***Helmikuun Helmet*** vko 7

Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Alkuperäinen kirjoittaja Muori:
Oilsko vähän hauskaa, jos annon muksuille tulis sama syntymäpäivä. =)
mä aloin kirjoittaan tähän kommenttiin sellaista analyysiä ja pohdintaa, että piti peruuttaa koko viesti :LOL:

:LOL:
Mut kyllähän noita paljon on =)
Ns paras mikä mulla on jääny mieleen, kun vauva syntyi samana päivänä, kun äiti täytti 18v :D
 
Päässä heittää sen verran että tää mamma lähtee vuoristoratasänkyyn. Jospa aamulla olis paremmin...kun nukkuis vaik ensi yönä ilman niitä kolmea tyynyä... :LOL: :wave:

Tää on nyt kolmas vai neljäs kerta kun tulee pyörrytystä jumiutuneista niskoista! |O :wave: Joskus oon käyny hierojalla, joskus on auttanut kun oon nukkunut eri asennossa kuin yleensä...ja pyöritellyt narisevia käsiäni... :D

Hyvää yötä! :wave:
 
:wave:

Taitoja olette pähkäilleet... =) Tyty osaa myös tulla sujuvasti sohvalta ja sängyltä peppu edellä alas, menee myös toiseen suuntaan eli kiipeää kuin pieni apina sohvalle ja siellä sit onnellisena jamittaa. :D Sanoja on ne jo aika pitkään olleet äiti ja iti ja vähän kiikunkaakun ollaan sanooko anna. Ja kun neidillä on nälkä, menee kolisuttelemaan tuoliaan ja sanoo hamham! :D :heart:
 
Mä en enää jaksa, hitto!!!!!!
Poika on nukkunut 4 yötä tosi tosi huonosti, heräilee itkemään, mutta rauhoittuu tutin saatuaan. Sovittiin, että katotaan vielä tää yö. Ja johan heräily alkoi. Nyt ajattelin antaa lääkkeen ja jos se rauhoittaa niin korvat kai ne TAAS on :headwall: :headwall:

Voi itku.
 
No voi kurjuus Helmis. Meillä ei, kuten on puhettakin ollut, ole minkään sortin kokemusta korvatulehduksista, mut valvomisesta sitten senkin edestä. :/ Ja se se on v-mäistä oli syy sitten mikä vaan... :hug:
 
Kiitos kaikille ihanille onnitteluista :heart: Ei tullu samaa synttäripäivää lapsille, toinen kuunteli äidin toivetta eikä tullu ennen veikan synttäripäivää :heart:

Onnittelut Nipsluin ja Woden pikkupalleroille :heart:
 
Onnitteluita taasen 1-vuotiaille!!! :flower: :flower: :heart: :heart:


Annollakin h-hetki lähenee...ois muute aika nasta homma saada vaaveli laskettunapäivänä... mulla ku molemmat on menny yli et hippulat vinkunu..tyttö synty 42+1 ja poju 41+2.

Poju on ekoilla unilla ulkona ja mamma laitto taas tavaraa myyntiin nettiin...eilen taas sain kauppaa tehtyä :D

Ukon kans välit kylmät vieläkin ja hämmentelen soppaa vieläkin...metrin pitunen k...ä otassa ja niin eespäin...en ees viereen oo ottanu nukkumaan sunnuntain jälkeen..
:ashamed: |O
no joskohan se siitä tai sitten ei...ei parhaat maholliset fiilikset. :| :ashamed: :snotty:
Kiitos tsempeistä! :heart: :hug:

Pojusta on tullu entistä villimpi..kävelee kokoajan. :heart: ite päästää sohvasta irti ja lähtee taapertamaan...ylisulosen näköstä...

meillevauvalle jaksuja oksujen kanssa. :hug

Jepsu
 
Jepsulle tsemppiä!
Päivänsankareille ONNEA!

Me mennään klo 12 korvalääkärille...olipa muuten luxusta kun soitti ajan ja kysyttiin vaan kelle haluat, ei tarvinu luetella mitää oirelistaa ja valittaa/liiotella yhtään. Tietty maksan itse, mutta silti! Tyhmät kun ei alusta asti olla sinne menty. Jos nyt on korvatulehdus, niin onkin sitten jo 4. 4kk sisällä :headwall:
 
