***Helmikuun Helmet*** vko 7

Vauvauutisia!!!

Annolta tuli tällainen viesti:
"Xxx:sta tuli tänään 11.2. isoveli kun tiimimme täydentyi tyttövauvalla. Painoa pienellä prinsessalla oli 3520 grammaa ja pituutta 50 senttiä."

Onnea heille kovasti! =) :heart: :flower:

Eka uusi helmisisarus siis tähän pinoon! =)

Muoks. luki siinä viestissä ihan isoveljen nimi mutta tulkoon nyt sensuroiduksi. :D
 
Mä olen ihan fiiliksissä noista vauvauutisista... on ne vauvat niin ihania. :heart:

Helmis hyvä ettei ollut korvatulehdusta. =) Mä totesin tänään että pojalla on yksi uusi hammas puskemassa läpi, joten ehkä meillä nuo huonot yöunet ja syömättömyys johtuukin siitä. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Täällä vastustaa :headwall: :headwall:
Ehkä vaan parempi luovuttaa ja ruveta autokuskiksi ja lähtä täältä neljänseinän sisältä pois |O :headwall: :headwall:
:hug:

Mä voin tulla sun kartturiksi :D :wave:
Voi hitsi...no kyllä tuo onnistu tällä kertaa ilmanki :D :LOL: Ens kerralla sit :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Jaffe Otin silmän käteen ja lukaisin aikaisemmat tekstit... :ashamed: :hug:

...kuulostaa NIIN tutulta!!! |O
Laita silmä vaan takas :D

*muoks* Enhän mie täällä ees muistanu kertoo tosta, kun neiti heitti 8veen kännyn vessanpönttöön :whistle: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Täällä vastustaa :headwall: :headwall:
Ehkä vaan parempi luovuttaa ja ruveta autokuskiksi ja lähtä täältä neljänseinän sisältä pois |O :headwall: :headwall:
:hug:

Mä voin tulla sun kartturiksi :D :wave:
Voi hitsi...no kyllä tuo onnistu tällä kertaa ilmanki :D :LOL: Ens kerralla sit :whistle:
Vois olla että oltais menty vähä kiertoteitä, joten ihan hyvä etten ehtinyt... :D :wave: Ensi kerralla sitten, mutta varataan aikaa... ;)
 
Mä tein kakun, ihan ok makuinen, mutta kerma ei kai ollu tarpeeks kovaa kun ei saanu pursotettua mitään. Se kyllä on mulle muutenkin hankalinta kakun teossa...

Meillä muuten meni se auto lunastukseen. Nyt sitten yritetään etsiä uutta (käytettyä kylläkin) autoa tilalle.
 
:attn: Olikomuuten joku mukana siinä pneumokokkirokote tutkimuksessa? Meille tuli kutsu mukaan, mut en löytänyt lapusta infoo esim. vaikka sivuvaikutuksista. Jos jollain tietoa niin valaiskaa hieman asiaa minulle :attn:
 
"Pienoiset kädet, suu ihan suppu;
Syntynyt uusi on ruusunnuppu.
Se ihmeeltä suurelta silmissä näyttää,
Sydämen kokonaan onnesta täyttää".

:heart: Suuren suuret onnittelut Annolle ja koko perheelle pikkuneidin
syntymän johdosta! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Mä tein kakun, ihan ok makuinen, mutta kerma ei kai ollu tarpeeks kovaa kun ei saanu pursotettua mitään. Se kyllä on mulle muutenkin hankalinta kakun teossa...
Mä tein kakuista sellaiset "huolettomat", eli läiskin kermavaahdot siihen päälle ja levittelin ne ruokalusikalla ympäriinsä. Ja sit laitoin marmeladeja päälle. Olin olevinaan parempikin kokki
:whistle: :eek: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Helpottanut kummasti elämää tämä kotiruoan tarjoaminen pojalle, kun ei tarvitse enää vääntää soseita pakkaseen.
Meillä just päinvastoin, nyt menee tosi hankalaks, ku pitäis tehdä sellasta ruokaa mikä kävis koko perheelle :ashamed: Siinä tuntuu käyvän niin, että joko me syömme kaikki ihan mautonta ruokaa tai sit joudun tekemään pojulle eri ruuan ku meille aikuisille eli koko päivä yhtä ruuanlaittoa :headwall:
 
mammana: Me emme olleet tutkimuksessa, mutta otimme tuon pneumokokkirokotteen omalla kustannuksella. Samat mahdolliset sivuvaikutukset siinä on kuin muissakin rokotteissa, eli voipi aiheuttaa ärtyisyyttä, lämpöilyä, ruokahaluttomuutta jne. Muistaakseni useammalla kuin 10%:lla esiintyy noita lieviä oireita. Meille on tullut tuosta juurikin noita lieviä oireita n. päivän ajaksi. Kaksi annosta on neidille pneumokokkirokotetta pistetty ja yksi on vielä saamatta. Tänään mies kävi neuvolassa hakemassa vesirokkorokotteen lapselle. :) Siitä ei tullut mitään sivuoireita. Mihin tutkimukseen te olette mammana osallistumassa? Tai siis mitä muita rokotteita siinä on mahdollisuus saada?
 
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Helpottanut kummasti elämää tämä kotiruoan tarjoaminen pojalle, kun ei tarvitse enää vääntää soseita pakkaseen.
Meillä just päinvastoin, nyt menee tosi hankalaks, ku pitäis tehdä sellasta ruokaa mikä kävis koko perheelle :ashamed: Siinä tuntuu käyvän niin, että joko me syömme kaikki ihan mautonta ruokaa tai sit joudun tekemään pojulle eri ruuan ku meille aikuisille eli koko päivä yhtä ruuanlaittoa :headwall:
Meilläkin tehdään pääasiassa kahdet eri ruoat. Joitain koko perheelle sopivia lajeja on tosin löytynyt: porkkanaletut, kana-, jauheliha ja nakkikeitto, pasta (H:lle tosin oma pasta) ja kana-/jauhelihakastike. Eineksistä meillä on maisteltu nakkeja, niitä Vatajan nitriitittömiä, maidottomia ja luont. gluteiinittomia, mutta muita Hattaralle sopivia eineksiä ei taida juurikaan olla... Jollei siis noita muutamaa purkkiruokaa lasketa.
 

Yhteistyössä