Höpöhöpöhöpöpöpö...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kylläpä porukka on heittäytyny puheliaaksi :saint:
Työ ihan pakotatte minut nukkumaan
Samaan aikaan olit laittanu...meillä juhlitaan perjantaina ja sunnuntaina =)Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:Mullakin olis kakun leipominen perjantaina edessä ja lauantaina koristelu (näkis vaan senkin), ku lauantaina ja sunnuntaina tulee synttärivieraat. Varsinainen synttäripäivähän meillä on huomenna :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Höpöhöpöhöpöpöpö...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kylläpä porukka on heittäytyny puheliaaksi :saint:
Työ ihan pakotatte minut nukkumaan
Kaupasta saa suklaapohjiakiAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Teenkö mä kuinka suuren rikkomuksen jos ostan kaupasta valmiin kakkupohjan...
Ajattelin kyllä tehdä kaksi...jos toisen tekisin itse, kun haluan sellaisen suklaakakkutyyppisen toiseksi.
Niinku mistä!???!!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kaupasta saa suklaapohjiaki
Minä yleensä ostan kaupasta valmiin, jotta nöy pröbleem
Tai siis sellasia tummia pohjia (ei palaneita)....sellastako tarkotat?Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Niinku mistä!???!!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kaupasta saa suklaapohjiaki
Eiks olis nimpparit lauantaina?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Samaan aikaan olit laittanu...meillä juhlitaan perjantaina ja sunnuntaina =)Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:Mullakin olis kakun leipominen perjantaina edessä ja lauantaina koristelu (näkis vaan senkin), ku lauantaina ja sunnuntaina tulee synttärivieraat. Varsinainen synttäripäivähän meillä on huomenna :heart:
Haluisin siis kaakaolla höystetyn...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tai siis sellasia tummia pohjia (ei palaneita)....sellastako tarkotat?Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Niinku mistä!???!!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kaupasta saa suklaapohjiaki
No joo..mut juhlitaan kaikki köntässä perjantainaAlkuperäinen kirjoittaja Muori:Eiks olis nimpparit lauantaina?Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Samaan aikaan olit laittanu...meillä juhlitaan perjantaina ja sunnuntaina =)Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:Mullakin olis kakun leipominen perjantaina edessä ja lauantaina koristelu (näkis vaan senkin), ku lauantaina ja sunnuntaina tulee synttärivieraat. Varsinainen synttäripäivähän meillä on huomenna :heart:
Nii joo en mie silleen tiiä et onko ne millasii...sellasii tummia kuiteskiAlkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Haluisin siis kaakaolla höystetyn...Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Tai siis sellasia tummia pohjia (ei palaneita)....sellastako tarkotat?Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:Niinku mistä!???!!Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Kaupasta saa suklaapohjiaki
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:on se hemmetti kumma että tää alkaa heti urputtaan |O |O
Ainaki se pitää kostuttaa maidollaAlkuperäinen kirjoittaja Helmis08:Miten saat siitä kaupan pohjasta hyvän makuisen :wave:
Kyllä! =)Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Voiko sen kaakaojauheen vaan sekottaa ihan sinne jauhojen sekaan??