Onnea Nipsulin ja Woden synttärisankareille! =) :flower: :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Me mennään klo 12 korvalääkärille...olipa muuten luxusta kun soitti ajan ja kysyttiin vaan kelle haluat, ei tarvinu luetella mitää oirelistaa ja valittaa/liiotella yhtään. Tietty maksan itse, mutta silti! Tyhmät kun ei alusta asti olla sinne menty. Jos nyt on korvatulehdus, niin onkin sitten jo 4. 4kk sisällä :headwall:
:hug: Nuo korvatulehdukset on hanurista... meillä tulee perjantaina 3 viikkoa siitä kun pojalla todettiin kolmas, kolmen kuukauden sisään. Ja ihan sellainen tunne että jotain siellä muhii vieläkin/taas. :kieh: Yöt on olleet niin risaisia, ja viime yönä kun annoin Panadolia niin piiiitkästä aika vetäisi 6 tunnin unipätkän siihen päälle. :/ Maanantaina olisi 1-vuotisneuvola, jos siellä pyytäisi terkkaria kurkkaamaan korviin. Me ollaan käyty kanssa yksityisellä noista korvista, sillä lääkärillä on tympanometri mihin mä luotan enemmän kuin korvalamppuun, ja luotan siihen lääkäriinkin enemmän kuin terveyskeskuksen vastaaviin... vaikka on nekin ihan ok.

Mulla alkaa selkä olla tosi kipeä tuon pojan öisestä kanniskelusta, kun sitä saa tosiaan harrastaa varmaan keskimäärin pari tuntia yössä ja poika painaa sen 12 kg. Käveleminenkin tuntuu jo aika inhottavalta enkä tahdo saada säryltä nukutuksi silloinkaan kun poika nukkuu. Nukkuisi nyt jonain päivänä sen ensimmäisen kokonaisen yönsä, niin voisi tuo selkäkin parantua... :kieh:

No joo, valivali... pieniähän nämä murheet on, onneksi. =)

Poika on löytänyt nyt tosimielessä minä itte-vaiheen. :D Äiti ei saa enää syöttää, eikä kukaan muukaan. :eek: Tällä haavaa ainoa keino saada jotain tuon pojan kurkusta alas on laittaa se pojan eteen tarpeeksi isoina palasina, haarukka käteen ja siitä sitten päätyy suuhun mitä päätyy. :D Ihan mielelläni mä tuosta syöttämisestä luovun :saint: , ainoa vaan että keittiön lattia ja syöttötuoli on hienossa kunnossa ruokailun jälkeen. Pitäisiköhän hankkia koira, johan se pysyisi hengissä niillä jämillä mitä mä keräilen lattialta roskiin. :LOL:

Meidän entisestä nirsosta sihtikurkusta tuli siis yhdessä yössä isojen perunan- ja lihanpalojen syöjä kunhan vaan saa itse hoidella asian. :D Valjaat on pakko olla syöttiksessä päällä nykyisin, muuten konttaa pitkin pöytää. :eek:

Tänään on se 1-vuotiskuvakin... pojalla tämän hetken laskujen mukaan 4 mustelmaa otsassa ja poskissa. :snotty:

Lähtee silittämään kuvausasun kaulusta... :p
 
Tsemppiä Jepsulle ja jaksamista sairastelijoille ja yövalvojille :hug:

TAYS:in keikka meni eilen hyvin. Tytsy sai EEG:n ottamista varten kumipipon päähän, missä oli antureita + muutama lisäanturi vielä käsiin ja korvien taakse ja silmäkulmien päälle ja nukahti sit tissille melkein saman tien :heart: Käyrien tulkinta on sit 23. päivä. Syöttötuolissa kiemurtelu ja pinnistely jatkuu edelleen ja syöminen kestää ikuisuuden ja on kirpun luokkaa |O

Huomenna on 1-vuotisneuvola, saa onneks painon ja mitat niin näkee, saako tytsy ollenkaan ravintoo :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
:wave:

Taitoja olette pähkäilleet... =) Tyty osaa myös tulla sujuvasti sohvalta ja sängyltä peppu edellä alas, menee myös toiseen suuntaan eli kiipeää kuin pieni apina sohvalle ja siellä sit onnellisena jamittaa. :D Sanoja on ne jo aika pitkään olleet äiti ja iti ja vähän kiikunkaakun ollaan sanooko anna. Ja kun neidillä on nälkä, menee kolisuttelemaan tuoliaan ja sanoo hamham! :D :heart:
Meillä kontataan vasta ja noustaan polviseisontaan..
Puhetta tulee äiti, kii(r)ja, hei-hei, tato (katso), nasu, kei-kei (kun haluaa keinumaan), tiitti (kiitti).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Jos nyt on korvatulehdus, niin onkin sitten jo 4. 4kk sisällä :headwall:
Meette nyt siis yksityiselle? Kannattaa käydä koko "sairaskertomus" läpi ja kysellä putkista... :wave:
Sillon ku meillä tuo 2. putkitettiin (8kk ikäsenä), niin ns. rajana oli 3 tulehusta 4 vai 5 kuukaudessa....tai jotain tota luokkaa...
 

Yhteistyössä