tunteen kun pyysin poistoa ryhmästä km takia. Oli hirveetä. Nyt surette aikanne, olet oikeutettu menetyksen tunteeseen. .. Kerran sen onneksi tarvii tärpätä ja mä niin toivon että ensi kerralla tärppää ja pysyy teillekin
 
Heei kaikki, täällä yksi odottaja lisää! Tänään tein plussan kun menkat 2 päivää myöhässä, heti tuli vahva plussa :) Yrityskierto oli vasta toka, joten nopeasti tärppäs. Olin jopa ihan varma että kohta menkat alkaa, olin henkisesti valmistautunut niihin ;)

Oireina ollut huimausta ja vessassa ramppaamista.. niin ja öisin/aamuöisin oon herännyt parina yönä, enkä oo enää meinannut saada sen jälkeen unta. Onko muilla ollut nukkumisvaikeuksia..? :)

Oi, en vieläkään meinaa uskoa tätä todeksi... :D Ihanaa! Ja tosiaan ennestään on jo kaks lasta, 3 vee ja 1 vee, mahtavaa saada lisäystä tähän meidän porukkaan! Oon aivan intona! :D :D :D

Onnea muille plussanneille, ja voimia niille joille matka jäi tällä erää kesken! Toivottavasti seuraavalla kerralla onnistuu <3

Mut saa lisätä listaan: 17.2./viii / 24 vee / 3.lapsi /
 
IMN
Tervetuloa viii! Mulla oli ihan alussa kans nukkumisvaikeuksia, nyt ennemminkin heräämis- ja hereilläpysymisvaikeuksia :whistle:

Ultrassa nyt siis käyty! :) Kaikki oli hyvin ja tyyppi löytyi just sieltä mistä pitikin. Kipujen syy jäi nyt siis mysteeriksi, eikä munatorvista tai -sarjoistakaan löytynyt mitään.



Viikot ois nyt mittojen mukaan 6+1, mutta menen vielä noilla vanhoilla viikoilla. Uskon että nuo pienet mitat johtui siitä kun mulla oli ovis myöhään, mutta mitat kuulemma usein tasoittuu np-ultraan mennessä vastaamaan menkoista laskettuja viikkoja :)
Pienen sykkeenkin sain nähdä, joten nyt oon turvallisin mielin :love:

Varasin samalla tuon np-ultra -ajan heinäkuun 31.:lle päivälle. Niinkö kauan pitää taas odottaa :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: miranenn ja Emeli-

Yhteistyössä